Linia 401: Ilva Mica - Dej - Cluj Napoca

BRAȘOV - DEDA - DEJ CĂLĂTORI - BAIA MARE - SATU MARE

Linia 401: Ilva Mica - Dej - Cluj Napoca

Mesajde Elful » Dum, 18 Mar 2012, 09:08

Submagistrala 401 -> Ilva Mică - Salva - Dej - Apahida - Cluj Napoca - 131 km
Avatar utilizator
Elful
 
Mesaje: 239
Membru din: Joi, 14 Iul 2011, 20:59

Re: Submagistrala 401

Mesajde Elful » Dum, 18 Mar 2012, 23:35

Trenuri de calatori Apahida - nodul dintre 300 si 401.




EA-701 cu A1633 la Apahida.


Ultima oară modificat de Elful pe Lun, 26 Mar 2012, 14:46, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Elful
 
Mesaje: 239
Membru din: Joi, 14 Iul 2011, 20:59

Re: Submagistrala 401

Mesajde Elful » Lun, 19 Mar 2012, 00:16

Gherla, Halta Livada si Iclod.
Fişiere ataşate
IMG_6913.jpg
IMG_6913.jpg (325.58 KiB) Vizualizat de 1525 ori
IMG_6911.jpg
IMG_6911.jpg (428.17 KiB) Vizualizat de 1525 ori
IMG_6910.jpg
IMG_6910.jpg (342.36 KiB) Vizualizat de 1525 ori
Avatar utilizator
Elful
 
Mesaje: 239
Membru din: Joi, 14 Iul 2011, 20:59

Re: Linia 401: Ilva Mica - Dej - Cluj Napoca

Mesajde TibiV » Sâm, 15 Iul 2017, 09:26

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3690-14-iulie-2017-sectia-cf-apahida-dej-calatori-in-reparatii-pentru-ridicarea-restrictiilor-de-viteza

COMUNICAT DE PRESĂ

Secția CF Apahida - Dej-Călători în reparații pentru ridicarea restricțiilor de viteză!

București, 14 iulie 2017

Regionala CF Cluj a demarat programul de reparații și consolidare a infrastructurii feroviare pe secția Apahida - Jucu - Gherla - Iclod pentru ridicarea restricțiilor de viteză, sursa de finanțare a programului fiind asigurată din surse proprii și de la bugetul de stat. Lucrările de reparații pe intervalul Cluj - Apahida au fost finalizate în luna aprilie, viteza maximă de circulație a trenurilor pe acest interval fiind de 120 km/h.

Lucrările de reparații și consolidare sunt executate în regie proprie cu personalul SRCF Cluj (în proporție de 85%) și cu firme specializate (în proporție de 15%) și au drept scop restabilirea vitezei de circulație a trenurilor de călători la 100 km/h, lucrările fiind programate etapizat pe intervale de stații.

Obiective - stadiul execuție

Cluj – Apahida - lucrări finalizate
◘ Apahida - Jucu - Bonțida, fir I (km 0+727-16+300)
Etapa I: lucrări de înlocuire a prinderii și a traverselor din lemn la capetele de poduri, completarea prismei de piatră spartă, buraj de întreținere, consolidarea trecerilor la nivel, prin montare de dale din beton – finalizată
Etapa a II-a: lucrări de sudură și înlocuirea prinderii indirecte K cu prindere modernă elastică SKL între Apahida și Jucu – pregătire lansare licitație

Apahida - Jucu, fir II (km 0+727-8+483)
Etapa I - în execuție lucrări de înlocuire a sistemului clasic de prindere șină-traversă cu sistem de prindere elastică KS SKL 24 – termen de finalizare august 2017
Etapa II - lucrări de sudură aluminotermică pentru refacerea căii fără joante - termen de finalizare septembrie 2017

Stația Gherla
Etapa I - liniile 4 și 5 - s-au finalizat lucrările de refacere a prismei de patră spartă, de înlocuire a suprastructurii liniei I cu șină tip 49 pe traverse din beton, în execuție lucrări de reparații la peron, prin montare dale de beton
Etapa a II-a - lucrări la liniile 1, 2 și 3 - termen de finalizare octombrie 2017

Gherla – Iclod, fir I - lucrări de înlocuire traverse din lemn, buraje de întreținere și completarea prismei de piatră spartă - în pregătire șantier de lucru, termen de finalizare octombrie 2017

Iclod - Dej-Călători: semestrul I 2018

♦ Scop
◘ creșterea gradului de siguranță și a vitezei de circulație de la 50 km/h la 100 km/h, reducerea costurilor de operare și de întreținere a infrastructurii feroviare

♦ Perioadă de execuție
◘ iulie - octombrie 2017

♦ Executant
◘ Sucursala Regionala CF Cluj - Secția L7 Dej și SRLU Dej
◘ Firme specializate

În perioada de execuție a lucrărilor de reparații și consolidare, circulația trenurilor pe secția Apahida - Jucu - Gherla - Iclod se desfășoară alternativ pe câte un fir de circulație unde sunt deschise șantierele de lucru.


Comunicatul apare si pe FB, unde au si 7 poze interesante...
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1658030100898518
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8753
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Linia 401: Ilva Mica - Dej - Cluj Napoca

Mesajde TibiV » Mie, 03 Apr 2019, 14:27

O informatie despre aceasta cale ferata, postata la benzinari, a initiat o discutie interesanta....
razvan96 scrie:Anunt de participare:[CN1010285]-Consolidare linie CF intre statiile Bontida - Iclod, fir II, linia CF 412, de la km. 16+789 la km. 22+360

Valoare estimata:4.599.997 RON
Termen limita de depunere a ofertelor:06.05.2019
Durata:250 de zile
Consolidare suprastructura linie CF între stațiile Bontida -Iclod, fir II de la km 16+789 la km. 22+360, pentru ridicarea vitezei de circulatie, de la 50km/h la 100 km/h, prin lucrari de inlocuire a tipului de sina de la 65 la 60 si efectuarea sudurii si înlocuirea traverselor de lemn si beton necorespunzatoare, conform specificatiilor caietului de sarcini atasat documentatiei.


Ionut scrie:Cum CF412? Aia este Jibou-Zalau-Carei. Bontida-Iclod este pe CF401 Cluj-Dej. Imi scapa mie ceva?

Au incurcat liniile?
frunzaverde scrie:Nu a incurcat nimeni nimic.

Exista doua sisteme diferite de numaratoare la calea ferata in Romania, una bazata pe liniile fizice, folosita in principal pentru a descrie infrastructura si alta bazata pe sectiile de circulatie, si folosita cu precadere in activitatile de miscare-comercial.

Cele doua sisteme sunt foarte asemanatoare ca idee, dar nu sunt identice, si ambele au propria ratiune de a exista. Cand exista risc de confuzie, se foloseste expresia "linia 412, sectia 401" sau "infra 412, calatori 401". Linia 412, in sistem "infra" e Apahida - Dej - Casei - Baia Mare.

A se observa ca linia 412 acopera sectiile CFR Calatori 401 si parti din 400. Sunt foarte multe asemenea exemple. Linia 100 este Bucuresti - Craiova - Timisoara - Jimbolia, pe cand sectia 900 se opreste la Timisoara. Linia 800 este Bucuresti - Constanta, sectia 800 este Bucuresti - Constanta - Mangalia (Constanta - Mangalia e 813). E plin de exemple.

TibiV scrie:Pai si 412 Jibou-Zalau-Carei ce numar are la Infra?....

frunzaverde scrie:Jibou - Zalau e 409 si Zalau - Carei e 408.

Sunt cazuri in care linia si sectia (infra si calatori) au indicative foarte, foarte diferite. De exemplu:

Brasov - Deda - Beclean pe Somes - Dej e sectia 400 in sistemul "calatori". Ei bine, Brasov - Deda e parte din linia 316 (care continua spre Tg. Mures - Razboieni), Deda - Beclean pe Somes e 418, Beclean pe Somes - Dej e 416, care 416 e de fapt Ilva Mica - Beclean - Dej, deci complet "pe dos" perechea magistrala-racord intre cele doua sisteme. Si, linia 400 este... Episcopia Bihor - Halmeu.

Brasov - Sibiu - Vintu este sectia 200 in sistemul "calatori". La infra, Brasov - Fagaras - Podu Olt e 205, Podu Olt - Sibiu e parte din 203 Piatra Olt - Rm. Valcea - Podu Olt - Sibiu - Copsa Mica, Sibiu - Vintu de Jos e 210. Linia 200 incepe la Coslariu Pod Mures, nu la Brasov in sistem "infra".

La fel, Timisoara - Arad e 310 in Mersul Trenurilor dar 218 in sistem "infra".

Si cum au domenii de aplicare complet distincte, nu e risc de confuzie. E o situatie similara si Germania, si in Franta, si in Suedia, cu doua sisteme paralele. Si in aviatie e la fel, aeroporturile si aeronavele au doua seturi de coduri distincte (IATA si ICAO). Si de vreo 50 de ani se discuta daca sa le unifice.

Si da, initial sistemul "pentru calatori" a fost gandit ca o simplificare a celui intern. Sistemul intern este facut pentru management de retea; fiecare muchie in graf poate avea un indicativ unic (de exemplu 500 incepe la Ploiesti Sud), la calatori exista chestii gen 300+500+1000 Bucuresti Nord - Ploiesti Sud / Vest. Sistemul asta (cu tabele pornind din Bucuresti pentru toate magistralele astea) e mult mai logic ca unul in care sa ai nevoie sa cauti prin toate racordurile "de mana".
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8753
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20


Înapoi la Magistrala 400


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori