Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1826 posts, 508362 views
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc WAYNEN

Legat de suspendarea liniei 41 din vară,cel mai bine ar fi ca această linie să fie suspendată pe întreg traseul,ca oamenii să nu mai fie nevoiți să facă o transbordare pentru încă 5 stații.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc florin

Nenea_titi wrote:
De acord. De asemenea, puteau să lase 41 până la piață Crângași, cu rebrusment. Nu cred că încurcă tramvaiul pe pod. În fine, multe capete puțină gândire


Se va lucra și pe Podul Grant care tocmai a intrat în reparații.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Tom

Teoretic, cu câte Șîkîdîmuri ar ajunge până atunci, nu ar fi o problemă acoperirea cu autobuze a liniei 41, dar totuși cred că menținerea tramvaiului cu siameze între Ghencea și Crângași ar fi bună, plus o linie 641 pe tot traseul tramvaiului, plus încă o linie de autobuz între PPL și Crângași, un fel de 305 care exista pe vremuri.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Gabi23

Liniuțe peste liniuțe, nu aduc nimic bun. Una și bună, soluția ideală, probabil că ar fi 641 - Ghencea - Presei (deși capătul e și așa supra-aglomerat). Luați în considerare și transbordarea călătorilor la Turda, ar trebui să fie cumva eficientă și rapidă. Vedem la momentul respectiv ce și cum va fi. Se umple forumul cu prea multe discuții inutile...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc florin

Deci, recapitulare, se va lucra la:
- Parc Drumul Taberei - pasaj pietonal pentru legătură cu M5
- Ciurel - instalare tablier peste Virtuții
- Pod Grant - reparații capitale

Deci nu, nu se poate menține circulația pe nici o altă bucățică.

Pe 641 ar putea introduce articulate, sper că s-au gândit la asta.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc punmeister

Plus reabilitarea podului Ciurel, modernizarea peroanelor si revizia anuala a lui 41.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc andrei11

florin wrote:
Pe 641 ar putea introduce articulate, sper că s-au gândit la asta.

Au de unde ?

 



Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Nenea_titi

Dacă ar băga de 18 m pe 641,având în vedere că au A/C, poate mai lasă lumea mașinile acasă, și se eliberează traficul.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc pantograful

Intr-adevar ar fi bun si un 641 Ghencea - PPL, si un 41 Ghencea - Crangasi (macar cat timp nu se lucreaza la Pta DT), sa nu te bazezi pe niste autobuze blocate pe la Ciurel... Insa cred ca vara asta mai mult ca niciodata, se va simti lipsa siamezelor.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Nenea_titi

5 tramvaie sunt suficiente pe tronsonul PG - PPL, mai ales în perioada  aia.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc mindmasster

Avem ceva oficial ca se va inchide 1 luna in vara pentru cele 3 lucrari de mai sus sau doar presupunem noi ca asta se va intampla?

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc PTMZ

@mindmasster,
Cristy wrote:
De pe Facebook PMB:
Circulatia liniei de tramvai 41 va fi suspendata, in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru finalizarea lucrarilor la trei mari obiective de infrastructura: Pasaj denivelat subteran Pod Grant,  Podul hobanat peste Soseaua Virtutii, Statia de metrou „Parc Drumul Taberei”

Primaria Municipiului Bucuresti a avizat in Comisia Tehnica de Circulatie din data de 04 aprilie 2019 urmatoarele lucrari:
-         Lucrari de reabilitare si consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant;
-         Podul hobanat peste Sos. Virtutii, in cadrul obiectivului Penetratie si racord Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti – Pitesti;
-         Statia de metrou „Parc Drumul Taberei” pe Bd. Drumul Taberei,  in zona intersectiei cu Str. Brasov in cadrul proiectului “Magistrala 5 - Drumul Taberei - Pantelimon. Tronson 1”
Ca urmare a acestor avize, s-a luat decizia suspendarii circulatiei liniei de tramvai 41 in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru buna defasurare a lucrarilor la obiectivele de investitii mai sus mentionate.

Tronsonul liniei 41 ramane neafectat intre Casa Presei si Podul Grant, prin asigurarea unui rebrusment (schimbare a directiei traseului) pe strada Turda.

Pentru restul traseului - Pod Grant – terminaul Ghencea – se introduce linia naveta de autobuz 641.
In ceea ce priveste fluxul de calatori deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit in prezent de 36 de tramvaie ce asigura o capacitate maxima de  7077 calatori/h/sens.
Pe perioada de vara, traseul liniei 41 va fi acoperit de un numar de 35 tramvaie cu o capacitate de 6880 calatori/h/sens.
In zilele de sarbatori , acest traseu este acoperit de un numar de 25 tramvaie cu o capacitate de 5188 calatori/h/sens.
https://www.facebook.com/75034989843639 ... 655900875/

Iată aici informația de pe Facebook PMB, postată anterior cam cu 3 pagini.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Nenea_titi

Corectați și voi :  Pasaj Subteran Grant...de când a devenit subteran? Prefer să știu ce va fi pe viitor, data de suspendare, data de revenire. Așa, doar aceeași veste, cu același greșeli (vezi mai sus). Vreau să știu : perioada, ce măsuri efective se iau, ca lucrurile să fie pe cât posibil normale. Că va fi în iulie - august e ok, traficul liniei atunci e mult mai redus. Dar problema mare va fi că tot traficul din tramvaie se va muta în : autobuze și... Mașinile proprii.

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421712 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use