Podul de la Grădiştea (Linia 902)

BUCUREȘTI NORD - ROȘIORI NORD - CRAIOVA - DR. TR. SEVERIN - CARANSEBEȘ - TIMIȘOARA NORD

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde TibiV » Joi, 22 Aug 2019, 23:12

O poza de dinainte de 2005 cu ambele poduri de la Gradistea , cand podul vechi era inca in picioare...

Imagine

Observati in ce stare este fundatia pilei podului nou... Mai exact in ce stare era inainte de 2005.
Nu cred ca s-a imbunatatit situatia in ultimii +14 ani....
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9357
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde andrei11 » Joi, 22 Aug 2019, 23:52

Trebuie întrebat un specialist în poduri ce și cum, noi n-avem cum să ne dăm cu părerea...Cei care au proiectat / construit podul nou cu siguranță știau ce fac și cum se procedează.
Ok, să spunem că e ceva în neregulă ( deși eu nu cred ), nu se poate reface doar acea pilă ? Trebuie construit unul nou ? Să fim serioși, la fundația pilelor lui Saligny s-a mai umblat de la darea în folosință a podurilor ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17232
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde shoppy » Vin, 23 Aug 2019, 12:04

Cred ca mai important este traseul, daca folosesc podul actual atunci trebuie sa foloseasca si Pasajul Gradistea actual si asta inseamna sa renunte la Gara Gradistea cu totul.
Pana la urma Prieteniei are un singur fir iar la Giurgiu deja merge firul de la Videle, deci nu prea are rost sa duca 3 fire unde se continua doar cu unul; pe de alta parte si pe Valea Oltului au inlocuit pod de 1 fir cu pod de 2 fire, ciudat, mai ales ca da UE bani.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8953
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde aztec » Vin, 23 Aug 2019, 12:34

Citisem eu prost undeva ca se vrea dublarea podului de la Giurgiu?
Si noi facem linie simpla?
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2492
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde andrei11 » Vin, 23 Aug 2019, 13:57

Pe Valea Oltului odată cu linia Pitești - Rm Vâlcea se apucaseră să dubleze tunelele. Unele sunt deja chiar << la pereche >>, nu știu dacă au și linie în ele.
Gara Grădiștea...Da, ce să spun, punct central al gărilor din Ro.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17232
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde Razvan021 » Vin, 23 Aug 2019, 15:13

Halta actuala Gradistea se desfiinteaza, noul PO Gradistea va fi situat un pic mai acana spre sud din cauza podului care va supratraversa si DN5A. :yes:
Razvan021
 
Mesaje: 131
Membru din: Mie, 13 Feb 2019, 09:19

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde PTMZ » Mar, 08 Oct 2019, 18:11

Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ
Valoare estimata:400.068.617,53 RON
Sursa de finantare:POIM
Termen de depunere a ofertelor:25.09.2019
Durata contract: 4 luni proiectare + 18 luni executie + 60 de luni garantie
Pretul are 90% pondere in punctajul final.
Se vizeaza reconstructia a 4 poduri+RK al liniei intre km 18+180 si km 30+200.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 14 octombrie.
Avatar utilizator
PTMZ
Membru Bronze
 
Mesaje: 514
Membru din: Dum, 16 Dec 2018, 14:51

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde PTMZ » Lun, 14 Oct 2019, 18:11

Licitația este anulată, probabil din lipsă de ofertanți.
Avatar utilizator
PTMZ
Membru Bronze
 
Mesaje: 514
Membru din: Dum, 16 Dec 2018, 14:51

Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)

Mesajde shoppy » Vin, 18 Oct 2019, 18:22

Din auzite a iesit mare cluster-fuck.

In primul rand CS a fost monument de prostie chiar si pentru republica bananiera.
Pe constructii la podul neterminat, CFR este de acord sa se demoleze pilele si tablierul metalic dar are pretentia ca, constructorul sa refoloseasca culeele existente, pe raspunderea constructorului...
Pe auxiliare scrie sec:
- se va inlocuii instalatia de telecomuniatie (nu descrie instalatia curenta, cu ce sau cu ce parametrii)
- se va repara instalatia de semnalizare si de alimentare cu energie electrica(fara schite, lista de materiale, de defecte, nimic, foarte probabil in concordanta cu ce a mai ramas si in teren dupa 15 ani de parasire)

La asemenea prostie toti se bazau pe clarificari si pe invitatia la site-survey din partea beneficiarului, doar ca acum 2 saptamani a iesit la tv nustiuce tovarasu' gradu si s-a batut cu caramida in piept ca el personal in 2 saptamani semneaza contractul, asa ca site survey nu s-a mai facut si la toate clarificarile s-a raspuns ca se va respecta CS si legea din republica bananira.

Asa ca surpriza, expira termenul si vine :twisted: de calculator care anuleaza licitatia ca nu a ofertat nimeni.

Exista si un aspect pozitiv, ca sa se evite situatia in care s-a intamplat sa se petreaca astfel incat sa nu existe oferte, CFR invita pe toti care au cumparat CS la o sedinta de "Lessons-Learned"(sa le spuna cineva ca asta-i termen tehnocrat...).
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8953
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Anterior

Înapoi la Magistrala 900


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori