Pagina 2 din 2

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Joi, 22 Aug 2019, 23:12
de TibiV
O poza de dinainte de 2005 cu ambele poduri de la Gradistea , cand podul vechi era inca in picioare...

Imagine

Observati in ce stare este fundatia pilei podului nou... Mai exact in ce stare era inainte de 2005.
Nu cred ca s-a imbunatatit situatia in ultimii +14 ani....

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Joi, 22 Aug 2019, 23:52
de andrei11
Trebuie întrebat un specialist în poduri ce și cum, noi n-avem cum să ne dăm cu părerea...Cei care au proiectat / construit podul nou cu siguranță știau ce fac și cum se procedează.
Ok, să spunem că e ceva în neregulă ( deși eu nu cred ), nu se poate reface doar acea pilă ? Trebuie construit unul nou ? Să fim serioși, la fundația pilelor lui Saligny s-a mai umblat de la darea în folosință a podurilor ?

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Vin, 23 Aug 2019, 12:04
de shoppy
Cred ca mai important este traseul, daca folosesc podul actual atunci trebuie sa foloseasca si Pasajul Gradistea actual si asta inseamna sa renunte la Gara Gradistea cu totul.
Pana la urma Prieteniei are un singur fir iar la Giurgiu deja merge firul de la Videle, deci nu prea are rost sa duca 3 fire unde se continua doar cu unul; pe de alta parte si pe Valea Oltului au inlocuit pod de 1 fir cu pod de 2 fire, ciudat, mai ales ca da UE bani.

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Vin, 23 Aug 2019, 12:34
de aztec
Citisem eu prost undeva ca se vrea dublarea podului de la Giurgiu?
Si noi facem linie simpla?

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Vin, 23 Aug 2019, 13:57
de andrei11
Pe Valea Oltului odată cu linia Pitești - Rm Vâlcea se apucaseră să dubleze tunelele. Unele sunt deja chiar << la pereche >>, nu știu dacă au și linie în ele.
Gara Grădiștea...Da, ce să spun, punct central al gărilor din Ro.

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Vin, 23 Aug 2019, 15:13
de Razvan021
Halta actuala Gradistea se desfiinteaza, noul PO Gradistea va fi situat un pic mai acana spre sud din cauza podului care va supratraversa si DN5A. :yes:

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Mar, 08 Oct 2019, 18:11
de PTMZ
Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ
Valoare estimata:400.068.617,53 RON
Sursa de finantare:POIM
Termen de depunere a ofertelor:25.09.2019
Durata contract: 4 luni proiectare + 18 luni executie + 60 de luni garantie
Pretul are 90% pondere in punctajul final.
Se vizeaza reconstructia a 4 poduri+RK al liniei intre km 18+180 si km 30+200.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 14 octombrie.

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Lun, 14 Oct 2019, 18:11
de PTMZ
Licitația este anulată, probabil din lipsă de ofertanți.

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Vin, 18 Oct 2019, 18:22
de shoppy
Din auzite a iesit mare cluster-fuck.

In primul rand CS a fost monument de prostie chiar si pentru republica bananiera.
Pe constructii la podul neterminat, CFR este de acord sa se demoleze pilele si tablierul metalic dar are pretentia ca, constructorul sa refoloseasca culeele existente, pe raspunderea constructorului...
Pe auxiliare scrie sec:
- se va inlocuii instalatia de telecomuniatie (nu descrie instalatia curenta, cu ce sau cu ce parametrii)
- se va repara instalatia de semnalizare si de alimentare cu energie electrica(fara schite, lista de materiale, de defecte, nimic, foarte probabil in concordanta cu ce a mai ramas si in teren dupa 15 ani de parasire)

La asemenea prostie toti se bazau pe clarificari si pe invitatia la site-survey din partea beneficiarului, doar ca acum 2 saptamani a iesit la tv nustiuce tovarasu' gradu si s-a batut cu caramida in piept ca el personal in 2 saptamani semneaza contractul, asa ca site survey nu s-a mai facut si la toate clarificarile s-a raspuns ca se va respecta CS si legea din republica bananira.

Asa ca surpriza, expira termenul si vine :twisted: de calculator care anuleaza licitatia ca nu a ofertat nimeni.

Exista si un aspect pozitiv, ca sa se evite situatia in care s-a intamplat sa se petreaca astfel incat sa nu existe oferte, CFR invita pe toti care au cumparat CS la o sedinta de "Lessons-Learned"(sa le spuna cineva ca asta-i termen tehnocrat...).

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

MesajScris: Vin, 07 Feb 2020, 12:20
de TibiV
Woops!...
Initial am postat in alta parte...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2020/5153-7-februarie-2020-cfr-sa-a-lansat-licitatia-pentru-modernizarea-liniei-cf-bucuresti-nord-jilava-giurgiu-nord-frontiera-lot1

CFR SA a lansat licitația pentru modernizarea liniei CF București Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontieră (Lot 1)

București, 07 februarie 2020

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a lansat licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului ”Modernizarea liniei CF București Nord -Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, parte integrantă a Programului Operațional Infrastructura Mare – POIM.

Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.

Obiectivul general al investiției ”Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și podurile de cale feartă:
- pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
- pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
- pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
- pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Termenul pentru proiectare este de 6 luni, pentru execuția lucrărilor termenul este de 24 luni, iar perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 24.03.2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00.

Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al achizitiilor publice (S.I.C.A.P.), la adresa http://www.e-licitatie.ro., cu nr. CN1018634/07.02.2020.