Pagina 1 din 1

M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

MesajScris: Lun, 26 Aug 2013, 14:14
de stefan_br
Vitezele maxime de pe aceasta magistrala:
Ungheni - Socola 80km/h
Socola - Nicolina 50km/h
Nicolina - Iasi 65km/h
Iasi - Nicolina 65km/h
Nicolina - Ciurea - Barnova - Grajduri 100km/h
Grajduri - Scanteia - Rebricea 120km/h
Rebricea - Buhaiesti 100km/h
Buhaiesti - Vaslui - Munteni 120km/h
Munteni - Crasna - Banca 100km/h
Zorleni-Birlad 70km/h
Barlad - Tecuci Nord 120km/h
Tecuci Nord - Tecuci 50km/h
Tecuci - Faurei pana sa fie data celor de la GFR era trecuta cu 80.

Portiunile cu line dubla sunt intalnite pe sectoarele:
Socola - Nicolina - Iasi
Iasi - Nicolina - Ciurea - Barnova - Grajduri
Rebricea - Buhaiesti
Munteni - Crasna - Banca - Zorleni - Barlad.

Intre Socola si Ungheni Prut intalnim linie "incalecata", ecartament 1435mm si linie larga cu ecartament de 1520mm iar intre Socola si Iasi este singura portiune electrificata a acestei magistrale (excluzand garile Tecuci si Faurei).

M600.jpg
M600.jpg (33.88 KiB) Vizualizat de 5637 ori

Iași

MesajScris: Dum, 03 Noi 2013, 20:13
de stakee
Gara Iași

Iasi 1.jpg
Iasi 1.jpg (246.65 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 2.jpg
Iasi 2.jpg (233.11 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 3.jpg
Iasi 3.jpg (274.88 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 4.jpg
Iasi 4.jpg (186.18 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 5.jpg
Iasi 5.jpg (339.1 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 6.jpg
Iasi 6.jpg (240.67 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 7.jpg
Iasi 7.jpg (287.88 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 8.jpg
Iasi 8.jpg (237.99 KiB) Vizualizat de 60 ori
Iasi 9.jpg
Iasi 9.jpg (206.48 KiB) Vizualizat de 60 ori

Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

MesajScris: Dum, 03 Aug 2014, 13:33
de stefan_br
Faurei, inceputul de drum al M600-lui.

Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

MesajScris: Mar, 29 Sep 2015, 23:05
de Gaby
Astăzi, 29.09.2015 Automotorul DMU 005 a efectuat teste pe distanța Ungheni - Socola ( Iași ) pentru ziua de mâine 30.09.2015 când va circula primul tren Iași ( Socola ) - Chișinău.
Detalii:

„Calea Ferată din Moldova”, în premieră, va lansa miercuri, 30 septembrie 2015, cursa feroviară Chișinău – Iași (Stația Socola), începând cu ora 6:17. Se prognozează că durata călătoriei nu va depăși trei ore.

Prețurile stabilite pentru noua rută feroviară, la gara din Chișinău, vor fi următoarele:

Vagon de clasa I – 230 lei moldovenești sau aproximativ 55 Ron
Vagon de clasa II – 185 moldovenești sau aproximativ 44 Ron
Vagon de clasa III – 165 moldovenești sau aproximativ 39 Ron

În același timp, la solicitarea deputaților din Parlamentul Republicii Moldova, cât și a ministrului Transporturilor și Infrastructurii Drumurilor, Iurie Chirinciuc, vor fi implementate următoarele reduceri pentru elevii și studenții din învățământul de stat și din învățământul privat acreditat:

Vagon de clasa I – 25%
Vagon de clasa II – 20%
Vagon de clasa III – 20%

Garnitura va circula in fiecare zi. De la Chisinau trenul va porni la ora 6 si 17 minute, va trece prin Ungheni si va ajunge la Socola, o statie de la periferia orasului Iasi. Pornirea de la Iasi va fi la ora 17 si 20 de minute.

Administrația CFM declară că prin intermediul cursei Chișinău-Iași vrea să răspundă solicitărilor din partea călătorilor, să atragă cât mai mulți tineri și să motiveze populația să opteze pentru un mijloc de transport sigur. Acest proiect comun moldo-român va contribui la creșterea competitivității, la intensificarea schimburilor comerciale și la dezvoltarea infrastructurii feroviare.
Sursa 7Est.ro


Poză de la ziua de teste:
ImagineDMU 005 by Lucian Găbițu, on Flickr

Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

MesajScris: Mie, 30 Dec 2015, 21:53
de Robert24
Socola

20151230_123211 (Medium).jpg
20151230_123211 (Medium).jpg (311.75 KiB) Vizualizat de 4472 ori

20151230_123214 (Medium).jpg
20151230_123214 (Medium).jpg (287.13 KiB) Vizualizat de 4472 ori

Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

MesajScris: Joi, 13 Iul 2017, 11:42
de Gabi23
Gara Tecuci

Tecuci - 08.07.2017 (1).JPG
Tecuci - 08.07.2017 (1).JPG (113.87 KiB) Vizualizat de 3628 ori


Este situată în partea de sud-vest a municipiului, fiind un important nod feroviar pe M600.

Tecuci - 08.07.2017 (2).JPG
Tecuci - 08.07.2017 (2).JPG (374.18 KiB) Vizualizat de 3628 ori

Tecuci - 08.07.2017 (3).JPG
Tecuci - 08.07.2017 (3).JPG (397.44 KiB) Vizualizat de 3628 ori

Tecuci - 08.07.2017 (4).JPG
Tecuci - 08.07.2017 (4).JPG (396.33 KiB) Vizualizat de 3628 ori

Tecuci - 08.07.2017 (5).JPG
Tecuci - 08.07.2017 (5).JPG (433.75 KiB) Vizualizat de 3628 ori

Tecuci - 08.07.2017 (6).JPG
Tecuci - 08.07.2017 (6).JPG (281.71 KiB) Vizualizat de 3628 ori


Gara Tecuci a avut rolul ei, în istoria celor două războaie modiale, în piața gării având amplasat un monument în cinstea Eroilor căzuți între 1916-1918:

Tecuci - 08.07.2017 (7).JPG
Tecuci - 08.07.2017 (7).JPG (293.09 KiB) Vizualizat de 3628 ori

Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

MesajScris: Joi, 03 Oct 2019, 07:34
de fl82
Date tehnice- M600:


-Tecuci - Tecuci Nord hc- Tecuci Ram. Frunzeasca= linie simpla electrificata (electrificata in 1996)

-Tecuci Ram. Frunzeasca- Barlad= linie simpla, cu BLA

-Barlad- Zorleni= linie dubla cu BLA

-Zorleni- Crasna= linie dubla, se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere" (HM Banca= instalatie SBW cu semnale prevestitoare luminoase)

-Crasna- HM Munteni= linie dubla, BLAS

-HM Munteni- Vaslui= linie simpla, "dependenta intre statii"

-Vaslui- Buhaiesti= linie simpla, se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere" (HM Balteni= CED)

-Buhaiesti- HM Rebricea= linie dubla, BLA

-HM Rebricea- Grajduri= linie simpla BLA

-Grajduri- Ramificatia Nicolina= linie dubla, BLA

-Ramificatia Nicolina- Nicolina= linie dubla electrificata

-Nicolina- Iasi= linie dubla electrificata, "dependenta intre statii".


Daca nu venea revolutia, pana in 1995, urma ca intreaga linie Tecuci Ram. Frunzeasca- Iasi sa fie dublata, electrificata si echipata cu BLA.


Statii si HM-uri desfiintate de pe M600 dupa 1990:


-Fosta statie Rosiesti (aveea instalatie SBW. Deservea o baza de receptie a cerealelor)

-Fosta HM Barzesti (aveea instalatie SBW si era folosita doar pentru incrucisari de trenuri)

-Fosta HM Piciorul Lupului (aveea instalatie CED si de aici se ramifica o "linie de fuga").