Victor92 scrie:- trenurile pierd foarte mult timop intre Gradinari si Chiajna din cauza lucrarilor la cele 3/4 podete care se afla intre Domnestii de Sus si padurea din apropierea satului Teghes;
De câteva luni (n-aș putea să îți zic sigur câte... 1 și ceva-2) se circulă pe ambele fire, cel puțin la plecare/sosire în Chiajna și în stația Domneștii de Sus. Nu știu configurația liniilor dar putem presupune că se circulă pe 2 fire în regim normal până la Grădinari.
Astăzi, în Comuna Domnești, în dreptul stației Domneștii de Sus, pe care o folosesc (aproape) zilnic am observat ceva ce m-a surprins plăcut. Se executa o lucrare la trecerea la nivel dintre cele două fire CF ale M900 și Șoseaua Alexandru Ioan Cuza. Această arteră ce străbate Domneștiul în direcția Ciorogârla a fost închisă toată ziua pentru a schimba dalele ce constituie suprafața de rulare auto. Suprafața aceasta se degradase prin fracturare și deplasare și impunea un disconfort conducătorilor auto - nu știu dacă și vreo restricție de viteză pentru traficul feroviar.

- post3.jpeg (118.58 KiB) Vizualizat de 312 ori

- post2.jpeg (98.85 KiB) Vizualizat de 312 ori
La ora nouă seara, drumul ce străbate localitatea era încă închis cu excepția riveranilor, un om în echipament reflectorizant păzea șantierul, nu era mare activitate, cele două tractoare doar blocau aceesul spre trecere. Poate treaba urma să se reia după trecerea trenului sau la altă oră.

- post1.png (826.68 KiB) Vizualizat de 312 ori
Pe o secție administrată de TFG am văzut la intersecțiile cu drumuri importante următoarea soluție foarte civilizată, dintr-un material cauciucat. Se integra perfect iar mașinile treceau fără nicio jenă din punct de vedere al
zguduirii.

- STRAIL.jpeg (53.38 KiB) Vizualizat de 312 ori
Oare și CFR Infrastructură instalează așa ceva, sau vom avea parte de clasica
betonare?
Să amintim așa... în treacăt și că stația Domneștii de Sus nu are peroane, nu are un loc de traversare pentru pietoni, este precar iluminată de lămpile stradale, nu are supraveghere video în zona de așteptare (are doar la trecerea la nivel) și este flancată pe toate părțile de maldăre de gunoaie de nedescris. Un astfel de punct de oprire nu are ce căuta într-o țară europeană în anul 2018, este periculos, empiric și lipsit de respect față de călători - și ne arată de ce trenul REGIO este atât de rău famat în România și de ce clientela sa, în cadrul serviciilor operate de compania de stat constă în mare parte în blatiști.
Puteți vedea diferența dintre...
STAT și
PRIVAT. (sunt cam 5 km între aceste puncte de oprire consecutive...). Eu chiar cred că locuitorii de toate vârstele ai acestei comune care a primit un „facelift” pe partea de infrastructură rutieră și renunțat la cabluri aeriene și care are parte de un boom imobiliar ar circula cu trenul dacă ar exista un sistem civilizat și bine pus la punct de transport feroviar spre oraș
>>ALO, PRIMIȚI CU S-BAHN-UL ȘI CU TICKETINGUL SIMPLIFICAT?<<.