Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)

850 posts, 256332 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 61
 
 

📖 Pagination options
Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Nenea_titi

Eu am văzut în Viena o reabilitare de linie de tramvai. Și arăta excelent, adică linia 21 e jaf față de aia. Au scos-o, refăcut terasamentul, repoziționat liniile, demontat și remontat rețeaua. A durat cca 4 săptămâni (1 lună) . O linie cam de talia tronsonului B. V. - Aerogarii. E drept, au restricționat traficul pe acolo. Dar la noi e invazie de mașini. Pun pariu că dacă se apucă de linia aia, le ia pe puțin 3 ani să o facă. Am experiența liniei de pe Giulesti... Nu mai zic Pantelimon, Rebreanu...pe tunari se poate restricționa traficul... Se pune "cu excepția STB și a riveranilor". Punct. Traficul curent se poate transfera pe Lascar. Dacă se vrea... Dacă nu, nu. Asta e.

Observ acolo și linia de pe Chișinăului. Fix degeaba, dacă nu reabilitează și tronsonul Chișinău - 1 Decembrie 1918. Măcar 46 și 36 ar avea parte de un tronson mai decent, la fel ar trebui reparată și pe Sos. Pantelimon - Ziduri Moși linia deoarece 36 e linie bună de demolat tramvaie. La fel și pe Reînvierii, unde se trezesc și morții când trece tramvaiul. Nu stă nimeni în loc de 36,se poate devia liniștit această linie.

Revenind : pe lângă 5 care merge la Sf. Gheorghe, trebuie încă un traseu. Asta ar presupune un macaz nou. Linia 5 poate fi un acces bun și la Otopeni, vii cu 5 până la Băneasa și schimbi cu 780 sau 783. Și invers, 780 și 783 oricum prind destulă aglomerație după aceea. Nu mai zic că ar descărca un pic și metroul.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia WT_fan06

La Viena doar au schimbat liniile. Barbu Văcărescu are nevoie de o refacere din temelii...

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia aztec

Intre Stefan cel Mare si Aviatiei maxim-maxim 2 luni ar fi decent. Si ma refer la scos ce este acum si pus linii ca pe Tunari..
La noi...cam 2-3 ani, cu noroc...

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia ByOnu

Eu sper ca NU mai vrem linii "ca pe Tunari".. Pe Barbu Vacarescu / Al. Serbanescu eu vad green track, cu exceptia tronsonului pe care circula si 182/282 a.i. sa avem banda comuna.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia punmeister

aztec wrote:
Intre Stefan cel Mare si Aviatiei maxim-maxim 2 luni ar fi decent. Si ma refer la scos ce este acum si pus linii ca pe Tunari..
La noi...cam 2-3 ani, cu noroc...

Daca iau contractul de modernizare niste parliti in insolventa, da, poti sa stai si 6 ani (vezi Liviu Rebreanu). Dar daca ai un antreprenor serios cum e Porr atunci se vor misca repede.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia aztec

Eu am zis ca pe Tunari in virtutea informatiei ca apar spitalele alea promise in zona autobazei Pipera...si atunci cu green ...ai condamnat la moarte o gramada ca mor pe drum.
Daca e asfaltat ai banda de urgenta ca pe Stefan cel Mare
Daca nu apare spitalul ala...tot ce e posibil...green e solutia.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia WAYNEN

Linia 5 a fost suspendată în 2017 odată cu reînființarea liniei 55.În toată perioada asta linia s-ar fi putut moderniza.De ce n-au făcut-o până acum?Eu văd în viitor această linie modernizată,separată de trafic(dar nu cu green track) și prelungită până la ,,Complex Comercial Băneasa".Consider că în centru linia ar fi prelungită până la ,,Piața Sfânta Vineri",alături de 16.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Nenea_titi

WT_fan06 wrote:
La Viena doar au schimbat liniile. Barbu Văcărescu are nevoie de o refacere din temelii...


Au scos tot, au refăcut terasamentul, au reașezat suporții șinei, au aliniat-o apoi au făcut probe 2 zile.
Nu consider Barbu Văcărescu un proiect foarte complicat. Aș putea spune că e chiar prea simplu.

aztec wrote:
Eu am zis ca pe Tunari in virtutea
informatiei ca apar spitalele alea promise in zona autobazei Pipera...si atunci cu green ...ai condamnat la moarte o gramada ca mor pe drum.
Daca e asfaltat ai banda de urgenta ca pe Stefan cel Mare
Daca nu apare spitalul ala...tot ce e posibil...green e solutia.


Dar primăria ce pândește de nu taxează toți corporatiștii, care nu sunt în stare să iasă din mașină nici până la colț, se duc vis-a-vis la cantină cu mașina.
Totuși tramvaiul pe zona aia, la un interval decent ar face minuni... De asemenea ar trebui taxați toți provincialii care vin cu mașina în București. Nu de alta, dar prea multe mașini de provincie în București, prea multe mașini, prea mulți nesimțiți care parchează anapoda. Un pic de reglementare nu ar strica.

ByOnu wrote:
Eu sper ca NU mai vrem linii "ca pe Tunari".. Pe Barbu Vacarescu / Al. Serbanescu eu vad green track, cu exceptia tronsonului pe care circula si 182/282 a.i. sa avem banda comuna.


Ar fi frumos.

@wainen : 16 nu mai e la Sf Vineri, iar ducerea lui 5 și 16 acolo nu e cel mai bun lucru, s-ar produce supraaglomerare a capătului. Deja sunt 4 linii acolo, 14,40,55,56. Nu face față. Așa a fost și la Sf. Gheorghe, la un moment dat. Din păcate, au făcut prostia de a scoate macazul de făcut dreapta spre Sf Gheorghe venind dinspre călărașilor. Totuși ideea cu 5 la Sf Vineri nu ar fi rea, dacă s-ar reda în folosință linia de pe Mantuleasa - Paleologu. Dar nu o mai văd dată vreodată, și nici reparată curând, starea ei fiind deplorabilă. Poate doar cu scoaterea lui 56, care și așa e inutil, eliberează un loc lui 5. Mai bine însă, rămâne la Sf. Gheorghe, unde e știut demult.

Ar trebui un soi de 41, dar Green track, împrejmuit, fără garduri...doar niște borduri. Și rămân la părerea mea :mai trebuie un traseu. Ar fi interesant un traseu paralel cu 5 până la Ștefan cel Mare, apoi via Ștefan cel Mare - Titulescu - Pod Basarab - apoi depoul Militari sau Ghencea...și nu ar fi rău cu tramvaie noi și aia...

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia cris_m

punmeister wrote:
Daca iau contractul de modernizare niste parliti in insolventa, da, poti sa stai si 6 ani (vezi Liviu Rebreanu). Dar daca ai un antreprenor serios cum e Porr atunci se vor misca repede.

Ai uitat de conditia asigurarii bugetului pentru lucrare.... poate sa fie si mama firmelor, daca ii pui sa lucreze pe ochi frumosi, nu o sa stea nimeni.  :roll:

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia andrei11

Nenea_titi,  ai scris două lucruri ilogice :
a)
De asemenea ar trebui taxați toți provincialii care vin cu mașina în București. Nu de alta, dar prea multe mașini de provincie în București, prea multe mașini, prea mulți nesimțiți care parchează anapoda. Un pic de reglementare nu ar strica.

Asta-i o gogomănie MARE.  Eu aș taxa toate mașinile din București care trec dintr-un sector în altul. Ia mai stați la voi în sector, de ce circulați și în alte sectoare ? Ești de acord ? Și toți bucureștenii care trec de granița Bucureștiului ar trebui taxați. Sper că  la faza asta ești de acord 100%.
b)  
Și rămân la părerea mea :mai trebuie un traseu. Ar fi interesant un traseu paralel cu 5 până la Ștefan cel Mare,

Paralel pe unde ? Prin Floreasca, prin Dorobanți sau pe unde ?

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Nenea_titi

A) Taxat oricum ești când părăsești granița Bucureștiului prin așa zisa rovigneta... Plătită de pomană, că oricum strici mașina și pe autostradă. Mă refer la faptul că sunt prea mulți nesimțiți care parchează neregulamentar iar poliția locală o fonfăne. Din 10 mașini, 6 sunt provincie, și asta nu e cel mai rău, mai rău e că sunt agresivi în trafic, neatenți, telefonul e prima lor grijă... Apoi siguranța traficului. Eu în weekend nu prea folosesc mașina. Decât când am de cărat sau ies din București, iar taxa de ieșire (a se citi rovigneta) o am pe un an. Ies destul din București la sfârșit de săptămână. Repet, nu m-aș duce cu mașina la serviciu dacă cele două trasee din incidența locului meu de muncă ar veni la timp (24 sau 331, ambele vin mizerabil, 41 e ok). Pot face treaba 41 și 65/86 apoi de la capăt am ceva mai mult de mers, dar nu e asta problema. Problema este: cu STB mai puțin de 40 minute nu scot, iar cu mașina scot și 20 dacă merg pe scurtături. Când or veni 24 sau 331 la timp și la un interval decent, nu să îmi iasă fire albe în cap în stație, atunci da. Oricum plec dimineața la 7:00. Când a dat ploaia înghețată și am stat 1 oră de am și răcit în stație am recurs la mașină. Soției i s-a furat portofelul din geantă, și asta în linia 335. Acum se duce cu mașina. E, ăsta e STB. Nesigur. A încercat unul și cu mine, doar că nu i-a mers. Și asta pe 331, pe Dorobanților.

B) Cred că am mai zis. Un traseu paralel cu 5 (pe B. V) până la Ștefan cel Mare, apoi către Ghencea sau Militari de pildă. Știu că trebuie macaz. Dar am dat o idee, nu am dat cu ciomagul. Traseul ăla de pe tronsonul Ștefan cel Mare - B. V. - Aerogarii - Băneasa are potențial deosebit de bun. Important este să fie exploatat la maximum. Călători ar avea. Și chiar și cu PPC. Dacă se revine la traficul de tramvaie pe actuala linie... atunci chiar că deciziile sunt luate de să nu spun cine. Totuși repararea liniei nu ar fi complicată. Dar așa cum a spus cineva mai sus, e important să fie un constructor serios, nu firme cu sediul în noptieră. Să stea oprit și 10 ani...totuși, din octombrie 2017 până în 2018 se putea repară...dar nu, se arde gazul (și motorina).

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia andrei11

A) Taxați sunt și cei de Ilfov care ajung în București, deci nu se pune.
B) Ai  vrut să spui traseu identic cu 5 pe BV, nu paralel.  :mrgreen:  Nu te-ai prins, asta e. :bere:
_____________
Repararea liniei lui 5 de pe BV nu e complicată, efoarte complicată. Adică durează pe puțin un cincinal.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia WT_fan06

BV trebuie refăcut complet şi readus în prezent. Nu e necesar doar să schimbi şinele, ci să reconfigurezi absolut tot - linii, refugii, benzi, intersecții, lăsarea unui spațiu suficient pentru unirea cu liniile de tramvai din Pipera, crearea unui coridor tram+bus aşa cum s-a mai spus şi cel mai important crearea de piste de biciclete ADEVĂRATE (nu ca cele de pe Rebreanu sau Pantelimon) pe întreaga lungime a bulevardului.
Numai aşa proiectul poate fi unul sustenabil.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia ByOnu

Nenea_titi wrote:
Dar primăria ce pândește de nu taxează toți corporatiștii, care nu sunt în stare să iasă din mașină nici până la colț...


Nu stiu daca procentul corporatistilor care vin cu masina in Pipera depaseste 5%...

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 61
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use