Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

Stiri, discuții și documentații despre legătura feroviară Gara De Nord - Aeroport Otopeni

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Dum, 09 Sep 2018, 00:05

Mă văd nevoit să fac o precizare...Filmarea este realizată de colegul nostru DPS care are dedicat chiar topic separat în cadrul forumului...Sunt convins că filmarea integrală a magistralei 7(00) se găsește și acolo. :bere:
viewtopic.php?f=122&t=2599#p116202
Da, am găsit postarea :
viewtopic.php?f=122&t=2599&start=70#p231634
_________________
Nu inteleg de ce nu se alege cea mai rapida si ieftina solutie. Adica dublarea liniei (si electrificarea) pana la Balotesti
De ce electrificarea ? Dacă elecrificăm, avem rame ( gen Hyperion ) sau trebuie să cumpărăm 6 - 8 rame special pentru acest traseu ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15639
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Dum, 09 Sep 2018, 22:08

70% din traseu este sau a fost electrificat si suntem langa capitala nu in creierii muntilor, este normal sa fie electrificat si sa existe rame pentru el.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8558
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Dum, 09 Sep 2018, 23:33

Hm...Văd că sunt unii privați care merg cu motorină pe linii electrificate, gen București - Buzău / București - Galați ( tot prin Buzău ). Dacă merg privații nu merg în pierdere...Habar n-am, știi sigur că e mai ieftin la 27.000 V decât cu Rudolf ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15639
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde TibiV » Lun, 10 Sep 2018, 10:17

Compara doua locomotive cu aceeasi greutate, una diesel si una electrica, si vezi care accelereaza mai bine si trage mai mult...

Si shoppy are dreptate.
Nu este cazul sa aducem afumatoare diesel in GdN, chiar daca la Otopeni nu o fi (sa zicem) o mare problema...

Iar privatii care merg cu diesel pe linii electrificate o fac pentru ca nu au electrice... Au cumparat de afara SH-uri cat mai "elastice", care sa mearga pe orice linie. Cu diesel mergi pe electrificata, cu electrica nu mergi pe ne-electrificata...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8764
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde mcosmin » Mar, 11 Sep 2018, 20:06

Din punct de vedere al mediului, la OTP e o mare problema sa duci afumatoare...
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Mar, 11 Sep 2018, 21:36

Lasă, până atunci apar motoarele euro paișpe.
Nu înțeleg de ce pe de o parte sunteți foarte înțelepți când vorbiți depre motoarele euro 6 pe de altă parte le vedeți foarte poluante. Pe ce drum o luați, să știu și eu.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15639
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde Costin » Mar, 11 Sep 2018, 21:45

Nu va exista niciodata un Euro X mai putin poluant decat un electric.
2018: 630 km feroviari / 2968 rutieri. 2017: 1690km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 7657
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Mar, 11 Sep 2018, 23:01

Orice solutie ara un pret si avantaje / dezavantaje pe termen scurt, mediu si lung.
Un diesel este ieftin si circula imediat pe oriunde deci are avantaje pe termen scurt, pe termen mediu si lung are dezavantajul ca ne polueaza, deci este o solutie doar pentru termene scurte si foarte scurte, pana cand se introduce solutia corecta care desi este mai scumpa si are niste dezavantaje pe termen scurt, va aduce beneficii pe termen mediu si lung prin reducere poluarii si a preturilor tehnologiilor nepoluante.
Si mai este problema locala ca in republica bananiera carpelile temporare ajung sa fie solutii finale.
De asta suntem pro electric si anti diesel, indiferent ca e tren, autobuz, vapor, orice.

A fi intelept intr-o chestie este primul pas in a-i determina avantajele si dezavanajele, pas esential pentru a intelege folosirea corecta sau gresita.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8558
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde Costin » Joi, 13 Sep 2018, 11:12

Am creat un topic nou despre poluarea vehiculelor, la "Aspecte diverse...", va rog sa continuati discutia acolo.
viewtopic.php?f=275&p=282821#p282684
Aceeasi rugaminte si aici ca la Achizitia de autobuze: va rog consultati regulamentul pentru a vedea cat offtopic e permis si cum. Tot precum in acel caz, avertisment public pentru mcosmin pentru inceperea si intetinerea offtopicului.
2018: 630 km feroviari / 2968 rutieri. 2017: 1690km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 7657
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde subway guru » Joi, 13 Sep 2018, 21:32

@shoppy
Azi ai primit raspunsul la cat de teama-mi era si nu de la mine ci de unde trebuia, de la CE.
Data viitoare daca nu ai batrani...sa-ti cumperi!!!
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10826
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Joi, 13 Sep 2018, 23:43

Amandoi eram siguri ca raspunsul o sa vina pozitiv iar niste nulitati nu pot deraia un proiect de o asemenea magnitudine.
Sa stii ca imi apreciez foarte mult batranii, dar doar atunci cand isi impartasesc cultura si intelepciunea.
(Mi se pare ca Anglia sufera acum de un excedent de batrani de vanzare, doar ca dupa ce am vazut cu totii ca au facut, sigur nu vrea sa ii cumpere nimeni.)
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8558
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde subway guru » Vin, 14 Sep 2018, 09:07

Obiectivul strategic ar trebui sa fie tocmai absorbtia la maximum a fondurilor europene pe directiile principale bine cunoscute: drumuri, cai ferate, metrou, port Constanta, aeroport Otopeni, conducte gaz/petrol.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10826
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde misterr » Mar, 18 Sep 2018, 18:55

Ok, atunci dacă de electrificare nu sîntem în stare iar diesel-ul poluează, avem a treia cale:

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=104&t=2455&p=283405#p283405
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3281
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde TibiV » Joi, 20 Sep 2018, 11:42

Azi dimineață colegul Ionuț a postat dincolo o informație foarte interesantă...
Ionut scrie:Mare veste mare. :)
Ieri am fost la CFR la discutii si, printre altele, am discutat cateva minute si despre M700 Mogosoaia-Balotesti. Erau foarte mandri ca vor lansa licitatia pentru dublarea caii ferate intre Mogosoaia si Balotesti. Ca este prima/singura dublare de cale ferata de dupa Revolutie. Au facut (au terminat deja, este finalizat/aprobat intern) studiul de fezabilitate intern, in-house. Este practic iminenta lansarea pe/"spre" SICAP a licitatiei de proiectare si executie dublare linie. Deci proiectare si executie.

Fonduri bugetare, nu europene. Probabil vor sa accelereze. Intr-adevar, au zis ca este terasamentul deja acolo. Nu am intrat in detalii sa intreb daca trebuie refacut, daca au facut ceva expertiza sa isi dea seama. Dar probabil scrie ceva in studiul de fezabilitate. De pret nu au zis nimic. Asteptam licitatia si atunci aflam.

Avand in vedere ca nu mai dureaza mult pana apare licitatia (nu mi-au dat un termen, dar din ce-au zis urmeaza in scurt timp, sa vedem daca nu cumva le respinge ANAP documentatia), zic sa asteptam sa vedem pret si studiu de fezabilitate in SICAP. Daca arde ceva si vreti detalii acum, dati un semn si incerc sa aflu.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8764
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Legătura feroviară Gara De Nord - Aeroport Otopeni


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori