Infrastructura feroviară din RomâniaMagistrale de cale feratăMagistrala 100

 

Topic: Magistrala 100: București Nord - Craiova - Timișoara Nord

46 posts, 25461 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Gara Drobeta Turnu Severin (M900) stakee

23 iulie 2009

Doar ce incepuse santierul

Drobeta Turnu Severin 1.jpg (258.53 KB; downloaded 3545 times)
Drobeta Turnu Severin 2.jpg (215.63 KB; downloaded 3534 times)

 


Re: Gara Drobeta Turnu Severin (M900) ByOnu

Intr-adevar, era urata. Aveam impresia ca semana cu cea din Herculane. Deci, nicio pierdere.

Acum 2-3 ani a trebuit sa schimb un tren si am asteptat in gara respectiva. Nu pot uita de incaperea grupului sanitar. Era imensa, cred ca avea cel putin 15 m patrati si doar un singur vas de WC. Inadmisibil, acolo incap cel putin 5 incaperi separate.

 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor adisoft1991s

In clip apare si Le-ma 014


 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor Sava_6115-6315

Ce a fost  si  ce a ajuns aceasta magistrala....... Am  calatorit recent cu  trenul  de noapte pe ruta Lugoj-Bucuresti  si  retur. Conditiile sunt execrabile. Trenurile au  doar 3 vagoane de clasa pline ochi inclusiv cu calatori fara loc, si 3-4 vagoane de dormit/cuseta. Am avut parte numai  de peripetii: locomotiva plecata defecta din Timisoara  care a crapat... tren garat cu intarziere in Bucuresti...... intarzieri ca in Romania: 1-2 ore. De la Bucuresti la Lugoj, trenul  face 8 ore si 17 min  teoretic :x

Ca o paralela in timp, in anul  2009 trenurile zburau peste Olt cu viteza..... acum  zona  dinaintea podului, dupa pod si inclusiv podul  este restrictionata la 30 km/h ...  Intre Bucuresti  si  Craiova se fac peste 3 ore din cauza restrictiilor.....

 


Gara Vadu Lat kiseliov

Salutare tuturor! Citesc acest forum de foarte mult timp, dar am decis să mă înregistrez aici recent.

Săptămâna trecută am dat o fugă până la gara din localitatea Vadu Lat, județul Giurgiu, și am făcut câteva poze. Clădirea gării arată destul de rău și din câte mi-am dat seama, nu ai prea ai cum să-ți cumperi bilet din incinta gării respective. Era în schimb o foaie A4 afișată în „sala de așteptare” pe care apăreau prețurile pe km cu plata în tren.
Deși se află cam în mijlocul câmpului, la aproximativ 1,5 km de localitatea omonimă, m-am bucurat să constat prezența unui agent de pază. Erau și niște case construite lângă gară și ceva ce părea o fabrică/uzină. Drumul până la gară nu este asfaltat...







































 


  • DPS
  • Posted:
  •  

Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor DPS

Cu permisiunea dvs si a moderatorilor, voi posta si la acest topic link-urile cu filmarea completa a magistralei 900. Vizionare placuta !





 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor StefanD_

Viteze conform livret pe Bucuresti-Craiova + restrictiile din statii: 18.01.2016



 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/

Reabilitare a liniei cf Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş în linie dreaptă
Bucureşti, 31 ianuarie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea ACCIONA Ingenieria SA-BAICONS Impex SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate, care va sta la baza lucrărilor de reabilitare a liniei Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş la standardele impuse pentru coridoarele europene.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

Obiectivul general al proiectului estemodernizarea liniei ca linie dublă electrificată în sistem de alimentare de 25 kV, controlată de un sistem care sa asigure cerințele de interoperabilitate specificate în normele STI, creşterea vitezei de circulaţie la 120 - 160 km/h pentru trenurile de călători și 100 - 120 km/h pentru trenurile de marfă, introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nevel II şi GSM-R), lucrări civile în staţii şi creşterea capacităţii de tranzit naţional şi internaţional.

Sursa de finanţare este asigurată din fonduri nerambursabile CEF, în proporţie de 85% şi 15% fonduri de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 41.924.000 lei (fără TVA).

Secţiunea de cale ferată Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, inclusă înprogramul de modernizare a tronsonului feroviar Arad – Timişoara – Caransebeş – Craiova – Calafat, este parte componentă a Coridorului Orient/Est-Mediteranean (IV – ramura sudică).

Finalizarea acestei proceduri asigură pregătirea pentru demararea, în toamna acestui an, a activităţilor de construcţie pe traseul Arad – Caransebeş – Craiova – Calafat.


Prin "modernizarea liniei ca linie dublă electrificată" banuiesc ca se refera la zonele unde este deja linie dubla, nu si la dublarea sectiunii in care avem linie simpla...
Ca nu cred ca au atatia bani cati ar fi nevoie pentru dublare.

 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor ByOnu

Sunt curios daca proiectul include si construirea unui tunel atat de necesar la Balota.

 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor AlexMisuRailfan

Intre Radomiresti si Draganesti Olt.

Poze facute alaltaieri, 15.03.2017.

 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor TibiV

Marti si miercuri se fac lucrari la linie intre Orsova si Baile Herculane...

https://www.cfrcalatori.ro/959

Modificări în circulația trenurilor ca urmare a efectuării de lucrări la infrastrucutra feroviară
7 iulie 2017

CFR Călători informează că în perioada următoare, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară, vor interveni modificări în circulația următoarelor trenuri.

În perioada 11 și 12 iulie 2017 (în intervalul orar 06:35 – 16:15), au loc lucrări întreHm Valea Cernei și Hm Topleț (pe secția Orșova – Băile Herculane):

-trenul IR 72, București Nord – Orșova – Băile Herculane – Curtici – Lokoshaza, circulă astfel:
- ca tren IR 12172 de la Bucureşti Nord (plecare 05.45)  până la Orsova (sosire 11.16)
- de la Orsova la Baile Herculane se asigură transportul pasagerilor cu mijloace auto de la trenul IR 12172  la trenul IR 12272.
- ca tren IR 12272 de la Băile Herculane (plecare 11.56) la Curtici (sosire 16.03).
- de la Curtici la Lokoshaza circulă cu întârziere.

-trenul IR 1692, Timișoara Nord – Băile Herculane – Orșova – București Nord, circulă astfel:    

- ca tren IR 12692 Timişoara Nord (plecare 08.30) – Băile Herculane (sosire 11.18).
- de la Băile Herculane la Orșova se asigură transportul pasagerilor cu mijloace auto de la IR 12692 la IR 12792.
- ca tren IR 12792 Orșova (plecare 12.00) - București Nord (sosire 17.30).
(...)
- de asemenea, intervin modificări şi în circulaţia trenurilor Regio, care vor fi anunţate la nivel local.                        

 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor ByOnu

Nu mai termina astia odata lucrarile dintre Gradinari si Chiajna. Au lasat podete fara linii si fara catenara dar nu exista organizari de santier sau utilaje. Nimic nimjc. Semn ca nu se grabeste nimeni sa termine distractia mai repede.

Sa faci doar 15 min intarziere din Timisoara pana in Gradinari iar apoi sa astepti la paleta 30 min in Gradinari.

 


Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nord Victor92

Dupa ani buni, am calatorit sambata pe M900 intre Bucuresti Nord si Craiova. Cateva impresii:
- linia are nevoie de reabilitare urgenta;
- sunt foarte multi boscheti in preajma caii ferate, respectiv gunoaie;
- garile au nevoie de o reabilitare urgenta;
- trenurile pierd foarte mult timop intre Gradinari si Chiajna din cauza lucrarilor la cele 3/4 podete care se afla intre Domnestii de Sus si padurea din apropierea satului Teghes;
- unii calatori fac blatu' in zona, inclusiv in randul trenurilor de rang IR;
- mi-a placut concluzia unui domn care se afla in IR 1591, in momentul in care au aparut controlorii (indignat de intarzierea trenului din cauza situatiei prezentate mai sus): "Daca refacerea podurilor era pe M300 sau M800, se rezolva repede".

Aveti idee cam de cat timp se lucreaza in zona respectiva?

Nu am reusit sa fac poze pentru cam era intuneric la ora la care m-am, intors :(
M900.jpg (117.15 KB; downloaded 8807 times)

 


Re: Magistrala 900: Bucuresti Nord - Craiova - Timisoara Nor drbm

Traficul feroviar va fi restricţionat între Mehedinţi şi Caraş Severin, în perioada 23 - 27 octombrie

Circulaţia trenurilor va fi întreruptă, în perioada 23 – 27 octombrie, între staţiile Orşova (judeţul Mehedinţi) şi Cruşovăţ (judeţul Caraş Severin), din cauza unor lucrări de reabilitare în staţia Mehadia Nouă, transmite Poliţia Română.

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române a transmis, vineri, că din cauza unor lucrări de reabilitare ce se efectuează la infrastructura feroviară în Staţia Mehadia Nouă, între staţia CF Orşova (jud. Mehedinţi ) şi Staţia CF Cruşovăţ (jud. Caraş Severin), în perioada 23 – 27 octombrie, circulaţia trenurilor va fi întreruptă pe Magistrala 900.

Potrivit sursei citate, între cele două staţii se va efectua transbordarea călătorilor, cu mijloace de transport auto.

Vor fi transbordaţi călătorii care circulă cu trenurile IR 1692 (Timişoara – Bucureşti), IR 72-1 (Bucureşti – Timişoara), R 9552 (Caransebeş – Orşova) şi R. 9553 /55 (Orşova – Timişoara).


http://m.romanialibera.ro/actualitate/e...rie-474243

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Magistrala 100  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420558 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use