Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 138503 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Si mie mi se pare mult mai ok sa nu mai existe statie la actualul capat al lui 32, si sa existe o statie imediat dupa intersectie, dar...!
Sunt acele spatii de aerisire Metrorex care incurca... De accea nu am pus statii acolo. Ganditi-va ca daca avem acolo statie, peronul spre Regina Maria, ca sa fie ok, trebuie sa aiba o latime de minim 3-4 metri. Pe care nu stiu daca ii avem extra... :)
Dar da, ar fi foarte ok o statie acolo, dupa intersectia cu Bd. Unirii, si una in fata Hanului lui Manuc cat mai spre Unirea. Obligatoriu cu pasaje acces metrou!

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

Gurile de ventilatie se muta foarte usor, asa cum s-a facut deja la Crangasi (constructia pietei) sau Victoriei (constructia unei cladiri private).

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

Andrei, Robert, Costin, deci batem palma pe varianta asta ?...
Chiar mi se pare varianta optimă din toate pdv...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

De la "coltul intersectiei" ( adica Splaiul cu drumul ce duce la Coposu ) si gurile de ventilatie sunt aproximativ 125 m. Nici daca vrei nu faci peron de tramvai de lungime 125 m  :!:  :popa:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul cris_m

Vazand toate variantele propuse in acest topic, pot spune ca cea de mai sus este cea mai ok din toate punctele de vedere. Puteti sa o propuneti la PMUD din partea asociatiei, nu vad ce ati avea de pierdut. :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

Acolo eu am propus ca statia sa fie cat mai spre Mitropolie, adica extremitatea nordica a peroanelor sa se verse in accesul M1, iar extremitatea sudica sa fie cat mai aproape de trecerea de pietoni spre fantani... in cazul asta nu stiu cum iese ca n-am cum sa masor, dar estimez ca intra peste gurile de ventilatie...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

....
1-22-2016 3-09-19 PM.png (1.49 MB; downloaded 4787 times)

Mie mi se pare varianta cea mai realista.
Mai apoi trebuie modificate si macazele de la Coposu / Sf. Vineri, dar deja sunt amanunte.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Nu era vorba de lungime, ci de latime, cat e din carosabil, pana la ventilatie :)

Deci, suntem cu totii de acord ca asa ar fi o solutie destul de buna:
pu01a.png (1.18 MB; downloaded 4877 times)

pu02a.png (1.31 MB; downloaded 4874 times)


?

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Si culmea, azi am trecut pe acolo  dar nu m-am uitat. Oricum sunt foarte apropiate de sosea gurile respective.
Si oricum e o problema rezolvabila.
Da, e varianta cea mai realista.
Si jos cu fantana aia Nord Coreana.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Adrian Rosca

Fantana nu e monument istoric? Poate se supara iar Nicusor Dan  :P  

Poate o mutam pe strada Moliere, in fata casei lui Iliescu, pentru atmosfera :lol:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

Robert, corespondenta M1 e mai sus, punctul verde in desenul tau, vizavi de gurile de metrou existente. Linia ar putea ocoli gurile de ventilatie spre interiorul parcului, iar peroanele sa inceapa imediat dupa guri, in ideea sa fie cam cat 2 tramvaie V3A ca lungime (si cam atat e intre accesul parasit si ventilatii), iar latimea va fi suficienta (cat e latimea ventilatiei, sa fie fix lipit de trotuar peronul spre Rahova), estimez eu... asta daca nu mutam gurile de ventilatie.

Scuze ca tot descriu fara desen dar sunt pe mobil...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Vreau sa subliniez ca toate treburile acestea sunt amanunte rezolvabile.
Ideea e sa se accepte propunerea.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Nu m-as duce asa de sus (spre nord) ca ne apropiem prea mult de statia de la H.Manuc.
Asa cum spune si Andrei, astea sunt deja amanunte, si pana la urma, gurile de ventilatie, intr-adevar se pot muta 10m mai spre est :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul cris_m

Eu ma mai gandeam, ca scria cineva in paginile precedente, sa ramana 21 si 32 2 linii distincte care sa se intersecteze la Sfanta Vineri, unde eventual sa mai fie marita capacitatea terminalului. Mie asa mi s-ar parea varianta cea mai fezabila, ca oricum 40 si 56 sunt scumpe la vedere si oricum nu incurca atat de mult.
Eventual pentru o transbordare facila, 21 sa intoarca in sens trigonometric, iar 32 in sensul acelor de ceasornic, astfel incat sa se intalneasca la acelasi peron, iar calatorii sa nu fie nevoiti sa traverseze.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419427 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use