Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Sfânta Vineri - Călărașilor - Basarabia (Linia 40)

146 posts, 60973 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) alexxd_31

Ce licitatie? Stai sa vedem daca o sa avem cadura la iarna. Se anunta vremuri grele.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) alexxd_31

A aparut asfalt in locul in locul pietei cubice. Nu este inca la nivelul longrinelor. Eu unul nu inteleg care e castigul.
tmp-cam-1405823474.jpg (1.17 MB; downloaded 6312 times)

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) Chev Celios

Probabil ca s-au plans cei de la ISUBIF ca nu pot sa depaseasca pe linia de tramvai din cauza pietrei cubice. Si sincer ii inteleg aici, avend in vedere ca sunt cel putin 2 spitale in zona plus un centru de festivitati mare unde este nevoie de un acces cat mai facil pentru cei de la ISUBIF. Numai pentru motivul asta as prioritiza modernizarea Bd. Basarabia.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) survola

E vreun avantaj dacă se păstrează piatra cubică?

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) alexxd_31

Eu zic ca sunt bani aruncati degeaba. Rupi masina si tai cauciucurile pe longrine nu pe piatra cubica. Piatra cubica era destul de ok. Ziceau ca umbla si la linia de tramvai dar nu se vede nimic schimbat. Cand au asternut asfalt nu stiu daca au mai pus ceva peste pamant.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) Cristi N

Daca vrei sa depasesti coloana si sa scapi cu anvelopele intregi trebuie sa mergi cu un rand de roti intre sine si celalalt fie spre banda 2 fie spre sensul opus. Inlocuind piatra cubica acum alegerea e evidenta, sensul opus.  :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) Utilizator anonim

Zburau pietrele alea pe carosabil si reprezentau un pericol. Au fost cazuri cand tramvaiele s-au ales cu plug sau patina rupte din cauza pietrelor. Plus ca daca e acrosata vreo piatra din aia in rotile masinilor sau camioanelor, devine pericol daca ajunge in capul vreunui pieton.

Aici la modernizare se va face linie Green Track cel putin intre Republica si Muncii.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) serbanandrei

Nu pot sa inteleg de ce se fac lucrari de mantuiala ?? Linia este praf si pulbere ,iar ei asfalteaza pe mijloc !!!!! De ce nu modernizeaza tot bulevardul si se face aceasta carpeala ? Asfaltat era tot bulevardul ,dar linia de tramvai  rupea tramvaiele.  Si uite asa se mai spala niste bani !!! Cand de vor hotari sa modernizeze linia vor distruge tot (si calea de rulare auto si zona pe care tocmai o asfalteaza)

Lucrari facute cu picioarele.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) andrei11

Intersecția - de altfel nou nouță - de la Humuzachi linia 56 / linia 1 e varză de ceva timp. Calitatea excepțională a oțelului de Galați. Sau cine face liniie STB ? Repet, liniile sunt reabilitate acolo, ambele direcții. La fel și încrucișarea respectivă.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) WT_fan06

Am câteva poze „istorice” și cu linia 56  :P . Ultima zi de existență a acestei linii a fost 1 septembrie 2019. Traseul* 56 în sine este unul foarte bun, o rază aproape perfectă care conectează Gara Titan Sud (Metrou Republica) de Piația Muncii (Metrou) și de centru. Însă, infrastructura extrem de deteriorată regăsită pe întreg traseul face ca această linie să fie neatractivă pentru pasageri și neadecvată pentru tramvaie. Din data de 2 septembrie, tramvaiele liniei 56 s-au mutat pe lina 40, astfel că mare câștig nu există pentru nimeni, dat fiind faptul că încă se circulă pe infrastructura degradată de pe Bd. Basarabia și Calea Călărași și Bd. Corneliu Coposu. Așadar, măsura de a suspenda linia 56 este incompletă, iar după părerea mea trebuia desființat și 40, dus 36 la Complex RATB Titan și înființată naveta 656... asta după ce lucrările la refacerea infrastructurii au fost contractate și demarate...

Revenind, în ultima zi au circulat vagoanele #096, #100 și #331. Cu două zile înainte, am surprins vagoanele #096, #146 și #290. Mai jos aveți fotografiile cu aceste vagoane:

Partea 1/2:

#146 - linia 56 - Bd. Basarabia - 30 august 2019





#290 - linia 56 - intrând în stația „Delea Veche” de pe Calea Călărași - 30 august 2019





Nu apuc să mă sui bine în #290 că pe sensul opus îl zăresc pe #096









Coborâm din #290 la Hala Traian









Și îl regăsim după ceva timp la capătul de la Sf. Vineri





După câteva momente își face apariția și #146, din nou:







 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) WT_fan06

Partea 2/2:

Am reușit să prind ultimele ore ale liniei 56 la Republica. Protagonistul sesiunii foto a fost #331.

#331 - linia 56 - Stația „Faur” - 1 septembrie 2019





Se observă că STB s-a grăbit să șteargă linia 56 de pe plăcuța stației...









Ne urcăm în #331. O impresie din interior:





Și încă un cadru, la Hala Traian:





Aștept momentul când tot tronsonul Sf. Vineri - Republica va fi refăcut, iar linia 56 reînființată, cu tramvaie noi... Până atunci, #StamAcasa

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) WT_fan06

O mică „inspecție” la locul ultimei deraieri, cea de la Bd. Basarabia x Bd. N. Grigorescu (Diham) din data de 30 mai 2020. Găsim o încrucișare distrusă, ieșită în relief, niște tramvaie care abia traversează intersecția, din motive lesne de înțeles, mult zgomot și multe claxoane.

Partea și mai proastă e că aceasta este doar una din multele zone în care infrastructura este în stare critică. În aceste condiții, este destul de clar de ce tramvaiul atrage antipatia tuturor. Dacă în occident tramvaiul este privit ca soluția salvatoare, cu o viteză, capacitate și eficiență net superioară (la costuri mult reduse față de un metrou sau un tren suburban), la București cetățenii îl asemuie cu zgomot, vibrații, lentoare, condiții improprii de transport. Videoclipul de mai jos este grăitor în acest sens.



 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) cris_m

Dupa cum a fost anuntat aici, astazi linia 40 circula deviat pe Iancului pentru a se putea interveni la macazul de la Diham, ce a provocat tot mai multe incidente in ultima vreme.

Ce au facut pana acum? Au dezafectat macazul pe directa, pentru a scapa momentan de problema deraierii, urmand ca la noapte sa lucreze la el. Mai mult ca sigur nici ei nu stiu ce sa ii faca...
Intre timp, pe restul bulevardului Basarabia nu sunt semne ca se va lucra la infrastructura deteriorata. Singurele utilaje observate au fost cele de la Diham, in rest nici urma de echipe de interventii...

20200627_183616-1612x1209.jpg (717.05 KB; downloaded 4624 times)
20200627_183926-1612x1209.jpg (727.86 KB; downloaded 4630 times)
20200627_183939-1612x1209.jpg (623.71 KB; downloaded 4630 times)
20200627_184232-1612x1209.jpg (729.13 KB; downloaded 4631 times)
20200627_185237-1612x1209.jpg (835.33 KB; downloaded 4632 times)
20200627_190209-1612x1209.jpg (452.18 KB; downloaded 4628 times)
20200627_190124-1612x1209.jpg (838.29 KB; downloaded 4630 times)

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) 1689

Bingo ! Sfinta improvizatie *TBista...

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use