Regionala CFR Galati

BUCUREȘTI NORD - URZICENI - FĂUREI - GALAȚI

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde andrei11 » Lun, 18 Noi 2013, 21:29

Daca tin eu bine minte erau in tunelul sensul spre Braila. Pentru ca nu stiu care e tunelul vechi si tunelul nou. :oops:
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 11918
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde Onofrei Sergiu-Gabriel » Mar, 19 Noi 2013, 10:59

andrei11 scrie:Daca tin eu bine minte erau in tunelul sensul spre Braila. Pentru ca nu stiu care e tunelul vechi si tunelul nou. :oops:

Asa arata schema zonei Tunel CFR Galati.
Fişiere ataşate
UntitledDA.jpg
UntitledDA.jpg (53.49 KiB) Vizualizat de 1380 ori
,,Pe aici nu se trece!"
G-ral Eremia Grigorescu
-Marasesti, 1917-
Avatar utilizator
Onofrei Sergiu-Gabriel
Membru Bronze
 
Mesaje: 154
Membru din: Lun, 16 Aug 2010, 15:58
Localitate: Galati

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde Onofrei Sergiu-Gabriel » Mie, 20 Noi 2013, 13:31

V-am promis, m-am tinut de cuvant. Am fost pe teren in zona Garii CFR Gaati. Se ucreaza intens la cale, la aparatele de cale, semnale si semnalizare, la semafoarele / semnalele luminoase, se inlocuiesc macazele vechi cu altele noi. Firma este ISAF!
Noutati... S-a defrisat vegetatia pe linia ce trece pe langa gardul Depoului CFR si se aduna dalele de beton ale canivourilor vechi pentru instalatii. Utilaje: macara, motocompactor si excavator erau la lucru pentru inlocuirea sinelor si aparatelor de cale! Iata cateva imagini!!

[img=http://s9.postimg.org/vb89yys2n/DSC03603.jpg]
how to print screen on pc
Imagine
image upload no size limit
Imagine
jpg images
Imagine
image upload no compression
Imagine
how to do a screen shot
,,Pe aici nu se trece!"
G-ral Eremia Grigorescu
-Marasesti, 1917-
Avatar utilizator
Onofrei Sergiu-Gabriel
Membru Bronze
 
Mesaje: 154
Membru din: Lun, 16 Aug 2010, 15:58
Localitate: Galati

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde Adrian Rosca » Sâm, 23 Noi 2013, 01:09

Onofrei Sergiu-Gabriel scrie:Asa arata schema zonei Tunel CFR Galati.


Cum arata schema la celalalt capat al tunelului?
Avatar utilizator
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 3018
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde Onofrei Sergiu-Gabriel » Sâm, 23 Noi 2013, 13:45

Iata schema!
Imagine
screen shot on pc
,,Pe aici nu se trece!"
G-ral Eremia Grigorescu
-Marasesti, 1917-
Avatar utilizator
Onofrei Sergiu-Gabriel
Membru Bronze
 
Mesaje: 154
Membru din: Lun, 16 Aug 2010, 15:58
Localitate: Galati

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde andrei11 » Sâm, 23 Noi 2013, 15:54

Pe vremea mea ( inainte de 1989 ) era cam asa :
Sper sa se observe diferenta :!:
Fişiere ataşate
11-23-2013 3-52-09 PM.jpg
11-23-2013 3-52-09 PM.jpg (52.34 KiB) Vizualizat de 1274 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 11918
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde Onofrei Sergiu-Gabriel » Sâm, 23 Noi 2013, 17:23

A disparut acea linie intercalata -larga, de la intrare in tunel si pana la macazele bifurcatie Brates-Marfa. A ramas doar linia din margina.
,,Pe aici nu se trece!"
G-ral Eremia Grigorescu
-Marasesti, 1917-
Avatar utilizator
Onofrei Sergiu-Gabriel
Membru Bronze
 
Mesaje: 154
Membru din: Lun, 16 Aug 2010, 15:58
Localitate: Galati

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde stefan_br » Mie, 24 Sep 2014, 13:20

LUCRĂRILE la Gara CFR vor fi RELUATE, după 25 de ani de STAGNARE

Autor: Liviu Ghinea
Publicat Miercuri, 24 Septembrie 2014


* O firmă din Buzău va finaliza, în doi ani, contra sumei de 16 milioane de lei, lucrările rămase neterminat * Se vor repara peroanele, pasarelele de acces şi reţelele de utilităţi, dar se va electrifica şi linia Doaga - Tecuci - Barboşi

Imediat după Revoluţie, gălăţenii au sperat că vor putea circula civilizat, la fel ca în Vest, mai ales după ce începuseră lucrările la noua gară. În cei mai bine de 25 de ani care au trecut de atunci, lucrările au stagnat însă de mai multe ori. Chiar dacă s-a construit o nouă clădire, s-a terminat şi construcţia sediului Regionalei, totuşi fondurile nu au fost niciodată suficiente pentru finalizarea lucrărilor.

Săptămâna trecută însă, CFR SA a făcut anunţul aşteptat de toţi gălăţenii ce îşi doreau să poată circula în condiţii civilizate. Astfel, potrivit informării primite din partea companiei, o firmă din Buzău va termina, în doi ani, contra sumei de 16 milioane de lei, lucrările începute de mai bine de un sfert de secol.
Potrivit oficialilor companiei, cu aceşti bani se va realiza „electrificarea liniei CF Doaga-Tecuci-Barboşi, inclusiv un dispecerat pentru coordonarea activităţii în complexul CF Galaţi”. De asemenea, potrivit purtătorului de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan, peste doi ani gălăţenii vor putea aştepta trenul în condiţii cât se poate de civilizate. “În cadrul proiectului se vor executa lucrări de construcţii noi de peroane, copertine şi pasarela de acces la peroane, reparaţii la peroanele şi copertinele existente, lucrări de sistematizare pe verticală, reţele de apă, canalizare şi electrice, instalaţii de supraveghere video şi alarmare, conform proiectului tehnic de execuţie pus la dispozitie de beneficiar”, a declarat, pentru "Viaţa liberă", reprezentanta CFR SA.

Poveste fără sfârşit

Modernizarea gării din Galaţi a început în urmă cu mai bine de un sfert de secol. Proiectul iniţial prevedea punerea la pământ a vechii clădiri, care la momentul respectiv era considerată prea mică pentru necesităţile unui oraş precum Galaţiul, şi înlocuirea ei cu o alta, înaltă de două etaje. De asemenea, urmau să fie reabilitate şi peroanele existente, dar să se şi construiască unele noi. Investiţia a fost aprobată în luna aprilie a anului 1988, fiind unul dintre ultimele proiecte ale epocii comuniste, având o valoare iniţială de 450 milioane de lei (vechi, n.r.). Lucrările de execuţie au fost întrerupte apoi în perioada 1997 - 2000. Între 2001 şi 2003 au fost reproiectate soluţiile tehnice de execuţie la majoritatea obiectivelor neterminate, pentru a fi în concordanţă cu actualele cerinţe şi tehnologii. De asemenea, a fost recalculat devizul general al obiectivului, acesta fiind stabilit în 2002 la suma de 310 milioane de lei noi, fără TVA. Termenul programat pentru finalizarea lucrărilor era 2013, însă din diverse motive acesta a fost depăşit. Motivul principal pentru care nici la această dată lucrările nu au fost finalizate este însă legat de soarta constructorului care a avut pe mână investiţia, respectiv UNICOM, societate intrată în faliment.


sursa: http://www.viata-libera.ro/economie/589...a-cotidian
:477: :2176:
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Avatar utilizator
stefan_br
Moderator forum
 
Mesaje: 2084
Membru din: Dum, 29 Aug 2010, 11:08
Localitate: Braila/Bucuresti

Re: Regionala CFR Galati

Mesajde Adrian Rosca » Dum, 28 Sep 2014, 00:03

Firma se numeste Constructii Complexe SA Buzau
Avatar utilizator
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 3018
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Anterior

Înapoi la Magistrala 700


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator