Această interfață a forumului va fi în scurt timp retrasă definitiv și înlocuită cu una nouă.
Noua versiune este în prezent în teste și disponibilă aici:
https://beta.forum.metrouusor.com/
[X] Închide

 

⚠️ Încearcă noul forum!

Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde ANTENA » Mie, 20 Ian 2016, 22:46

Dupa o multitudine de variante, iata solutia finala. Cale dubla supraterana
De la bd.George Cosbuc, dreapta prin fata mag.Adorama, cap linie 783, bloc Horoscop, apoi stanga, traverseaza perpendicular bd.Unirii, trece prin fata mag.Unirea, apoi dreapta urcand pe bd. Coposu. Este traseul prezentat in studiul de mobilitate.
Fişiere ataşate
Untitled.jpg
Untitled.jpg (273.82 KiB) Vizualizat de 1297 ori
ANTENA
Membru Bronze
 
Mesaje: 437
Membru din: Lun, 29 Mar 2010, 21:30

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde andrei11 » Mie, 20 Ian 2016, 22:53

Sunt total impotriva. Daca-i supraterana de ce n-o ia pe de-a dreptul ?
Lasând la o parte ca nu prea vad unde sa fie panta pe Regina Maria. Ai vreo idee ?
Avatar utilizator
andrei11
 
Mesaje: 18754
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde GPS » Mie, 20 Ian 2016, 23:07

De ce nu muta fântâna unde este acum parcul, iar unde este acum fântâna sa se facă traversarea cu linia de tramvai+accesul la metrou de care spune domnul andrei11. :?
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2989
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde 133 313 » Mie, 20 Ian 2016, 23:08

Undeva prin 2012, la cateva pagini inapoi in topic... :twisted:
Conflicte in trafic oricum apar dar punem in balanta ce se castiga si ce se pierde. Se castiga o conexiune majora si se pierd 5 secunde la un ciclu de semafor. Zic cinci secunde pentru ca in general motorul electric are un demaraj bun, tramvaielor, daca nu patineaza, nu le trebuie un head-start extensiv.
133 313
 

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde ByOnu » Joi, 21 Ian 2016, 10:45

Legat de solutia finala. Daca linia NU va fi separata de trafic, nu imi prea imaginez cum vor fi reorganizate sensurile de circulatie, cele unice. :roll:

De ce nu asa?

Imagine
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 6098
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Robert24 » Joi, 21 Ian 2016, 11:42

Sincer, cea mai ieftina (nu trebuie sa ignoram asta), rapid de executat si care nu va creea "probleme" in trafic este urmatoarea varianta cu 2 statii in Piata Unirii (una la capatul actual al liniei 32- nu exista niciun conflict, si una in fata la Hanul lui Manuc - e loc suficient si se poate creea inclusiv o legatura catre pasajul pietonal catre metrou).

pu1.PNG
pu1.PNG (1.63 MiB) Vizualizat de 1220 ori

pu2.PNG
pu2.PNG (1.53 MiB) Vizualizat de 1220 ori


La intersectia Bd. Unirii cu Bd. R Maria - se introduce un timp suplimentar de 10-15 secunde doar pentru tramvaie.
La intersectia Spl. Independentei cu Str. Halelor, e simplu, banda a 3-a (care face stanga spre Bd. Coposu) va avea rosu timp de 15 secunde cat sa permita tramvaielor sa treaca prin intersectie. In acest timp, fluxul principal care merge inainte are verde impreuna cu tramvaiele.
La intersectia Bd. IC Bratianu cu Bd. Coposu, intrucat se nu se poate face stanga pe directia est-vest, nu sunt conflicte de trafic.
43: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MA, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UA, UAE, USA, V
----------
2019: 22.523 mile (36.247 km) în aer / 9.530 km pe calea ferată - 30.07.2020: 4.548 mile (7.319 km) în aer / 2.980 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8610
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde ByOnu » Joi, 21 Ian 2016, 12:07

Uau, nu vreau sa fac spam, dar solutia ta chiar mi se pare cea mai buna. Hai sa cadem de acord si sa o trimitem pentru PMUD. Sa nu lasam toate aceste discutii sa ramana doar niste pagini intr-un topic. ;)
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 6098
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde GPS » Joi, 21 Ian 2016, 12:36

Ar fi bine sa fie trimis mai repede deoarece vin alegerile si ...
Bine acum nu ca e bun doar așa ca vin alegerile,Nu! Trebuie făcut pentru cetățean, dar așa ii putem face sa o facă mai repede. :twisted:
P.S.: Linia de tramvai va fi lângă carosabil sau va mai rămâne puțin spațiu verde intre :?:
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2989
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde shoppy » Joi, 21 Ian 2016, 13:00

Daca pui 3 si 4 in subteran da, poti sa faci orice, nu te mai deranjeaza subtraversarea.

Daca tot modificam la sprafata eu cred ca e o tiganie sa aplicam o metoda de carpeala minimalistica ca cea data de Robert, daca tot facem ceva haideti sa desfintam parcul si fantana ca oricum sunt inutile si sa transformam Unirii intr-un mare giratoriu cu terminal multimodal tramvai/autobuz la suprafata si legatura directa cu metroul de dedesubt. Solutia asta ar incuraja la maxim transportul in comun si descuraja tranzitarea centrului cu masina personala. Altfel orice solutie de suprafata este o carpeala care nu funtioneaza bine pentru transportul in comun si mai si enerveaza soferii, deci nu realizeaza nimic, doar inrautateste, doar din ambitia de a pune cap-in-cap doua linii doar asa ca sa fie puse.

Si repet, daca unesti 21 cu 32 toate tramvaiele 21-32 o sa stea blocate in mizeria acea care este actualul traseu de 21, deci daca momentan avem 10 ture in 32 si 10 ture in 21 atunci o sa ne trezim ca cele 20 de ture din 21-32 o sa fie insuficiente pentru Rahova, si o sa trebuiasca sa ajungem undeva la 30 de ture ca sa mentinem pe Rahova frecventa lui 32 de acum, deci ne trezim cu un traseu care necesita 10 ture in plus si este mai greu de administrat decat cele 2 trasee separat, si totul pentru un castig minim in Unirii, deci dezavantaje maxime pentru avantaje minime, deci incompetenta maxima.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Canal YouTube reportaje lucrări de infrastructură
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9573
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Robert24 » Joi, 21 Ian 2016, 13:21

@ shoppy
1. Parcul sub nicio forma nu va fi desfiintat. Vor sari multi in sus pentru asta. Nimeni nu si-ar putea asuma asa ceva. In plus, parcul acela amenajat corespunzator, e o oaza de verdeata intre atatea betoane.
2. Nu spune nimeni ca 21+32= love si atat. Frecventa actuala a lui 32 este dubla fata de cea a lui 21. Asa ca poate ramane un 21 - Colentina - Dep. Alexandria si un 32 - Sf. Vineri - Dep. Alexandria.
Plus, prin Piata Unirii s-ar mai preta inca o linie nord-sud: 5 sau 16 (mai degraba 16) unit cu 7.
27 si 47, nu au ce sa mai caute in Piata Unirii, o solutie foarte buna este ca acestea sa fie unite direct prin bd. Marasesti - 11 Iunie - Istrati
3. Nu e vorba de carpeala minimalista. Pana la urma orice solutie s-ar alege, tot la carpeala se va ajunge. Doar ca cu mai multi bani. Sa nu uitam ca aceasta "carpeala" se pot face cu fonduri UE.

@GPS
Intre linia de tramvai si carosabil trebuie sa existe o separare de macar 50 cm - 1 m. Iar cel mai estetic ar fi un spatiu verde :)
43: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MA, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UA, UAE, USA, V
----------
2019: 22.523 mile (36.247 km) în aer / 9.530 km pe calea ferată - 30.07.2020: 4.548 mile (7.319 km) în aer / 2.980 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8610
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde MetrouFan » Joi, 21 Ian 2016, 13:59

Buna ziua. Va prezint propunerea mea pentru zona Unirii: statia centrala de transport
Vedere de ansamblu:
Imagine
Propunerea mea implica urmatoarele actiuni:
- inchiderea sectiunii din parc a Bulevardului Unirii pentru circulatia masinilor si pietonalizarea acesteia;
- conectarea liniilor de tramvai in jurul fantanii centrale;
- mutarea statilor de autobuz din vestul Pietei Unirii, a capatului lui 783 si al autobuzelor de noapte in noua statie;
- realizarea unui nou acces la metrou;
- demolarea partiala a fantanilor cu bazine din partea nordica pentru a facilita circulatia calatorilor spre noul acces
Traseele autobuzelor prin noua statie:
Imagine
Imagini pentru noua configuratie in prima faza:
Imagine
Imagine
Ce se obtine:
+ realizarea unei statii centrale cu transbordare usoare intre metrou, tramvai si autobuz;
+ obtinerea unui nou capat pentru linile de tramvai si autobuz (ex: 116, 117)
+ posibilitatea conectarii cu usurinta la noua statie a unei viitoare linii de tramvai pe Bulevardul Uniri;
METROU FAN
MetrouFan
 
Mesaje: 32
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 18:17

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde shoppy » Joi, 21 Ian 2016, 14:06

Parcul acela este o porcarie, oriunde stai iti huruie masinile in cap si ti se zbarleste parul pe ceafa la fiecare claxon, adica la fiecare 30sec, eu l-am incercat si este complet inutil ca loc de relaxare. Apoi nimeni nu se prea plimba pe acolo, toti merg repede ca sa traverseze piata, este imposibil sa te plimbi cand toti din jurul tau aproape alearga si mai au si tot felul de sacose/genti/ghiozdane. Si daca mai si ciuntim din el cu linii/statii de tramvai va fi si mai inutil decat inainte.
Daca este vorba de numarul de copaci atunci sunt sigur ca se poate reorganiza zona astfel incat sa se planteze si mai multi copaci ca inainte.
Daca ideea este doar de a traversa piata si a muta capatul 32 in Sf. Vineri nu cred ca terminalul va face fata.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Canal YouTube reportaje lucrări de infrastructură
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9573
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde Florinds » Joi, 21 Ian 2016, 14:47

Dar pe cei care citesc carti si cursuri vara nu i-ai vazut? E un fel de Central Park West acolo. :)
La alt nivel: http://www.hedgefundspaces.com/wp-content/uploads/2013/09/views.jpg
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2504
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

Mesajde shoppy » Joi, 21 Ian 2016, 16:11

Lafel de bine poti sa citesti carti si pe banca in statia de autobuz, ca au umbra si fix acelasi zgomot.
Da, un fel de Central Park intr-o galeata de beton, unde vara pe canicula in loc sa fie mai racoare totul se incinge mai mult decat imprejur, daca vrei parc adevarat ai Tineretului la o statie de metrou sau Herastrau la 4, infinit mai bun pentru cei cu cursurile de vara.
Imagine
(sursa http://www.cotidianul.ro/tramvaiele-car...te-118542/ )
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Canal YouTube reportaje lucrări de infrastructură
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9573
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori