Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Liniile industriale din cartierul Militari

260 posts, 149677 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 19
 
 

📖 Pagination options
  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari ADY881

Deacord ca trebuie facute parcari P&R, insa eu le-as fi facut langa DNCB, cu ideea ca:
- omul se urca in masina personala din Domnesti,
- ajunge in parcarea P&R de langa centura
- trece prin un tunel suprateran pana in statia intermodala dintre sensurile rutiere ale DNCB
- ia un tren pana in statia (intermodala) corespondenta viitorului bulevard
- trece din tren in tramvai  prin un pasaj
- si tramvaiul il aduce pana in o statie facuta langa depoul metrorex
- prin un pasaj de corespondenta ajunge in vestibulul de vest al statiei Petrache Poenaru
O asemenea schema cred ca ar fi comoda pentru multi oameni care astazi sunt nevoiti sa piarda timpul in ambutaiaje (din cauza lipsei unui TP care sa ii aduca din comunele limitrofe).

"sau poate il duci pana la Razoare chiar daca e pe un singur fir"
Si aceasta este o idee buna, asa am obtine un link si cu M5 (de el s-ar putea folosi oamenii ce vor sa ajunga in centru, iar de linkul cu M1 acei ce vor sa ajunga in Gara de Nord.

"ca daca vrei intre Lujerului si Petrache Poenaru cu metroul mai bine iesi afara si iei 41, ca altfel mergi 4 statii aiurea ca sa schimbi la Eroilor"
Se poate si asa insa transbordarea ar fi incomoda, iar TP trebuie sa aiba transbordari cat mai ... ca sa fie atractiv + Poenaru este cam departe de statia lui 41, iar RATB-ul(601) pe acolo circula din Paste in Paste

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari mafteiu

10968336_10204444818869379_1955808140336590657_n.jpg (66.86 KB; downloaded 6133 times)

Poza vazuta astazi pe Facebook.
E un tren de lucru?

 



Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Poza e facuta la Lujerului.
Garnitura executa lucrari marunte la linie, reparatii macazuri, inlocuire traverse si cupoane scurte de linie. Aparitia ei arata ca o sa avem din nou trafic la Gara Cotroceni.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari Florinds

Incredibil, am crezut ca sunt de decor.
Nu stiu daca sa ma bucur sau nu... Traficul auto e destul de intens (se prind si 2-3 semafoare la Plaza), semnalizarea nu e corespunzatoare... Nici macar Crucea Sf. Andrei nu cred ca e, daramite bariere...
Va fi politie cand trece trenul, sta un nene cu steagul?... Secolul XXI cica, Bucuresti...

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari spiderpc

https://www.youtube.com/watch?v=zmf1VPFHa3w





Nu sunt sigur daca se repara ceva ci mai degraba se tot demonteaza cale ferata de pe terenurile pe care CFR le vinde pe-acolo. Nu am vazut niciun tren pe aici in ultimii ani, doar utilaje feroviare.

Cateva clipuri din toamna trecuta:







 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

La codul rutier scrie ca semnalele date de catre lucratorul CFR la trecerea la nivel cu calea ferata au aceeasi greutate ca cele date de politist, deci se respecta.
Apoi exista pasajul subteran, tocmai pentru evitarea trecerii la nivel.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari andrei11

shoppy wrote:
Apoi exista pasajul subteran, tocmai pentru evitarea trecerii la nivel.

Aici te contrazic, cele 2 trasee ( suprateran si cel subteran ) nu se suprapun decat in unele directii. Pentru majoritatea directiilor nu prea ai de ales, trebuie cel suprateran. De exemplu  din Militari spre Dr. Taberei sau viceversa.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari Florinds

Suficient daca vii de pe Iuliu Maniu pana la Plaza... N-are sens sa mai intorci sa intri in pasaj ca sa nu treci peste calea ferata.
Nu e ceva deranjant, dar daca avem din nou trafic sper sa se reglementeze.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari Shinkasen

Nu cred ca o sa vedem mai mult de doua-trei trenuri cu pacura, si alea ar fi o minune, ca mai mult de atat, sunt doar fantezii.

 



Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate Costin

Cam multe tampenii in articolul asta... depoul Semanatoarea scos din uz?! Linie utilizata doar pana in 89?! Si de ce ar fi "tunelul lui Ceausescu", ca sa dea lumea click crezand ca e vorba de cine stie ce "secrete"? :popa:

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate andrei11

Linia de tren abandonata din Pasajul Lujerului nu are legatura cu metroul bucurestean, ci cu fosta  Uzina Semanatoarea. Articolul - asa cum a observat si cos  este plin de inepţii.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

La iesirea din tunel era un macaz, spre dreapta se mergea spre Semanatoare, spre stanga (au construit unii un bloc peste linie) se ajungea la un triaj, de aici inainte se ajungea la intrarea in subteran a depoului Ciurel si daca se rebrusa se ajungea in curtea Politehnicii de unde se intra pe 3 linii in fostul Pumac.
http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.43...9&z=17&m=b

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use