Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Pasajul Grant

319 posts, 137695 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Pasajul Grant burli

Traversez zilnic podul si am constatat urmatoarele :
rosturile de dilatatie in multe locuri sint desprinse sau sarite ,
oglinzile care au fost montate pentru a facilita intrarea de pe bretele sint murdare si nu corespund vizibilitatii sint mutate ,
iluminare proasta in anumite portiuni balustradere de protectie vopsite in gri nu se vad corespunzator

 


Re: Pod Grant Nightwolf

Podul va intra in reparatie in primavara 2011 se stie asta ... dupa finalizarea Basarabului. Se va inchide succesiv pe cate un sens de mers sau total. Inclin spre ultima varianta asa ar dura mai putin. In timpul ala va circula doar tramvaiul 41. Ultima reparatie a podului dateaza de acum 5 ani daca nu ma insel, volumul de trafic cf. statisticilor marindu-se cu aproximativ 600% si cauzandu-i multe probleme...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Pod Grant Utilizator anonim

Ce este clar este ca podul asta se "repara" odata la cativa ani... :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Pod Grant Utilizator anonim

Ultimele lucrari din anul 2006 au constat in refacerea hidroizolatiei si a zonelor adiacente, de atunci singurele zone care s-au distrus destul de mult sunt spatiile de dilatatie. Si linia metroului este afectata, in prezent circulandu-se cu limitare de viteza pe pod din cauza ca izolatiile de cauciuc pe care stau traversele sunt stricate si se produc vibratii si rezonanta, lucruri care afecteaza structura podului.

 


Re: Pod Grant Nightwolf

Imi aduc aminte de un accident din februarie cand un gicutza cu o autoutilitara a luat in plin o tabla d`aia ridicata la 90 de grada dintr-un rost de dilatatie si si-a facut masina muci... ziceai ca a intrat flexu-n ea... asa arata... basca dupa ce si-a luat masina de acolo s-a facut coloana de masini cu cauciucurile taiate...

Podul ala ar trebui inchis, dat jos tot pana la armatura, suprabetonat DIN NOU, hidroizolat DIN NOU, rosturile de dilatatie refacute TOTAL, garduletele schimbate TOTAL, in general refacut tot ... nu se stie daca se va intampla asta plus ca ar fi afectat ff mult 41 ...

 


Re: Pod Grant Radu Stanescu

Poate ati uitat ca in zona sinelor de cale ferata in anul 2005 nici nu s-au mai chinuit sa-l reconditioneze. L-au lasat asa. Cel mai probabil nu aveau cum sa intrerupa traficul feroviar, si s-au lasat pagubasi. In 2005 stiu ca sablau stalpii si tot podul.

A, si era sa uit. Va aduceti aminte cum au dat podul dupa in folosinta si au zis ca e gata. Dar ce sa vezi oamenii au uitat sa puna rosturile de dilatare  :lol: . Si dupa o sapt au venit baietii sa sparga asfaltul din nou.  :lol:

Si acum imi vine sa rad. Auzi, sa uiti sa pui rosturile de dilatare.  :lol:

 


Re: Pod Grant rails

Nightwolf wrote:
Podul ala ar trebui inchis, dat jos tot pana la armatura, suprabetonat DIN NOU, hidroizolat DIN NOU, rosturile de dilatatie refacute TOTAL, garduletele schimbate TOTAL, in general refacut tot ... nu se stie daca se va intampla asta plus ca ar fi afectat ff mult 41 ...


total de acord.
si sa nu mai "uite" de zona cf.

 


Re: Pod Grant shoppy

Da stati usor ca asfaltul de pe pod e bun si nu am vazut nici infiltratii pe dedesubt iar cand a fost cu lucrarile de acum 5 ani s-a stat foarte mult ca s-a pus pe el un asfalt special, care inca tine, deci nu e nevoie.
Initial rosturile de dilatatie s-au facut foarte bine, fiind prinse cu niste suruburi cu cap ingropat ce se strangeau cu o banala cheie imbus; se pare insa ca nimeni dupa aceea nu a mai avut o banala cheie imbus sau (mai probabil) nu a avut interesul sa stranga din nou acele suruburi, care dupa un timp s-au desfacut si au disparut. Probabil ca dupa accidentul zis de Nightwolf s-au mobilizat, si au adus suruburi obisnuite cu cap hexagonal neingropat, ca sa faca ca naiba cand treci cu masina si in cateva luni sa se manance capul ala, ca sa nu mai poti sa-l strangi la loc nici daca vrei, treaba romaneasca.

 


Re: Pod Grant burli

la rosturi sint bucati lipsa de metal in diferite locuri pe ambele sensuri , altele "zdrangane " rau cind treci cu masina . eu le aud ca stau chiar linga el si il traversez zilnic noaptea mai ales cind este ceva mai liniste

 


Re: Pod Grant burli

au venit sa asfalteze breteaua care coboara de pe pod spre giulesti linga liceul 11 cred ca or sa dea drumu la circulatie astazi acolo

 


Re: Pod Grant shoppy

Pe breteaua aia se circula de mai multe luni pe jumatatea de urcare, acum se pare ca o sa se deschida si jumatatea de coborare.

 


Re: Pod Grant Gabi23

Pai au terminat dupa luni de zile aia cu groapa aia la care au tot betonat un canal de vizitare...

 


Re: Pod Grant shoppy

Au terminat, acum se poate si cobora la rampa de la Liceul 11.
Vad ca au inceput sa dispara rosturile de dilatatie iar locul sa fie umplut cu smoala, la coborare spre Turda e deja o groapa de toata frumusetea pe banda 1.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Pod Grant GAC

De vre-un an observ ca 41 merge din ce in ce mai incet pe podul Grand, candva mergea si cu 65 pe ora, si nu pot sa spun ce satisfactie simteam cand ii vedeam pe toti cu masini scumpe, depasiti de tramvai.
Am mai citit pe forum ca de vina ar fi niste placi de cauciuc pe care se pun traversele, ca sa mai atenueze vibratiile.
Stau sa ma gandesc, oare, nu se pot pune niste traverse dintr-un material sintetic foarte rezistent, get teflon, sau un plastic dur, care sa atenueze vibratiile si mai bine... sau daca tot trebuie facute reparatii capitale din 7 in 7 ani, atuci, sa puna traverse de lemn pe pod.. sa poata si tramvaiul sa mearga repede, asa cum mergea odata.

Cel mai misto ar fi sa vopseasca tramvaiele 41, ca masinile de curse din filmul "Furios si Iute", sa crape de ciuda, cei care asteapta de 20 de ori la stopul de la Crangasi.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420546 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use