Complexul de poduri de la Cernavoda

BUCUREȘTI NORD - BUCUREȘTI OBOR - FETEȘTI - CONSTANȚA - MANGALIA

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde shoppy » Mar, 30 Aug 2011, 13:04

Este loc destul la Club pentru era comunista, socialista, conspirationista, extraterestrii si orice alte teorii dinastea complicate.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8644
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde aztec » Dum, 22 Ian 2012, 14:08

O sursa de imagini de arhiva excelenta... cu podul cel vechi.
Inca de la constructie.
un "promo"

Insa mergeti la linkurile de mai jos de pe "art historia".
http://art-historia.blogspot.com/2008/0 ... avoda.html

http://art-historia.blogspot.com/2012/0 ... d-din.html

Imagine
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2261
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde bercenicity » Mie, 07 Aug 2013, 16:00

Licitatie: Lucrari de constructii si instalatii aferente obiectivului „Lucrari de reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare – km 152+149 si km 165+817, linia CF Bucuresti –Constanta, SRCF Constanta"

http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=445981

Pe scurt se repara si redeschid podurile vechi, se inchid cele noi si se repara; in continuare podurile vechi pot ramane deschise (citez documentatia).

borcea-0.gif
borcea-0.gif (30.28 KiB) Vizualizat de 3281 ori

cernavoda-0.gif
cernavoda-0.gif (21.72 KiB) Vizualizat de 3281 ori


Vmax pe vechile poduri o sa fie 60km/h si o capacitate maxima teoretica de 90 perechi trenuri/zi, si cea practica (80% capacitate teoretica) de 72 perechi trenuri/zi/
Capcitatea maxima practica a podurilor noi este de 114 perechi trenuri/zi (cu 5h perioada inchidere pentru intretinere pe zi)

Atasat ce lucrari se fac la podul vechi Borcea; asemanator si la Cernavoda.
Fişiere ataşate
borcea-1.gif
borcea-1.gif (33.75 KiB) Vizualizat de 3281 ori
borcea-2.gif
borcea-2.gif (35.07 KiB) Vizualizat de 3281 ori
borcea-2b.gif
borcea-2b.gif (33.02 KiB) Vizualizat de 3281 ori
borcea-3.gif
borcea-3.gif (57.3 KiB) Vizualizat de 3281 ori
borcea-4.gif
borcea-4.gif (55.78 KiB) Vizualizat de 3281 ori
borcea-5.gif
borcea-5.gif (28.21 KiB) Vizualizat de 3281 ori
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1463
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde Robert24 » Mie, 07 Aug 2013, 16:10

Cam putin totusi 60km/h... Am trecut pe poduri similare peste Rin in Germania cu peste 120...
Puteau sa le faca lejer de 100.
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 17.07.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 5.280 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8393
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde stakee » Mar, 15 Oct 2013, 13:45

Prin 2009 cand am fost pe la Poarta Alba, la fel era si podul peste canal, acolo atunci era circulatia peste pod de probabil 80-100 km/h. Nu stiu exact cat dar in niciun caz nu era cum este peste Dunare, dar acum le-au limitat si pe astea la probabil 60, oricum se simte diferenta.

Da-ti pe la 0:50 si o sa vedeti


Avatar utilizator
stakee
Membru Silver
 
Mesaje: 810
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 10:43
Localitate: World Wide si HQ Constanta

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde shoppy » Sâm, 12 Iul 2014, 19:54

Nici o miscare la vechile poduri, catenara e inca demontata, la Fetesti lipsesc chiar si dintre stalpii de sustinere a catenarei.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8644
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde ByOnu » Sâm, 12 Iul 2014, 21:57

Unde podul CF depinde de cel auto se reface si cel auto?
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4580
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde Marian Andrei » Lun, 28 Iul 2014, 18:13

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA informează că în data de 28.07.2014 a fost semnat contractul cu Asocierea SC Arcada Company SA – SC Metabet C.F. SA – SC Compania Construcţii Feroviare SA,contract de lucrări aferent obiectivului „Lucrări de reabilitare a podurilor de cale ferată peste Dunăre – km 152+149 şi km 165+817, linia CF Bucureşti – Constanţa, SRCF Constanţa".

http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-...unare.html
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17722
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde shoppy » Mie, 30 Iul 2014, 20:49

Marti nu era nici o miscare la poduri.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8644
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde vancouver » Joi, 31 Iul 2014, 00:01

Dupa semnarea contractului urmeaza ordinul de incepere a lucrarilor. Cel mult in 42 de zile dupa primirea contractului semnat de catre toate partile, inclusiv consultant.
Apoi urmeaza perioada de proiectare, nu stiu cat, dar presupun 6 luni.

Asadar miscare nu vom vedea anul asta, decat cel mult masuratori sau organizare de santier instalata in apropiere.
vancouver
Membru Bronze
 
Mesaje: 220
Membru din: Lun, 08 Mar 2010, 23:14
Localitate: Frankfurt am Main

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde earthchild » Mar, 19 Aug 2014, 10:10

Care va fi viteza maximă admisă după reabilitarea podurilor?
earthchild
 
Mesaje: 126
Membru din: Vin, 17 Sep 2010, 09:59

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde Robert24 » Mar, 19 Aug 2014, 10:33

Scrie mai sus...
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 17.07.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 5.280 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8393
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde Lixandru Dragos-Liviu » Vin, 02 Oct 2015, 15:32

Am descoperit o ştire care atestă redeschiderea podului vechi de peste Dunăre, astfel:

Podul Saligny de la Cernavodă (construit în sec. 19) a fost redeschis traficului feroviar şi va contribui astfel la reabilitarea mai rapidă a celuilalt pod din zonă, podul mixt rutier și feroviar de peste Dunăre construit în 1986.

Podul Regele Carol I de la Cernavodă (redenumit podul Anghel Saligny) a fost, la inaugurarea din 26 septembrie 1895, cel mai lung din Europa și al treilea din lume. Podul peste Dunăre are o lungime de aproape 2 kilometri însă întregul sistem de poduri și viaducte dintre Fetești și Cernavodă are o lungime de 4 kilometri. Lucrările de construcție au început în noiembrie 1890 în prezența regelui Carol I iar la inaugurarea din 1895 linia dintre Fetești și Cernavodă cu o lungime de 21 km. asigura legătura feroviară între București și portul Constanța.

Proiectarea și execuția liniei simple dintre Fetești și Cernavodă au fost încredințate inginerului român Anghel Saligny spune pentru RRA directorul Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară Marcel Oţoiu : ,,Este vorba despre un complex de trei poduri. Primul care s-a realizat a fost peste braţul Borcea, cel de-al doilea pod a fost realizat chiar peste Dunăre, iar cel de-al treilea a reprezentat un viaduct peste balta Iezerului, în aşa fel încât zona mlăştinoasă să fie evitată, pentru că nu putea fi traversată”.

După aproape 5 ani de la deschiderea șantierului, Podul Regele Carol I era inaugurat iar proba de rezistență s-a făcut cu un convoi de 15 locomotive la o viteză de 80 km/h. La 30 de metri sub pod, într-o barcă stăteau Anghel Saligny și echipa de ingineri pentru a garanta lucrarea.

Podul nou, în reparaţii capitale

Noul pod peste Dunăre de la Cernavodă (pod mixt rutier și feroviar lungime 1,6 km.) a fost deschis în 1986 după electrificarea liniei și ca urmare a traficului intens spre litoral.

De săptămâna viitoare acesta va intra în programul de reparații capitale și traficul feroviar se va desfășura exclusiv pe firul București –Constanța iar pe direcția Constanța –București trenurile vor circula pe podul Anghel Saligny care a fost reabilitat și redeschis special pentru a se menține operaționale două linii, explică la RRA Dorin Maier şeful Regionalei CFR Constanţa : ,,Practic, ca să se poată face circulaţia pe două fire, să nu avem întârziere, una din solicitările noastre a fost reabilitarea acestui pod pentru a se putea închide un fir de circulaţie de pe podul nou.

Trenurile de la Constanţa către Bucureşti vor circula pe podul vechi al lui Saligny.”
În prezent pe ambele poduri viteza trenurilor este limitată la 30 km/h însă din iulie 2016, la finalizarea tuturor lucrărilor, autorităţile spun că pe podul nou se va circula cu 140 -160 km/h.

Reabilitarea podurilor de cale ferată peste Dunăre (km. 152 -165) a început în august 2014, se execută cu o companie din România și costă 220 de milioane de lei din care 150 de milioane reprezintă contribuția Uniunii Europene prin Programul Operațional Sectorial Transport. CNADNR anunță că din cauza acestor lucrări vor fi unele restricții parțiale de circulație pe A 2 la Cernavodă, linia de cale ferată dublă fiind montată pe axa autostrăzii – între sensurile de mers.


Sursa:
http://www.romania-actualitati.ro/podul...viar-81125

Am o serie de imagini care sunt edificatoare în ceea ce priveşte pregătirea vechiului pod pentru circulaţia feroviară, realizate în urmă cu o lună, în drum spre litoral, în data de 1 septembrie, după cum urmează:
DSCN9147.jpg
Lucrări la catenară.
DSCN9147.jpg (246.78 KiB) Vizualizat de 1820 ori

DSCN9148.jpg
Idem
DSCN9148.jpg (253.01 KiB) Vizualizat de 1820 ori

DSCN9149.jpg
Repararea edificiului intrării pe pod.
DSCN9149.jpg (254.37 KiB) Vizualizat de 1820 ori


Am găsit şi un filmuleţ pe youtube, aparţinând domnului Ştefan Stănescu, unde observăm că şi peste Braţul Borcea, trenurile circulă deviat pe podul cu o singură linie (sensul Bucureşti – Constanţa), returul fiind planificat pe cel cu linie dublă. Sensul Bucureşti – Constanţa este închis pentru reabilitare.


Lixandru Dragos-Liviu
Membru Silver
 
Mesaje: 525
Membru din: Lun, 10 Dec 2012, 13:21
Localitate: Bucureşti, Sector 4, Apărătorii Patriei

Re: Complexul de poduri de la Cernavoda

Mesajde macheta218 » Sâm, 03 Oct 2015, 03:19

Fotografii de pe podurile de la Cernavoda realizate vineri 25 septembrie 2015. Partea I
Fişiere ataşate
Arcade peste timp si ape. 212.jpg
Arcade peste timp si ape. 212.jpg (368.2 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 216.jpg
Arcade peste timp si ape. 216.jpg (422.65 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 215.jpg
Arcade peste timp si ape. 215.jpg (352.85 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 217.jpg
Arcade peste timp si ape. 217.jpg (456 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 220.jpg
Arcade peste timp si ape. 220.jpg (413.5 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 221.jpg
Arcade peste timp si ape. 221.jpg (364.31 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 223.jpg
Arcade peste timp si ape. 223.jpg (462.76 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 207.jpg
Arcade peste timp si ape. 207.jpg (424.3 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 194.jpg
Arcade peste timp si ape. 194.jpg (420.79 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Arcade peste timp si ape. 201.jpg
Arcade peste timp si ape. 201.jpg (433.18 KiB) Vizualizat de 1789 ori
Ultima oară modificat de macheta218 pe Sâm, 03 Oct 2015, 03:39, modificat 1 dată în total.
7085 km pe calea ferata in 2015(CFR,MÁV,ÖBB)
Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 1065
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Magistrala 800


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori