Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1826 posts, 509631 views
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc aztec

Pana la peroane, ar trebui sa se mai ingrijeasca si de linii...
Ca te cam balangane grav.
Si sa mai ingrijeasca vagoanele ca....dar asta e treaba generala.
Apoi...sa ne apucam si de peroane...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Nenea_titi

În primul rând unele peroane trebuiesc lungite. Apoi, reamenajate. De linii se ocupă anual. În august. Au și înlocuit șine și au refăcut și terasamentul. Și asta fac anual.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc mindmasster

Unele? Aproape toate. Doar cel de la Pod Grant se incadreaza pentru noile tramvaie de 36 m.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc punmeister

Si capetele de la Ghencea si PPL.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Gabi23

Până vin tramvaiele poți să reconstruiești mama ei de linie, aia să fie problema  :popa:

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc aztec

Tramvaiul 41 va fi suspendat o lună în această vară, pentru lucrări la Pasajul Ciurel şi la Metroul de Drumul Taberei – surse
Circulaţia tramvaiului 41, cel mai folosit mijloc de transport de suprafaţă din Capitală, va fi suspendată circa o lună în această vară, pentru derularea de lucrări la Pasajul Ciurel şi la Metroul de Drumul Taberei. Măsura este necesară pentru prevenirea accidentelor, au spus pentru  ECONOMICA.NET  surse apropiate situaţiei.
Tramvai 41

Circulaţia tramvaiului 41 va fi suspendată în această vară, pentru finalizarea lucrărilor pe două mari şantiere de infrastructură din Capitală. Astfel, la Pasajul Ciurel, trebuie făcută traversarea Şoselei Virtuţii iar la Metroul de Drumul Taberei trebuie construite mai multe accese la staţia Parc Drumul Taberei (fost Moghioroş).

"Acum se fac pregătiri pentru închiderea provizorie a circulaţiei tramvaielor, pentru plasarea tablierului peste Şoseaua Virtuţii. RATB va trebui să mai facă o deviere de circulaţie la Parc Drumul Taberei, pentru metrou. Încearcă să le coordoneze pe amândouă, să se facă în acelaşi timp închiderea de acolo şi cu devierea circulaţiei şi oprirea de aici, pentru creşterea siguranţei, pentru a evita orice acciden", au explicat sursele noastre.

Potrivit lor, lucrările care vor afecta circuaţia tramvaiului 41 vor dura circa o lună şi vor fi terminate până în toamnă.


"Devierea de la Parc Drumul Taberei se face în 10 – 20 de zile şi circulaţia se reia pe traseul deviat. În perioada asta se plasează şi tablierul peste Virtuţii şi se fac lucrările necesare, care ar dura cam o lună. Se speră ca treaba asta să fie facută în vară, să fie terminată până la sfârşitul lui august", au menţionat sursele.

Oprirea temporară a circulaţiei tramvaiului 41 urmează să fie aprobată în Comisia Tehnică de Circulaţie din cadrul Primăriei Bucureşti. "De comun acord, RATB şi factorii implicaţi, constructorii cu Primăria, vor hotărî exact perioada", ne-au mai spus sursele.

https://www.economica.net/mobile/tramva ... 66698.html

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc punmeister

Foarte bine, cu ocazia asta sa se ocupe de modernizarea peroanelor si de revizia anuala cum trebuie.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc aztec

10-20 zile pt o deviere la Moghioros?
Pai....ce sa mai zic. Dupa mine mai mult de 24 ore nu vad de ce...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc cris_m

Ura, incepe "distractia", paralizarea cartierului este garantata... Deja vad cum se prelungesc termenele 2luni, 10 luni si tot asa...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Andrei98

Mai ales dacă e vorba și de Ciurel, dacă lucrează în ritmul bine cunoscut durează minim 2-3 luni...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Nenea_titi

Era vorba că se apucă și de Podul Grant. Că și el e accidentat suficient de rău. Ok, vara traficul este ceva mai domol pe 41 în special lunile iulie și august, lumea fiind în concediu. Dar problemele sunt :
- traficul de pe Virtuții - Ciurel este intens la orice oră. Suspendarea tramvaiului nu va face decât să determine lumea și mai rău să folosească mașina, ceea ce înseamnă că în weekend va fi dezastru. Linia 178 nu va face față, iar înființarea lui 641 nu va face nimic bun.
- dacă vor exista întârzieri, și o lălăie până în septembrie, pa! Septembrie e o lună cruntă. Și nu cred că locuitorii de pe traseul lui 41, precum și utilizatorii ei zilnici nu vor protesta.

Pot vedea cu ochi buni această oprire doar dacă vor face o mentenanță serioasă la calea de rulare, deoarece liniile deja sunt foarte valurite și ondulate. Dacă vor trece tramvaiele aferente acestei linii prin RK. Prea există tendința de a se trimite pe această linie toate căzăturile (219, 282, ba chiar a pătruns 336). Ori face un RK serios la toate tramvaiele, ori fac tramvaie numai de 41 și 32, restul pe unde s-or duce. Deși normal mi se pare ca tramvaie bune să meargă peste tot. Asta e altă poveste.
Am mai avut odată linia asta oprită... În 2002 și a fost dezastru atunci, când mașinile erau nici jumate din ce e azi. Dar în fine... Vom vedea ce va fi.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc rosetti61

O sa se reediteze degringolada din anii 1994-1999 cand au tot umblat la linie in vederea transformarii ei in metrou usor (marketing, ca fizic e un tramvai banal). Navete de tramvai nu mai au cum sa faca (53 si 54 cand au lucrat la podul Grant), decat prin suprimarea lui 55.
Ei pot sa faca devierea in alea 10-20 de zile si in doar o zi fac legaturile cu linia curenta (noaptea sau cu traficul oprit temporar*).

*asa au facut la Piata Unirii cand s-a construit statia, au dat niste intervale orare in care s-au facut conexiunile cu devierea si dupa aia s-a reluat circulatia in aceeasi zi.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Nenea_titi

53 și 54 au fost în 1994. 54 era de la Pod Grant la PPL, cu singurul tramvai 4042  uneori mai venea un V2A 2S să îi țină de urât , iar 53, de la Pod Grant la Ghencea. Pe care erau concentrate toate 2 S, atât V3A cât și V2A. Apoi din ianuarie 1995 parcă, se circula pe un singur fir "la paletă" peste pod. Au făcut atunci o reparație capitală la pod. În mai 1995 era deja redat pe ambele sensuri. Până în septembrie (sau mai devreme) 1994, linia de pe pod era clasică. Și aveau mulți prostul obicei de a întoarce pe pod. Au fost destul de multe accidente, și nu erau atâtea mașini. Apoi după ce s-a făcut linia CF pe pod, spre sfârșitul anului 1995, apar panterele roz pe 41. 304, 109, 051, 147, și 270 sclipeau pe atunci...iluminat fluorescent, validatoare digitale, anunț vocal al stației, uneori și muzică, asemeni DAF. Ce mai, schimbare totală. Evident, mai intrau încă V3A clasice, 274, 278, 010, erau omniprezente pe 41, primele două fiind mulți ani titularele liniei. Mai erau 007,008, în rest EP V3A. De  fapt mulți ani 41 a stat cu panterele și EP V3A. Din martie 1998 însă, EP V3A au dispărut de pe 41, fiind lăsat locul panterelor roz  (iarăși apăreau 173, 243,248,268, care au dăinuit mult pe 41) și V3A clasic. Prin 1993,scurt timp a fost deservit și cu tandemuri de Tatre. 42 era cu V3A bidirecționale atunci (probabil vreo reparație pe undeva).
Parcă prin 1998 sau 1999 s-a mai modernizat un tronson, dar nu mai țin minte care. Știu că a mai stat suspendată, dar nu mult. Și s-a făcut vara, dar parcă 41 a mers... Poate deviat pe undeva (la depoul Militari de pildă). De regulă vara nu prea eram în București.

Totuși linia s-a degradat destul de mult în ultimii, ani iar o reparație nu ar strica...tot ce sper e să o redea până la 1 septembrie... Deoarece atunci începe dezastrul pe 41 și cu traficul...641, la ore de vârf, poți pune autobuzele unul după altul, și de 18 m... Va fi dezastru. Iar 178, după ce că e maxim de chinuit, și vine și prost, va deveni linia de bază pe legătură asta. Dar un lucru îmi e clar... La muncă mă voi duce pe jos...că se va bloca podul. Și chiar și pe Giulești va fi dezastru, asta deoarece nu există încă un pod peste calea ferată, și nu că nu ar mai fi util încă unul pe zona Chitila sau de genul. Dar nu prea ai unde să îl faci. Iarăși podul Grant ar face bine să îl refacă. E plin de gropi, rosturile de dilatație sunt pericol public, iar în zona de coborâre spre Crângași, asfaltul e foarte valurit... Te zgâlțâie de îți muști limba. Sunt de părere că traficul greu ar trebui interzis pe podul Grant ( TIRuri, basculante, betoniere, agabaritice) sau aș interzice circulația lor în anumite intervale orare. Aș permite doar circulația cu până 11 t, sau maxim 6 t/axă. Ultima oara, podul a fost reparat în 2006.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc shoppy

In intervalul 1998-2002 s-au modernizat cu sina CF intai tronsonul din Pasajul Lujerului si apoi tronsonul Crangasi - Ciurel.

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422056 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use