Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nord

BUCUREȘTI NORD - ROȘIORI NORD - CRAIOVA - DR. TR. SEVERIN - CARANSEBEȘ - TIMIȘOARA NORD

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde George » Dum, 22 Oct 2017, 17:39

Exista vreun plan pentru reabilitarea liniei Buc - Craiova din fonduri europene? Nu ma refer neaparat la refacerea totala ci la reparatii de bun-simt.
George
Membru Gold
 
Mesaje: 1893
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde TibiV » Lun, 23 Oct 2017, 23:03

Ba da.
Candva, dupa 2020...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 7469
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde Cosmin Niculiță » Dum, 26 Noi 2017, 05:11

Pe Balota,mai exact la Valea Alba,se lucreaza destul de intens. Anul trecut,a fost lucrare la firul 1. Acum,la firul 2. Fata de anul trecut,mergi mai bine pe Balota. Anul trecut,am mers pe Balota precum caruta. 15 km/h :shock:
https://www.youtube.com/watch?v=250FcM7plR4&t=254s
IC 592 - „Timișoara 89`”
Cosmin Niculiță
 
Mesaje: 71
Membru din: Lun, 19 Iun 2017, 14:59
Localitate: Galati

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde BodoMinea » Dum, 11 Mar 2018, 00:48

Victor92 scrie:- trenurile pierd foarte mult timop intre Gradinari si Chiajna din cauza lucrarilor la cele 3/4 podete care se afla intre Domnestii de Sus si padurea din apropierea satului Teghes;

De câteva luni (n-aș putea să îți zic sigur câte... 1 și ceva-2) se circulă pe ambele fire, cel puțin la plecare/sosire în Chiajna și în stația Domneștii de Sus. Nu știu configurația liniilor dar putem presupune că se circulă pe 2 fire în regim normal până la Grădinari.

Astăzi, în Comuna Domnești, în dreptul stației Domneștii de Sus, pe care o folosesc (aproape) zilnic am observat ceva ce m-a surprins plăcut. Se executa o lucrare la trecerea la nivel dintre cele două fire CF ale M900 și Șoseaua Alexandru Ioan Cuza. Această arteră ce străbate Domneștiul în direcția Ciorogârla a fost închisă toată ziua pentru a schimba dalele ce constituie suprafața de rulare auto. Suprafața aceasta se degradase prin fracturare și deplasare și impunea un disconfort conducătorilor auto - nu știu dacă și vreo restricție de viteză pentru traficul feroviar.

post3.jpeg
post3.jpeg (118.58 KiB) Vizualizat de 728 ori

post2.jpeg
post2.jpeg (98.85 KiB) Vizualizat de 728 ori

La ora nouă seara, drumul ce străbate localitatea era încă închis cu excepția riveranilor, un om în echipament reflectorizant păzea șantierul, nu era mare activitate, cele două tractoare doar blocau aceesul spre trecere. Poate treaba urma să se reia după trecerea trenului sau la altă oră.
post1.png
post1.png (826.68 KiB) Vizualizat de 728 ori


Pe o secție administrată de TFG am văzut la intersecțiile cu drumuri importante următoarea soluție foarte civilizată, dintr-un material cauciucat. Se integra perfect iar mașinile treceau fără nicio jenă din punct de vedere al zguduirii.
STRAIL.jpeg
STRAIL.jpeg (53.38 KiB) Vizualizat de 728 ori

Oare și CFR Infrastructură instalează așa ceva, sau vom avea parte de clasica betonare?

Să amintim așa... în treacăt și că stația Domneștii de Sus nu are peroane, nu are un loc de traversare pentru pietoni, este precar iluminată de lămpile stradale, nu are supraveghere video în zona de așteptare (are doar la trecerea la nivel) și este flancată pe toate părțile de maldăre de gunoaie de nedescris. Un astfel de punct de oprire nu are ce căuta într-o țară europeană în anul 2018, este periculos, empiric și lipsit de respect față de călători - și ne arată de ce trenul REGIO este atât de rău famat în România și de ce clientela sa, în cadrul serviciilor operate de compania de stat constă în mare parte în blatiști.
Puteți vedea diferența dintre... STAT și PRIVAT. (sunt cam 5 km între aceste puncte de oprire consecutive...). Eu chiar cred că locuitorii de toate vârstele ai acestei comune care a primit un „facelift” pe partea de infrastructură rutieră și renunțat la cabluri aeriene și care are parte de un boom imobiliar ar circula cu trenul dacă ar exista un sistem civilizat și bine pus la punct de transport feroviar spre oraș >>ALO, PRIMIȚI CU S-BAHN-UL ȘI CU TICKETINGUL SIMPLIFICAT?<<.
TREN km 2018: 5600, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 2900, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 599
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde BodoMinea » Lun, 12 Mar 2018, 17:58

domnestii_de_sus_trecere.jpeg
domnestii_de_sus_trecere.jpeg (190.06 KiB) Vizualizat de 678 ori

Lucrările continuă la trecerea la nivel din Domneștii de Sus. S-a refăcut linia pe sensul spre București, și terasamentul betonat de sub. S-au instalat și o parte din noile „traverse” cauciucate ce înlocuiesc vechile dale. Șantierul va dura până vineri, timp în care mașinile circulă pe o rută alternativă. Probabil astăzi se va trece pe firul celălalt cu lucrările.

Nu s-a prins în poză dar ceva mai departe (puțin, se vedea locomotiva foarte bine dar nu se vedea numărul de murdărie..), un tren de marfă (cred că CFR Marfă) stătea oprit pe firul spre București. Însă circulația s-a reluat, trenul respectiv a avut o defecțiune a locomotivei și a continuat să se miște după aproximativ 15 minute.
TREN km 2018: 5600, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 2900, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 599
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde BodoMinea » Dum, 18 Mar 2018, 13:26

Vineri (16.03.2018) dimineață încă se lucra pe firul spre Grădinari și la suprafața dintre cele două seturi de traverse cauciucate, operațiune ilustrată de această imagine. După amiază s-a reluat traficul auto peste trecerea la nivel (în urma asfaltării), dar la ultima mea verificare trenurile mergeau tot pe un singur fir alternativ, pe primul finalizat, respectiv cel spre București. Probabil în scurt timp va reveni și traficul feroviar la normal, în prezent desfășurându-se cu ușoare întârzieri (6-8-10 minute pentru trenurile Regio la plecare din Chiajna). Oricum, întârzieri acumulează și după Grădinari din cauza vestitelor poduri.
Fişiere ataşate
IMG_20180316_115654.jpg
IMG_20180316_115654.jpg (264.96 KiB) Vizualizat de 604 ori
TREN km 2018: 5600, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 2900, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 599
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde BodoMinea » Mar, 17 Apr 2018, 22:45

Lucrarea sus menționată s-a finalizat de mult, însă circulația feroviară se desfășoară de atunci alternativ pe un singur fir CF, cel dinspre Grădinari spre Chiajna. Ocazionalele întârzieri își fac simțită prezența... Pe firul închis (singurul deschis până acum câteva luni) se observă în depărtare niște macarale și alte utilaje, care astăzi șomau. Deci probabil se face ceva înlocuire de linii care s-a făcut pe celălalt sens. Dacă observ ceva mai dau un semn pe aici. Oricum cunoaștem situația dezastruoasă a M900 în zona aceasta și nu numai, faimoasele podețe, etc...
TREN km 2018: 5600, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 2900, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 599
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor

Mesajde Cosmin Niculiță » Joi, 31 Mai 2018, 14:35

Tot pe 900, am inteles ca se lucreaza la podul peste raul Olt. Oare o fi adevarat? :shock: :?:
IC 592 - „Timișoara 89`”
Cosmin Niculiță
 
Mesaje: 71
Membru din: Lun, 19 Iun 2017, 14:59
Localitate: Galati

Anterior

Înapoi la Magistrala 900


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori