Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 269725 views
 
Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim oache81

Atunci sa sape o groapa si pe partea cealalta :D

Oricum am constatat ca de cand s-a montat gard intre Obor si Iancului se circula mult mai prost si asta din cauza ca au mancat atat de mult din carosabil incat nu mai incap 3 masini una langa alta si nu cred ca va ajuta foarte mult faptul ca nu ii mai lasa sa parcheze pe bulevard, practic se va reveni la cele 3 benzi care au fost si inainte doar ca nu or sa mai aiba oamenii unde sa parcheze.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim TibiV

Mașinile vor circulă la fel de prost.


Tramvaiele - mult mai bine.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim survola

oache81 wrote:
Atunci sa sape o groapa si pe partea cealalta :D

Asta e soluția corectă!
oache81 wrote:
practic se va reveni la cele 3 benzi care au fost si inainte doar ca nu or sa mai aiba oamenii unde sa parcheze.

O să găsească mereu locuri de parcare, doar că nu în fața geamului sau la bulevard.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim alexxd_31

Asta nu a avut loc la Obor. Poate masoara cineva, care are drum pe acolo, distanta de la gard la peron.
http://www.b365.ro/soferul-unui-camion- ... 49719.html
Latime KRAZ 255B este 2.750m iar Citaro in jur de 2,550 m
E interesanta situatia in care un autobuz este oprit in statie iar tramvaiul vine din sens opus. Trece sau nu trece? Eu pariez pe ingustarea refugiilor si sudarea unor table in dreptul usilor astfel incat sa reduca distanta intre tramvai si peron,

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Autobuzul este mai lat decat tramvaiul, deci cea mai interesanta este cand se intalnesc 2 autobuze.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim alexxd_31

Se pare ca tramvaiele au latimea de 2390mm (Tatra 2500mm)
viewtopic.php?f=14&t=27
Rezulta o diferenta de 160 mm intre tramvai si autobuz (daca informatiile sunt corecte)
Daca la Obor a intrat Krazul  (2750mm) intra si un autobuz (2550mm).
Oricum noi suntem experti in raschetarea peroanelor.
Spatiu intre gard si linia de tramvai este suficient ca sa fie compensata  diferenta de 160 mm

* Dimensinuile nu stiu daca includ si oglinzile.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim punmeister

V3A - 2,4m latime
Bucur LF - 2,45m latime

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim cris_m

De unde stiti ca a intrat Krazul la Obor acolo? Si daca a intrat asa cum ziceti voi, au reusit sa treaca un tramvai si acel Kraz?

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim dimitryyyy

La scurt timp dupa ce a intrat Krazul pe la Obor au disparut si placile de granit de pe peroane  :shock:  :lol:
http://www.b365.ro/soferul-unui-camion- ... 49719.html

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim oache81

Camionul RATB a venit sa repare ce stricase alt camion "neidentificat"

Oricum se poate scoate gardul dintre sensuri in dreptul statiei si atunci pot sa incapa unul langa altul.
Eu am mers odata demult cu masina normala pe acolo si mi s-a parut destul de lejer, in plus am vazut de multe ori salvari pe acolo bine mersi.

Daca am chef si nu uit chiar o sa merg intr-o seara cu o ruleta sa masor distanta dintre gard si peron.

De pe net V3A are latime 2.39 m si Mercedes Citaro 2.55 deci ar fi vorba de doar16 cm diferenta.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim bercenicity

In Bucuresti distanta (minima) dintre axele cailor de rulare este de 3m; 3,5m dacă sunt stâlpi pe mijloc. Asta înseamnă că la refugii avem minim 5,4m. Incap doua autobuze, dar nu confortabil (oglinzi?). Sa ai autobuze care sa se miște ca melcul în stații sa nu se lovească... nu

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Daca gardul dintre sensuri te incurca atunci inseamna ca autobuzul trebuie neaparat sa intre pe sensul celalalt, deci daca din partea cealalta vine alt autobuz atunci acela nu o sa aiba loc sa treaca.
Daca autobuzul are 3.5m degeaba are tramvaiul 3.1, 3.3, poate sa aiba tramvaiul oricat de putin, trebuie considerata situatia cea mai dezavantajoasa posibila, deci 2 autobuze de 3.5m. Iar autobuzul nu merge asa, laser in linie dreapta, mai sunt si curbe, mai are si balans, mai are si o inclinatie de la calatori, deci fara 8m nu bagi 2 autobuze.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim oache81

Cu un sistem de management ca lumea poti face in asa fel incat sa nu se intalneasca in aceeasi statie din sensuri diferite 2 autobuze.
Mai ales daca nu mai se blocheaza in trafic este foarte usor de respectat programul, trebuie sa plece din fiecare statie la ora respectiva si le decalezi cu 1-2 minute.
Pana una alta acolo sunt doar 2-3 linii de autobuz pe aceeasi bucata de traseu.
182 dispare la Perla cand apare 335 si tot asa.
Sau sa ia niste autobuze ceva mai suple :D

Asta e chiar tare:

http://citytransport.info/NotMine/MB_O_ ... 0_1727.jpg

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

A inceput montajul pe Dristor - Vitan. Curios de ce au sarit Iancului - Dristor.

LRM_EXPORT_372052619996628_20181107_101850345.jpeg (1.23 MB; downloaded 2910 times)

 


Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use