Gara Constanţa

BUCUREȘTI NORD - BUCUREȘTI OBOR - FETEȘTI - CONSTANȚA - MANGALIA

Gara Constanţa

Mesajde Marian Andrei » Mar, 03 Aug 2010, 21:04

Gara Constanţa

În anul 1860 s-a deschis calea ferată Cernavodă - Constanţa. Singura cale ferată interoperabilă care trece prin gara Constanţa este magistrala 800, Bucureşti - Feteşti - Medgidia - Constanţa - Mangalia. Trenurile de pasageri care tranzitează această gară aparţin CFR şi firmei Regio Trans. Prin această gară trec în fiecare zi aproximativ 40 de trenuri de pasageri. În perioada de sezon această gară este tranzitată de un număr mai mare de trenuri şi de călători de toate rangurile. Astfel, oraşul Constanţa este conectat cu cele mai multe oraşe din România, cum ar fi Bucureşti, Mangalia, Ploieşti, Buzău, Iaşi, Suceava, Galaţi dar şi altele.€
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17677
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Gara Constanta

Mesajde George » Mie, 04 Aug 2010, 09:52

Infrastructura si peroanele sunt asa de cand eram eu mic - adica din anii 80 :twisted:
Este inadmisibil.
Partea vesela e ca toate proiectele astea de reabilitare chinuite se termina in pragul garilor, adica Predeal, Constanta, Bucuresti NU sunt incluse in mult-trambitatele (si amanatele) lucrari.
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2070
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Gara Constanta

Mesajde Celestin Draganescu » Mie, 04 Aug 2010, 19:55

Ma amuza ca in Constanta inca se afiseaza trenurile intarziate "manual", neexistand un panou sau un sistem de informare electronic.
De asemenea, are si 2 automate de bilete :)
Bataia de joc in materie de transport din aceasta tara a atins cote alarmante.
Avatar utilizator
Celestin Draganescu
Membru Gold
 
Mesaje: 926
Membru din: Lun, 22 Mar 2010, 12:36
Localitate: Bucuresti

Re: Gara Constanta

Mesajde Dr2005 » Mie, 04 Aug 2010, 21:12

Cele două automate NU emit bilete pentru Constanţa - Mangalia la preţ de personal pentru orice tren. Desigur, cine nu ştie e bun de plată, mai ales turiştii, eventual cei străini. E drept, sunt puse câteva anunţuri (pe foi A4 lipite cu scotch), doar în limba română.
Deasemenea, trenul Regiotrans NU e afişat şi nici anunţat, ceea ce face ca rapidul CFR cu vagoane salon să plece plin până la refuz.€
Dr2005
 

Re: Gara Constanta

Mesajde telvanni » Sâm, 07 Aug 2010, 11:03

Mi-e atat de rusine ca sunt roman cand vad pozele astea....
Avatar utilizator
telvanni
Membru Silver
 
Mesaje: 1377
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 12:01
Localitate: Bucuresti

Re: Gara Constanta

Mesajde Tom » Dum, 08 Aug 2010, 19:20

Cauta pe http://englishrussia.com si fii mandru ca nu esti rus :lol:
Spune atunci mai bine ca esti DAC (nu autobuz) :twisted:

Daca era la japonezi, intarzierea era pusa in secunde, iar la asa intarzieri, directorul "cefereului" japonez isi facea seppuku.
Nu poți spune că ești OM dacă n'ai plantat un POM și nu ai crescut un TOM!
Avatar utilizator
Tom
Pisică
 
Mesaje: 1926
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 01:03
Localitate: Imperium Trix

Re: Gara Constanta

Mesajde Goldmund » Sâm, 05 Feb 2011, 18:50

Poate cineva sa-mi spuna cand au fost facute peroanele Garii Constantza? In ce an?

Arata jalnic. De obicei marile gari sunt "acoperite", precum peroanele Garii de Nord, Bucuresti sau ca o cupola peste toate liniile si peroanele aferente...Autoritatzile din Constantza puteau macar sa repare acele peroane, sa le inaltze si sa faca ceva pentru a le "umbri"...Nimic...,nimic.
Gara arata ceva mai bine, renovata si modernizata.
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 2225
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Gara Constanta

Mesajde shoppy » Lun, 07 Feb 2011, 16:39

Garile apartin de SNCFR Infrastructura si sunt modernizate in cadrul unui program national, nu au ce sa-i faca "cei de la Constanta".
Triajul e pentru vagoane de marfa, vagoanele de calatori stau in revizii.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8630
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Gara Constanta

Mesajde stakee » Mar, 05 Noi 2013, 10:15

Acum cam o saptamana, s-au apucat in sfarsit de modernizarea liniilor din gara, DAR doar liniile. Au inceput de unde se termina linia modernizata, de la macazele de intrare dinspre Palas, o sa continue cu liniile de gara si cred ca o sa le faca pana la macazele X spre Mangalia

http://urban-constanta.blogspot.ro/2013...erata.html
Avatar utilizator
stakee
Membru Silver
 
Mesaje: 810
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 10:43
Localitate: World Wide si HQ Constanta

Re: Gara Constanta

Mesajde stakee » Sâm, 30 Noi 2013, 16:49

Au terminat unul dintre fire, acum se lucreaza la al 2 lea

ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagineImagine
Avatar utilizator
stakee
Membru Silver
 
Mesaje: 810
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 10:43
Localitate: World Wide si HQ Constanta

Re: Gara Constanţa

Mesajde stakee » Vin, 27 Dec 2013, 20:47

Gata au terminat

ImagineImagineImagine
Avatar utilizator
stakee
Membru Silver
 
Mesaje: 810
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 10:43
Localitate: World Wide si HQ Constanta

Re: Gara Constanţa

Mesajde vancouver » Joi, 02 Ian 2014, 01:16

Dupa aceasta schimbare a macazelor si reabilitare a zonei de intrare in gara, vom avea si o crestere a vitezelor?
vancouver
Membru Bronze
 
Mesaje: 220
Membru din: Lun, 08 Mar 2010, 23:14
Localitate: Frankfurt am Main

Re: Gara Constanţa

Mesajde stakee » Joi, 02 Ian 2014, 11:33

E draci, sunt doar macazele de intrare, oricum trenurile cand sosesc trebuie sa reduca viteza dar probabil n-o sa mai mearga cu 5 ci poate cu 15 sau hai 30 peste abateri. La fel si la plecare sa se mareasca de la 5 pana la 15/30 depinde la cate linii schimba la plecare. Oricum proba de frana ramane obligatorie. Poate doar trenuri de marfa sau speciale ce ar tranzita gara si sa fie pe fir direct sa pastreze o viteza minima de 50 (aici doar speculez)
Motivul schimbarii macazelor este pur si simplu de mentenanta, deoarece dupa cum am zis mai sus erau limitate la 5 km/h si aratau intr-o stare jalnica
Avatar utilizator
stakee
Membru Silver
 
Mesaje: 810
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 10:43
Localitate: World Wide si HQ Constanta

Re: Gara Constanţa

Mesajde vancouver » Joi, 02 Ian 2014, 20:09

Pai rezultă că avem o creștere: de la 5 la 15 e 200%. Oricum părerea mea este că 40 km/h ar fi restricția normală la intrarea în gară, valabilă și la trenurile mărfare în tranzit. Iar macazurile noi par să suporte fără probleme această viteză, întrebarea e numai ce suportă liniile din gară.
vancouver
Membru Bronze
 
Mesaje: 220
Membru din: Lun, 08 Mar 2010, 23:14
Localitate: Frankfurt am Main

Următorul

Înapoi la Magistrala 800


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori