Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand

89 posts, 34800 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand 3mil

Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand

Date tehnice:
Lungime: ~1,30 km
Numar de statii: 3
Tip de linie: ,,Otelul Rosu", inglobata in dale de beton
In prezent linia este nefolosita de peste 10 ani.

Pozele sunt realizate in data de 26 iulie 2011.


Macazul de intrare din Sos. Pantelimon
IMG00156-20110725-2004.jpg (189.57 KB; downloaded 8090 times)
IMG00161-20110726-1341.jpg (199.79 KB; downloaded 8063 times)
Separator
IMG00162-20110726-1341.jpg (124.22 KB; downloaded 8061 times)
IMG00163-20110726-1342.jpg (208.16 KB; downloaded 8061 times)
IMG00164-20110726-1343.jpg (176.68 KB; downloaded 8062 times)
IMG00165-20110726-1344.jpg (177.24 KB; downloaded 8062 times)
IMG00166-20110726-1344.jpg (181.13 KB; downloaded 8062 times)
IMG00167-20110726-1345.jpg (189.41 KB; downloaded 8063 times)
Linii de stocare in fata Garii de Est
IMG00169-20110726-1346.jpg (189.62 KB; downloaded 8063 times)
Detaliu macaz
IMG00170-20110726-1347.jpg (236.1 KB; downloaded 8062 times)

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand 3mil

Restul de poze:
IMG00171-20110726-1400.jpg (198.59 KB; downloaded 8056 times)
Cam mica distanta intre toneta si linie
IMG00172-20110726-1400.jpg (190.65 KB; downloaded 8053 times)
IMG00173-20110726-1401.jpg (243.02 KB; downloaded 8053 times)
IMG00174-20110726-1401.jpg (230.79 KB; downloaded 8055 times)
IMG00175-20110726-1402.jpg (235.5 KB; downloaded 8060 times)
IMG00176-20110726-1402.jpg (193.91 KB; downloaded 8056 times)
IMG00178-20110726-1408.jpg (183.75 KB; downloaded 8058 times)
Iesirea in Sos. Pantelimon, spre Ziduri Mosi
IMG00177-20110726-1404.jpg (176.92 KB; downloaded 8053 times)

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand 3mil

Dupa cum am precizat si in topicul de discutii, zilele trecute sina a fost inspectata, grosul de mizerie si depuneri a fost curatat, au fost efectuate suduri unde existau fisuri, semn ca RATB intr-adevar ne pregateste 1 (o/una) linie de tramvai aici. :twisted:

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand Costin

Discutiile despre trasee deviate &co au fost mutate unde le este locul, adica aici.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand Tom

Linia asta are dezavantajul ca dinspre Gara Obor o ia la dreapta intr'o zona aglomerata care nu stiu daca a fost modernizata.
Legat de linia asta, a existat o perioada cand 52 mergea in ambele sensuri pe la Lizeanu - Reinvierea - Piata Obor?

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand Dominatrix

Tom wrote:
Linia asta are dezavantajul ca dinspre Gara Obor o ia la dreapta intr'o zona aglomerata care nu stiu daca a fost modernizata.
Linia pe Ziduri Mosi a fost inlocuita complet in anul 1997, deci are deja 14 ani. Din pacate, la inlocuire a fost aleasa tot solutia proasta cu longrine Otelu Rosu. Probabil ca s-a preferat aceasta solutie, fiindca la acea data singurul tronson modernizat cu adevarat in Bucuresti, adica reconstruit cu sina cu canal si elemente amortizoare elastice era pe strada Vasile Lascar intre Piata Galati si Maria Rosetti, dat in exploatare cu titul experimental in anul 1995.
Tom wrote:
Legat de linia asta, a existat o perioada cand 52 mergea in ambele sensuri pe la Lizeanu - Reinvierea - Piata Obor?
Da, a existat, mai precis pana in primavara anului 1992. Pe urma a fost modificat pe la Obor in sensul spre Baicului, probabil fiindca acolo era cererea mare, nu pe Lizeanu - Reinvierii.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand mastocitu

Varianta asta are dezavantajul ca duce tramvaiele in spate la piata Obor unde este inghesuiala mare incepand de la maxi-taxiurile care stationeaza ilegal si termaninand cu masinile de aprovizioanare si autoturismele.Acolo este o nebunie pe tot parcursul zilei. Sa vedeti coada de tramvaie  :lol:

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand alaska

Dezavantaj (aglomeratie) este doar intre Sos. Colentina si intersectia cu linia de cale ferata care ajungea la hala. S-au schimbat multe in ultimi 3 ani.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand Chev Celios

Daca linia 1 cu ce intervale are va iesi in Soseaua colentina precum linia 36 si o va lua spre Obor sper ca vatmani sa puna mana sa faca macazele din patina/transporder, ca altfel o sa fie un mare dezastru acolo.Desigur asta daca vor si functiona aceste macaze.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand ByOnu

Eu nu inteleg de ce n-au facut acel macaz pentru a o putea lua si inainte de la bun inceput... :?

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand mastocitu

Foarte frecvent macazul la dreapta pentru strada turmelor trebuie facut cu ranga pentru ca are un mecanism sensibil care poate fi destul de usor dereglat de vajnicii soferi de bucuresti care trec cu masinile peste el

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand Bogdan Ciorascu

preconizez o lucrare de un weekend pentru realizarea liniei pe directia inainte la gara Obor.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand mastocitu

Asa se pot folosi in continuare cele 2 statii de pe linia lui 34 de la dimitrov si bucur obor care nu ar mai putea fi folosite in cazul devierii pe la aversa si care au cerere de la calatori. Aceea varianta ar fi avut beneficiul dispartiei transbordarii calatorilor prin pasajul obor intre statiile lui 21 si 1 acestea folosind aceeasi statie

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand Dominatrix

ciordescu wrote:
preconizez o lucrare de un weekend pentru realizarea liniei pe directia inainte la gara Obor.
Ma indoiesc ca se va putea face asa ceva intr-un weekend, chiar si la calitatea lucrarilor facute de Sectia Linii, pentru ca intersectia Ferdinand/Ziduri Mosi e una foarte complexa. Ar fi necesara o noua traversare T8 cu liniile pe directia Pantelimon - Ziduri Mosi, plus schimbator triplu pe directia Ferdinand. Chiar si la Posta Vitan, unde lucrarea era mult mai simpla, le-a trebuit trei zile pentru un singur schimbator de cale, si s-a inchis circulatia alternativ in 2 weekenduri pe Vitan, respectiv Dudesti.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use