Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Discuții generale

129 posts, 61787 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Discuții generale shoppy

Linia Grivita - Baneasa nu (mai) este electrificata.

 


Re: Discutii generale andrei11

:?:  Adica cum nu mai e electrificata  :?:  Schema respectiva nu cred ca se refera la iesirea garniturilor din triaj spre Gara Baneasa.
Iar de la Nord spre Baneasa cu siguranta e electrificata.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Dr2005

Într-adevăr, ieşirea din Rev. Griviţa nu (mai?) e electrificată... de fapt, nu ştiu cât de utilizabilă mai e pe toată lungimea (pe o parte din ea se face manevră), că parcă se termină într-un morman de traverse.

Deasemenea, centura, pe tronsonul cuprins între Mogoşoaia şi P. Mac. Ram. Voluntari NU mai este electrificată, catenara fiind demontată anul trecut, o dată cu începerea lucrărilor la podul de la Otopnei.

Tronsonul de centură cuprins între P Mac. Ram. Voluntari şi Bucureşti Sud (inclusiv racordurile spre şi dinspre Bucureşti Sud Gr. Călători) NU mai este electrificat de cel puţin 3 ani (aş zice 15 ani după cum arată, dar acum 3 ani am identificat lipsa catenarei), totul fiind FURAT, pardon, ciordit, ca să vorbesc pe limba celor care au dat cu ciordeala-n el. Probabil unul a tăiat firul, a văzut că nu s-a prăjit şi apoi au venit restul şi au început să smulgă ce au apucat. Deasemenea, linia între Buc. Sud Gr. Călători şi Buc. Sud este (sau era acum 3 ani) funcţională, dar Buc. Sud nu e decât un cimitir de vagoane de marfă, care mai revizuieşte ocazional câte un vagon. De electrificare nici nu mai poate fi vorba, s-a ciordit tot (inclusiv părţi din vagoane).€

 


Re: Discutii generale Trifu22

Adevărat,insa nu am pomentit nimic de linia Grivita-Băneasa (301Bb)! doar am spus ca s-a gresit numele subforumului.
Pe acolo treceau inainte trenurile catre M800 cam inainte de anii 60 mai precis '64 cand s-a construit racordul pe care il stim cu totii acum...
Este in lucru o harta detaliata la rezolutie... imensa cu toate liniile actuale si foste ale Complexului Feroviar Bucuresti. Ea va fi postata in premiera pe railnet.ro apoi si aici!
Cat despre linia 301Bb inca mai da in 800, macazurile fiind functionale (doar faca aia manevre cu H toata ziua pe podu' ala de la Bucurestii noi, dar semnalul de iesire din grupa tehnica este stins.)€

 


Re: Discutii generale shoppy

Pe podul Constanta trec 5 linii de cf, venind dinspre centru avem asa:
- linia Grivita - Baneasa, macazele Luxten - Expozitiei - Fosta Revizie Infrastructura au fost demontate, linia se uneste cu firul 1 al lui M800 inainte de Pasajul Poligrafiei(semnal TMV, prevestitor, pitic de manevra, tot ce trebuie) (se continua si ea ca prima linie de pe Pasajul Poligrafiei si se infunda langa fostul post de semnalizare din Baneasa, imediat dupa Pasajul Poligrafiei), linia este completa si circulabila insa de la trenurile de lucru cu ocazia lucrarilor de pe M800 nu s-a mai folosit, toata manevra de marfa pentru Griro si Atelierele CFR facandu-se prin Revizia Basarab
- linie de manevra a Reviziei Grivita, este folosita, se infunda undeva in dreptul releului radio
- linie de manevra a Reviziei Grivita, folosita pana la deschiderea santierului pe M800, nu mai este folosita de atunci, este functionala, se infunda undeva in dreptul Luxten
- cele 2 fire ale lui M800

Cine vrea sa vada liniile din Bucuresti are http://www.wikimapia.org , doar ca sunt si multe din liniile desfintate.

 


Re: Discutii generale andrei11

Ai facut o mica greseala, pe podul Constanta nu trec 2 fire ale lui M 800, ci doar unul.  Al doilea fir nu e al  M 800 ci vine / duce spre Craiova. M 800 incepe sa aiba 2 fire cam la 300 metri de Podul Constanta spre Gara Baneasa. De la Buc Nord pana dupa Podul Constanta M 800 are un singur fir.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Dr2005

De fapt, al 2lea fir se departe în 3:
- peste mgaistrala 1000, spre Bucureştii-Noi (şi de acolo mai departe spre Videle - Craiova ş.a.m.d..)
- în remiza celor de la CFR S.A.
- racordul spre Chitila

Interesant e că în toate aceste 3 direcţii se poate merge şi din firul I (există macaz), dar macaz între firul 2 şi firul 1 nu există în zonă, ci doar după pod, după cum zice şi Andrei11.€

 


Re: Discutii generale ByOnu

Am observat doua depouri in spate la IDM. La cel mare in prezent acoperisul a fost scos si distrus.

Oricum, ambele hale necesitau placi turnante/rotative, cand s-au dezafectat oare? In prezent cui ii apartine terenul? Si in final, intrebarea de baza, aveti poze cu ele? N-ar fi prea greu din moment ce tot mergeti pe la Basarab... :P

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Dr2005

E fostul depou Bucureşti Basarab. Hala de lângă locomotive cred că încă aparţine actualei remize (subordonată Depoului Ploieşti). Remiza circulară e privată (a fost construită pe la 1900) şi a ars acum câteva luni, deci nu mai are viaţă lungă.€

 


Re: Discutii generale lilidrac

Terenul si cladirile apartin SNCF CFR CALATORI SA, mai precis acolo este remiza de locomotive Buc.Basarab.O parte din linii au fost reabilitate acum vreo 3 ani,Iar celelalte sunt asa dinainte de 1989,inclusiv cladirile.Dormitorul aferent remizei se pare ca a fost vandut ca si o parte din terenul din jur.Oricum totul arata ca in tinutul uitat de timp,iar cladirii aceea faramata i se spune casa bantuita.

 


Re: Discutii generale ByOnu

Dr2005 wrote:
...Remiza circulară a ars acum câteva luni...


Care dintre ele, ca-s doua. Ideea este ca nici una nu mai are placa turnanta/rotativa, oricum n-a mai ramas nik. :cry:
Cea mica a devenit depozit baricadat cu containere. Ciudat totusi cum au construit haotic pe acolo, in loc sa aiba un PUZ (nush daca e cazul intr-o astfel de situatie, dar...), au contruit aiurea in orice coltisor mic pe care l-au gasit, exemplu: blocul acela galben construit pe amplasamentul fostei placi turnante. Acum daca darama ruinele, acele cladiri o sa arate ca :evil:

Pacat totusi, in alte tari nu se prea inchid depouri, dar si atunci cand se intampla, respectivul se transforma in muzeu (de exemplu). Dar cum poti sa te plangi ca se inchid depourile, cand MT planuieste sa inchida anul asta mii si mii de km de cale ferata. :x€

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Dr2005

E închisă de ani de zile, probabil de când s-a introdus electrificarea! E vorba de clădirea mai apropiată de IDM.€

 


Re: Discutii generale shoppy

Stai linistit ca am vazut si prin Germania depouri de 2 ori cat asta imprejmuit cu gard si lasata natura sa-si urmeze cursul, si e mai bine ca s-a vandut la particulari decat sa avem o ruina casa de boschetari in mijlocul Bucurestiului.

 


Re: Discutii generale lilidrac

Dr2005 wrote:
...Remiza circulară a ars acum câteva luni...

Pana la acea cladire circulara terenul este al CFR SA,inclusiv zona cu containerele.Acolo este garajul Regionalei Bucuresti,ateliere de reparatii,alte birouri.Cladirea galbena este construita in 2005 si adaposteste centrul de comanda electronica(cu personalul si instalatiile aferente) al Complexului Bucuresti.De aici se conduce circulatia in statiile Buc.Nord gr.A+B; H.Pajura; Giulesti; Buc.Noi; Buc.Baneasa si Chiajna.Mai departe terenul si cladirile sunt ale CFR Calatori SA, precum si altor privati.€

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use