Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Gara de Nord - București

352 posts, 167040 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Intrus în Gara de Nord Gr A  linia 4, acum vreo două sau trei zile...
1.jpg (202.09 KB; downloaded 4988 times)
2.jpg (214.61 KB; downloaded 4966 times)
4+.jpg (184.21 KB; downloaded 4966 times)

Paleta de muște, la mare cinste !
4.jpg (93.37 KB; downloaded 4968 times)

Nu știu la ce folosește utilajul, poate descoperiți voi !
5.jpg (178.3 KB; downloaded 4961 times)
6.jpg (125.62 KB; downloaded 4956 times)
7.jpg (183.89 KB; downloaded 4955 times)
8.jpg (195.06 KB; downloaded 4956 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Au pierdut destui călători veniți <<la  mustață >> trenul...Incidentul a durat aproximativ 5 minute.
i.jpg (210.19 KB; downloaded 4948 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti punmeister

Ai fost cumva sa pozezi si trotuarul rulant??? :)))

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Trotuarul rulant e static. Chiar am mers prin el spre Basarab / linia de tramvai 10,  am prins o <<rupere de nori>>  de vreo 10 - 15 minute maxim.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti Gabi23

Se fac lucrări de reparații la liniile din zonă, din acest motiv se tot plimbă LDH 064 + utilaje și materiale în zonă:

București - 21.06.2019 (1).JPG (518.86 KB; downloaded 5091 times)
București - 21.06.2019 (2).JPG (545.06 KB; downloaded 5087 times)
București - 21.06.2019 (3).JPG (522.7 KB; downloaded 5089 times)
București - 21.06.2019 (4).JPG (420.5 KB; downloaded 5091 times)
București - 21.06.2019 (5).JPG (398.1 KB; downloaded 5096 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti ByOnu

Stire: Gara de Nord din București intră în reparații capitale. Cum va arăta după renovare

Gara de Nord din București va intra în reparaţii capitale. Călătorii se vor simţi ca pe şantier. Demolările unor construcţii vor începe în curând, însă lucrările de modernizare vor fi demarate abia anul viitor. Când va începe şi haosul. Doar câteva linii vor râmâne funcţionale. Multe dintre trenuri vor pleca din alte gări din Capitală.

Cabluri care atârnă peste tot, pereţi scorojiţi şi ghişee învechite. Aşa arată acum Gara de Nord, din Capitală, de fapt, cea mai mare din ţară. 20 de mii de oameni ajung zilnic aici. Iar într-un an, este tranzitată de 7 milioane de persoane. Investiţii majore nu au existat în ultimele două decenii. Degradarea e vizibilă.

Conform proiectului, Gara de Nord va fi după renovare mult mai apropiată de o gară occidentală.

O copertina din panouri foto voltaice va acoperi Gara de Nord. Vor exista bariere de acces pentru zona peroanelor si panouri de informare pentru fiecare linie. Ba mai mult, peroanele vor avea un sistem prin care calatorul va fi informat cand trenul intra si iese din gara. vor fi modernizate si salile de asteptare, si vor exista aprox 500 de locuri de parcare in subteran CUT

Cu puţin noroc, proiectul ar putea demara vara viitoare, spune şeful CFR Infrastructură.

AXINIA CONSTANTIN, director general CFR SA: Tot ce vedem noi, acest bazar, va disparea. Adica partea istorica va avea forma istorica, a unei cafenele istorice, iar partea moderna, ca a unui mall.

Reabilitarea se va face pe etape. Prima fază a investiţiei se va ridica la 93 de milioane de euro, iar în total se vor cheltui 400 de milioane de euro. În timpul lucrărilor, o parte din traficul feroviar va fi preluat de alte gări din Capitală.

AXINIA CONSTANTIN, director general CFR SA: Sunt garile, gara Jilava, Progresu, Baneasa, Basarab si aceste gari sunt orientate catre diferite magistrale.

Gari, care la rândul lor, nu au mai fost renovate de mulţi ani.

RODRIGO MAXIM, preşedinte Sindicat feroviar: La noi nu exista continuitate, nu a existat o strategie, de multe ori ti se da buget la jumătatea anului, pana te apuci sa faci, trece anul. Aspectul garii lasa usor, usor de dorit.

Gara de Nord ar urma să fie legată direct de aeroportul Otopeni, printr-o linie nouă. Autorităţile promit că va fi gata până la meciurile de la Campionatul European de Fotbal, de anul viitor.


https://observator.tv/economic/gara-nor ... 98034.html

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

:twisted:
Vor exista bariere de acces pentru zona peroanelor

Hopa, și pasionații cum vor mai fotografia /cum  vor mai  admira << materialul rulant >> ?
Și cum se vor mai primi pachete prin mecanicii locomotivelor ?
Și cum vor mai fi aștepați călătorii care sosesc ? Poate mătușica n-o mai ascultă picioarele, e în ultimul vagon și trebuie cineva din familie să-i care bagajele.
Idem la plecare.
Ce facem cu trotuarul rulant ? Bine,  la ora actuală e nefuncțional de foarte mult timp.
Soluții ?
_____________
Gara Jilava ? Ăștia-s sănătoși la cap ? Parcă văd acceleratul de Satu Mare cu capătul la Jilava...

 



Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

E bine că pe undeva se elimină blatiștii, dar pentru noi ăștia pașnicii care vroiam să ne uităm pur și simplu la trenuri e un handicap. Mai e puțin și o să se controleze bagajele ca la aeroport...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti Utilizator anonim

Stirile imprastiate prin presa in ultimele zile ca „incep lucrarile” sunt pura propaganda. Nu exista nimic la baza lor, abia azi noapte a fost lansata licitatia pentru STUDIUL DE FEZABILITATE al proiectului, cu atribuire pana in iarna, deci doar HÂRTII pana la primavara. Dar da, demolarile sunt reale, au demolat un chiosc abandonat de mai bine de un an din zona panourilor de informare...  :rofl:

CFR SA a lansat licitația pentru studiul de fezabilitate pentru modernizarea Gării de Nord din București

CFR SA a lansat licitația pentru „Modernizarea/ consolidarea/ reabilitarea staţiei CF Gara de Nord Bucureşti – Studiu de Fezabilitate”, în valoare de 15,5 milioane lei și un termen de 198 de zile de la semnarea contractului. Sursa de finantare va fi asigurată din cadrul Titlului de cheltuială 58 Proiecte cu finanțare din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014-2020 – 58.03 Programe din Fondul de Coeziune (FC). Proiectul este inclus în portofoliul de proiecte din Program Operaţional Infrastructură. Ofertele pot fi depuse până la data de 05.08.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 05.12.2019.

Proiectul vzează: Realizare SF – Modernizarea/ consolidarea/ reabilitarea staţiei CF Gara de Nord Bucureşti.Obiectivele specifice ale investiției sunt următoarele:
– Regenerarea urbană a zonei Gara de Nord pe principiile de smart city / creative city / green city;
– Folosirea resurselor provenite din activele valoroase ale CFR pentru realizarea eurogării și a optimizării operațiunilor feroviare pentru călători fără subvenții din partea statului;
– Stimularea transportului regional/ local/ periurban/ urban pe calea ferată similar cu alte stații feroviare din Europa;
– Perspectiva introducerii transportului feroviar cu trenuri de mare viteză pe rute interne și internaționale (Istanbul, Budapesta, Viena, Varsovia, Kiev etc);
– Modernizarea / consolidarea / repararea clădirilor din stația de călători București Nord, precum și spaţiile destinate serviciilor pentru călători și zona comercială și asigurarea facilităților pentru persoanele cu mobilitate redusă, handicap vizual, auditiv;
– Asigurarea cu sisteme noi de ventilație/ încălzire;
– Înlocuirea instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;
– Ridicarea nivelului peroanelor în conformitate cu standardele europene în vigoare și reabilitarea copertinelor;
– Reabilitarea liniilor din staţie;
– Refacerea sistemului de drenaj;
– Montarea de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot;
– Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii inclusiv informare a publicului călător;
– Asigurarea elementelor de siguranță şi confort pentru calători reprezentate de balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, garduri de protecție între linii etc.

https://mobilitate.eu/cfrsa-sf-gara-nord/

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti aztec

O fraza ce nu am inteles ce vrea sa spuna....sau mai bine zis are un inteles suspect pt mine..
Folosirea resurselor provenite din activele valoroase ale CFR pentru realizarea eurogării și a optimizării operațiunilor feroviare pentru călători fără subvenții din partea statului;

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti Utilizator anonim

Adica inchirierea/vanzarea unor spatii, ceva de genul PPP.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti punmeister

Pai de PPP o sa fie vorba, cei de CEETRUS sunt interesati de el.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti ByOnu

Pacat ca se doreste reabilitarea copertinelor peroanelor, eu unul le-as vedea desfiintate si inlocuite cu o cupola mare, moderna, din sticla.

Cat despre reabilitarea Pietei Garii de Nord, eu as inchide total traficul intre Policlinica CFR si cladirea Garii (spatiul rezultat devenind predominant pietonal, dar si statii STB si cateva de taxi). Asta ar necesita mutarea bulevardului pe "straduta" dintre benzinarie si bloc unde este loc suficient. De ce este loc suficient? 1. Avem locuri de parcare perpendiculare pe ambele parti, locuri care vor deveni obsolete odata cu deschiderea unei parcari subterane de mare capacitate. 2. In spatele policlinicii sunt niste anexe infecte care trebuie sa dispara oricum. Benzinaria poate disparea si ea, n-are ce cauta in povestea asta, este suficinent teren viran pe Buzesti.
gdn2.png (1.59 MB; downloaded 4949 times)

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419395 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use