Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
765 posts, 268643 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
Puss in Boots
Posibil sa fie realizabil. Nu stiu arhitectura din centrul pietei. Dar deja scurteaza distanta (sau o egalizeaza) vs toate gurile de metrou si M1/3 sau M2. Tot e ceva. Nu mai trebuie sa intri pe la M1 daca vii cu 32 si sa mergi tot drumul pe dedesubt ca sa ajungi la M2. Sau invers. Ma rog, e un fel de a vedea lucrurile, nu trebuie sa fiti de acord. Un pasaj subteran e oricand mai bun.
Posibil sa fie realizabil. Nu stiu arhitectura din centrul pietei. Dar deja scurteaza distanta (sau o egalizeaza) vs toate gurile de metrou si M1/3 sau M2. Tot e ceva. Nu mai trebuie sa intri pe la M1 daca vii cu 32 si sa mergi tot drumul pe dedesubt ca sa ajungi la M2. Sau invers. Ma rog, e un fel de a vedea lucrurile, nu trebuie sa fiti de acord. Un pasaj subteran e oricand mai bun.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
ByOnu
Personal mi se pare o idee groaznica sa ai un terminal full-scale in mijlocul orasului. Atat mai trebuie, V3A-uri parcate in fata la Hanul lui Manuc. Ca zona trebuie sa fie un important nod intermodal intre metrou, tramvai, autobuz si troleibuz, total de acord, dar nu terminal. Terminalurile pot ramane foarte bine la Sf. Gheorghe si Sf. Vineri.
Sunt de acord in schimb cu o statie mare cu peroane foarte late, doua linii pe sens (deci 4 in total), si acces direct la metrou.
Personal mi se pare o idee groaznica sa ai un terminal full-scale in mijlocul orasului. Atat mai trebuie, V3A-uri parcate in fata la Hanul lui Manuc. Ca zona trebuie sa fie un important nod intermodal intre metrou, tramvai, autobuz si troleibuz, total de acord, dar nu terminal. Terminalurile pot ramane foarte bine la Sf. Gheorghe si Sf. Vineri.
Sunt de acord in schimb cu o statie mare cu peroane foarte late, doua linii pe sens (deci 4 in total), si acces direct la metrou.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
Puss in Boots
Pai nu vor fi parcate acolo
Pai nu vor fi parcate acolo
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
shoppy
Asta ca stau parcate, ocupa spatiul si pierd timpul aiurea este doar in mintea noastra cicatrizata de comunism, in tarile civilizate nu sta nimic parcat in centrul orasului, ci il traverseaza repede, eficient si predictibil.
Uite aici terminal de autobuze din centrul Helsinky, functiona foarte bine si mereu la timp, mai ales ca era stors si ultimul strop de eficienta, autobuzele veneau de pe o linie si apoi se schimbau si plecau pe alta: https://www.google.com/maps/@60.1712144 ... a=!3m1!1e3 (poza se vede prost din cauza efectului 3d)
Asta ca stau parcate, ocupa spatiul si pierd timpul aiurea este doar in mintea noastra cicatrizata de comunism, in tarile civilizate nu sta nimic parcat in centrul orasului, ci il traverseaza repede, eficient si predictibil.
Uite aici terminal de autobuze din centrul Helsinky, functiona foarte bine si mereu la timp, mai ales ca era stors si ultimul strop de eficienta, autobuzele veneau de pe o linie si apoi se schimbau si plecau pe alta: https://www.google.com/maps/@60.1712144 ... a=!3m1!1e3 (poza se vede prost din cauza efectului 3d)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
Puss in Boots
Stau parcate daca tot folosim termenul doar la nevoie. Ideea de a avea un terminal (mic sau mare sau mediu) nu exclude traversarea de care zici. Plus ca ar fi in centru, unde e parcul, nu in sufletul Hanului Manuc. Nu mai stiu acum unde am vazut dar sunt cazuri in Vest unde exista astfel de zone unde nu doar se traverseaza ci SE SI opreste (la nevoie). Nu-ti imagina ca ma refer la tspe mii de linii ci doar la o statie ca lumea unde -la nevoie- se pot si opri anumite linii. Atat.
Stau parcate daca tot folosim termenul doar la nevoie. Ideea de a avea un terminal (mic sau mare sau mediu) nu exclude traversarea de care zici. Plus ca ar fi in centru, unde e parcul, nu in sufletul Hanului Manuc. Nu mai stiu acum unde am vazut dar sunt cazuri in Vest unde exista astfel de zone unde nu doar se traverseaza ci SE SI opreste (la nevoie). Nu-ti imagina ca ma refer la tspe mii de linii ci doar la o statie ca lumea unde -la nevoie- se pot si opri anumite linii. Atat.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
WT_fan06
Un mega terminal nu cred că vom vedea în Piața Unirii și sincer nici nu cred că e nevoie. E nevoie doar să se unească liniile 21 cu 32 ca în schița pusă pe forum acum mult timp. Restul mai mult strică - ce sens are să duci toate liniile în mijlocul pieței, ca să le blochezi pe toate în terminal din cauza traficului din jur? Sau vreți să interziceți traficul auto personal de la suprafață? (nu zic că e o idee rea)
Un mega terminal nu cred că vom vedea în Piața Unirii și sincer nici nu cred că e nevoie. E nevoie doar să se unească liniile 21 cu 32 ca în schița pusă pe forum acum mult timp. Restul mai mult strică - ce sens are să duci toate liniile în mijlocul pieței, ca să le blochezi pe toate în terminal din cauza traficului din jur? Sau vreți să interziceți traficul auto personal de la suprafață? (nu zic că e o idee rea)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
Puss in Boots
Eu unul n-am zis ca sa fie mega. N-am zis sa ducem toate liniile. Am zis doar sa avem optiuni. Atat. Nu stiu de ce toti il vedeti ca pe un mega terminal (ceva in stilul Sf.Vineri doar ca doar cu spatiu verde imprejur, ala e mega terminal dupa voi? in cazul ala Piata Presei in ce categorie intra?) sau ca pe o asa mare problema, daca in loc de doua linii care doar sa traverseze piata sa fie 3 de ex (una de rezerva mai intr-o parte terminata de ex cu o bucla in caz de nevoie). Daca unim 32 cu 21 nu tot prin piata trec? Nu tot prin trafic? Nu tot la aceleasi semafoare vor sta? Cu ce e speciala situatia A de B?
Oricum vorbim vorbe, nu se va face nimic. In fiecare din noi sta un mic Primar si un mic organizator. Cine ajunge primul in functia suprema sa faca cum a zis. Oricum majoritatea de aici avem idei pro transport public deci oricum ar fi, va fi mai bine ca acum
Eu unul n-am zis ca sa fie mega. N-am zis sa ducem toate liniile. Am zis doar sa avem optiuni. Atat. Nu stiu de ce toti il vedeti ca pe un mega terminal (ceva in stilul Sf.Vineri doar ca doar cu spatiu verde imprejur, ala e mega terminal dupa voi? in cazul ala Piata Presei in ce categorie intra?) sau ca pe o asa mare problema, daca in loc de doua linii care doar sa traverseze piata sa fie 3 de ex (una de rezerva mai intr-o parte terminata de ex cu o bucla in caz de nevoie). Daca unim 32 cu 21 nu tot prin piata trec? Nu tot prin trafic? Nu tot la aceleasi semafoare vor sta? Cu ce e speciala situatia A de B?
Oricum vorbim vorbe, nu se va face nimic. In fiecare din noi sta un mic Primar si un mic organizator. Cine ajunge primul in functia suprema sa faca cum a zis. Oricum majoritatea de aici avem idei pro transport public deci oricum ar fi, va fi mai bine ca acum
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
andrei11
Uitați aici megaterminal la Bellu / Piața Pieptănari / Piața Eroii Revoluției / cred că prin anii 1970.
Uitați aici megaterminal la Bellu / Piața Pieptănari / Piața Eroii Revoluției / cred că prin anii 1970.
12-20-2018 4-06-23 PM.jpg (75.94 KB; downloaded 4163 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
subway guru
Fata de harta cu liniile modernizate/nemodernizate care ar fi sectiunile prioritare la reabilitare?
Fata de harta cu liniile modernizate/nemodernizate care ar fi sectiunile prioritare la reabilitare?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
ByOnu
Singurele palpabile sunt cele prevazute in achizitia de material rulant nou pe fonduri UE: mai precis Milea, Calarasilor, Basarabia si traseul lui 55 intre Hala Traian si Iancului.
Acestea sunt prioritare (critice!) deoarece intr-un orizont de 2 ani ar trebui chipurile sa ajunga primele garnituri noi. Realist, primele garnituri noi vor intra pe 41, 21, 25, 1/10 daca termina in timp util Milea (1 km linie dubla, e o lucrare de 3 luni, daca se vrea).
Pentru mine, critic este Barbu Vacarescu. Pana il baga in modernizare putrezesc Aerogarii si Tunari.
Singurele palpabile sunt cele prevazute in achizitia de material rulant nou pe fonduri UE: mai precis Milea, Calarasilor, Basarabia si traseul lui 55 intre Hala Traian si Iancului.
Acestea sunt prioritare (critice!) deoarece intr-un orizont de 2 ani ar trebui chipurile sa ajunga primele garnituri noi. Realist, primele garnituri noi vor intra pe 41, 21, 25, 1/10 daca termina in timp util Milea (1 km linie dubla, e o lucrare de 3 luni, daca se vrea).
Pentru mine, critic este Barbu Vacarescu. Pana il baga in modernizare putrezesc Aerogarii si Tunari.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a RATB / ST
Puss in Boots
Eh nici chiar putrezesc dar nu ar fi rau sa ia careva pe careva la intrebari pentru neutilizarea unei investitii deja facute.
Eh nici chiar putrezesc dar nu ar fi rau sa ia careva pe careva la intrebari pentru neutilizarea unei investitii deja facute.
- George
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
George
Apropo de dalele OR de pe Mihalache, aici nu există un plan de modernizare a liniei de tramvai? Că am impresia că vor să pună tramvaie noi pe acolo, ceea ce ar presupună însă reabilitare....
shoppy wrote:
Da, sa le strice in dalele OR de pe Mihalache...
Apropo de dalele OR de pe Mihalache, aici nu există un plan de modernizare a liniei de tramvai? Că am impresia că vor să pună tramvaie noi pe acolo, ceea ce ar presupună însă reabilitare....
- punmeister
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
George
Păi de ce nu, este o linie vitală de acces spre centru....
Păi de ce nu, este o linie vitală de acces spre centru....
📖 Pagination options