Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 268934 views
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Se pare ca blogosfera s-a umplut de soferi experti in fluidizarea traficului, masurile care se tot sustin sunt:
- eliminarea intersectarilor dintre traficul rutier si cel pietonal(adica sa nu mai fie treceri de pietoni, toate traversarile sa fie pe pasarela sau in pasaj(adica pasaj subteran))
- eliminarea ingustarilor de drumuri nejustificate in zona centrala(adica sa se largeasca strazile in centru pana cand nu o sa mai fie blocaj)
- reglarea corecta a semafoarelor astfel incat sa nu mai fie blocaje(adica sa se puna acele setari care nu mai creaza blocaje, unii chiar sustin ca avem de-a face cu o conspiratie in care semafoarele sunt setate intentionat gresit pentru a se crea blocaje)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Cristy

Circul zilnic si pot sa spun cat se poate de sincer ca in medie, in 3 din cele 5 zile lucrătoare (interval orar 8-9) sunt probleme cu intervalul lui 10. Eu il iau de la Bd. Iuliu Maniu.
Asta m-a intrigat, pentru ca daca ne gandim, de la Eroii Revolutiei până aici are linia complet separată de trafic.
Poate am nimerit eu numai situații aparte, nu știu, zic, însă circulă haotic.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

De la Eroii Revolutiei la AFI este o mare problema cauzata de numarul mare de trasee care se suprapun, de semaforizarea lunga de la Razoare si AFI, de nefunctionarea macazelor automate, mai ales la 13 Septembrie si AFI. Cand ai 47 in fata se pierd automat 1-2 semafoare - pana face macazul, pana face stanga spre Ghencea, pana schimbi macazul...De aici vin si problemele de ritmicitate, dar in esenta discutia despre utilitatea gardurilor si valorile traficului auto nu au sens. Pana sa se monteze gardurile se faceau ilegalitati la greu si aveam situatii cand opreai vagonul si de 10 ori pe o distanta de statie.

Totusi sunt curios de ce se tergiverseaza montarea pe restul tronsonului...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim punmeister

Pai ala e tronsonul companiei municipale :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Da. Probabil nu au facut licitatia de burghie  :lol:  :lol:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Shoopy, daca prin ultimul punct te referi la mine, reglarea semafoarelor este ceva real cu beneficii evidente (daca intersectia nu este deja blocata de fluxul anterior: daca a foartat cineva galbenul sau alte situatii).

Fara a fi expert, aceasta solutie este deja prevazuta in proiectele PMB (nu mai stiu daca chiar cele pentru montat garduri sau cele pentru achizitia de noi tramvaie, sau in PMUD poate?). Prioritizarea transportului public, cunosti preabine, nu-i apa calda.

Un exemplu unde trebuie obligaroriu lucrat la semafoare este Carol I cu Mosilor. La iesire de pe Mosilor se strang si cate 3-4 21, fereastra fiind de doar cateva secunde de verde, total insuficient pentru masini si tramvai. Desigur, asta-i alt caz, nu are neaparat legatura cu intersectiile de mai sus.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Nu, era vorba de reglare pentru masini nu pentru STB

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim WT_fan06

La Moşilor ar trebui interzis traficul auto, strada rămânând doar pentru tramvai şi pus câte un verde pentru 21 între fiecare fază a semaforului (eventual cu senzor ca în cazul în care nu vine niciun tramvai să treacă la următoarea fază). 10 secunde sunt suficiente.
La fel şi la Sudului pentru troleibuze unde semaforul de pe sensul către Unirii durează 3 ani şi se strâng şi câte 3-4 vehicule care apoi merg în trenuleț....

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim punmeister

Probabil ca o sa schimbe dupa ce 21 primeste tramvaie noi si 73, 74 si 76 primesc troleibuze noi.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim WT_fan06

Schimbările astea se pot face într-o zi. Trebuie să existe voință, nu vehicule noi...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim alexxd_31

Eu circul zilnic intre Piata Iancului si Stadion Dinamo. Castig zilnic cateva minute bune datorita gardurilor. Acum se pierde mult timp la intersectia Ferdinand cu Mihai Braviu. Zilnic sunt cativa bizoni din cauza carora se pierd minute bune acolo (Zilnic la aceeasi ora presupun ca sunt aceeasi soferi care au probleme cu incadrarea corecta ) . Astept cu nerabdare gardurile intre Piata Sudului si Bucur Obor.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Din ce am inteles, cel putin anul asta nu se mai monteaza garduri.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Genial. Si de ce? N-au oameni? n-au materiale? parca proiectul era votat cap coada nu?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Gardurile sunt aduse, s-a carat toata luna septembrie la ele...

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420650 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use