Această interfață a forumului va fi în scurt timp retrasă definitiv și înlocuită cu una nouă.
Noua versiune este în prezent în teste și disponibilă aici:
https://beta.forum.metrouusor.com/
[X] Închide

 

⚠️ Încearcă noul forum!

Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde shoppy » Joi, 21 Ian 2016, 21:57

Dar de ce trebuie neaparat sa fie cu costuri minime?, ati cam uitat-o pe aia cu sunt prea sarac sa imi permit lucruri ieftine...
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Canal YouTube reportaje lucrări de infrastructură
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9573
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 21 Ian 2016, 21:57

TibiV scrie:Daca andrei11 are dreptate ca aici:
Imagine
este un acces la metrou nefolosit


Parca e priza de ventilatie

De data asta ii facem un cadou lui Neicusor: ii lasam hala Traian in picioare. Daca daca ne supara, pac, o dam jos imediat. :lol:
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4638
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Joi, 21 Ian 2016, 22:12

Acolo este cu siguranta vechiul acces. Prizele de ventilatie sunt ''mai incolo".
Fişiere ataşate
1-21-2016 10-06-36 PM.png
1-21-2016 10-06-36 PM.png (495.07 KiB) Vizualizat de 2261 ori
1-21-2016 10-06-03 PM.png
1-21-2016 10-06-03 PM.png (1.05 MiB) Vizualizat de 2261 ori
Avatar utilizator
andrei11
 
Mesaje: 18754
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde TibiV » Joi, 21 Ian 2016, 22:58

andrei11 scrie:M-am gandit si eu la aceasta varianta, numai ca statiile sunt foarte apropiate...

Am uitat să spun că actuala staţie (capătul de linie) trebuie desfiinţată, că aia nu oferă de fapt acces decât la Mitropolie. Am avut o dată de aşteptat pe cineva acolo vreo oră. Din câţi coborau din tramvai (adică toţi) nu ştiu dacă erau 4-5 care să o apuce în altă direcţie decât spre Halelor, implicit spre metrou.
andrei11 scrie:Si daramata categoric toata Calea Mosilor veche, e o ruina aproape tot traseul. Inclusiv portiunea aferenta din str Sfânta Vineri. Comunistii incepusera sistematizarea acolo. Trebuie continuata munca.

Adrian Rosca scrie:Odata cu intregirea liniilor de tramvai in zona Unirii ar trebui sa revina pe tapet si proiectul de largire a Caii Calarasilor intre Str. Mantuleasa, Hala Traian si Intr. Platon.

Absolut de acord...
Am mai scris undeva că din acest pdv Ceaşcă mai trebuia lăsat 1 an.
Am fi avut o Calea Călărașilor civilizată de la Pta Muncii până la Pta Unirii, probabil şi Nerva Traian de la Unirii până la Hală...
Probabil terminau şi canalul București-Dunăre... :D

Iar colegului ASE-ist nu pot să îi spun decât că îmi pare rău că nu poate călători în timp, undeva în '78-'80, să vadă ce uliţe erau atunci în toată zona despre care vorbim.
Andrei, tu sigur îţi aminteşti traseul lui 42 pe strada Labirint, sau 111 trecând pe lângă Crucea de Piatră.. Nu mai vorbesc de capătul sordid al tramvaielor de la Piata Muncii...

Dacă nu s-ar fi tăiat atunci în carne vie, oraşul ar fi murit de acum 15 ani.
TibiV
 
Mesaje: 9907
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20
Localitate: Bucuresti

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Joi, 21 Ian 2016, 23:12

Da, si am mai auzit o intrebare, de ce M 1 de cand iese din Balta Alba ( adica de la statia D 1 ) si pana la Piata Unirii are acel traseu...Pur si simplu ( ce nu stiu generatiile mai tinere ) din Balta Alba nu prea aveai legatura decenta cu centrul, numai stradute cu o banda / sens, eventual banda aceea ocupata si de tramvai, cum e pe Calea Calarasilor la Hala Traian. Alta varianta pur si simplu nu era !
Avatar utilizator
andrei11
 
Mesaje: 18754
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 21 Ian 2016, 23:15

Canalul ala ar fi fost util acum doar daca ramaneau in picioare fabricile si uzinele ceausiste, unde prima cantitatea nu calitatea. Poate ne trezeam si cu una, doua otelarii prin oras, ca de, materia prima ar fi fost usor de transportat :D

Ca sa fortez off-topicul, stiti ca si acum Argesul in aval de 1 Decembrie si Dambovita mai jos de Glina tin de Administratia Canalelor Navigabile? Daca vrei sa faci vreun proiect langa rau trebuie sa le ceri acordul :!:
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4638
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde TibiV » Vin, 22 Ian 2016, 01:41

Argeşul cred că din amonte de 1 Decembrie, căci portul era aproape de lacul/barajul de la Mihăileşti... :D
TibiV
 
Mesaje: 9907
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20
Localitate: Bucuresti

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Florinds » Vin, 22 Ian 2016, 09:28

@Tibi nu stiu la ce poze te uiti, din ce an si mai ales din ce anotimp, nu poti sa vii cu poze facute iarna ca sa demonstrezi ca nu e parc.
Deja platanii plantati langa fantani au crescut, deci mai vorbim la vara. ;) Mie personal mi-a placut ce am vazut in 2015, pentru prima data tinerii stau intinsi pe gazon ca afara, in august si pe un gazon verde crud. Shoppy n-are decat sa faca acelasi lucru pe banca RATB. :)
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2504
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde wlad » Vin, 22 Ian 2016, 10:59

Salut! Va urmaresc de cativa ani buni si apreciez foarte mult discutiile.
In primul rand ideea lui Robert24 arata foarte bine si poate fi o baza de discutii ulterioare...
Despre unirea celor doua linii de tramvai din Piata Unirii, am si eu un punct de vedere... O mica variatie pe aceiasi tema...
Mai de mult - poate acum 10 ani - auzisem ca pentru optimizarea circulatiei din Piata Unirii ar trebui sa se desfiinteze (si) varianta Splai-Coposu in vederea realizarii unui mare sens giratoriu... (E vorba de desfiintatrea unei bretele cu un singur sens de circulatie...). Parera mea e ca aceasta desfiintare, ar crea spatiu la linie si la statii si ar desfiinta si necesitatea unui timp de semafor...
Poate ca statia de pe Sensul spre Coposu sa fie mai apropiata de Splaiul Independentei si calatorii intra la metrou prin accesul nefolosit din parc...
Apoi, Statia dispre Coposu sa fie mai apropiata de Magazinul Unirea si calatorii ar utiliza un pasaj spre M2.
In felul asta, s-ar realiza un acces la metrou echilibrat, si s-ar conserva si spatiul verde existent.
Fişiere ataşate
Unirii.jpg
Unirii.jpg (384.34 KiB) Vizualizat de 2169 ori
wlad
 
Mesaje: 2
Membru din: Joi, 21 Ian 2016, 13:10

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Costin » Vin, 22 Ian 2016, 11:34

In principiu ar fi ideal ca tramvaiul sa aiba statie si la M2 si la M1 ca sa contribuie (cat de putin) la eliberarea corespondentei dintre cele doua magistrale. E cam greu sa se realizeze legatura asta dintr-o singura statie. Pe de alta parte, nu mi se pare o pierdere prea mare ca tramvaiul sa aiba statiile dese, avand in vedere ca traficul pietonal e deosebit de intens, nu e o idee rea sa duci oamenii cat mai aproape de locul unde au treaba. Ca o solutie, eu as propune statia din varianta Robert la M2 / Magazinul Unirea (trasa cat mai spre magazin cu acces direct in capat la trecere de pietoni si acces M2) PLUS statia din varianta mea la M1 / fosta Banca Religiilor (trasa cat mai spre Mitropolie, dar cu acces direct in capat la M1), eventual cu renuntarea la statiile din capetele Bd. Regina Maria si Bd. C. Coposu.

DAR...

Obligatoriu, in ambele variante, cu tramvaiul prin parc sau pe marginea carosabilului, ca sa avem un numar minim de conflicte de trafic (deci, traseul sa fie exact cum am propus si eu si Robert, doar statiile sa fie o "combinatie" intre propuneri). Propunerea lui wlad nu tine cont de conflictele de trafic (si, in plus, inteleg ca te bazezi pe un scenariu care e destul de fantezist), dar are avantajul statiilor cu legatura la M1 SI M2...

Ca fapt divers, daca ne punem toti de acord asupra unei solutii general acceptate, putem sa o desenam frumos si sa o trimitem ca propunere pt PMUD, oficial, din partea Asociatiei...
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 9963
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde wlad » Vin, 22 Ian 2016, 12:09

Costin scrie: "...Unirea (trasa cat mai spre magazin cu acces direct in capat la trecere de pietoni si acces M2) PLUS statia din varianta mea la M1 / fosta Banca Religiilor (trasa cat mai spre Mitropolie, dar cu acces direct in capat la M1), eventual cu renuntarea la statiile din capetele Bd. Regina Maria si Bd. C. Coposu.

Probabil ca ai dreptate... statiile din Piata Unirii trebuie sa fie una langa Unirea si alta la inceputul Bd Regina Maria - cate una pe fiecare sens.
Costin scrie:"... Propunerea lui wlad nu tine cont de conflictele de trafic ..."

Nu am luat in considerare conflictul de trafic de pe Splai pentru ca am avut in vedere DESFIINTAREA bretelei Splai-Coposu peste care se va construi linia de tramvai... Si, atunci nu mai exista niciun conflict la intrarea de pe Splaiul Independentei...
_____________
Edit andrei11 : Stimate coleg, când citezi foloseste fontul normal, nu-l micsora. Multumesc.
wlad
 
Mesaje: 2
Membru din: Joi, 21 Ian 2016, 13:10

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde shoppy » Vin, 22 Ian 2016, 12:32

Evident este un parc, dar este un parc proiectat prost, intretinut prost, si care functioneaza ca parc doar in incapatanarea unora, poti sa iei si un metru patrat de iarba si sa te intinzi pe el si sa zici ca e parc, daca avem o atitudine de nici un metru patrat de iarba / nici un copac in minus atunci nu mai facem nimic.
Din nefericire orice solutie am adopta tot va ciunti din acel parc iar traficul pietonal prin el va creste, deci va fi nevoie de si mai multe alei sau oamenii vor merge de-a dreptul, deci se vor taia copaci si suprafata de iarba va scadea pentru a face statiile si pentru noi alei, deci dintru-un parc foarte prost o sa avem unul si mai foarte prost, doar din incapatanarea de a avea un parc.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Canal YouTube reportaje lucrări de infrastructură
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9573
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Florinds » Vin, 22 Ian 2016, 13:01

Chiar daca va fi mai mic, tot ramane un parc. ;) Sa nu uitam ca suntem la jumatate fata de media impusa de UE in ceea ce priveste spatiile verzi, UE care culmea ne vrea binele (cel putin in privinta asta).

Daca doriti sa trimiteti o solutie, solutia lui Robert este evident cea mai buna, si dupa cum vezi shoppy nici nu are un impact prea mare asupra parcului.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2504
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Vin, 22 Ian 2016, 13:08

Schita cea mai buna este varianta Tibi - Robert - Costin si o sintetizez aici.
Accesul Splai - Coposu trebuie lasat pentru ca mai degreveaza "sensgiratoriul".
Copaci taiati...si ce, plantati altii, dar nu in bataie de joc, plantati copaci de copaci si deşi ca sa nu se mai vada om cu om, padure sa fie acolo, ca daca nu ar fi in mijlocul Bucurestiului sa ai senzatia ca o sa te intalnesti cu lupi, porci mistreti si caprioare ( bine, acolo am facut un cerb, dar treceti peste asta ).
Desfiintata porcaria aia Nord Coreeana de fantana si facuta o banda pe sens pentru parcare in spic pentru cei care vor sa se plimbe in parc. Si un pod pietonal ( sau doua ) care sa uneasca cele doua parti ale parcului. Hai ca nu e mare scofala. Pe baza acestei propuneri ( ale lui Robert / Costin / Tibi ) + propunerea mea de desfiintat fantana + plantati copaci multi trebuie mers in continuare.
1-22-2016 12-39-10 PM.png
1-22-2016 12-39-10 PM.png (556.11 KiB) Vizualizat de 2214 ori

Evident reactivat accesul de la M 1 si construit o legatura noua pentru accesul la M 2 ( sunt notate pe schita ).
Avatar utilizator
andrei11
 
Mesaje: 18754
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori