Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Liniile industriale din cartierul Militari

260 posts, 149680 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile industriale din cartierul Militari tutannkamon2004

"Ar mai putea fi o goarna la facultatea de energetica la Laboratorul de tensiuni inalte care sa anunte punerea sub tensiune a retelelor de acolo".

Ok. Interesant. Nu stiam de chestia asta.
Are sens pentru ca eu chiar acolo am stat. E septembrie, or fi fost restante, examene... ceva, si or fi folosit laboratorul.

"Salut! Goarna se aude si de la statia de metrou Politehnica, intrarea din parc. Goarna provine, surpriza, de la Gara de Nord! Daca ai norocul ca vantul sa bata dinspre gara (si bate mai ales in sezonul rece), sunetul se indreapta spre Politehnica, distanta nefiind una foarte mare (2 statii jumate de tramvai)."

M-am gandit si la ipoteza cu Gara de nord, dar mi-am demontat-o singur luand in calcul distanta cam mare. Am mai luat in calcul si faptul ca Poli a inceput sa fie flancata de noile complexe rezidentiale care ajuta la estompare zgomotului din directia  Garii de Nord.

Pentru a ramane in subiectul thread-ului.
In aceasta vara cartierul Militari a fost rascolit din cap pana in picioare de o ampla campanie de asfaltare/reasfaltare, amenajare/reamenajare si inlocuiri de borduri, bineinteles.
Cand firma care a efectuat lucrarile si-a facut organizarea de santier, am avut ocazia sa vorbesc putin cu "sefii".
Amintindu-mi ca in presa, anul trecut, a rulat stirea conform careia, linia de cale ferata din cartier a trecut in proprietatea primariei, i-am intrebat daca o vor demonta.
Raspunsul a fost negativ, mai mult mi s-a amintit ca aceasta linie este in continuare obiectiv strategic.
Nu stiu in ce masura cei cu care am vorbit erau corect informati.
Nu stiu in ce masura firmei care a facut lucrarile i s-au oferit informatiile corecte.
Nu inteleg cum ar fi putut fi trecuta linia in proprietatea primariei dar cu pastrarea caracterului de obiectiv strategic.

Voi ce stiti? Ce informatii aveti?
Este linia acum in proprietatea primariei?
A ramas linia un obiectiv strategic?
Mai putem vorbi in ziua de azi de linii de cale ferata ca fiind obiective strategice?

Nu intelegeti gresit. Si eu sunt interesat ca aceasta linie sa ramana si sa fie reutilizata in scopul transportului in comun: tren/tramvai/metrou usor.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Trenul poate sa ajunga cel mult pana la Gara Cotroceni, practic nu a mai trecut de multi ani de Valea Cascadelor, se poate foarte bine si sa fi auzit o goarna de la vreun camion, tot pe aer comprimat sunt si acelea si suna lafel.
Despre care linie au spus ca este strategica?
Din ce am auzit despre laboratorul de inalta de la Energetica, experimentele pe inalta se fac doar cu acordul Enel care trebuie sa desensibilizeze protectiile din zona, chestie care necesita din ce in ce mai multe hartii asa ca nu s-a mai facut demult.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari cris_m

Recomandare de la moderator pentru colegul @tutannkamon2004
Cand citezi mesaje, ai pentru varianta de calculator a forumului optiunea "Quote" care marcheaza vizual citatul pentru a se diferentia de restul textului. Daca esti pe mobil, scrii exact asa:
[quote]text de citat[/quote]

Revenind, eu te contrazic ca nu ai reusit sa auzi locomotive din Gara de Nord, eu am auzit sigur o goarna de EA si cum trecea peste macaze/imbinari, fiind in campus. Conteaza foarte mult sa fie mai liniste si sa bata vandul dinspre NE/ENE. Ce spui tu cu cladirile, tocmai mie mi se pare pe dos, ele sunt ca un amplificator, dirijand propagarea sunetului spre campus. Distanta nu e mare in linie dreapta, 1.8 km, nu e imposibil de auzit. Iti mai dau un exemplu, eu aud de la aceeasi distanta cand se da gol pe Arena Nationala (galeria evident) sau cand se invarte elicopterul in jurul arenei.  :)

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari Costin

tutannkamon2004 wrote:
mi s-a amintit ca aceasta linie este in continuare obiectiv strategic.

Este foarte posibil ca linia sa fie considerata strategica, vezi-doamne pentru asigurarea alimentarii cu pacura a CET Grozavesti (pacura fiind combustibilul de rezerva, daca se intampla ceva cu gazele naturale). Cel putin acesta este motivul pentru care se pastreaza calea ferata la CET Sud. Acum, acea CF este in stare infinit mai buna, cu toate ca nu este folosita nici ea. Legat de starea liniei, ti-a raspuns shoppy deja, dar legat de cat de strategica este, sa nu uitam ca ei considerau si linia de pe Sos. Progresului ca strategica, desi ea nu mai exista de zeci de an fizic.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari BGP2597

Când locuiam în Regie în anul 1 auzeam destul de des goarne dinspre Basarab, deci sunt de acord cu Cris că este posibil în funcție de direcția vântului să ajungă până în campus.

Linia de Cotroceni, mai departe de Valea Cascadelor e impracticabilă, pe alocuri chiar lipsind bucăți din ea.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Pe langa rampa de descarcare a pacurii pentru CET Grozavesti de langa Gara Cotroceni, linia acea mai intra si in acea UM de pe Militari vizavi de Poli si ajunge si la acea UM de pe Milea vizavi de Mall Cotroceni, daca unitatile sunt in evidenta ca avand acces CFR atunci este strategica; de asemenea am auzit ca exista niste planuri strategice de evacuare a Bucurestiului in caz de whatever, daca este inclusa in acele planuri iar este strategica.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari andrei11

Am avut ocazia să văd înainte de 1989 harta armatei pentru regiunea Galați - Bacău - Iași. ( Rețeaua de drumuri )
Am rămas surprins să văd că nu se suprapunea aproape deloc cu DN - urile.
Atunci mi-am dat seama de ce erau întreținute exemplar / dezăpezite unele "județene / comunale",  drumuri pe care nu dădeai doi bani pe ele dacă vroiai să ajungi de exemplu de la Galați la Iași ca civil.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Cand cei de la UPB Telecomunicatii produceau aparatura prototip pentru armata aceasta trebuia testata ca sa se vada daca rezista in serviciu, asta insemna x ore pe masina de vibratii(nu prea aveau acces la asta) sau y km pe drum, astfel ca multi profesori au ajuns sa cunoasca pe dinafara cu tot distante si cu bornele kilometrice drumul DN 1D Urziceni - Albesti Paleologul pentru ca acesta era folosit pentru testele de drum.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari tutannkamon2004

In drumul zilnic spre job merg paralel cu sectorul de linie cuprins intre Remat Vest si Rasaritului. In aceasta vara, in acelasi timp cu asfaltarile s-a facut si o curatare de buruieni a zonei de pe linie. Pot spune ca un fir de circulatie de pe acest sector este complet. Dupa curatenie am putut observa ca si dupa Rasaritului pana la Plazza linia este completa.

Problema este de la Plazza catre Gara Cotroceni unde linia a fost foarte mult ingropata datorita lucrarilor la complexele rezidentiale Plazza Residence si 21th Residence Politehnica.
Cea mai recenta filmare a sectiunii dintre Afi Cotroceni si Plazza am gasit-o intr-unul din fimuletele unui vlogger de pe youtube. Nu stiu daca am voie sa pun link.
Poate reusesc intr-o zi sa imi arunc un ochi si pe sectiunea de la Valea Cascadelor la Remat Vest.

Sa inteleg ca vagoanele cu pacura nu au ajuns niciodata pana in Grozavesti ci doar pana in rampa de langa Gara Cotroceni? De la rampa si pana la CET Grozavesti cum era transportata pacura?

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Da, linia aceea este strategica, pentru armata nu conteaza ca a fost acoperita si nici ca ar lipsi, important este sa sa nu se construiasca pe amplasament, cupoane de rezerva si un detasament de soldati se gasesc imediat.
Da, de la punctul de descarcare pana in CET exista o conducta, pacura curge singura pentru ca este la vale.
Ai voie sa pui link-uri si chiar si poze sau citate atata timp cat mentionezi sursa.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari tutannkamon2004

Curtea depozitului de mase plastice Apromatco este strabatura de o linie de cale ferata care pare ca se desprindea de principala care ducea la Gara Cotroceni.
Stie cineva sau poate identifica ce a functionat in curtea Apromatco in trecut de a avut legatura cu linia CFR?

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Pe vremea comunistilor nu exista transoprt rutier, totul era pe cf, deci absolut orice industrie avea acces cf.

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari orex

@tutannkamon2004
Acum 30 de ani, in incinta din Timonierului nr. 26, fiinta un depozit de materiale de constructii!

 


Re: Liniile industriale din cartierul Militari Filip Rares

Se stie cumva cand a trecut ultima data un tren prin Gara Cotroceni?

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use