Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Complexul Feroviar București

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Mar, 04 Dec 2018, 22:58

Off topic.
Ca să fie clar și să nu deviem de la subiect.
M 4 / 6 / 1/ 2/ etc sunt denumiri folosite de constructor.
Metrorex exploatează M - urile așa cum crede de cuviință.
În cazul de față va fi o unică magistrală Otopeni - Giurgiului ( Progresu / sau Jilava ) cu un apendice spre Ștrand Străulești. Nu știu cum va fi exploatat acest apendice, dar sigur metrourile vor circula Otopeni - Progresu.
Și M 1 actuală în acte o s-o găsești cu 3 denumiri, M 1 Republica - Crângași, Tronsonul de Legătură Crângași - GdN 1, M 3 GdN 1 - Dristor 2.
Prin Militari e tot M 1.
End off topic.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 14380
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde Puss in Boots » Mie, 05 Dec 2018, 05:44

sab scrie:Se muta din Pipera ?


Da, din zona business a ultimelor 2 statii metrou M2.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 2881
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Mie, 05 Dec 2018, 09:45

sab scrie:
shoppy scrie:- cei care sunt nemultumiti de aglomeratie de pe Pipera vor avea o alternativa si astfel pot sa isi schimba serviciul pe M6 sau chiar sa ceara mutarea sediului pe traseul M6, deci nu mai pot justifica prin lipsa alternativelor.
Sigur, te duci la directorul general si ii spui sa-si mute firma . :lol: :lol: :lol:
Si ceri sa se mute pe o linie care va avea legatura doar cu M1, adica sa schimbi doua sau chiar 3 metrouri...Mama ma-sii de imbunanatire... :lol:

Sigur, te duci la directorul general si ii spui sa-si mute firma . :lol: :lol: :lol:
Si ceri sa se mute pe o linie care va avea legatura doar cu M1, adica sa schimbi doua sau chiar 3 metrouri...Mama ma-sii de imbunanatire... :lol:


Cum spuneam, concluziile tale sunt rezultatul a multor lacune de intelegere a modului in care functioneaza o corporatie si un oras modern, drept dovada ca lucruri esentiale tu nu le intelegi si le iei in deradere.
Nu vine un gigi si "domn director eu vreau sa mutati firma!", ci:
- jumatate dintre angajati la discutia periodica, cu managerul direct si spun ca ii deranjeaza locatia
- cei care pleaca din firma spun la discutia de despartire ca unul dintre motivele care i-a determinat sa isi schimbe locul de munca a fost locatia mai buna a firmei la care pleaca
- cei care vin la angajare spun ca pentru ei este un dezavantaj locatia din Pipera si ori nu vin in Pipera ori cer un salariu mai mare ca sa vina.
- corporatia nu e firma de apartament sa stea acolo unde vrea patronu, ci toti managerii si HR-ul sunt evaluati, si lucrurile de mai sus se vad.
Si daca se intampla asta destul de mult timp...

Gresesti si in tentativa de a demonstra ca M6 nu este alternativa sau concurenta cu M2.
Spui ca toata lumea trebuie sa schimbe de 3 ori ca sa ajunga pe M6, nu toata lumea sta pe M2, cam jumate din traficul de pe M2 se varsa din M1 la Unirii si Victoriei, deci pentru tot traficul de pe M1 mutarea de pe M2 pe M6 o sa fie fix lafel, adica o singura schimbare, chit ca e pe M2 sau pe M6.
Si daca M46 se prelungeste in sud paralele cu M2 dupa terminarea M6 asa cum este planul, atunci M46 o sa fie lafel de accesibil ca M2.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8143
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde subway guru » Mie, 05 Dec 2018, 14:59

Gandeste-te ce ar face cei din Rahova daca ar avea de ales intre Chirigiu si Unirii...
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10192
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde TibiV » Mie, 05 Dec 2018, 15:31

@ andrei11 & sab,
se vede că NU aţi urmărit subiectul și aici sunteți doar "părerologi"...
Uite randarea "oficială" prezentată de MT astă vară:




Adică linia CF pe estacadă se "înfige" perpendicular în T1 Sosiri, între 8R și 8L, paralel cu cele două piste (NU paralel cu DN1, ci perpendicular pe DN1), și asta la 6-8 metri înălțime deasupra solului.
Adică "dead end"...

Sau poate că nu... dacă știţi voi metode de a face montagne-russe cu trenuri CF.
Adică să facă un B747 ceea ce poate face un F-16...

PS
Schemele puse de voi erau cele care ale variantei în care CF subtraversa DN1, undeva mai la sud și făcea o curbă la stânga prin faţa terminalului oficial (dar în subteran) astfel încât se suprapune cumva cu M6.
Varianta asta a căzut, deși era de mult mai mult bun-simț... S-a tras apa peste ce aţi desenat voi...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8244
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Anterior

Înapoi la Complexul Feroviar București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori