Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 138430 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Dar de ce trebuie neaparat sa fie cu costuri minime?, ati cam uitat-o pe aia cu sunt prea sarac sa imi permit lucruri ieftine...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Adrian Rosca

TibiV wrote:
Daca andrei11 are dreptate ca aici:



este un acces la metrou nefolosit


Parca e priza de ventilatie

De data asta ii facem un cadou lui Neicusor: ii lasam hala Traian in picioare. Daca daca ne supara, pac, o dam jos imediat.  :lol:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Acolo este cu siguranta vechiul acces. Prizele de ventilatie sunt ''mai incolo".
1-21-2016 10-06-36 PM.png (495.07 KB; downloaded 4848 times)
1-21-2016 10-06-03 PM.png (1.05 MB; downloaded 4847 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

andrei11 wrote:
M-am gandit si eu la aceasta varianta, numai ca statiile sunt foarte apropiate...

Am uitat să spun că actuala staţie (capătul de linie) trebuie desfiinţată, că aia nu oferă de fapt acces decât la Mitropolie. Am avut o dată de aşteptat pe cineva acolo vreo oră. Din câţi coborau din tramvai (adică toţi) nu ştiu dacă erau 4-5 care să o apuce în altă direcţie decât spre Halelor, implicit spre metrou.
andrei11 wrote:
Si daramata categoric toata Calea Mosilor veche, e o ruina aproape tot traseul. Inclusiv portiunea aferenta din str Sfânta Vineri. Comunistii incepusera sistematizarea acolo. Trebuie continuata munca.

Adrian Rosca wrote:
Odata cu intregirea liniilor de tramvai in zona Unirii ar trebui sa revina pe tapet si proiectul de largire a Caii Calarasilor intre Str. Mantuleasa, Hala Traian si Intr. Platon.

Absolut de acord...
Am mai scris undeva că din acest pdv Ceaşcă mai trebuia lăsat 1 an.
Am fi avut o Calea Călărașilor civilizată de la Pta Muncii până la Pta Unirii, probabil şi Nerva Traian de la Unirii până la Hală...
Probabil terminau şi canalul București-Dunăre... :D

Iar colegului ASE-ist nu pot să îi spun  decât că îmi pare rău că nu poate călători în timp, undeva în '78-'80, să vadă ce uliţe erau atunci în toată zona despre care vorbim.
Andrei, tu sigur îţi aminteşti traseul lui 42 pe strada Labirint, sau 111 trecând pe lângă Crucea de Piatră.. Nu mai vorbesc de capătul sordid al tramvaielor de la Piata Muncii...

Dacă nu s-ar fi tăiat atunci în carne vie, oraşul ar fi murit de acum 15 ani.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Da, si am mai auzit o intrebare, de ce M 1 de cand iese din Balta Alba ( adica de la statia D 1 ) si pana la Piata Unirii are acel traseu...Pur si simplu ( ce nu stiu  generatiile mai tinere ) din Balta Alba nu prea aveai legatura decenta cu centrul, numai stradute cu o banda / sens, eventual banda aceea ocupata si de tramvai, cum e pe Calea Calarasilor la Hala Traian.  Alta varianta pur si simplu nu era !

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Adrian Rosca

Canalul ala ar fi fost util acum doar daca ramaneau in picioare fabricile si uzinele ceausiste, unde prima cantitatea nu calitatea. Poate ne trezeam si cu una, doua otelarii prin oras, ca de, materia prima ar fi fost usor de transportat   :D

Ca sa fortez off-topicul, stiti ca si acum Argesul in aval de 1 Decembrie si Dambovita mai jos de Glina tin de Administratia Canalelor Navigabile? Daca vrei sa faci vreun proiect langa rau trebuie sa le ceri acordul  :!:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

Argeşul cred că din amonte de 1 Decembrie, căci portul era aproape de lacul/barajul de la Mihăileşti... :D

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Florinds

@Tibi  nu stiu la ce poze te uiti, din ce an si mai ales din ce anotimp, nu poti sa vii cu poze facute iarna ca sa demonstrezi ca nu e parc.
Deja platanii plantati langa fantani au crescut, deci mai vorbim la vara. ;) Mie personal mi-a placut ce am vazut in 2015, pentru prima data tinerii stau intinsi pe gazon ca afara, in august si pe un gazon verde crud. Shoppy n-are decat sa faca acelasi lucru pe banca RATB. :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul wlad

Salut! Va urmaresc de cativa ani buni si apreciez foarte mult discutiile.
In primul rand ideea lui Robert24 arata foarte bine si poate fi o baza de discutii ulterioare...
Despre unirea celor doua linii de tramvai din Piata Unirii, am si eu un punct de vedere... O mica variatie pe aceiasi tema...
Mai de mult - poate acum 10 ani - auzisem ca pentru optimizarea circulatiei din Piata Unirii ar trebui sa se desfiinteze (si) varianta Splai-Coposu in vederea realizarii unui mare sens giratoriu... (E vorba de desfiintatrea unei bretele cu un singur sens de circulatie...). Parera mea e ca aceasta desfiintare, ar crea spatiu la linie si la statii si ar desfiinta si necesitatea unui timp de semafor...
Poate ca statia de pe Sensul spre Coposu sa fie mai apropiata de Splaiul Independentei si calatorii intra la metrou prin accesul nefolosit din parc...
Apoi, Statia dispre Coposu sa fie mai apropiata de Magazinul Unirea si calatorii ar utiliza un pasaj spre M2.
In felul asta, s-ar realiza un acces la metrou echilibrat, si s-ar conserva si spatiul verde existent.
Unirii.jpg (384.34 KB; downloaded 4753 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

In principiu ar fi ideal ca tramvaiul sa aiba statie si la M2 si la M1 ca sa contribuie (cat de putin) la eliberarea corespondentei dintre cele doua magistrale. E cam greu sa se realizeze legatura asta dintr-o singura statie. Pe de alta parte, nu mi se pare o pierdere prea mare ca tramvaiul sa aiba statiile dese, avand in vedere ca traficul pietonal e deosebit de intens, nu e o idee rea sa duci oamenii cat mai aproape de locul unde au treaba. Ca o solutie, eu as propune statia din varianta Robert la M2 / Magazinul Unirea (trasa cat mai spre magazin cu acces direct in capat la trecere de pietoni si acces M2) PLUS statia din varianta mea la M1 / fosta Banca Religiilor (trasa cat mai spre Mitropolie, dar cu acces direct in capat la M1), eventual cu renuntarea la statiile din capetele Bd. Regina Maria si Bd. C. Coposu.

DAR...

Obligatoriu, in ambele variante, cu tramvaiul prin parc sau pe marginea carosabilului, ca sa avem un numar minim de conflicte de trafic (deci, traseul sa fie exact cum am propus si eu si Robert, doar statiile sa fie o "combinatie" intre propuneri). Propunerea lui wlad nu tine cont de conflictele de trafic (si, in plus, inteleg ca te bazezi pe un scenariu care e destul de fantezist), dar are avantajul statiilor cu legatura la M1 SI M2...

Ca fapt divers, daca ne punem toti de acord asupra unei solutii general acceptate, putem sa o desenam frumos si sa o trimitem ca propunere pt PMUD, oficial, din partea Asociatiei...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul wlad

Costin wrote:
"...Unirea (trasa cat mai spre magazin cu acces direct in capat la trecere de pietoni si acces M2) PLUS statia din varianta mea la M1 / fosta Banca Religiilor (trasa cat mai spre Mitropolie, dar cu acces direct in capat la M1), eventual cu renuntarea la statiile din capetele Bd. Regina Maria si Bd. C. Coposu.

Probabil ca ai dreptate... statiile din Piata Unirii trebuie sa fie una langa Unirea si alta la inceputul Bd Regina Maria - cate una pe fiecare sens.
Costin wrote:
"... Propunerea lui wlad nu tine cont de conflictele de trafic ..."

Nu am luat in considerare conflictul de trafic de pe Splai pentru ca am avut in vedere DESFIINTAREA bretelei Splai-Coposu peste care se va construi linia de tramvai... Si,  atunci nu mai exista niciun conflict la intrarea de pe Splaiul Independentei...
_____________
Edit andrei11 : Stimate coleg, când citezi foloseste fontul normal, nu-l micsora. Multumesc.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Evident este un parc, dar este un parc proiectat prost, intretinut prost, si care functioneaza ca parc doar in incapatanarea unora, poti sa iei si un metru patrat de iarba si sa te intinzi pe el si sa zici ca e parc, daca avem o atitudine de nici un metru patrat de iarba / nici un copac in minus atunci nu mai facem nimic.
Din nefericire orice solutie am adopta tot va ciunti din acel parc iar traficul pietonal prin el va creste, deci va fi nevoie de si mai multe alei sau oamenii vor merge de-a dreptul, deci se vor taia copaci si suprafata de iarba va scadea pentru a face statiile si pentru noi alei, deci dintru-un parc foarte prost o sa avem unul si mai foarte prost, doar din incapatanarea de a avea un parc.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Florinds

Chiar daca va fi mai mic, tot ramane un parc. ;) Sa nu uitam ca suntem la jumatate fata de media impusa de UE in ceea ce priveste spatiile verzi, UE care culmea ne vrea binele (cel putin in privinta asta).

Daca doriti sa trimiteti o solutie, solutia lui Robert este evident cea mai buna, si dupa cum vezi shoppy nici nu are un impact prea mare asupra parcului.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Schita cea mai buna este varianta Tibi - Robert - Costin si o sintetizez  aici.
Accesul Splai - Coposu trebuie lasat pentru ca mai degreveaza "sensgiratoriul".
Copaci taiati...si ce, plantati altii, dar nu in bataie de joc, plantati copaci de copaci si deşi ca sa nu se mai vada om cu om, padure sa fie acolo, ca daca nu ar fi in mijlocul Bucurestiului sa ai senzatia ca o sa te intalnesti cu lupi, porci mistreti si caprioare ( bine, acolo am facut un cerb, dar treceti peste asta ).
Desfiintata porcaria aia Nord Coreeana de fantana si facuta o banda pe sens pentru parcare in spic pentru cei care vor sa se plimbe in parc. Si un pod pietonal ( sau doua ) care sa uneasca cele doua parti ale parcului. Hai ca nu e mare scofala. Pe baza acestei propuneri ( ale lui Robert / Costin / Tibi ) + propunerea mea de desfiintat fantana + plantati copaci multi trebuie mers in continuare.
1-22-2016 12-39-10 PM.png (556.11 KB; downloaded 4921 times)

Evident reactivat accesul de la M 1 si construit o legatura noua pentru accesul laM 2 ( sunt notate pe schita ).

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use