Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mare

Prezentarea detaliata a tuturor liniilor de tramvai din Bucuresti

Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar

Mesajde V2A » Vin, 31 Mar 2017, 10:26

Stațiile de la Obor au fost asfaltate.
Fişiere ataşate
3-31-2017 5-55-45 PM.jpg
3-31-2017 5-55-45 PM.jpg (258.22 KiB) Vizualizat de 416 ori
Avatar utilizator
V2A
Membru Bronze
 
Mesaje: 384
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: Bucuresti

Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar

Mesajde lucica » Dum, 09 Apr 2017, 21:41

Sina rupta la Tineretului ;)
Fişiere ataşate
Fotografie0298.jpg
Sina
Fotografie0298.jpg (972.78 KiB) Vizualizat de 336 ori
lucica
 
Mesaje: 113
Membru din: Mar, 29 Noi 2016, 17:33

Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar

Mesajde Florinds » Joi, 13 Apr 2017, 08:09

Peste tot pe unde se merge sau se intoarce pe linia de tramvai s-a ajuns la asa ceva intr-un final... De ce nu se rup liniile cu green track... ;)
De meditat...
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1565
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar

Mesajde ByOnu » Joi, 13 Apr 2017, 08:48

Adevarat, dar si sistemul OR este foarte prost, util cel mult in cazul devierii liniilor de tramvai si cam atat. Ce poti sa ceri de la o pelicula de 2cm grosime de fier care trebuie sa sustina la fiecare cateva minute colosi de cateva tone. Sistemul exista si prin Rusia si in Ukraina (din clipurile vizionate pe internet). La noi este parfum, serios. Acolo se simte cum osiile parca merg direct de beton, fierul fiind doar pentru ghidaj si nimic mai mult.

La capitolul liniilor, cel mai bun sistem, in opinia mea, este cel implementat pe Vasile Lascar (intre Maria Rosetti si Gemeni), Regina Maria si Marasti. In vreme ce da, sinele s-au destabilizat putin in cei +15 ani de activitate, mi se par mult mai flexibile decat sistemul care se implementeaza de prin 2006 incoace, cu sine inglobate direct in beton. Betonul transmite toate vibratiile si imperfectiunile rotilor catre toate cladirile din zona, cat si in tramvai. In vreme ce liniile noi cu beton la baza sunt foarte zgomotoase, cele mentionate mai sus sunt foarte line. Putem continua discutia la topicul dedicat, daca ma indruma cineva acolo. :lol: ;)
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2570
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar

Mesajde Costin » Joi, 13 Apr 2017, 08:54

Cred ca discutiile generale de aici sunt ok: viewtopic.php?f=17&t=2574

Legat de ruperea sinei, nu este nicidecum cauzata de intoarcerea pe linie (ce conteaza 4 cauciucuri ce cara 2-3 tone fata de 16 fiare ce cara cateva zeci de tone?). Pur si simplu betonul de sub sina (adica o bucata de longrina) s-a macinat, iar in acel loc linia efectiv "leviteaza", rupandu-se intr-un final. De aceea la reparatii ei umplu cu pietris sub linie, sa 'astupe' gaura. Ca e o tampenie si nu tine decat cateva luni, e altceva...
2017: 1060 km feroviari. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 5108
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 1 / Sibiu

Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar

Mesajde Florinds » Joi, 13 Apr 2017, 09:45

Am raspuns acolo. ;)
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1565
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar

Mesajde lucica » Lun, 17 Apr 2017, 23:10

Asta se întâmplă la fiecare ploaie,Vatra Luminoasă sens Vitan.Cică linie reabilitată ;)
Fişiere ataşate
PicsArt_04-18-12.06.30.jpg
Linie inundata
PicsArt_04-18-12.06.30.jpg (621.86 KiB) Vizualizat de 131 ori
lucica
 
Mesaje: 113
Membru din: Mar, 29 Noi 2016, 17:33

Anterior

Înapoi la Prezentarea retelei de tramvai din Bucuresti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori