Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Prezentarea detaliată a tuturor liniilor de tramvai din București

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde Puss in Boots » Joi, 07 Feb 2019, 16:31

+1 (camere peste tot si amenzi cat cuprinde -n-avem politisti suficienti sa stea la fiecare gaura din gard; ce ne facem cu DN1? Cum de naiba mereu tramvaiul incurca frate? cum? :lol: )
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3715
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde andrei11 » Joi, 07 Feb 2019, 16:40

Da, am spus polițiști dar m-am gândit la camere.
Pe linia 21 pe la Careffour / depoul Colentina ( depinde de oră, atunci când e mai aglomerat ) câteodată se întâmplă un lucru interesant, stă o mașină de poliție la cap și pe temerari îi întoarce din drum la capătul <<culuarului>>. Deci băieții vin repede repede pe linia de tramvai iar poliția îi invită să facă 180* și să reia traseul pe șosea, în coloană.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16818
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde alliens » Joi, 07 Feb 2019, 17:12

Pai e normal doar sa ii intoarca,, sau le da si amenda? Daca nu le da amenda nu ii descurajeaza nicicum
alliens
 
Mesaje: 157
Membru din: Sâm, 18 Mar 2017, 21:01

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde shoppy » Joi, 07 Feb 2019, 17:19

Asa e la noi, politia da din maini, topaie, fluiera, tipa, urla, se isterizeaza, dar amenzi nu da ca primaru e de la PSD si lumea trebuie sa voteze PSD.
Cum s-au obisnuit soferii cu 41 si cu alte tronsoane, s-or obisnui si cu asta.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Predeal)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8856
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde aztec » Joi, 07 Feb 2019, 17:32

Nu e de obisnuinta circulatiei...e de loc.
La 41 ai benzi normale...la 1/10 ai benzi inguste si parcari aiurea...
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2408
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde shoppy » Joi, 07 Feb 2019, 17:57

Si la 41 se parca aiurea pe banda 1, si pe Titulescu, si s-au dat amenzi pana cand s-a rezolvat, sa se dea amenzi si aici.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Predeal)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8856
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde cris_m » Joi, 07 Feb 2019, 19:00

Problema nu e de benzi ingustate, ci de parcarile aiurea. Ce, daca se faceau piste de biciclete (intr-un univers paralel :roll: ), nu se fura din benzi?
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3944
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde punmeister » Joi, 07 Feb 2019, 19:04

Asa au facut pe soseaua Pipera.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4019
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde Chev Celios » Joi, 07 Feb 2019, 20:52

andrei11 scrie:Pe linia 21 pe la Careffour / depoul Colentina ( depinde de oră, atunci când e mai aglomerat ) câteodată se întâmplă un lucru interesant, stă o mașină de poliție la cap și pe temerari îi întoarce din drum la capătul <<culuarului>>. Deci băieții vin repede repede pe linia de tramvai iar poliția îi invită să facă 180* și să reia traseul pe șosea, în coloană.



E o practica pe care am mai vazut-o la politia rutiera. Sincer decat sa stea sa scrie amenda 30-40 minute mai bine ii intoarce inapoi. Sincer nu cred ca cel care este intors inapoi pana la Nicolae Canea va mai intra pe linia de tramvai. :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1585
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde 1689 » Vin, 08 Feb 2019, 01:22

E un pas inainte. Si mai bine era sa aplice amenda si sa ii invite sa se intoarca.
Dar la inventivitatea la care se da dovada, nu m-ar mira sa apara canal dedicat de WA/FB/etc. prin care sa se informeze "fratii" cind pleaca echipajul :D

Referitor insa la gardurile de pe Sos. Oltenitei - sectiunea Pta Sudului - Sura Mare - mi-am exprimat intr-un mesaj anterior opinia. Modul in care este gindita segmentarea e gresit si va mari adversitatea fata de proiect (care, de altfel, e semnul ingenuncherii legii in fata lipsei de respect).

Primul punct nevralgic va fi rondul de la Pta Sudului, iar cel de-al doilea va fi rondul de la Brincoveanu. Sint convins ca nu s-a obosit nimeni sa faca niste proiectii de trafic.
Avatar utilizator
1689
Membru Silver
 
Mesaje: 906
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 19:38

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde andrei11 » Vin, 08 Feb 2019, 02:09

1689 scrie:Primul punct nevralgic va fi rondul de la Pta Sudului, iar cel de-al doilea va fi rondul de la Brincoveanu. Sint convins ca nu s-a obosit nimeni sa faca niste proiectii de trafic.

Sugerezi că e mai bine fără gard când tramvaiul e blocat de mașini ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16818
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde Marian Andrei » Vin, 08 Feb 2019, 08:19

A fost reluat montajul gardurilor si pe tronsonul Sudului - Eroii Revolutiei.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18256
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde Mihaitza07 » Vin, 08 Feb 2019, 10:21

Dpmdv unica solutie era trasarea liniilor continue de-a lungul sinelor de tramvai. Cu campanie de constientizare atat in mediul online cat si tv, plus actiuni ale politiei rutiere in punctele nevralgice, usor usor se stopa si fenomenul de blocare a liniilor de tramvai aferente. In asa fel, nu mai mancau niste smecheri o groaza de bani pana acum si de acum inainte in cazul deteriorarii gardurilor, nu suntem animale si nici la puscarie ca sa fie nevoie sa fim ingraditi.
Cum Politia Locala Sector 4 a reusit prin patrulare continua eradicarea prostitutiei stradale pe Calea Vacaresti, la fel de bine putea si Politia Rutiera, daca se dorea, atat prin patrulare / prevenire cat si prin actiuni specifice, sa stopeze in zone cu blocari intense sa spunem ale acestor linii de tramvai, calcarea caii de rulare. Dar de ce sa se doreasca asa ceva, cand din garduri mananca cineva din primarie bani continuu.
Din pacate, intr-adevar azi-noapte a fost reluata montarea gardurilor intre statia Husi si Brancoveanu, dar astazi a avut loc un accident in Husi si Piata Sudului si s-a mai facut o bresa 4-5 garduri. Ca sa dispara gardurile, trebuie sa nenoroceasca altii masinile se pare...
Garduri care repet, pe aceasta portiune si multe altele in fapt, nu-si au rostul si nu aveau de ce sa fie montate.
Cine salveaza o viata, salveaza o lume intreaga.
Avatar utilizator
Mihaitza07
 
Mesaje: 80
Membru din: Dum, 04 Mar 2018, 18:12

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde shoppy » Vin, 08 Feb 2019, 10:32

Ba s-au facut studii de trafic:
- metrou de capacitate mare si viteza mare este
- tramvai de capacitate medie si viteza mica este
- masini personale de capacitate mica si viteza mica este
- cresterea vitezei de deplasare a masinilor personale s-a tot incercat fara sa se reuseasca
Intrebare: Ce este logic sa incercam sa imbunatatim?
Raspuns: Cresterea vitezei tramvaielor de la mica la medie
Ce efecte va avea asta?
- scaderea numarului de masini personale din trafic
- cresterea vitezei de deplasare a oamenilor
- scaderea poluarii
- scaderea congestionarii in intersectii (si astfel cresterea si mai mult a vitezei si predictibilitatii tramvaielor, deci a performantelor transportului in comun si a confortului celor care il folosesc)
- scaderea expunerii la poluare a oamenilor
Ce presupune asta? Ca toti bizonii care cred ca occident inseamna ca toata lumea se deplaseaza zilnic doar conducandu-si masina personala sa inteleaga in sfarsit ca asa ceva este si fals si imposibil.

Mihaitza, logica ta prezinta niste deficiente:
- in cazul prostituatelor toata lumea este de acord ca nu este normal sa ai prostituate la vedere pe bulevard
- in cazul liniei de tramvai toata lumea este de acord ca trebuie sa mearga si masinile pe ea iar daca la saracii din tramvai nu le convine atunci sa puna osu la traba ca sa nu mai fie saraci si sa isi ia si ei masini
- in general romanul crede ca este incorect sa plateasca impozite, asigurari, amenzi, vigneta, taxa de parcare, taxa de acces in oras, taxa de orice, asa ca o sa voteze mereu pe aia care o sa ii promita fix asta
- rutiera nu se mai ocupa de gainarii dinastea, pana la urma este alegerea locuitorului orasului sa traiasca zilnic in gainarie, deci normal sa se ocupe locala
- de aici rezulta ca impunerea masurilor cu garduri ca la vite este solutia corecta
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Predeal)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8856
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Prezentarea rețelei de tramvai din București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron