Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 140458 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Shinkasen

133 313 wrote:
Bonjour bonjour. Linia 1 Liberty-Vulcan-Razoare-Milea-Basarab-Stefan Cel Mare-Obor merge?

Ia 40-50 de minute plus ce mai astepti 5-10 minute, sunt 45-60 de minute, iar la intoarcere astepti intre 10-40 de minute drept urmare mai repede ajungi pe jos, undeva pe traseu linia 1 are probleme cu traficul si asta se intampla foarte des, dar cum am spus ar fi mai eficient realizarea M7, desigur daca ar fi sa mai complicam ideiile, n-ar strica daca linia de tramvai 32 ar fi mutata si ea in subteran(partial/total), dar niste extra benzi la drum ar putea incuraja lumea sa ia masina personala.

ps: Aia cu chestia suspendata prin mijlocul Bucurestiului, nu se imbina mai cu nimic, sunt putine locuri pe unde ai putea sa o pui sa fie mai discreta, poate pe linia actuala a lui 41, dar sa iti treaca asa ceva pe de-a lungu' Dambovitei, e aiurea.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Eu oricum ajung mai repede pe jos. Oriunde. Dar nu asta e ideea.
De asta nu imi place mie sa lucrez cu "planseta goala". Si m-am hotarat sa remediez situatia.  :twisted:  :P
Aveti material de lucru sa va dati frau liber imaginatiei. Eu zic ca problema e ca si rezolvata.  :lol:
P.S. Cu suspendatele... in Brooklyn please, nu la Bucuresti, unde mai este loc de ceva metrou. Defapt la Bucuresti eventual deloc, ca mai sunt si niste cutremure prin zona.
IMG194.jpg (74.96 KB; downloaded 3413 times)
IMG195.jpg (81.6 KB; downloaded 3413 times)
IMG196.jpg (81.91 KB; downloaded 3413 times)
IMG198.jpg (77.2 KB; downloaded 3414 times)
IMG199.jpg (89.65 KB; downloaded 3414 times)
IMG200.jpg (67.02 KB; downloaded 3414 times)
Bonus.
Broadway_Brooklyn_IMG_9137.JPG (158.87 KB; downloaded 3408 times)
Bonus.
IMG191.jpg (87.47 KB; downloaded 3410 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul aztec

Gata... am gasit.
Atat discutia cat si cele 2 imagini.

Sedinta CTUAT-2009-06-17
Retineti anul..deci se reincalzeste ciclic iarasi ciorba.

Din pacate se priveste liniar traversarea..
Nu-mi amintesc unde am vazut (Viena/Praga/Budapesta) o coborare a tramvaiului in pasar prin bucla/serpentina. La mitropolie este loc...
La nivelul solului se poate ocolind putin piata si conecteaza cu terminalul de la piata Sf. Vineri pe langa tribunal.
Vise.


PUZ Piata Unirii, legatura de trafic intre tramvaiele 32 si 21 (consultare)*

Pentru a realiza aceasta legatura, care sa scurteze drumul dintre partea de V si cea de E a
orasului, dar si pentru a scadea din aglomeratia zilnica existenta in Piata Unirii, mai ales in
jurul capatului liniei de tramvai 32, ar putea exista doua tipuri de solutii –
1.traversarea prin subteran;
2. traversarea la sol.
Andrei Zaharescu considera ca traversarea prin subteran este mult mai problematica decat cea
de la suprafata, din urmatoarele motive: in zona trecerii pe dedesubt a Dambovitei, in Piata
Unirii, exista o caseta de aplatizare care ar permite cu mare dificultate re-formatarea
conexiunilor de la subsol, in plus trebuind adaugata inca o functiune care nu e deloc usor de
controlat; la iesiri, nu exista posibilitatea executarii unor rampe, care ar trebui sa se intinda pe
distante foarte mari, pentru a folosi o declivitate care sa nu creeze probleme circulatiilor; de
adaugat intentia Metrou SA de a trece tot prin acest punct inca o magistrala, fapt care ar duce
la coborarea extrem de mare si de dificil de realizat a legaturii de tramvai; in fine, crede dl.
Zaharescu, orice discutie ar trebui sa se poarte numai in fata cu profilul desenat al locului,
care sa contina toate sectiunile – existente, dar si propuse. Vlad Cavarnali, luand in
considerare nevoia principala de a face subsolul functional pentru adaugarea inca a unei linii
de metrou, este de parere ca o propunere de traversare a Pietei prin subsol, cu tramvaiul, este cel putin nerealista, daca nu imposibila. Gheorghe Patrascu adera, indirect, la aceasta opinie,
estimand ca o traversare la sol a Pietei pare perfect posibila.
Sorin Gabrea incheie discutiile aratand ca intr-o situatie de acest fel, in care problema
urbanistica principala nu e circulatia auto si pietonala, ci reconfigurarea unei zone
centrale de oras, solutia cea mai indicata ar fi a unui concurs de urbanism care sa aibe
ca tema amenajarea intregii zone, avand ca obiect de studiu „secundar” nevoia de
conexare a celor doua zone de Bucuresti cu ajutorul tramvaiului.
PtaUniriisubtr2.jpg (74.61 KB; downloaded 3372 times)
PtaUniriisubtr1.jpg (300.65 KB; downloaded 3375 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Asta-i... un fel de gluma?  :|  Ca daca e... nu rad inca...
In ce ma priveste... problema e transata. Avem stalpii de-a gata in zona problema cu peisajul, lipsesc liniile si catenara. In restul spatiului stalpi noi nu incomodeaza cu nimic.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Or fi facut aia in spirala dar nu cred ca la spirala au avut curbura de 100m, ca atunci schimbi linia o data pe luna, hai ca deja ne agatam de capete de ata. Si nu la Mitropolie e problema, problema e dincolo, nu vezi ca geniile au pus incepoutul rampei tocmai la Udriste si tot nu pot sa faca statie sub piata ca nu e la nivel, deci ai statie la Corneliu Coposu si dupaia tocmai la 11 Iunie, inteligent nu? Si tot ei zic ca nu se poate.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Si tocmai ce am scris ca acolo in sub terminalul lui 32 sunt niste catacombe (un canal pentru un afluent subteran, un tunel spre manastirea Radu Voda sau mai stiu eu ce), deci exclus sa construiesti ceva peste, ca a si colapsat relativ recent acum 2-3 ani. Si s-a sapat pentru remediere.  :roll: Deci nu baliverne, a fost sapat, toti trecatorii au aruncat un ochi in groapa aia sa vada catacomba.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Florinds

My 2 cents: nu cred ca noua magistrala va putea folosi pasajul pentru tramvai... Pentru ca metroul nu poate cobori de la suprafata, si oricum, ca sa se ajunga la adancimea dorita, panta este hilara, un fel de montagne russe cum a zis cineva. Nu vad sensul, si asa sunt o multime de probleme in oras din cauza ca nu s-a gandit in viitor.
Dar daca are cineva informatii ca nu se poate realiza sub nicio forma M7 din cauze obiective, sigur ca si eu vreau o legatura intre cele doua tramvaie, desi momentan nu am niciun interes.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Strict punctul meu de vedere :
Daca se vrea unirea liniilor 21 cu 32 si nu e cazul ( inca ) de metrou aceasta trebuie facuta obligatoriu subteran si avand urmatorul traseu :
1.png (804.84 KB; downloaded 3259 times)

Schita este una de principiu si nu intru in amanunte, doua detalii de amplasament al statiilor :
1a.png (575.49 KB; downloaded 3261 times)
1b.png (330.3 KB; downloaded 3258 times)

Tunelele vor trebui facute ca sa intre atat metroul cat si tramvaiul, asadar vor trebui sa tina seama de caracteristicile comune ( gabarite, curbe, pante / rampe )
In desenul urmator am reprezentat schematic cele 3 variante, atat metroul / LDH - ul cat sa tramvaiul sunt realizate la scara.
2.png (113.84 KB; downloaded 3260 times)

Statiile vor trebui sa fie gandite ca si statii de metrou si daca rezulta din calcule ca trebuie sa aiba peron central, implicit tramvaiele care vor circula vor trebui sa fie cu usi pe ambele parti. ( Eventual bidirectionale, dar nu e obligatoriu )
Ca si adancime a tunelului acesta va rezulta tot din calcule, este treaba specialistilor, mai ales ca traseul presupune si directii care nu sunt strict sub strazi.
Amintesc aici ca suntem amenintati constant ca trebuie unite cele 3 gari ale Bucurestiului cu tunele, implicit in tunele vor circula trenuri, implicit traseele tunelelor nu vor putea sa respecte trama stradala. Deci daca la tunelele CFR se va putea se va putea si la tunelele propuse de mine.
Cand vor demara in sfarsit si lucrarile pentru M 7 vor avea deja construite 5 statii si tunele respective, se vor distruge rampele de intrare si iesire, dar deja ne pierdem in amanunte. Daca nu sunteti de acord astept criticile voastre.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Slabe sanse. Mie imi face impresia ca va lipseste o imagine virtuala, mintala a celor doua randuri (sau mai bine zic ziduri ca poate asa se contureaza imaginea) de pereti mulati de la M1 prin Piata Unirii. Subteran mai vine maxim M7, altceva 0% sanse.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Păi io ce-am zis putin mai sus ?
Facem tramvai cu transformare in metrou. ( La timpul potrivit ). Am spus destul de clar.
Ai ce ai cu mulatii, una la mana, si M 2 a trecut prin / pe sub mulati, si asta pe vremea lui Ceasca.
Mai sunt mulati prin zona metroului, chiar multi, de exemplu la Lujerului ( Ceasca ) sau la Sudului ( Capitalism ).
Sa nu uitam mulatii de la GdN ( 1 ) unde erau prevazute 2 statii suprapuse, plus pasaj pietonal, asadar ne ducem cu mulatii acolo pe la minus  25  metri ca  :popa: .
Si sa nu uit, mulatii din zona Hasdeu pe care îi va  ( sub )traversa M 4.
Si la Eroilor mai sunt mulati care-i va (sub)traversa M 5. Acum pe bune, de ce te incurca mulatii ?

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

Ideea mea pe care am mai pus-o pe forum cu alte ocazii... totul suprateran + statii dese (avand in vedere fluxul enorm pietonal din zona, mi se pare o idee buna).

unirii.jpg (1.03 MB; downloaded 3216 times)


Daca se va face ceva vreodata, aproape sigur va fi pe la suprafata. Per total, mi se pare decent sa rezulte doar doi timpi de semaforizare in plus prin traversarea intregii piete cu tramvaiul + impactul asupra zonei verzi este minim. Parerea mea e sa dezbatem ce este realizabil, si, daca ajungem la o solutie optima, sa o trimitem si la pmud@pmb.ro.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Da, e perfecta ideea, plus desfiintarea fântânii centrale, e o stupizenie, acolo bulevardul drept, plantat gazon + copaci, chiar se recupereaza mai mult spatiu verde decât ceea ce se pierde prin introducerea tramvaiului pe unde ai propus. Iar acolo unde ai pus o statie de tramvai este si un acces M 1 care acum e inchis, e folosit ca si aprovizionare pentru magazinul din subsol.
102.png (587.39 KB; downloaded 3572 times)
101.png (564.6 KB; downloaded 3434 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Costin, foarte, foarte buna ideea! :D

Andrei, nu stiu, eu unul n-as renunta la fantana centrala. Poate la cele laterale care au o amprenta mare la sol, dar nu la cea centrala. Pe cine deranjeaza oricum? La ce bun bulevardul drept? E chiar asa greu sa tragi stanga dreapta de volan? :roll:  ;) Poate cel mult sa o muti TOT in parcul Unirii, dar in niciun caz renuntat la ea. Plus, ocolirea fantanii are un mare beneficiu, mareste lungimea carosabilului, mai precis iti incap mai multe masini la stop.

 



Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420794 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use