Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 140102 views
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Nu e bine...
21 si 32 terminal comun la Sf Vineri.
Restul liniilor la Sf Gheorghe.
Sa nu uitam,  Colentina are optiuni multiple fata de Rahova, 21 / 66 / 182 / ( chiar si 282 ) 105 si M la Obor.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

Nu vorbeam de care terminal il folosim..
Spuneam doar ca ce propunea shoppy doua postari mai sus deja s-a discutat, ca pe linia lunga Colentina-Rahova sa avem 21, iar pentru Rahova ca sa pastram frecventa mai ridicata sa il pastram in continuare pe 32.
Adica in Rahova sa ai un 21, un 32, un 21, un 32...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Ma repet pentru ultima oara!  :)
Chiar nu se intelege ca singura optiune adoptata in toate planurile de pana acum unde se pomeneste de linie de tramvai in Piata Unirii implica tramvai Colentina - Rahova? Restul in toate planurile sunt optiuni (7+16, 32 sa ramana si el etc etc)
Deci, sau se face legatura si va exista aceasta linie, sau nu se face nimic si asteptam M7 peste 30 de ani. (care o mai prinde).

Shoppy, asa cum am mai spus si cu cateva pagini in urma: eu unul sunt clar pentru un 21 - Colentina - RahovaSI un 32 - Sf Vineri - Rahova.
Obligatoriu frecventa in Rahova trebuie sa fie mai buna!
Sper ca m-am facut suficient de inteles acum :)

A, si inca ceva, daca vom reusi sa influentam PMUD cu ideile noastre (desenele anterioare), linia nu va fi gata mai devreme de vreo 3 ani de-acum inainte.
Sper ca ati avut rabdarea sa cititi PMUD-ul (asa cum e). Aceasta linie (denumita generic LRT 7) vine la pachet si cu tramvaie noi de capacitate mai mare :)
Cel putin, pe hartie!
Macar, acest PMUD odata aprobat, va sta la baza tuturor planurilor de mobilitate pentru Bucuresti.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul WAYNEN

WAYNEN wrote:
Traversarea Pieţei Unirii cu tramvaiul ar crea legături noi între cartiere aflate la o distanţă mai mare unul faţă de celălalt.
În primul rând,exact cum s-a mai spus linia 21 trebuie să circule pe relaţia Rahova-Colnetina.Această linie ar crea o legătură foarte bună între Rahova şi Colentina pe axa sud vest-nord est.
În al doliea rând aş uni liniile 32 şi 55(când se termină lucrările din cartierul Pantelimon) într-o linie cu indicativul 60.Această linie ar crea o legătură foarte bună între Rahova şi Pantelimon.
În al treilea rând linia 23 să revină pe traseul de dinainte de 1986 înglobând şi actuala linie 56. Aşa s-ar crea o legătură între cartierul Ferentari şi Piaţa Unirii.
În al patrulea rând aş uni liniile 16 şi 47,7 cu 14(când se termină lucrările din cartierul Pantelimon),iar linia 5 aş prelungi-o până la CFR Progresu creând o legătură nord-sud un pic mai ocolită într-adevăr.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Daca nu se mareste numarul de tramvaie pentru 21 Colentina - Rahova n-am facut nimic. Asa, ochiometric, Colentina - Rahova va fi de 2 ori mai lung ( traseul ) decat Colentina - Sf Gheorghe, deci daca facem Colentina - Rahova si 32 ramane ca acum, ce face defapt, reducem la jumatate frecventa Colentina - Unirii in schimb aproape injumatatim frecventa actuala Rahova - Unirii ? Eu cu 32 n-am mers pana acum decat de placere, in schimb 21 il folosesc destul de des in relatia Obor - Sportului. In propunerile voastre mi se va injumatati frecventa, nu e in regula.
O sa-mi spuneti ca de la Obor la Sportului il am si pe 66, mersi, mergeti voi cu troleibuzul, eu prefer tramvaiul. Niciodata troleibuzul in defavoarea tramvaiului.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Cine a spus ca s-ar modifica (in rau) frecventa lui 21 lungit?
Azi, teoretic, 32 circula la 3 minute, iar 21 la 5-6 minute.
In situatia ideala, 21 lungit ar fi la 5-6 minute, iar noul 32 la Sf. Vineri ar fi si el la 5-6 minute. Adica pe segmentul Sf. Vineri - Alexandria o frecventa de 2.5-3 minute.
7 si 16 au la fel, frecvente apropiate, si este nevoie de acesta legatura nord-sud. Frecventa ideala probabil ar trebui sa fie undeva la 6-8 minute. Bine, 16 are marea buba numita Lizeanu, dar mai e mult pana departe.
Alte linii sa tranziteze Piata Unirii, sincer, nu prea vad. In primul rand, ar intarzia liniile principale, si nu ne dorim sa creeam ambuteiaje doar de dragul de a fi toate liniile posibile :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

Robert24 wrote:
16 are marea buba numita Lizeanu, dar mai e mult pana departe.

Aia nu e bubă.
E tumoare. Malignă... :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Eu tot nu inteleg cum mentii frecventa pe 21 cu acelasi numar de tramvaie daca distanta pe care trebuie s-o parcurga va fi dubla. Ca sa mentii aceeasi frecventa la o distanta dubla trebuie sa ai de doua ori mai multe tramvaie...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Andrei, cine a spus ca va fi acelasi numar de tramvaie? Citeste in PMUD. Proiectul acesta presupune parc nou. Nu e doar o linie trasata prin piata :)
Atat lucrarea, upgradarea traseului (separare trafic, statii), dar si parcul se pot achizitiona cu finantare UE.

PS: Presupunem ca initial vom defila cu ce avem. Pai parcul lui 32 nu il iei in calcul? Noul 32 va avea jumate din ce are acum. Restul vor fi in 21 lung. Bine, se cere si ceva suplimentare :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

Doar ca exemplu, cifrele clar nu sunt reale, dar pentru simplitate...
21 are 50 de tramvaie care vin la 6 minute.
32 are 100 care vin la 3 minute.
Dublezi traseul, iei 50 de tramvaie de pe 32 si le muţi pe 21, care acum va avea 100 de tramvaie, adică dublu, pentru o distanță dublă. Deci va circula tot la 6 minute.
32 rămâne cu 50 de tramvaie, deci jumătate, şi în loc de 3 minute va veni la 6.
Dar intercalat cu 21, adică un 32, un 21, un 32, un 21...
Deci pe zona aia o să ai un tramvai tot la 3 minute, dar unul va merge în Colentina iar celălalt doar la Unirii (Sf.Vineri) .

Dar Robert a tot explicat că proiectul presupune si DOTAREA cu material rulante nou...
-----------------------
Hai că am scris odată cu Robert...
Dar textul meu e mai lung !... :lol:
Şi başca m-am chinuit să scriu pe mobil.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Mircea G

andrei11 wrote:
Eu tot nu inteleg cum mentii frecventa pe 21 cu acelasi numar de tramvaie daca distanta pe care trebuie s-o parcurga va fi dubla. Ca sa mentii aceeasi frecventa la o distanta dubla trebuie sa ai de doua ori mai multe tramvaie...

Sau , si .....
Mentinerea frecventei inseamna mai multe ... Inseamna ca la masa de proiectare , sa fie un grup destupat la cap , nu numai citiva retazi care se joaca cu masinutele si isi imagineaza ei traficul si combinatiile .
O linie de tramvai de genul asta , ar trebui reconfigurata total , regindita si reproiectata cap-coada .
Trebuie gasit traseul optim , separata linia de traficul auto in unele zone , eliminate sau rezolvate conflictele de trafic , poate viaducte , tunele , spatii pentru statii intermodale ( timpita expresie ...), poate vagoane total noi si deosebite ...e un plan mai complex . Daca privim doar sa insiram niste sine prin parc la Unirea , e simplu , ca la tiganii si timpenii sintem asi !
In cazul asta , ca s-ar (re)gindi total noua linie , lucrarile s-ar extinde mult stinga -dreapta proiectului , iar pe traseul asta , chiar ar putea schimba fata orasului ...in bine , chiar poate iesi ceva deosebit .

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul iliutu

Lizeanu se poate ameliora relativ simplu, prin schimbarea semaforizarii in intersectia Lizeanu/Stefan cel Mare/Viitorului. Problema apare ca multi care vin pe Lizeanu vor sa faca stanga spre Obor, intrand in conflict cu cei care vin pe Viitorului. Eu cred ca daca vor fi timpi de semaforizare diferiti Lizeanu/Viitorului situatia va fi mai buna.
De asemeni trebuie avut in vedere ca Maica Domnului este zona demolabila (conform unor planuri de descarcare A3), poate si Lizeanu.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Bogdan MD

Robert24 wrote:
Macar, acest PMUD odata aprobat, va sta la baza tuturor planurilor de mobilitate pentru Bucuresti.


Doamne fereste!! Sper ca primaria va putea legal sa actioneze si inafara acestui plan, caci are lacune severe. In lista aia de modernizari de linii de tramvai necesare, se omite complet reabilitarea liniei lui 5, de la Stefan cel Mare paaaana la capat :!: . Asa cum nici conexiunea liniei de pe Dimitrie Pompei cu Barbu Vacarescu nu e mentionata, desi e in toate PUZurile primariei si desi PMUDul cica a facut studiu de caz special pentru Pipera... Sau ca le-a scapat la modernizare bucatica de linie de tramvai dintre Dr Felix si Piata Victoriei, din motive necunoscute. Sau ca nu au fost in stare sa studieze o varianta de tren urban in afara de gluma aia cu centura feroviara. Sau propuneri de desfiintare a depourilor si constructie a unora noi in alta parte... Sau lipsa completa a oricarui proiect de infrastructura rutiera, decat in fuga (la Cluj, am vazut ca in PMUD-ul lor apare centura urbana). Etc, etc. :popa:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Ei au specificat CLAR (inclusiv PMB, parte a dracoveniei asteia) ca toata dezvoltarea mobilitatii Bucurestiului si Ilfovului se va baza pe PMUD. Asa ca acum e timpul sa le spunem unde gresesc. Desi, nu stiu cat vor tine cont de "vocea poporului". Ei tot o tin sus si tare ca au "specialistii" lor.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420558 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use