Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Robert24 » Vin, 22 Ian 2016, 13:55

Si mie mi se pare mult mai ok sa nu mai existe statie la actualul capat al lui 32, si sa existe o statie imediat dupa intersectie, dar...!
Sunt acele spatii de aerisire Metrorex care incurca... De accea nu am pus statii acolo. Ganditi-va ca daca avem acolo statie, peronul spre Regina Maria, ca sa fie ok, trebuie sa aiba o latime de minim 3-4 metri. Pe care nu stiu daca ii avem extra... :)
Dar da, ar fi foarte ok o statie acolo, dupa intersectia cu Bd. Unirii, si una in fata Hanului lui Manuc cat mai spre Unirea. Obligatoriu cu pasaje acces metrou!
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 11.08.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 6.135 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8406
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Costin » Vin, 22 Ian 2016, 14:16

Gurile de ventilatie se muta foarte usor, asa cum s-a facut deja la Crangasi (constructia pietei) sau Victoriei (constructia unei cladiri private).
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8251
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde TibiV » Vin, 22 Ian 2016, 14:41

Andrei, Robert, Costin, deci batem palma pe varianta asta ?...
Chiar mi se pare varianta optimă din toate pdv...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9157
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Vin, 22 Ian 2016, 14:43

De la "coltul intersectiei" ( adica Splaiul cu drumul ce duce la Coposu ) si gurile de ventilatie sunt aproximativ 125 m. Nici daca vrei nu faci peron de tramvai de lungime 125 m :!: :popa:
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16524
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde cris_m » Vin, 22 Ian 2016, 15:05

Vazand toate variantele propuse in acest topic, pot spune ca cea de mai sus este cea mai ok din toate punctele de vedere. Puteti sa o propuneti la PMUD din partea asociatiei, nu vad ce ati avea de pierdut. :)
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3763
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Costin » Vin, 22 Ian 2016, 15:06

Acolo eu am propus ca statia sa fie cat mai spre Mitropolie, adica extremitatea nordica a peroanelor sa se verse in accesul M1, iar extremitatea sudica sa fie cat mai aproape de trecerea de pietoni spre fantani... in cazul asta nu stiu cum iese ca n-am cum sa masor, dar estimez ca intra peste gurile de ventilatie...
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8251
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Vin, 22 Ian 2016, 15:10

....
1-22-2016 3-09-19 PM.png
1-22-2016 3-09-19 PM.png (1.49 MiB) Vizualizat de 1446 ori

Mie mi se pare varianta cea mai realista.
Mai apoi trebuie modificate si macazele de la Coposu / Sf. Vineri, dar deja sunt amanunte.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16524
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Robert24 » Vin, 22 Ian 2016, 15:29

Nu era vorba de lungime, ci de latime, cat e din carosabil, pana la ventilatie :)

Deci, suntem cu totii de acord ca asa ar fi o solutie destul de buna:
pu01a.png
pu01a.png (1.18 MiB) Vizualizat de 1435 ori

pu02a.png
pu02a.png (1.31 MiB) Vizualizat de 1434 ori


?
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 11.08.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 6.135 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8406
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Vin, 22 Ian 2016, 15:34

Si culmea, azi am trecut pe acolo dar nu m-am uitat. Oricum sunt foarte apropiate de sosea gurile respective.
Si oricum e o problema rezolvabila.
Da, e varianta cea mai realista.
Si jos cu fantana aia Nord Coreana.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16524
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Adrian Rosca » Vin, 22 Ian 2016, 15:43

Fantana nu e monument istoric? Poate se supara iar Nicusor Dan :P

Poate o mutam pe strada Moliere, in fata casei lui Iliescu, pentru atmosfera :lol:
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4204
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Costin » Vin, 22 Ian 2016, 15:48

Robert, corespondenta M1 e mai sus, punctul verde in desenul tau, vizavi de gurile de metrou existente. Linia ar putea ocoli gurile de ventilatie spre interiorul parcului, iar peroanele sa inceapa imediat dupa guri, in ideea sa fie cam cat 2 tramvaie V3A ca lungime (si cam atat e intre accesul parasit si ventilatii), iar latimea va fi suficienta (cat e latimea ventilatiei, sa fie fix lipit de trotuar peronul spre Rahova), estimez eu... asta daca nu mutam gurile de ventilatie.

Scuze ca tot descriu fara desen dar sunt pe mobil...
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8251
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Vin, 22 Ian 2016, 15:58

Vreau sa subliniez ca toate treburile acestea sunt amanunte rezolvabile.
Ideea e sa se accepte propunerea.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16524
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Robert24 » Vin, 22 Ian 2016, 17:32

Nu m-as duce asa de sus (spre nord) ca ne apropiem prea mult de statia de la H.Manuc.
Asa cum spune si Andrei, astea sunt deja amanunte, si pana la urma, gurile de ventilatie, intr-adevar se pot muta 10m mai spre est :)
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 11.08.2019: 5.225 mile (8.409 km) în aer / 6.135 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8406
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde cris_m » Vin, 22 Ian 2016, 17:37

Eu ma mai gandeam, ca scria cineva in paginile precedente, sa ramana 21 si 32 2 linii distincte care sa se intersecteze la Sfanta Vineri, unde eventual sa mai fie marita capacitatea terminalului. Mie asa mi s-ar parea varianta cea mai fezabila, ca oricum 40 si 56 sunt scumpe la vedere si oricum nu incurca atat de mult.
Eventual pentru o transbordare facila, 21 sa intoarca in sens trigonometric, iar 32 in sensul acelor de ceasornic, astfel incat sa se intalneasca la acelasi peron, iar calatorii sa nu fie nevoiti sa traverseze.
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3763
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: DocOctavius, Razvan şi 4 vizitatori