Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 138512 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ANTENA

Dupa o multitudine de variante, iata solutia finala. Cale dubla supraterana
De la bd.George Cosbuc, dreapta prin fata mag.Adorama, cap linie 783, bloc Horoscop, apoi stanga, traverseaza perpendicular bd.Unirii, trece prin fata mag.Unirea, apoi dreapta urcand pe bd. Coposu. Este traseul prezentat in studiul de mobilitate.
Untitled.jpg (273.82 KB; downloaded 3484 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Sunt total impotriva. Daca-i supraterana de ce n-o ia pe de-a dreptul ?
Lasând la o parte ca nu prea vad unde sa fie panta pe Regina Maria. Ai vreo idee ?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul GPS

De ce nu muta fântâna unde este acum parcul, iar unde este acum fântâna sa se facă traversarea cu linia de tramvai+accesul la metrou de care spune domnul andrei11. :?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Undeva prin 2012, la cateva pagini inapoi in topic...  :twisted:
Conflicte in trafic oricum apar dar punem in balanta ce se castiga si ce se pierde. Se castiga o conexiune majora si se pierd 5 secunde la un ciclu de semafor. Zic cinci secunde pentru ca in general motorul electric are un demaraj bun, tramvaielor, daca nu patineaza, nu le trebuie un head-start extensiv.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Legat de solutia finala. Daca linia NU va fi separata de trafic, nu imi prea imaginez cum vor fi reorganizate sensurile de circulatie, cele unice. :roll:

De ce nu asa?



 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Sincer, cea mai ieftina (nu trebuie sa ignoram asta), rapid de executat si care nu va creea "probleme" in trafic este urmatoarea varianta cu 2 statii in Piata Unirii (una la capatul actual al liniei 32- nu exista niciun conflict, si una in fata la Hanul lui Manuc - e loc suficient si se poate creea inclusiv o legatura catre pasajul pietonal catre metrou).

pu1.PNG (1.63 MB; downloaded 3395 times)

pu2.PNG (1.53 MB; downloaded 3397 times)


La intersectia Bd. Unirii cu Bd. R Maria - se introduce un timp suplimentar de 10-15 secunde doar pentru tramvaie.
La intersectia Spl. Independentei cu Str. Halelor, e simplu, banda a 3-a (care face stanga spre Bd. Coposu) va avea rosu timp de 15 secunde cat sa permita tramvaielor sa treaca prin intersectie. In acest timp, fluxul principal care merge inainte are verde impreuna cu tramvaiele.
La intersectia Bd. IC Bratianu cu Bd. Coposu, intrucat se nu se poate face stanga pe directia est-vest, nu sunt conflicte de trafic.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Uau, nu vreau sa fac spam, dar solutia ta chiar mi se pare cea mai buna. Hai sa cadem de acord si sa o trimitem pentru PMUD. Sa nu lasam toate aceste discutii sa ramana doar niste pagini intr-un topic. ;)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul GPS

Ar fi bine sa fie trimis mai repede deoarece vin alegerile si ...
Bine acum nu ca e bun doar așa ca vin alegerile,Nu! Trebuie făcut pentru cetățean, dar așa ii putem face sa o facă mai repede. :twisted:
P.S.: Linia de tramvai va fi lângă carosabil sau va mai rămâne puțin spațiu verde intre :?:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Daca pui 3 si 4 in subteran da, poti sa faci orice, nu te mai deranjeaza subtraversarea.

Daca tot modificam la sprafata eu cred ca e o tiganie sa aplicam o metoda de carpeala minimalistica ca cea data de Robert, daca tot facem ceva haideti sa desfintam parcul si fantana ca oricum sunt inutile si sa transformam Unirii intr-un mare giratoriu cu terminal multimodal tramvai/autobuz la suprafata si legatura directa cu metroul de dedesubt. Solutia asta ar incuraja la maxim transportul in comun si descuraja tranzitarea centrului cu masina personala. Altfel orice solutie de suprafata este o carpeala care nu funtioneaza bine pentru transportul in comun si mai si enerveaza soferii, deci nu realizeaza nimic, doar inrautateste, doar din ambitia de a pune cap-in-cap doua linii doar asa ca sa fie puse.

Si repet, daca unesti 21 cu 32 toate tramvaiele 21-32 o sa stea blocate in mizeria acea care este actualul traseu de 21, deci daca momentan avem 10 ture in 32 si 10 ture in 21 atunci o sa ne trezim ca cele 20 de ture din 21-32 o sa fie insuficiente pentru Rahova, si o sa trebuiasca sa ajungem undeva la 30 de ture ca sa mentinem pe Rahova frecventa lui 32 de acum, deci ne trezim cu un traseu care necesita 10 ture in plus si este mai greu de administrat decat cele 2 trasee separat, si totul pentru un castig minim in Unirii, deci dezavantaje maxime pentru avantaje minime, deci incompetenta maxima.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

@ shoppy
1. Parcul sub nicio forma nu va fi desfiintat. Vor sari multi in sus pentru asta. Nimeni nu si-ar putea asuma asa ceva. In plus, parcul acela amenajat corespunzator, e o oaza de verdeata intre atatea betoane.
2. Nu spune nimeni ca 21+32= love si atat. Frecventa actuala a lui 32 este dubla fata de cea a lui 21. Asa ca poate ramane un 21 - Colentina - Dep. Alexandria si un 32 - Sf. Vineri - Dep. Alexandria.
Plus, prin Piata Unirii s-ar mai preta inca o linie nord-sud: 5 sau 16 (mai degraba 16) unit cu 7.
27 si 47, nu au ce sa mai caute in Piata Unirii, o solutie foarte buna este ca acestea sa fie unite direct prin bd. Marasesti - 11 Iunie - Istrati
3. Nu e vorba de carpeala minimalista. Pana la urma orice solutie s-ar alege, tot la carpeala se va ajunge. Doar ca cu mai multi bani. Sa nu uitam ca aceasta "carpeala" se pot face cu fonduri UE.

@GPS
Intre linia de tramvai si carosabil trebuie sa existe o separare de macar 50 cm - 1 m. Iar cel mai estetic ar fi un spatiu verde :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul MetrouFan

Buna ziua. Va prezint propunerea mea pentru zona Unirii: statia centrala de transport
Vedere de ansamblu:



Propunerea mea implica urmatoarele actiuni:
- inchiderea sectiunii din parc a Bulevardului Unirii pentru circulatia masinilor si pietonalizarea acesteia;
- conectarea liniilor de tramvai in jurul fantanii centrale;
- mutarea statilor de autobuz din vestul Pietei Unirii, a capatului lui 783 si al autobuzelor de noapte in noua statie;
- realizarea unui nou acces la metrou;
- demolarea partiala a fantanilor cu bazine din partea nordica pentru a facilita circulatia calatorilor spre noul acces
Traseele autobuzelor prin noua statie:



Imagini pentru noua configuratie in prima faza:






Ce se obtine:
+ realizarea unei statii centrale cu transbordare usoare intre metrou, tramvai si autobuz;
+ obtinerea unui nou capat pentru linile de tramvai si autobuz (ex: 116, 117)
+ posibilitatea conectarii cu usurinta la noua statie a unei viitoare linii de tramvai pe Bulevardul Uniri;

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Parcul acela este o porcarie, oriunde stai iti huruie masinile in cap si ti se zbarleste parul pe ceafa la fiecare claxon, adica la fiecare 30sec, eu l-am incercat si este complet inutil ca loc de relaxare. Apoi nimeni nu se prea plimba pe acolo, toti merg repede ca sa traverseze piata, este imposibil sa te plimbi cand toti din jurul tau aproape alearga si mai au si tot felul de sacose/genti/ghiozdane. Si daca mai si ciuntim din el cu linii/statii de tramvai va fi si mai inutil decat inainte.
Daca este vorba de numarul de copaci atunci sunt sigur ca se poate reorganiza zona astfel incat sa se planteze si mai multi copaci ca inainte.
Daca ideea este doar de a traversa piata si a muta capatul 32 in Sf. Vineri nu cred ca terminalul va face fata.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Florinds

Dar pe cei care citesc carti si cursuri vara nu i-ai vazut? E un fel de Central Park West acolo. :)
La alt nivel: http://www.hedgefundspaces.com/wp-content/uploads/2013/09/views.jpg

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Lafel de bine poti sa citesti carti si pe banca in statia de autobuz, ca au umbra si fix acelasi zgomot.
Da, un fel de Central Park intr-o galeata de beton, unde vara pe canicula in loc sa fie mai racoare totul se incinge mai mult decat imprejur, daca vrei parc adevarat ai Tineretului la o statie de metrou sau Herastrau la 4, infinit mai bun pentru cei cu cursurile de vara.



(sursa http://www.cotidianul.ro/tramvaiele-car...te-118542/ )

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use