Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Gara de Nord - București

352 posts, 168576 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Pai e sigura si moderna, vrei sa fie si rapida, totul pe gratis? Ne intoarcem in comunism, unde le facea statu pe toate pe gratis.
Mi s-ar parea normal sa se faca 4 linii fara restrictii  si cu peroane foarte bine intretinute pentru privati si restul la Calatori ramane fix asa cum este.
Sub Basarab nu cred ca este posibil tehnic sa ai atatea macazuri intr-un spatiu atat de mic si cu viteza sporita pe abatuta.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Intrebare directă și pertinentă.
De ce la linia 7 avem atașat la semnal 4 informații auxiliare :
1.jpg (141.46 KB; downloaded 5756 times)
2.jpg (109.51 KB; downloaded 5753 times)
În loc de 3, cum ar fi normal ?
3.jpg (128.22 KB; downloaded 5754 times)
Cum cred că bine sunteți informați, numai linile 11 / 12 și 13 / 14  << beneficiază >> de un singur semnal pentru două linii, acolo unde este necesar să se indice și linia ( cu verde ).
Liniile 1 - 10 au semnal individual, implicit si linia 7.
Mulțumesc pentru răspunsuri.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Aceea a 4-a indicatie ar trebui sa fie viteza pe sectiunea urmatoare echipata cu TMV, cum se poate iesii de la orice linie in orice directie, iar pe Ploiesti si Constanta avem TMV, atunci ar trebuii sa fie la toate liniile si a 4-a indicatie.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Imi pare rău că nu am făcut încă o fotografie,  4 indicații sunt numai la liniile 11 /12 și 13/14, acolo unde exista semnal comun pentru două linii.
Liniile 1-6 ; 8-10 beneficiază numai de 3 indicații.
De ce ar fi necesară să fie indicată viteza pe următoarea secțiune echipată cu TMV  ? Vitezele nu sunt indicate în livrete / dublate pe teren prin panouri specifice ?

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Pai daca semnalul este comun atunci a 4-a indicatie este linia pentru care se face semnalizarea.
Pai tocmai de acee se cheama TMV, deci informatiile din livret nu mai sunt suficiente, si cum poti sa ai mai multe viteze pentru tronsonul pe care intrii, tot asa poti sa ai si pentru tronsonul urmator, si trebuie stiut dinainte pentru ca mecanicul sa poata alege viteza corecta, astfel ca daca viteza pe tronsonul X este mai mare decat cea de pe X + 1 atunci este clar(scrie si in instructie) ca la mijlocul tronsonului X trebuie sa se incetineasca de la viteza mare la cea mica, ca daca tu vii cu 100, ai liber cu urmatorul semnal pe liber, si te trezesti cu semnalul urmator ca este liber cu 30, tu nu o sa poti niciodata sa incetinesti de la 100 la 30 ca sa respecti viteza maxima a tronsonului urmator.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Eu te înțeleg.
Recapitulăm.
Liniile 1- 6 și 8 - 10 au trei indicații.
De ce linia 7 are patru ?
Liniile 11 - 14 le scoatem din discuție, acolo avem un semnal la două linii, deși după parerea mea puteam să avem și un singur semnal la toate patru.
5.jpg (332.55 KB; downloaded 5741 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti Robert24

Nu puteai pune un singur semnal la 11-14 pentru ca era afectata vizibilitatea.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Daca ai citit instructia si nu te-ai lamurit atunci greu sa te lamureasca alt pasionat(era activa pe forumuri o persoana care lucra in noul turn de semnalizare de la Bucuresti Nord, poate dai de el).

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Am regulamentul 004, nicio grijă.
Robert24 wrote:
Nu puteai pune un singur semnal la 11-14 pentru ca era afectata vizibilitatea.

Nici cu liniile 1 și 2 nu mi-e rușine...Și nici măcar nu au repetitoare, sa vadă mecanicul din vreme. Vede semnalul în ultimul moment. Se bazează pe << paleta verde >>...( Mă refer la liniile 1 & 2 ).

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti Celestin Draganescu

O situatie foarte curioasa cu linia 7. N-am remarcat-o pana acum. Probabil ca raspunsul sta in continuarea liniei, daca are un parcurs specific.

In mod normal, asa cum s-a spus si mai sus, acolo se arata viteza ce urmeaza a fi aratata la urmatorul semnal in indicatorul de sus, cu galben-portocaliu. Insa nu stim daca acesta este cazul aici.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Nu, nu are un parcurs specific. De aici și întrebarea mea.  De fapt nicio linie nu are un parcurs specific.  Linile 11-12  si 13-14 sunt oarecum o excepție pentru că beneficiază de semnal unic. Adică liniile 11/12 de un semnal și liniile 13/14 de un semnal. De aceea aceste 2 semnale ( de la liniile 11/12 și 13/14 ) au 4 indicații în loc de 3, pentru  că trebuie să știi pentru liber pentru ce linie se adresează.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Am făcut azi o excursie mai pe zi la fața locului.
Alte poze și unele comentarii.
Surpriză ! Semnalul de la linia III are tot 4 indicații auxiliare :
201.jpg (126.33 KB; downloaded 5616 times)

Spre comparație iată cum arată semnalele de la liniile I și II, cu 3 indicații :
202.jpg (150.54 KB; downloaded 5616 times)

Am fotografiat și cele două semnale de la liniile 11/12 și 13/14 :
203.JPG (431.78 KB; downloaded 5617 times)

Spre norocul meu am << prins >> și un tren care pleca de la linia 11 :
204.jpg (105.11 KB; downloaded 5617 times)

Se vede clar ca a 4 - a indicație este cu verde și reprezintă numărul liniei căruia i se adresează
_________________
Revin cu întrebarea inițială
De ce liniile III și VII au 4 indicații iar liniile I,II,IV - VI, VIII, IX și X numai 3 ?
Știe cineva care se pricepe la semnalizarea feroviară răspunsul corect ?
Repet, toate liniile duc în toate direcțiile.
De precizat că și macazul care se află după Podul Grant ( spre Chitila ) acolo unde se desparte  linia spre  Kitila 3 de linia care vine de la Roșiori << ține >> tot de semnalele de la GdN
205.jpg (438.82 KB; downloaded 5616 times)
206.jpg (185.64 KB; downloaded 5615 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Poate ca liniile 3 si 7 sunt aliniate cu liniile de dincolo de Basarab astfel incat sa poti sa iesi pe directa iar de pe celelalte linii ale garii iesi neaparat pe abatuta.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Cu toate că am contrestatari eu tot susțin că aici ar trebui 3 - 4 case de bilete pentru cei care sosesc  cu autobuzele în autogară / pentru cei care vin cu tramvaiul din Militari / cu tramvaiul 1 și vor să ia trenul din GdN gr A
1.jpg (199.81 KB; downloaded 5520 times)
2.jpg (196.1 KB; downloaded 5520 times)

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use