Infrastructura feroviară din RomâniaMagistrale de cale feratăMagistrala 400

 

Topic: Linia 403: Brașov - Întorsura Buzăului

17 posts, 7145 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Linia 403: Brașov - Întorsura Buzăului Elful

Submagistrala 403 -> Brașov - Întorsura Buzăului - 36 km

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului PTMZ

Se pare că va fi refăcut podul de la Budila, prăbușit în 2018. Regionala CFR Brașov a lansat o licitație pentru reconstrucția podului și amenajarea albiei. Bugetul alocat este de 26.025.733,86 RON, din fonduri bugetare. Durata contractului este de 12 luni de la emiterea ordinului de începerea lucrărilor, la care se adaugă 3 luni de întrerupere a lucrărilor în sezonul friguros. Ponderea punctajului:
- 88% preț
- 12% termenul de execuție a lucrărilor
Termene limită:
- depuneri oferte: 9 octombrie 2020
- evaluări: 7 ianuarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100102858

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului Gabi23

Conform paginii oficiale CFR SA (Infrastructură) s-au înscris 4 ofertanți:
Linia 403_12.10.2020.jpg (91.39 KB; downloaded 4391 times)

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului PTMZ

A fost depășit termenul limită pentru evaluări.

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului PTMZ

Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 29 aprilie.

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului PTMZ

Licitația a trecut în evaluare financiară în această dimineață.

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului PTMZ

La aproape trei ani de zile de când circulația a fost sistată, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat antreprenorul care se va ocupa de reconstrucția Podului Budila, de pe secția 403 Hărman-Întorsura Buzăului.

Asocierea SC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare Drumuri Poduri SRL este câştigătoarea procedurii de licitaţie publică pentru execuția lucrărilor de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare albie.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (SRCF Brașov şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

Reconstrucția Podului Budila va costa cinci milioane de euro
Oferta financiară a Asocierii SC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare drumuri Poduri SRL și SC RADARIA SRL, subcontractant declarant, a fost de 24.592.816,3 lei fără TVA, echivalentul a aproximativ cinci milioane de euro, (criteriul aplicat fiind cel mai bun raport calitate-preț).

Sursa de finanţare pentru lucrările de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare albie este asigurată din fonduri de la bugetul de stat, iar durata contractului va fi de nouă luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

În perioada septembrie 2019 – iulie 2020 s-a derulat contractul de servicii pentru elaborare expertiză tehnică, DALI și proiectare, în baza căruia s-au obținut inclusiv documentaţiile tehnice ṣi economice, precum ṣi a aprobǎrilor necesare (aviz CTE SRCF Braṣov, aviz CTE CNCF, Ordin Ministru al MTIC), necesare organizării licitației pentru reconstrucția podului CF situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, și lucrări de amenajare albie, lansată în septembrie 2020, cu termen limită pentru primirea ofertelor octombrie 2020.

Podul Budila s-a prăbușit în 2018 și de atunci nu a mai ajuns niciun tren la Întorsura Buzăului. Înainte de prăbușirea podului, pe ruta Brașov-Întorsura Buzăului circulau garnituri aparținând Regiotrans, actualmente Regio Călători. (A.B)

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului PTMZ

Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov a emis joi Ordinul de începere a lucrărilor pentru reconstrucția podului Budila, situat pe linia Hărman – Întorsura Buzăului, la km 17+318, și de amenajare a albiei râului Târlung.

Lucrările de reconstrucție a podului feroviar și de amenajare a albiei râului Târlung sunt executate de o asociere formată din două firme românești, SC Confer Group SRL (lider de asociere) și SC Construcții Feroviare Drumuri Poduri SRL și subcontractant declarat SC Radaria SRL, în baza contractului semnat la data de 7 aprilie 2021, a cărui valoare este de 24.592.816,30 lei fără TVA, echivalentul a aproape cinci milioane de euro.

Caracteristici tehnice pentru reconstrucția podului Budila
Pod-Budila-768x447.jpg (45.24 KB; downloaded 3672 times)

Conform proiectului tehnic, constructorul va realiza pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, un pod nou de cale ferată simplă, cu o deschidere de 70 m, suprastructură metalică, de tip grindă cu zăbrele cale jos, iar infrastructura va fi din culee fundate indirect, după cum a informat CFR SA pe pagina sa de Facebook.

Caracteristicile tehnice și parametrii specifici ai acestui obiectiv de investiții sunt:

◘ suprafața totală proiectată în zona întabulată – 17.000 m2

◘ deschidere pod – 70 m

◘ lungime linie reabilitată – 301,603 m

◘ prag deversor și bazin disipator cu lățimea – 60.85 m

◘ ziduri de sprijin din beton armat (mal stâng și mal drept) – 60.20 m +19.05 m (aval și amonte)

◘ apărare de mal din gabioane (mal stâng și mal drept) – 184 m.

Sursa de finanţare pentru lucrările de Reconstrucție a podului Budila este asigurată de la bugetul de stat, iar durata contractului este de nouă luni, de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, la care se poate adăuga o perioadă de maximum trei luni calendaristice, necesare pentru întreruperea lucrărilor pe timp de iarnă.

Podul Budila s-a prăbușit în 2018 și de atunci nu a mai ajuns niciun tren la Întorsura Buzăului. Înainte de prăbușirea podului, pe ruta Brașov-Întorsura Buzăului circulau garnituri aparținând Regiotrans, actualmente Regio Călători.

Linie de autobuze, până va fi gata podul
Până să fie gata linia de cale ferată, autoritățile locale au introdus o linie de autobuze spre Budila, informează Biz Brașov.

Asociaţia Metropolitană pentru Dezvoltarea Durabilă a Transportului Public Braşov a emis recent licenţa de traseu necesară pentru ca RATBV să operaţionalizeze o nouă linie de transport metropolitană, respectiv traseul cu indicativul 620 Braşov – Budila.

Noua linie, implementată prin strategia de extindere a serviciilor de transport public de călători în Zona Metropolitană Braşov, va fi cea de-a 14-a operată de RATBV în afara Municipiului Braşov, asigurând legătura reşedinţei de judeţ cu 11 localităţi învecinate. (A.B)

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului oc7avian

Au început cu organizarea de șantier și lucrări de demolare



 


Re: Rame RIO Chev Celios

Am vazut acum ceva timp un reportaj la Romania te Iubesc, despre calea ferata. A fost discutat si treaba cu podul cazut care a rupt legatura feroviara intre Brasov si Intorsura Buzaului. Din spusele primarului si din imagini, ce era la Intorsura Buzaului a fost casat acolo.

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului alex83

Ceva noutati din presa locala: https://covasnamedia.ro/stirea-zilei/fin ... n-august.
Chiar daca, la un moment dat, se taiase finantarea, se pare ca lucrarile au continuat, fiind undeva pe final.

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului shoppy

Din ce reportaje am facut eu pe acolo nu mi se pare ca s-ar fi intrerupt lurul, doar s-a lucrat incet.

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului orex

S-au terminat lucrările pentru noul pod de la Budila pe linia de tren Brașov – Întorsura Buzăului. Trenurile își reiau circulația după o întrerupere de patru ani
Lucrările pentru refacerea podului de la Budila pe linia de tren Brașov – Întorsura Buzăului au fost finalizate, iar în perioada următoare încep testele de rezistență la podul nou peste Târlung, a anunțat marți seară, după o verificare pe podul feroviar, președintele Consiliului Județean Brașov, Adrian Veștea. Pe Linia Brașov – Hărman – Întorsura Buzăului, linia pe care este construit tunelul Teliu (cel mai lung tunel din România, de 4.369 metri), trenurile nu mai circulă de 4 ani, după ce podul vechi de aproape 100 de ani a fost luat de ape.„Reconstrucția podului feroviar din localitatea Budila a fost finalizată! Am efectuat o vizită la amplasamentul obiectivului de investiții „Reconstrucție pod și amenajare albie km 17+318 Hărman – Întorsura Buzăului”, alături de prefectul județului Brașov, Mihai Cătălin Văsii, primarul comunei Budila, Irimia Marșavela și Ioan Pintea, consilier la Regionala CFR Brașov. Am constatat, la fața locului, că lucrările de reconstrucție a podului din localitatea Budila sunt finalizate, urmând ca, în perioada imediat următoare, să înceapă testele necesare înainte de reluarea traficului feroviar. Acest pod peste râul Tărlung, de pe secția de cale ferată 403 Hărman – Întorsura Buzăului, s-a prăbușit în data de 30 iunie 2018, din cauza unei viituri. Regionala Brașov a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA a derulat procedura de licitație pentru reconstrucția podului, iar contractul a fost semnat în data de 7 aprilie 2021. Conform proiectului tehnic, constructorul a realizat, pe linia Hărman – Întorsura Buzăului, la km 17+318, un pod nou de cale ferată simplă, cu o deschidere de 70 m și suprastructură metalică de tip grindă. Finalizarea lucrărilor de reconstrucție a acestui pod feroviar reprezintă o investiție esențială pentru cei aproape 50.000 de oameni, care locuiesc în zona Întorsurii Buzăului, mulți dintre aceștia fiind navetiști și care, de mult timp, au fost văduviți de o cale de transport feroviar către localitățile din județul Brașov”, a spus el. Operatorul privat Regio Călători a transmis CFR Brașov intenția de a relua circulația cu 12 trenuri/zi, potrivit liderului PSD Covasna Bogdan Barbu.

„Operatorul de transport feroviar Regio Călători SRL Brașov a notificat acum câteva zile Sucursalei RCF Brașov intenția de a relua circulația feroviară pe ruta Brașov-Întorsura Buzăului și retur, cu un număr 12 trenuri/zi începând cu data la care vor fi îndeplinite toate condițiile necesare pentru redeschiderea circulației. Termenul estimat de finalizare transmis de către antreprenor prin ultima versiune a graficului de execuție actualizat este data de 16.08.2022”, spune Barbu.

 


Re: Linia 403: Brasov - Intorsura Buzaului shoppy

Podul s-a prabusit din cauza eroziunii necontrolate cauzata de distrugerea pragului de fund, soarta ce paste multe poduri auto si CF, daca pragul de fund de aici ar fi fost intretinut atunci viitura nu ar fi distrus podul.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Magistrala 400  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420546 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use