Podul de la Grădiştea (Linia 902)

BUCUREȘTI NORD - ROȘIORI NORD - CRAIOVA - DR. TR. SEVERIN - CARANSEBEȘ - TIMIȘOARA NORD

Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde Adrian Rosca » Mie, 09 Noi 2011, 22:24

Şedinţa de Guvern din 09.11.2011
Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru lucrările de reabilitare a podului de cale ferată situat între staţiile Vidra şi Grădiştea

GUVERNUL ROMANIEIGuvernul a aprobat astăzi, print-o Hotarâre, indicatorii tehnico-economici, pentru lucrările de reabilitare a podului de cale ferată situat pe linia de cale ferată Bucureşti – Giurgiu, între staţiile Vidra şi Grădiştea, a anunţat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Ioana Muntean, la finalul şedinţei de Guvern.
Circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată Bucureşti - Grădiştea a fost închisă din cauza avariilor apărute la vechiul pod feroviar de la kilometrul 23+557, după inundaţiile din anul 2005. Prin lucrările preconizate se urmăreşte racordarea podului deja construit în cadrul proiectului de amenajarea a râului Argeş, la traseul feroviar existent.
Soluţiile tehnice adoptate pentru acest proiect sunt în acord cu normele europene şi presupun execuţia unor ample lucrări, precum: reabilitarea infrastructurii şi a suprastructurii podului şi a viaductului existent; construirea de noi viaducte pentru eliminarea terasamentelor înalte; racordarea traseului noii linii la linia existentă; amenajarea unui punct de oprire în linie curentă; apărări de maluri în albia râului Argeş pe toată zona podului; instalaţii de semnalizare feroviară şi de siguranţă a circulaţiei; instalaţii de telecomunicaţii etc.
Atribuirea contractului pentru execuţia lucrărilor se va face în urma unei licitaţii deschise, iar contractul se preconizează a fi încheiat până la sfârşitul acestui an, astfel încât execuţia lucrărilor să înceapă în anul 2012.
“Valoarea totală a investiţiei este de aproximativ 59 milioane euro (fără TVA), iar sursa de finanţate va fi asigurată, în urma acordului stabilit cu Comisia Europeană, din fonduri POS-T şi de la Bugetul de Stat”, a precizat purtătorul de cuvânt al Guvernului.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4151
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: 902 Podul de la Gradistea

Mesajde Dominatrix » Mar, 15 Noi 2011, 01:17

Avatar utilizator
Dominatrix
Membru Silver
 
Mesaje: 5721
Membru din: Dum, 07 Mar 2010, 05:10

Re: Podul de la Gradistea (Linia 902)

Mesajde Gabi23 » Dum, 10 Noi 2013, 20:23

Deşi au trecut peste 8 ani de la prăbuşirea podului vechi (13.08.2005) , probabil va mai curge multă apă pe Argeş, până să mai treacă trenuri pe aici :roll:. Nu se mişcă nimic, iar podul parţial construit la sfârşitul anilor '80 şi care ar trebui finalizat, se degradează pe zi ce trece. În loc să se demareze lucrările de înlocuire a elementelor degradate şi să se completeze cu cele care mai sunt necesare, autorităţile responsabile din Ministerul Transporturilor au alte preocupari, prin care risipesc banii, învestindu-i în proiecte fantasmagorice, simpozioane de mâncat gogoşi şi multe alte stupidităţi. Se visează coridoare şi alte linii de mare viteză, dar avem toţi incompetenţii plătiţi să frece duda în minister, nefiind capabili să facă un proiect pertinent! :evil:

P.S. Azi 10 noiembrie 2013, în apropierea podului, există o trecere la nivel la care funcţionau semnalele luminoase, nu cumva să vină vreun tren invizibil, să îi calce pe şoferi :!:. Prostia românească! :evil:

Imagine
Pod Grădiştea - 10.11.2013 by Gabriel Dumitriu, on Flickr

Imagine
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (1) by Gabriel Dumitriu, on Flickr

Imagine
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (2) by Gabriel Dumitriu, on Flickr

Imagine
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (3) by Gabriel Dumitriu, on Flickr

Imagine
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (4) by Gabriel Dumitriu, on Flickr

Imagine
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (5) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 10791
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde alch3mist » Lun, 17 Aug 2015, 13:25

Pana cel putin in 2012 a circulat un tren al CFR-ului intre Giurgiu si Gradistea, acum vad ca l-au scos. Era un Desiro si avea suficienti calatori pentru o zi de weekend din iulie sau august, cand m-am plimbat cu el.

Cred ca ar trebui sa intre Transferoviar pe linia Giurgiu - Gradistea, ma indoiesc ca ar fi nerentabil. In felul asta ar putea intr-o oarecare masura sa forteze mana ministerului sa repare podul de peste Arges - in afara de un beneficiu evident pentru locuitorii din zona.

Asociatia MetrouUsor a facut vreo petitie, vreun memorandum cu privire la repararea podului de la Gradistea ? Daca ministrilor nu le pasa de poporul lor (sport national in tara asta), macar de rusine in fata vecinilor bulgari, al caror tren consuma motorina suplimentara din cauza indolentei statului roman. Chiar nu mai e nicio speranta ? :cry:
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 718
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari


Înapoi la Magistrala 900


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori