Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand

89 posts, 35090 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand GAC

Cred ca cea mai buna solutie ar fi inlocuirea completa a intersectiei de tramvaie si implicit dotarea cu schimbatoare de cale actionate electric. In ceea ce priveste executia, aceasta ar fi mult inlesnita daca s-ar bloca complet acea intersectie si s-ar incepe lucrul in forta, cu un numar suficient de utilaje si oameni, implicit lucru in 3 schimburi. De asemenea, ar fi bine venite si niste lucrari pregatitoare care sa ajute dezmembrarea liniilor vechi (nu exclud si demontarea temporara al liniei de troleibuz. In acest caz, 7-10 zile ar fi suficiente pentru intreaga operatiune. (dar daca ne lalaim si lucram doar intr-un schimb, pe bucatele, ca sa nu oprim circulatia, atunci va dura mult).

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand ByOnu

Sinceri sa fim, sectia de linii mai mult stagneaza momentan. Mai mesteresc din cand in cand cate ceva pe la infrastructura veche si cam atat. Ma intreb ce se va intampla cu ei cand se vor moderniza toate liniile... oricum, ei trebuie sa existe.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand Dominatrix

GAC wrote:
Cred ca cea mai buna solutie ar fi inlocuirea completa a intersectiei de tramvaie si implicit dotarea cu schimbatoare de cale actionate electric.
Din pacate, pentru modernizarea liniei de tramvai pe Sos. Pantelimon, limita de proiect este imediat dupa intersectia cu Sos. Iancului, deci nu include tot tronsonul pana la Ziduri Mosi, asa cum ar fi fost de asteptat. Asa ca intersectia respectiva ramane deocamdata asa cum e. Cat despre Sectia Linii, sa fim seriosi. Ceea ce fac ei sunt mai mult carpeli, si asa a fost cam dintotdeauna. Amintiti-va cum aratau liniile de tramvai pe vremea in care RATB'ul isi inlocuia singur liniile. Revenind la intersectia aceea, la drept vorbind, nu vad o mare problema daca ramane asa cum e, fiindca in prezent la intersectia Bucur Obor exista bretea pentru virajul la dreapta dinspre Colentina spre Stefan cel Mare, asa ca la intoarcere venind dinspre Gara Obor nu mai e nevoie sa se ocoleasca prin Reinvierii - Lizeanu.
GAC wrote:
In acest caz, 7-10 zile ar fi suficiente pentru intreaga operatiune. (dar daca ne lalaim si lucram doar intr-un schimb, pe bucatele, ca sa nu oprim circulatia, atunci va dura mult).
In alte parti, un grand union se inlocuieste complet in 3 saptamani. La noi, un schimbator dublu dureaza 5-6 saptamani. Asta e.
ByOnu wrote:
Sinceri sa fim, sectia de linii mai mult stagneaza momentan. Mai mesteresc din cand in cand cate ceva pe la infrastructura veche si cam atat. Ma intreb ce se va intampla cu ei cand se vor moderniza toate liniile... oricum, ei trebuie sa existe.
Pana se vor moderniza toate liniile (daca intr-adevar se va intampla asta si nu cumva se vor desfiinta o parte din ele - ceea ce, in conditiile de fata, e mai plauzibil, cel putin din punctul meu de vedere), primele tronsoane modernizate vor ajunge din nou scadente la inlocuire, asa ca Sectia Linii va avea unde sa carpeasca. Si ciclul se va repeta.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand macheta218

Pregatiti aparatele foto! Tramvaie pe aici in curand. ;)

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand georgica2704

Daca nici acum cand se inlocuieste macazul la Iancului nu se foloseste bucla atunci cand ?  Presupun ca linia 36 va intoarce la Baicului, probabil si 46 , 14 nu cred, mai degraba va merge intre Faur si Sf.Vineri via Piata Hurmuzachi (Muncii).

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand andrei11

Aveti putintica rabdare ! Informatia e sigura cu reactivarea buclei  sau este o presupunere ?

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand georgica2704

Astazi am vazut ca se curata de pamant linia la Baicului spre G.de Est si au mai ,,zgandarit,, la macaz. Totusi  asta nu inseamna ca se reactiveaza bucla.Aceste lucrari se fac sistematic si la alte zone ( macaz Viilor-Serban Voda sau la Valea Cascadelor ).

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand 133 313

Asta inseamna ca se scoate (spre inlocuire) linia pe tronsonul Electroaparataj (sau Megamall sau McDonald's, spuneti cum vreti) - Delfinului. O lucrare deja in intarziere mare. Trebuie sa intoarca si 36 undeva.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand andrei11

O posibilitate pentru 36 ar fi si al Bucur - Obor. Dar mai bine ar intoarce la Gara Obor.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand georgica2704

Totuși la ce interval are linia 36 se va lasa cu multe blocării în fața gării. Aici staționează multe dube si autocare ,  la fel si taxiuri. De multe ori si troleibuze isi fac greu loc in fata garii , de tot felul de soferi "priceputi"  in ale parcarii. :evil:

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand macheta218

36 Pipera - Baicului,
14  Sf Vineri - Ferdinand - Pipera,
46 Gara de Nord - Piata Iancului,
614 Republica - Basarabia - Chisinau - Pantelimon - Ferdinand - Foisorul de Foc,
655 Cora Pantelimon - Iancului - Piata Rosetti...

de luni 6 Iulie 2015.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand andrei11

O prostie marca PCR --> ITB.
Tramvaiele de pe 36 "inghitite" de 14
Tramvaiul 46 "inghitit" tot de 14.
614 de ce de la Republica ? 14 n-a circulat niciodata la Republica, numai acum cu devierea asta din cauza lucrarilor  in Pantelimon.
655 de ce la Rosetti ? Tramvaiele nu mai ajung la Rosetti de un car de vreme.

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand georgica2704

L-am cam ghicit traseele. Totuși de ce 14 e dus până la Pipera, doar avem bucla de întoarcere si la Lacul tei. In Pipera le aveam pe 16 si 36 acuma si 14. Iar de 614 la Republica e o alegere OK. La Faur deja terminalul e sufocat de autobuze ( 101,253,311,330,335 ).

 


Re: Bucla de intoarcere Baicului - Gara de Est - Ferdinand mastocitu

14 va face curba la stanga in intersectia Bd. Ferdinand cu Soseaua Pantelimon si dupa aceea traseul lui 36? Asta inseamna ca se suprapun peste 90% din traseu.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use