Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 267049 views
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim oache81

Cel mai corect e cu semafor dedicat, exact inainte sa se faca verde la masini sa poata trece tramvaiul si pe urma sa lase liber la stanga in orice intersectie, atata timp cat nu afecteaza tramvaiul ca va trece primul.

Oricum tramvaiul nu circula mai repede pentru ca nu gardul sau lipsa lui era problema ci faptul ca abia se taraie ca sa nu se rupa unele dintre ele.
A castigat ceva timp doar in anumite intersectii unde poate pierdea un semafor din cauza vreunui sofer.
Dar pe de alta parte am vazut deja trenulete de cate 3 de 1 sau de 10 dupa ce e s-a pus gard pe aproape toata lungimea traseului deci nu mai poti da vina pe soferi.

Astea cu 50 la ora sunt fantezisme, cel putin intre Grozavesti si Ferdinand pe unde merg eu zilnic cu masina n-am vazut in niciun caz, daca era asa ar fi putut sa mearga cu 50 macar pe podul Basarab ca acolo chiar nu are ce surprize sa aiba, cred ca peste 40 totusi nu merge niciunul.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim razvan_3asy

Au m ai montat 10 garduri pe Oltenitei sens pe Brancoveanu. Nu sunt semnalizate
IMG-20181205-WA0012.jpg (36.68 KB; downloaded 2426 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Performanta companie a PMB... :roll:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Beaver_27

"Pentru liniile de *tranvai*"

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

Intreaga "Instiintare" transpira analfabetism functional, "tranvai"-ul e doar bombonica de pe coliva... Adica_ca daca nu se montau gardurile, nu va deranjam cu indicatoarele. Dar va multmim ca intelegeti ca e ilegal.
Dar na, la "Aparatul de specialitate" merge si asa, doar cu doctorat la Videle State University.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Tom

Nici până acum n'au învățat că nu se spune așa, ci traivan.  :twisted:  :twisted:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim neb1

Pe Oltenitei avanseaza cu gardurile spre Brancoveanu.
20181207_105820-1612x1209.jpg (460.57 KB; downloaded 2065 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

E montat tot sensul Sudului - Husi si cam 10% din sensul Husi - Sudului.

20181209_083200.JPG (181.12 KB; downloaded 1865 times)


20181209_083330.JPG (178 KB; downloaded 1864 times)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

Aplauze pentru mintile luminate din Primaria Muncipiului care au gindit 1 km de gard continuu fara optiune de intoarcere !

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

De ce ai întoarce ? Mai sunt distanțe mari unde nu poți întoarce.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

Maxim 700 de metri pina acum.
Intre Oltenitei si Nitu Vasile e ditai cartierul. Cine vira pina acum stinga pe Husi /  Paduroiu (si nu erau putini), or sa blocheze intersectia de la Brincoveanu, sa faca rondul.

Sau, mai rau, breteaua de suprafata de la pasaj ca sa poata face dreapta pe Secuilor.

Din pacate, la Paduroiu nu exista posibilitatea de a pune un semafor in doua faze care sa permita intoarcerea (cu bucla). Asa ca singura varianta e ori via Brincoveanu (iar intersectia de la Secuilor e deja aglomerata), ori pe bretea, apoi dreapta pe Secuilor (din pasaj ai banda continua pina dincolo de cimitir).

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim survola

E nevoie de reconfigurări de trasee ale vehiculelor, asta e clar. Și ale pietonilor însă, atenție!
Puțină disciplină în trafic nu a omorât pe nimeni, din contră.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

Pietonii au trecerea semaforizata (nefunctionala, insa) din fata scolii de politie. Cea de la Paduroiu e semi-exercitiu suicidal iar cea de la capatul ISPIF e aventura pura.

Astept cu interes urmatoarea realizare epocala, segmentul Brincoveanu - Piata Pieptanari, unde sint aproape 1,4 km pina la intoarcerea din piata. Tot traficul care facea stinga de pe Oltenitei pe Stoian Militaru ori o sa faca un frumos carambolaj in piata, ori se muta pe Serban Voda.

Am mai spus-o si o repet: gardurile sint ilustrarea neputintei (sau ne-dorintei) de a aplica legea. Solutia simpla exista: camere de luat vederi pe masini de patrulare pentru parcare ilegala si pe vehicule de transport in comun pentru neacordarea prioritatii, securizate de politia rutiera si amenzi trimise direct prin posta pe baza dovezilor video.
Costa oricum mai putin decit sutele de kilometri de gard - care, dupa incidentul recent, se vede ca n-au nici un efect. Si care, garduri, oricum in doi-trei ani vor fi ignorate si semi-dezafectate la modul in care se intimpla totul in Romania.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Sunt ilustrarea neputintei dar sunt singura solutie pt aia multi care merg intr-un tramvai si pe care ii tin din viata 10 100 1000 de bizoni intr-un nr egal de masini.
Amendarea video e cea mai buna solutie. Camere peste tot si cand platesti impozitul, pac 10 100 1000 de amenzi. Sa i se creeze cadrul legal si aia e. Nu vor.

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use