Pe terenul ocupat acum de Gema si Plus, linia era mascata de gard viu, iar pe locul unde este biserica Sf Nicolae s-a aflat pana in 1984-85 o organizare de santier, parasita. Trecerile la nivel cu linia nu au fost rezolvate ca la carte si un timp a fost un cosmar pentru masini - iesirea la bulevard a strazii Politehnicii a fost realizata la repezeala iar unde o traversa linia era numai o hartoapa innoroiata; pe o bucata mica de langa linie era un fel de gratar metalic spart si adancit intr-o groapa, intre sine erau bucati de moloz si asfalt, mai tarziu s-a realizat un podet de lemn pentru a usura trecerea peste linie - la fel au procedat unde linia intalnea vechile alei de sub Gema si Plus, lucrare executata cand au inlocuit vechile traverse cu unele de beton.
Mult timp dupa ce linia spre Cotroceni a fost scoasa, lumea identifica magazinele din vecinatate ca fiind "La Sina"
Cateva imagini de arhiva, din colectia userului Brassovia de pe forumul Transira, realizate in 1984
Triajul din curtea Politehnicii


Un racord dezafectat, ce a servit unei alte linii scoase dupa construirea blocurilor si politehnicii


(in fundal se vede un dos de casa, constructia organizarii de santier mai sus amintite)
Linia care venea din Politehnica spre Semanatoarea

Case, blocuri, poteci si linia care ducea spre Cotroceni

Linia care venea de la Cotroceni

Pana aproape de scoala si de str Fabricii, linia mergea printre gradini.
Dincolo, la Ciurel, pe santierul de amenajare a Dambovitei se afla o statie de betoane legata la o linie pe care veneau vagoane cu ciment, linie care trecea pe sub buza dealului. ocolea triajul depoului si se conecta cu linia existenta