Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 267440 views
 
Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Mihaitza07

Nu este vorba ca nu imi tin eu banda ca sa-si poata tine tramvaiul linia. Consecintele acestor garduri pe aceste linii, caci vorbesc strict de cele doua linii pt ca de ele ma lovesc zilnic, vor avea un impact si mai devastator asupra traficului rutier. Faptul ca nu mai poti intra pe straduta / aleea laturalnica soselei principale si astfel te obliga sa mergi pana la urmatoarea intersectie pentru a putea intoarce, creeaza automat mai mult trafic, mai multe masini care asteapta la un semafor. Lucru dovedit in pricipiu la intersectia Calea Vitan cu Mihai Bravu. Pe linia de tramvai tot incaleca masini in intersectie, cand semaforul este verde, astfel blocand linia.
In al doilea rand, deplasarea autospecialelor la interventie va fi extrem de mult ingreunata in cel putin 90% din cazuri. Autospecialele / interventiile, nu au ca loc de desfasurare capatul tramvaielor / intersectii.
In speta, in cazul de fata, isi doreste cineva montarea cat mai rapida a gardurilor pe Sos Oltenitei. Nu am nimic cu el ca isi doreste, probabil nu are nicio treaba cu Oltenitei si vorbeste ca sa se afle in treaba. Dau totusi un exemplu. Seara / dimineata cum vii dinspre Popesti Leordeni spre Piata Sudului, se aglomereaza inca de la statia Romprim. Mintile " luminate " si " inteligentii " care sustin proiectul, nu se gandesc ca astfel, de la intersectia IRA pana la Piata Sudului, o data incadrata o autospeciala pe linia de tramvai, nu mai are iesire. Aglomeratia va fi si mai mare, incepand de la IRA, dam un caz de incendiu sa zicem la statia Lunca Brazesti sens spre Piata Sudului, nu mai zic sensul invers spre Ira ca sa intoarca in intersectie. Cum ajung pompierii acolo ? Cand astazi, se incadreaza pe linia tramvai, se poate si contrasens si in dreptul statiei pot intra pe strazile laturalnice.
Au reusit partial montarea gardului intre Piata Sudului si statia Husi, la fel dam un incendiu la bloc stradal. Din aproximativ 2 benzi pe sens cat are Sos Oltenitei, in prezent acolo a ramas aproape o banda si un sfert. Daca pompierii parcheaza autospecialele, blocheaza automat circulatia spre Brancoveanu. Nu mai zic de faptul ca Autoscara nu are loc sa caleze trebuindu-i minim 2.5m laterali. Acelasi lucru se poate spune si despre portiunea IRA - Piata Sudului.
Si exemplele pot continua, trebuiesc doar deschisi ochii, mintea relaxata si sa gandim putin, astfel vom vedea si realitatea.

Cat despre comentariul cuiva care d.p.m.d.v. cauta anturaj cu japca peste tot, nu are idee despre ce vorbeste dar se baga in discutii ca sa dea impresia ca stie, fiind si el convins de aberatiile sale, lucru dovedit de altfel ca habar n-are despre ce vorbeste si care ma acuza ca traiesc intr-o lume paralela, prefer sa evit raspunsul pe masura afirmatiilor sale deoarece o sa ma trezesc din nou cu mentionari de atac la persoana, jigniri, etc. si nu doresc suspendarea contului. Asa ca pe aceasta ultima cale de raspuns respectuos, am o dorinta de a evita cumva sa-mi vada postarile sau eu sa i le mai vad pe ale sale si daca stie cineva cum pot face asta, astept raspuns. Multumesc.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

In tarile civilizate aceste sisteme chiar functioneaza pentru ca se dau amenzi si astfel nu indrazneste nimeni sa blocheze tramvaiul in intersectie din prostie, ambitie, razbunare, nesimtire sau orice. Cui nu-i convine atunci sta si rabda in coloana, sau ia tramvaiul, ca circula foarte bine.
Daca romanul ar fi civilizat si ar accepta sa existe legi si amenzi care sa respecte interesul comun si nu personal atunci nu ar trebui sa fie fortat cu garduri ca vita, dar nu este, daca ar fi dupa mintea romanului atunci ar fi coloana peste tot si nu s-ar mai respecta nici o regula ca asa e normal sa mearga fiecare pe unde vrea el iar la sfarsit sa faca stanga fix in fata usii si sa parcheze tot fix acolo.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Mihaitza07 wrote:
Faptul ca nu mai poti intra pe straduta / aleea laturalnica soselei principale


Sa inteleg ca inainte era OK pentru ca faceai stanga ilegal pe linia continua? Pentru mine, fie ca-i gard, fie ca-i linie continua, este fix acelasi lucru, roata mea n-are ce cauta acolo.

In speta, in cazul de fata, isi doreste cineva montarea cat mai rapida a gardurilor ... vorbeste ca sa se afle in treaba.


Aici clar ma simt vizat. Fie ca tine. :lol:

Toti va deghizati in mari protectori ai autospecialelor, pompierilor si ambulantelor, o dar vai, vai, vai! Mda, de asta parcati aiurea pe stradute si nu va asigurati ca lasati suficient loc de trecere pentru autospeciale. Ia spune-mi, cine ingusteaza carosabilul? Tramvaiul care este acolo de zeci de ani sau masinile care parcheaza ilegal pe prima banda?

Nu mai bagati placa asta cu pompierii, pentru ca NU VA PASA! Ai spus-o clar ca durerea cea mare este faptul ca mai pierzi 5 minute pana in prima intersectie, in loc sa tai banda continua, uneori blocand tramvaiul. Fiecare isi vede doar propriul interes, de asta a ajuns nu doar Bucurestiul unde este, ci intreaga tara. Acele 5 minute pentru tine sunt mai importante decat cei 300 de calatori pe care ii transporta un tramvai, calatori care vor si ei predictibilitate si sa ajunga cat mai rapid acasa sau la serviciu. Dar nu, tu, tu esti mai important! Tu crezi ca unii dintre calatori n-ar vrea sa opreasca tramvaiul intre statii, sa fie si ei mai aproape de casa? Lasa, cum ei se pot intoarce de la statia prestabilita, si tu poti sa intorci in prima intersectie mare (Brancoveanu sau Sudului, dupa caz).

Oricum, unde ai fost cand se montau garduri pe Colentina, pe Mosilor, pe Milea, pe Iancu de Hunedoara, pe Stefan cel Mare? Unde? Atunci nu-ti prea pasa de pompieri, nu, pentru ca tu puteai sa intorci linistit pe linie. Nu va pasa de interventii! Hai sa fim oameni seriosi! Acum cand vezi ca esti impactat direct, hoooopa! :lol:

De vreo doi ani tot purtam aceleasi discutii stupide. Se mai monteaza gardul pe un tronson pe care locuieste cineva, iar reluam de la zero argumentele si tooot asa. M-am plictisit. Gardurile se vor monta, deal with it! Si incearca transportul public, ca nu-i asa rau.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Cine face stanga dreapta pe linia de tramvai blocheaza aproape mereu un tramvai venind din sens opus. E la ordinea zilei. Nu mai zic cand e si ilegal sa faci asta, exact cum a zis si ByOnu. In rest de acord cu ByOnu in toate. Si o intrebare pentru cei carora le vin gardurile cu sifon: in Vest cum de nu e nevoie de ele? acolo de ce lumea stie sa respecte regulile si sa mearga si 2km in plus daca doar asa pot sa se intoarca pe sensul celalalt. Sau sa-si lase masina la 2km de unde au nevoie daca doar acolo e loc de parcare LEGAL? La noi nimic din toate astea nu e posibil si atunci care e solutia? apelarea la bunul simt? ala lipseste cu desarvarsire. Atunci garduri. I-am auzit pe multi ca se plangeau si pentru Mihai Bravu ca nu stiu ce desi acolo era linie continua la tramvai. Deci n-aveai ce cauta din start. Acum doar ti s-a pus tie soferule un obstacol mai greu de trecut. Unul care iti arata tie soferule cat de gros ti-e obrazul daca s-a ajuns la asa ceva ca si restul oamenilor care n-au masina sau nu apeleaza la ea sa simta ca nu trece viata pe langa ei blocati de vreun destept.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim omirica

"In al doilea rand, deplasarea autospecialelor la interventie va fi extrem de mult ingreunata in cel putin 90% din cazuri"

Nu înţeleg de ce mergem pe ideea că autospecialele sunt ca orice alt vehicul care se deplasează. Dacă sunt cu sirenele şi girofarurile pornite, o pot lua şi pe contrasens.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Pot merge pe linia de tramvai fara probleme inainte de a o lua pe contrasens (ca poate si ala e plin).

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

De la moderator citire :
Mihăiță, îți dau o indicație generală și una particulară.
Cea generală :
Pentru persoane neagreate urmează următorii pași :
Panoul utilizatorului / Prieteni & persoane neagreate / Administrare persoane neagreate.
Cea particulară :
Îmi pare rău că te dezamăgesc, dar  nu poți ignora moderatorii şi administratorii.
Asta e.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Hai sa scoatem si gardurile de la 41, ca genereaza trafic cei care fac la stanga, si nu au pe unde sa mearga autospecialele.
Oare pe Rahova, Ghencea, Vitan, Grigorescu, Palady etc de ce nu moare nimeni dupa virajul la stanga sau dupa autospeciale?
Spatiile verzi de pe Bucuresti - Ploiesti, Lascar Catargiu si Dorobanti lafel.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Pentru ca lumea s-a obisnuit si si-au dat seama ca nu mor. Acolo unde s-au incetatenit anumite comportamente mai greu cu dezvatul. Dar vorba aia... orice invat...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Mihaitza07

Am deschis aceasta discutie deoarece ma afecteaza direct montarea acestor garduri pe Sos. Oltenitei.
@ ByOnu, Pe Sos. Oltenitei nu exista linie continua asa ca soferul din mine, nu incalca nicio lege atunci cand intorcea si daca as fi incalcat, tot soferul din mine suporta consicintele. De asemenea, in legislatie scrie clar cand si in ce conditii te poti incadra pe linia tramvaiului pentru a efectua o intoarcere spre exemplu. Iar ca principiu ca imi bagi vorbe-n gura cum ca as incalca legea pentru ca faceam stanga pe linie continua, tin sa te anunt ca legislatia rutiera o incalc voit intr-o singura speta si anume pe Strada Cararuia unde niste smecheri pilosi au reusit sa puna un semn de interzis pe o portiune de maxim 5 metri. Dar o incalc voit si pe raspunderea mea, fara sa deranjez pe nimeni, iar daca ai sta / trece prin zona, ai intelege perfect si de ce face toata lumea asta.
ingustarea carosabilului este facuta de aceste garduri, nu de linia tramvaiului, care a fost dintotdeauna acolo si nu a incurcat sau a fost incurcata de nimeni pana la aceasta idee si nici nu are cineva ceva cu linia tramvaiului. Dupa cum am si spus, daca au pompierii o interventie la strada in zona mentionata mai sus, in primul rand, autoscara nu are loc pentru a se cala ( a-si intinde cracii de sustinere pentru a se putea stabiliza si inalta in eventualitatea unui incendiu la etaj superior sau salvare de persoana de la inaltime ), parcarea autospecialelor blocheaza total circulatia pana la finalizarea interventiei, pentru ca nu mai ramane loc de ocolorie pe linia de tramvai, cum s-a facut dintotdeauna.
@omirica, ca sa o poata lua pe contrasens, trebuie sa aiba loc unde sa se incadreze, sa incapa si sa i se faca loc sa treaca. In aproape doua benzi de circulatie, cum este cazul despre care vorbesc, varianta ta nu este valabila.

Va mai dau un exemplu. Copil inecat la strandul Vacaresti. Ambulanta coboara pe Vacaresti dinspre Piata Sudului, intra direct pe Str. Pridvorului si ajunge instaneu la strand. 5 ventilatii la copil, a scuipat apa si s-a trezit. Vara viitoare daca va mai trece cineva prin aceasta situatie, s-ar putea sa nu mai fie la fel de norocos, ambulanta sa ajunga in acelasi timp, deoarece pe Vacaresti sunt garduri, ambulanta trebuie sa mearga pana la pod Mihai Bravu, sa se intoarca inapoi si dupa sa intre pe Pridvorului si sa ajunga la strand. Vorbim de minim 1 km de deplasare si cel putin 1 minut jumatate in plus pana se ajunge la strand. Timp in plus care face diferenta.
Exemplele pot continua.

Cine vrea sa deschida ochii sa si vada ca nu montarea gardurilor este solutia, o poate face, cine nu, merge in continuare pe aceasta idee fericit, pana s-o lovi de vreo speta care sa-i trezeasca la realitate. Am mers ani la rand cu 1 / 17 / 34 de la Piata Sudului la Lia Manoliu si a fost excelent fara aceste garduri. Folosesc ratb ori de cat ori am ocazia in detrimentul masinii personale sau a metroului si nu am fost nascut sau crescut in masina personala.
Doar consider ca aceste garduri sunt o mare prostie, nu isi au rostul, incurca extrem de mult circulatia autovehiculelor, sunt praf in ochi aruncat si o alta metoda de a face bani niste smecheri.
Si repet, vorbesc strict de zonele mentionate care ma privesc direct, din mai multe puncte de vedere obiective si relatate si nu imi pot da cu parerea sau compara cu alte exemple din alte zone ale Bucurestiului. Aici m-am nascut, aici traiesc si stiu cum a fost, cum este in situatia de fata si imi pot imagina cat de rau va fi cand vor termina montarea gardurilor.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Care este solutia dupa tine atunci? Zi tu una clara si concisa aplicabila in societatea romaneasca si tinand cont de realitatile din Bucuresti. Pe portiunile gen Timisoara, Vitan, linia 41 etc cum face salvarea acum? urca pe linia de tramvai? Daca pe Trafic Greu e totul blocat, salvarea o ia pe linia de tramvai de pe laterala?

Zici ca gardurile incurca circulatia autovehiculelor, ceea ce evident e absolut primordial vs transportul public, vazut la nivel european si mondial :roll:  :lol: . Autovehicule care, proportional vorbind, sunt cam 99.99% masini, camioane, dube etc si 0.001% salvari, pompieri etc.
Ok, fie. Dar cu ce le incurca? Atunci cand vorbim de linie continua masina n-are ce cauta pe linia de tramvai de unde rezulta ca sutele si miile de masini sunt deranjate unele de altele. Sau ce sa vezi, de regulile de circulatie. Nasol. Nu vad gardul o problema.
Atunci cand vorbim de zone unde e permisa circulatia pe linia de tramvai pt ca sunt 2 benzi pe sens adica fix ca pe Oltenitei unde te doare pe tine. Se zice ca daca vine tramvaiul tre sa te dai la o parte. Cati o fac? 0.01% probabil. Cei care parcheaza pe banda 1 unde NU e voie nu incurca circulatia autovehiculelor? Eu zic ca da. Dar e mai simplu sa dai vina pe tramvai -o fiinta si el ca toate cele- si pe gard. Autovehiculele care intra pe linia de tramvai (10-100-1000) si nu se dau la o parte nu incurca tramvaiul si pe cei 300 de oameni din el? Da, iti asumi dar la cum isi face treaba Politia nu ma mir ca iti permiti sa iti asumi tu si altii multi ca tine. Zero implicare, zero amenzi, nu ii doare pe ei de p**ime. Asa ca mai bine gandeste-te de ce s-a ajuns la a pune gard si gandeste-te la marele bine per total care se face transportului public per total in Bucuresti. Asta e, nu mai poti face stanga unde vrei tu. N-ai sa mori dintr-asta. Nici cei de pe sos.Panduri unde e spatiul ala lat si verde cu copaci nu pot sa faca stanga unde vor. Asta e. Zi-ne cum faci stanga fara sa blochezi sa zicem tramvaiul care vine din partea opusa. Nu prea ai cum. Tre sa intri serios pe linia lui ca sa nu ii deranjezi pe cei de pe banda doi care merg inainte. Deci? Din punctul tau de vedere gardul te incurca pe tine, din punctul meu de vedere tu ma incurci pe mine si timpul pe care il pierd asteptand dupa multi ca tine sa faca stanga sau sa se bage in fata la semafoare in acelasi scop, nepasandu-le ca stau niste prosti dupa ei...

Daca avem frontiere dintr-astea "naturale" gen cele amintite ce facem? le spargem pe toate? Dar pe-afara cum merg dom'le lucrurile si au si linii separate de trafic si salvari si pompieri (adica banuiesc ca or avea nu?) ?

Singura problema a ta e ca salvarile si pompierii nu mai iesi de pe stradutele laturalnice in strada mare si lua-o in sens contrar? Pentru ca in rest, sa ma ierti dar problema nu e cu tramvaiul sau cu gardul, e cu colegii tai din trafic. E ca atunci cand ne deranjeaza ceva ca e vechi si pute dar nu ne varsam amarul pe cei care l-au lasat sa se invecheasca si sa se imputa ci pe saracul obiect in sine. El deranjeaza. Hai sa scoatem tramvaiele. Sa fie 3-4-5 benzi pe sens unde sa stea 10 000 de masini care sa se deranjeze unele pe altele. Sunt curios atunci pe cine vei mai da vina. O intrebare legitima. Pana si pe Magheru sau Balcescu unde din pacate -zic eu- si din fericire -zici tu- nu e tramvai, cand e blocat totul sunt curios cine blocheaza autovehiculele.

Si poti sa ne blochezi pe toti sau se iesi de pe forum. Pasionatii si cei pro transport public suntem destul de putini, de genul tau e plina lumea, care nu vad mai departe de propriul covrig. Asta e, se pun garduri. Deal with it si treci mai departe, vei trai si de-acum inainte asa cum au trait si traiesc si altii dincolo de blocul tau cat e lumea asta de mare. S-au pus bordurici pe tot Brancoveanu, il injuri si pe Baluta? Poate nu, ca nu esti direct interesat de zona aia.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Mihaitza07 wrote:
Am deschis aceasta discutie deoarece ma afecteaza direct montarea acestor garduri pe Sos. Oltenitei.

Mihăiță, 2 întrebări foarte limpezi din punctul meu de vedere, aș dori răspunsuri tot limpezi :
1) Pe șos Olteniței sunt semne de oprire interzisă ?
2) Ai tot dat exemple cu situații de urgență. Dar ai spus că aceste garduri te afectează în mod direct. Cum ?
În ceea ce privește urgențele, da, sunt de acord să se prevadă lipsuri în garduri din 500 în 500 m ( de exemplu ), + o prevedere în lege că dacă te prinde poliția că aceste << lipsuri >> sunt folosite în mod ilegal să fie prevăzută sancțiunea amendă 2300 EURO + suspendarea permisului pentru 12 luni. De acord ?

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

+1  (camere peste tot si amenzi cat cuprinde -n-avem politisti suficienti sa stea la fiecare gaura din gard; ce ne facem cu DN1? Cum de naiba mereu tramvaiul incurca frate? cum?  :lol: )

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Da, am spus polițiști dar m-am gândit la camere.
Pe linia 21 pe la Careffour / depoul Colentina ( depinde de oră, atunci când e mai aglomerat ) câteodată se întâmplă un lucru interesant, stă o mașină de poliție la cap și pe temerari îi întoarce din drum la capătul <<culuarului>>. Deci băieții vin repede repede pe linia de tramvai iar poliția îi invită să facă 180* și să reia traseul pe șosea, în coloană.

 


Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use