Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 264911 views
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim dimitryyyy

Din ce stiu eu se rotesc boghiurile la 180 de grade dar problema este alta , de exemplu in 32 sau 41 patinajul in conditii normale este aproape inexistent ,tramvaiele pot sa franeze puternic fara pierderea aderentei si nefolosind patinele .
Una din probleme cred ca este folosirea tipurilor diferite de sine (sina de tramvai cu canal care are un profil conic adica mai jos spre interior si tipul CF cu profil de ciuperca in sectiune ).
O alta problema cred ca este ca la diferite tramvaie care circula pe acelasi segment de linie ,exista profile diferite la roti pentru ca am vazut in mai multe locuri sina cu doua uzuri diferite pe exteriorul si pe interiorul sinei deci in concluzie unele tramvaie ruleaza pe interiorul sinelor si altele pe exterior deci nu au suficienta suprafata de contact.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim oache81

Si sina se suceste, toate tramvaiele si in general orice circula pe sine are rotile pe interior.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

N-am înțeles cume cu roțile pe interior. Explică.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim oache81

Adica intre sine, nu pe dinafara lor,  dar dupa ce se uzeaza sina si se inverseaza interiorul devine exterior si se vede uzura ca si cum rotile ar fi avut buza pe exterior.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Da, ce ziceti voi pe aici se practica de obicei in curbe, unde se inverseaza sinele pe partile care nu sunt uzate, se practica mai ales pe linia 41 in curba de la Ciurel. In cazul liniilor de tramvai cu sina cu canal, e imposibil.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim punmeister

oache81 wrote:
Spre deosebire de cfr unde mai sucesc vagoanele la 180 de grade ca sa se uzeze identic cele 2 parti la tramvai se vor toci rotile inegal ca nu il poti intoarce si mereu bucla de intoarcere e curba la stanga.Poate doar sa roteasca boghiul cu totul.

Si la IVA se face asa.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Credeam ca au mai avansat cu gardurile dinspre Vacaresti sau Oltenitei. Mai sus de Costache Stamate e liniste si pace si dincolo dupa statia Husi. De la Sudului spre Romprim zero. Hai ca a inceput anul, poate se mai pune un gard doua...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Costin

Intre timp, alea deja puse intre Sudului si Husi au inceput sa fie deja daramate de diversi asi ai volanului...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Era intr-adevar un sector la un moment dat de vreo 6-7 garduri lipsa.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim oache81

oache81 wrote:
Am depus petitie la Inspectoratul de Stat in Constructii.
Am cerut nr autorizatiei si data de incepere si terminare a proiectului.
O sa va tin la curent.
Daca eu vreau sa-mi pun un gard in jurul casei am nevoie de autorizatie,  asa ii trebuie oricui.In plus, daca au, vom afla si pana cand trebuie sa termine.
Daca e vorba de spaga poti sa mergi si acum pe linia de tramvai, sunt destui care merg pe acolo.
Aici sunt alte probleme,  de exemplu ca nu incap pompierii pe acolo printre altele.Mai sunt ai altele pe care le-am mentionat in petitie.
WT_fan06 wrote:
Şoferii nemulțumiți sunt fix dovada că acele garduri sunt eficiente. Din păcate, măsurile pentru combaterea traficului sunt mult prea timide...



"combaterea traficului" ROFL
Andrei98 wrote:
Te deranjeaza ca nu mai poti intoarce in fata blocului pe linia de tramvai sau ca nu mai poti depasi coloana?


Nu locuiesc pe bulevard si nici nu am tramvai pe strada iar stanga fac la semafor dedicat pentru stanga ca asa e traseul meu.

La ora la care circul eu ca sa merg la serviciu nu e coloana.

E vorba de respectat legea care e aceeasi pentru toti.


Are autorizatie de constructie 91/1619591 2018 emisa de PMB valabila 12 luni perioada de executie 12 luni.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Pai in mare parte au terminat, mai au de montat pe urmatoarele portiuni: Baba Novac - Dristor, cam jumatate din Vacaresti si aproape tot Oltenitei, au facut doar o statie acolo. Daca se apuca sustinut cand se termina cu zapada, termina cam in 2 saptamani.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

oache81 wrote:
Si uite asa, maine voi contesta acest gard pentru lipsa autorizatie de constructie

...
oache81 wrote:
Are autorizatie de constructie 91/1619591 2018 emisa de PMB valabila 12 luni perioada de executie 12 luni.


:lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Omu spera ca face revolutie in trafic  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim drbm

Cum era un banc despre fostul prim-arhitect al țării? Cică avea o vorbă:
"Omu ie pe primul plan"

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419368 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use