Stiri, proiecte, perspective

Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde WT_fan06 » Vin, 16 Aug 2019, 12:11

Îmi place foarte mult că înainte de a afla practic de pe azi pe mâine că se demarează proiecte destul de importante, zic eu, pentru foarte mulți dintre noi, primăria a organizat dezbatere, a pus proiectele, desenele, studiile pe masă astfel încât să ştie şi cetățeanul exact cum va arăta acea zonă şi să poată să opineze.

Aşadar, a găsit cineva planşele cu Piața Unirii reorganizată?
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1508
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde rosetti61 » Vin, 16 Aug 2019, 19:14

" - Reconfigurarea insulei situată între strada Bibescu Vodă şi Piaţa Unirii, prin blocarea accesului din strada Bibescu Vodă,..
... Așa se explică mutarea lui 784 prin Bd. Unirii începând de sâmbătă. Întrebarea este: ce se va întâmpla cu mașinile care veneau de pe Bd. Regina Maria și intrau în Piața Unirii prin str. Bibescu Vodă?"

Este vorba de insula dintre Bibescu Voda si Aleea III unde opreste expresul la bloc - se anuleaza virajul existent prin prelungirea pastilei pana in trotuarul de langa bloc, capatul lui 32 ramane asa cum e, cu breteaua pe care vin 117 si 232 ca sa intre in Bd. Regina Maria. Expresul nu are legatura cu lucrarile, celelalte linii de ce nu sunt afectate? 784 avea un traseu cam intortocheat si s-a rezolvat cu "ascutisul" facut prin Libertatii si Regina Maria (nu stiu daca era utila portiunea respectiva de traseu.
rosetti61
Membru Silver
 
Mesaje: 1308
Membru din: Mie, 03 Feb 2010, 01:28

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde V2A » Vin, 16 Aug 2019, 19:46

M-am gândit și la acea insulă, dar am zis că breteaua aceea nu prea este folosită și nu s-ar câștiga mare lucru prin blocarea ei. Pe acolo ies doar cei parcați pe ciotul străzii Ienăchiță Văcărescu (unde era ”Adorama” până acum câțiva ani). Cumulat, însă, cu știrea despre modificarea lui 784, am tras concluzia că era vorba de insula de la capătul lui 32.
784 nu avea stații pe tronsonul Libertății - Regina Maria și nu va avea nici acum, pe noul parcurs prin Bd. Unirii, deci nu conta prea mult porțiunea veche de traseu. Posibil doar să fie puțin mai scurtă noua variantă.
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 1633
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde subway guru » Vin, 16 Aug 2019, 20:39

Certificat de urbanism, PUZ, autorizatii+avize, ceva cat de cat legal sau e inca o piraterie in tara lu’ Papurica Voda?!?
:oops:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde ANTENA » Vin, 16 Aug 2019, 22:22

Pare o lucrare inventata de ieri pe azi, un soi de experiment, remember Baneasa.

In afara de unirea 32/21, dupa orice alta inventie in Piata Unirii ramane intrebarea: bun, si pe urma?
ANTENA
Membru Bronze
 
Mesaje: 347
Membru din: Lun, 29 Mar 2010, 21:30

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde andrei11 » Vin, 16 Aug 2019, 23:42

Așa, din surse aiurea cică vor să desființeze parcarea de pe prima bandă de la Unirii la Parlament...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17040
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde subway guru » Sâm, 17 Aug 2019, 00:28

Eu vorbeam de lucrarea de constructii, nu demolezi asa cum iti vine pe chelie si nici nu modifici strazi <pe picior>, de azi pe maine, ca nu suntem in Burchina Fasoloasa
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde rosetti61 » Sâm, 17 Aug 2019, 00:34

Ultimele lucrari de anvergura privind reconfigurarea circulatiei in Piata Unirii au fost in 1997 - altul era traficul atunci, fata de 1990, acum nu mai face fata. Se poate regandi circulatia astfel incat sa nu se mai ocoleasca inutil scuarul si sa ajungi direct dinspre Tribunal in Regina Maria (banda respectiva e acum statie de taxi)? 117 si 232 pot vira pe langa blocul de colt in loc sa ocoleasca (statia se poate face acolo). Sistemul pagubos de acum a ramas din vremea cand autobuzele intorceau in jurul buclei de tramvai (chiar si inainte de aparitia acestuia, la fel faceau, numai ca intoarcerea efectiva se facea in fata aleii Patriarhiei, la insula ce se modifica acum). De la reprelungirea autobuzelor la Unirii, in 1990, autobuzele opresc in statia de pe partea scuarului.

Doua imagini aeriene cu Piata Unirii (zona Bibescu Voda) realizate in primvara lui 1990, in care se vad insula respectiva si scuarul tramvaiului.
https://www.agefotostock.es/age/es/Stoc ... /Z33-47230
https://www.agefotostock.es/age/es/Stoc ... /Z33-47237
Insula apare si in alta fotografie tot din 1990, cu statie RATB.
https://bucurestiulmeudrag.ro/fotografi ... 80592b13d5
rosetti61
Membru Silver
 
Mesaje: 1308
Membru din: Mie, 03 Feb 2010, 01:28

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde aztec » Sâm, 17 Aug 2019, 03:28

Pt cine vrea sa se distreze..
Fantasme cu metrouri P@R..
Desene..
Clic pe poza pt marire...si distractie


Imagine

si alta...e doar link pt ca e mare rau..

https://www.oar-bucuresti.ro/documente/ ... C04171.jpg
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2465
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde Citaro2037 » Mar, 20 Aug 2019, 11:38

Deci doar un SF acest "Park & Ride" de la intrarea pe A1 în Militari?
Citaro2037
 
Mesaje: 27
Membru din: Lun, 12 Dec 2016, 00:35

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde misterr » Lun, 09 Sep 2019, 18:54

Ce mari lucrări de infrastructură au în lucru primăriile din București

Imagine

Noul an școlar prinde Primăria Capitalei cu câteva mari șantiere deschise și cu restricțiile de circulație aferente. Cele mai afectate cartiere sunt Drumul Taberei, Militari și Crângași din cauza lucrărilor la metrou, Pasajul Ciurel și Podul Grant. Astfel, din cauza lucrărilor la Pasajul Ciurel sunt restricții pe Șoseaua Virtuții, traficul fiind deviat pe bretelele podului și prin organizarea de șantier. La Podul Grant, nu se circulă pe sensul dinspre Turda spre Crângași, dar reprezentanții municipalității spun că săptămâna viitoare vor deschide circulația pe o bandă de pe acest sens. În zona de Nord, cea mai importantă lucrare este lărgirea străzii Fabrica de Glucoză, unde se circulă cu sens unic, dinspre Autostrada A3 spre Calea Floreasca. Pe Șoseaua Giurgiului se circulă cu dificultate din cauza lucrărilor de modernizare desfășurate de Primăria Sector 4.

Imagine

Pasaj Ciurel

La Pasajul Ciurel sunt restricții de circulație pe Șoseaua Virtuții, traficul fiind deviat pe bretelele podului și prin organizarea de șantier. De asemenea, spre Splai nu se mai poate face stânga de pe sensul dinspre Crângași.

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a promis în luna august că lucrările la Pasajul Ciurel se vor finaliza până la finalul anului și va fi deschisă circulația pe pod.

„Conform grafiului de execuție, prima etapă a acestui proiect, Nodul Virtuții, se va încheia la sfârșitul acestui an, atunci când vom începe, în conformitate cu legislația în vigoare, testele statice și dinamice. După această etapă, Nodul Virtuții - acest obiectiv de investiții atât de așteptat de bucureșteni - va putea fi redat circulației! (...) Reamintesc faptul că acest proiect, inițiat în urmă cu 12 ani, a fost preluat cu un grafic de execuție de doar 10 %, iar în prezent, nodul Virtuții, componentă a acestei investiții, este realizat în proporție de peste 90%”, declara Gabriela Firea pe 8 august. În perioada următoare, lucrările la acest obiectiv de investiții vor viza suprastructură tablierului metalic, montarea și tensionarea hobanelor și infrastructură bretelelor aferente acestui pasaj.

În ceea ce privește etapa a doua a proiectului, respectiv bucata cuprinsă între Pasajul Ciurel și bd. Uverturii, primarul general a dat oridunul de începere pentru lucrările de proiectare.

Primăria Capitalei a demarat lucrările la drumul expres spre Autostrada București-Pitești în 2010, iar potrivit documentelor prezentate la vremea respectivă, artera, de 8,3 km, ar fi urmat să facă legătură între Splaiul Independenței și autostrada A1. Licitația pentru executarea lucrării a fost câștigată de către consorțiul JV Bogl - Astaldi - Euroconstruct -Tehnologica și Proiect București, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la începerea lucrării, respectiv anul 2014.

Lucrările au fost oprite la câteva luni după ce au început atât din cauza litigiilor cât și din motive financiare. În 2014 au fost reluate, însă s-a lucrat cu viteza melcului.

Primarul Gabriela Firea spune că atunci când a preluat lucrarea, această era la 13%. Potrivit primarului Gabriela Firea, motivele blocajului au fost următoarele: nu s-au făcut plăți către constructor, nu au fost mutate rețelele edilitare, descărcarea arheologică a durat foarte mult.

Podul Grant

Primăria Capitalei a început lucrările de consolidare și reabilitare a Podului Grant în luna aprilie 2018. În prezent circulația este blocată pe sensul dinspre Turda spre Crângași și pe bretelele aferente, a explicat Marius Coaje, consilierul pe probleme de infrastructură a primarului Gabriela Firea. Acesta spune că o bandă de pe acest sens va fi deschisă săptămâna viitoare.

”Pe sensul dinspre Turda către Crângași traficul trebuia închis până anul viitor în martie, dar colegii de la Compania Municipală dau drumul de pe 9 septembrie la o bandă pe sens. Până vine zăpada sperăm să dăm drumul și la cealaltă bandă”, a explicat Marius Coaje.

Valoarea investiției se ridică la circa 52,2 milioane lei, iar lucrările trebuie să fie gata în 2 ani, potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați de Consiliul General. Lucrările sunt realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București.

Tramvaiul 41 circulă, dar sunt restricții pe Podul Grant

Linia de tramvai 41, care asigură transportul călătorilor între cartierul Ghencea și nordul Capitalei, și-a luat circulația de pe 31.08.2019, după o suspendare de aproximat două luni.

Astfel, tramvaiele liniei 41 își vor relua circulația între terminalele „Piața Presei Libere” și „Ghencea” pe Bd. Expoziţiei, Bd. Mărăşti, Bd. Alexandru Averescu, Str. Turda, pasajul Grant, Şos. Crângaşi, Str. Virtuţii, Str. Lujerului, Str. Braşov, Bd. Ghencea. Restricții de trafic sunt în continuare pe Podul Grant, unde tramvaiele vor circula alternativ în ambele sensuri pe firul de circulaţie dinspre Şos. Virtuţii spre Str.Turda.

STB SA va menține în continuare liniile navetă de autobuz 641 și 642 pentru preluarea călătorilor și, în plus, va înfiinţa o nouă linie navetă de autobuze, 643, care va funcționa între terminalele „Ghencea” și „Lujerului”, pe Bd. Ghencea, Str. Braşov, Str. Lujerului, cu întoarcere în rondul situat înainte de intersecţia cu Bd. Iuliu Maniu. Pe acest traseu autobuzele vor opri comun cu cele ale liniei 641, precum şi în staţiile terminale „Lujerului” amplasate pe Str. Lujerului înainte şi după rond.

Pasajul Nicolae Grigorescu - se circulă pe sub pod

La pasajul de la Nicolae Grigorescu nu sunt mari schimbări, noutatea fiind că se lucrează la proiectare pentru mutarea liniilor Tranelectrica. Reamintim că pasajul este finalizat în proporție de peste 90% încă din 2018, dar nu poate fi terminat deoarece trebuie mutate liniile de înaltă tensiune care trec pe deasupra pasajului și aparțin Transelectrica. Circulația pe sub pod a fost deschisă, iar acum Primăria Capitalei face ultimele lucrări pentru a permite deschiderea circulației pe sub pod spre strada Iuliu Hațeganu.

Pasajul face parte din străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu care constă în lărgirea B-dului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, realizarea unui scuar median de 7-12 metri și lărgirea trotuarelor la 5 metri, construirea unui pasaj peste Dâmbovița. În etapa a doua artera va ajunge până în Șoseaua Olteniței.

Proiectul a fost început în martie 2010 și ar fi trebuit încheiat la sfârșitul anului 2012. Lucrarea a fost însă blocată circa patru ani deoarece Consiliul General al Municipiului București nu a aprobat exproprierile, estimate la o valoare de 35 milioane lei (8 milioane euro). În urma unei licitații, valoarea proiectului a fost stabilită la 90 milioane lei. Lucrările au fost reluate în luna martie 2014. Exproprierile pentru prima etapă a lucrării sunt estimate la 30,9 milioane de lei.

Anul acesta Primăria Capitalei a demarat procedurile de expropriere pentru etapa II a proiectului, continuarea lucrărilor de la pasaj până în zona intersecției Șos. Olteniței – Șoseaua Vitan Bârzești . Noua arteră va avea o lungime de 1,3 km, 6 benzi și 3 stații de autobuz. Lucrările se estimează că vor costa 63 milioane lei.

Lucrări reconfigurare Piața Unirii

Pe 16 august, Primăria Capitalei a început reconfigurarea Pieței Unirii. Proiectul vizează reorganizarea circulaţiei pe tronsonul dintre strada Halelor şi Splaiul Independenţei, iar lucrarile constau în:

- Reconfigurarea insulei situată între strada Bibescu Vodă şi Piaţa Unirii, prin blocarea accesului din strada Bibescu Vodă,

- Reconfigurarea alveolelor pentru staţiile STB prin delimitarea benzilor de circulaţie prin intermediul unor spaţii verzi construite cu borduri ridicate,

- Delimitarea benzilor de circulaţie dedicate transportului în comun pe mijlocul Pieţei Unirii şi pe partea dreaptă a Splaiului Unirii, prin intermediul marcajelor şi/sau a stâlpişorilor, după caz,
- Reconfigurarea insulelor din intersecţia Splaiul Unirii cu Splaiul Independenţei/Piaţa Unirii, respectiv dintre Piaţa Unirii şi B-dul Corneliu Coposu,

- Crearea unei benzi auto suplimentare pe Splaiul Independenţei, prin mutarea trotuarului către parc cu 1,8 m,

- Organizarea de şantier se va realiza cu afectarea minimă a vecinătăţilor cât şi a circulaţiei auto şi pietonale.

Marius Coaje, consilierul pe infrastructură al primarului Gabriela Firea spune că restricțiile de circulație vor fi ridicate luni, lucrările de asfaltare fiind finalizate.

Lărgire Fabrica de Glucoză

Pentru lărgirea străzii Fabrica de Glucoză, circulația pe această arteră se desfășoară cu sens unic, dinspre autostrada A3 spre Calea Floreasca. Lucrările la acest obiectiv de investiții au avansat, la începutul lunii august 70% dintre rețelele edilitare fiind relocate și modernizate, iar zidul de sprijin aproape finalizat.

”Se lucrează în continuare la viitoarea canalizare pluvială, iar relocarea stâlpilor de electricitate este aproape finalizată. Pe tronsonul cuprins între Calea Floreasca și strada Barbu Văcărescu a fost finalizat zidul de sprijin, a fost realizată decopertarea pe jumătate din lungime, iar umplutura cu balast a ajuns la peste 40%. De asemenea, au fost finalizate umpluturile la cotele de fundare și drenurile aferente zidurilor de sprijin. În ceea ce privește tronsonul dintre strada Barbu Văcărescu și Șoseaua Petricani, constructorul a luat decizia reproiectării, cu costuri minime de expropriere și execuție, a intersecției din zona străzii Chefalului. Au fost finalizate toate demolările, iar zidul de sprijin este ridicat în proporție de peste 85%. Pe sensul închis circulației auto au fost efectuate decopertări, săpături în vederea permiterii accsului la rețele, umpluturi la cotele de fundate și au fost începute lucrările pentru realizarea drenurile aferente zidurilor de sprijin. Relocarea rețelelor de utilități publice continuă. Într-un stadiu avansat se află lucrările la rețeaua de apă și canalizare, dar și la rețeaua de gaze naturale”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Primăria Capitalei pe 10 august.

Municipalitatea a început pe data de 3 august 2018 lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză de la două la patru benzi. Termenul de execuție este 15 luni, însă reprezentanții municipalității au promis inițial că va fi gata în 12 luni.

Costul lucrării se ridică la 173 milioane lei, incluzând exproprierile. Lucrările sunt executate de Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L.-S.C. TRACON S.R.L.-S.C. PRIMACONS GROUP S.R.L., valoarea contractului fiind de 48.228.719,48 lei fără TVA.

Șoseaua Giurgiului

Traficul pe Șoseaua Giurgiului se desfășoară cu dificultate din cauza lucrărilor Primăriei Sector 4 de înierbare a liniei de tramvai, pentru sistemul de irigații fiind punctual denivelări în carosabil. Lucrările de modernizare a arterei vizează atât partea carosabilă cât și cea pietonală, pe o lungime de 8 kilometri, pe ambele sensuri de circulație.

În cadrul acestora, anumite tronsoane de pe Șoseaua Giurgiului vor fi lărgite, iar trotuarele vor fi astfel reconfigurate pentru a avea o lățime mai mare. Mai mult, vor fi amenajate noi locuri de parcare în spic, ajungându-se la un total de aproximativ 2.000 de parcaje publice, se arată pe site-ul Primăriei Sector 4.

Totodată vor fi create piste pentru biciclete, pe ambele sensuri de circulație, iar spațiile verzi vor fi extinse și vor fi transformate în grădini publice, cu mobilier urban nou și zone de relaxare.

Bd. Iuliu Maniu

Primăria Sectorului 6 derulează în prezent lucrări de înlocuire a bordurilor în mai multe zone de pe bulevardul Iuliu Maniu. Astfel, în multe locuri parcarea la bordură nu mai este posibilă și chiar și circulația pe prima bandă este restricționată.

O astfel de zonă mai extinsă care va fi perturbată chiar și la începutul anului școlar este pe ulevardul Iuliu Maniu de la Lujerului și până la Apaca și Piața Leu.

Imagine
Foto: Borduri noi pe bd. Iuliu Maniu
---

Lucrările la metroul din Drumul Taberei

Proiectul Magistralei 5 ar trebui să fie gata la finalul anului și, deși au fost ridicate multe din restricițiile și devierile de trafic din cartierul Drumul Taberei, în continuare există locuri și zone unde există unele lucrări.

La Răzoare în continuare șoseaua din zona stației Academia Militară este restircționată la două benzi pe sens în curba care dă în Șoseaua Panduri.

De aseamenea, mai sunt lucrări de realizat și în zona pieței Drumul Taberei și intersecția dinspre parc, acolo unde se lucrează la realizarea acceselor de la stația tramvaiului 41 spre metrou.

Podul CFR Constanța

Lucrările de consolidare a podului CFR peste Calea Grivița vor mai dura până în luna noiembrie, însă acestea se vor derula în mare măsură doar noaptea, în intervalul 0:30 și 05:00.

Deocamdată lucrările ce se execută țin de infrastructura podului, dar vor urma și lucrări care vor afecta liniile de tramvai care trec pe sub pod. ”Menţionăm faptul că, şi în etapa în care lucrarea va implica restricţii pe ambele sensuri ale liniei de tramvai, circulaţia autovehiculelor se va desfăşura în continuare tot pe câte o bandă de circulaţie, cu lăţimea de minimum 2,5 m, pe fiecare sens”, se arăta într-un comunicat al CFR.

Lărgirea bulevardului Prelungirea Ghencea începe luni

Lucrările pentru supralărgirea bulevardului Prelungirea Ghencea din Capitală sunt programate să înceapă luni, 9 septembrie.

Contractul privind supralărgirea bulevardului este în valoare de aproximativ 73,5 milioane euro fără TVA, costul total al proiectului este de aproximativ 122 milioane euro.

Primarul Gabriela Firea a precizat că noua arteră, care va avea aproximativ 6 km, va avea cale dublă de tramvai, 2 benzi de circulație pe sens, pistă de biciclete, trotuare și spații verzi între acestea și partea carosabila. Totodată, se va mai realiza si un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri, a mai precizat ea.

Primele lucrări vor fi de demolare.

Proiectul începe pe Bulevardul Ghencea, de la Terminalul Tramvaiului 41, traversează intersecția cu Str. Brașov, se continuă cu Prelungirea Ghencea, se intersectează cu principalele străzi și se termină la intersecția cu Centura Municipiului București, într-un nod intermodal. Toate intersecțiile cu drumurile laterale vor fi reamenajate, iar cele cu străzile Brașov, Valea Oltului și Râul Doamnei vor fi semaforizate.

Proiectul propus se va corela cu Nodul Rutier de la Domnești care se afla sub coordonarea CNAIR, prin care se realizează legătura cu Centura București.

La toate cele de mai sus se mai adaugă și lucrări executate prin oraș de către Apa Nova, conform informațiilor transmise de Primăria Capitalei.

Lucrări în execuție operator SC APA NOVA BUCUREȘTI SA:

1 EXTINDERE RETELE DE APA POTABILA SI CANALIZARE IN ZONA DRUMUL GARII (BUCLEI,GARII, IORDAN DUMITRU, MAMAIA, MEDRESTI ,POIANA URSULUI, FIORDULUI), SECTOR 1
2 INLOCUIRE APA FOISORUL DE FOC, ZECE MESE, FERDINAND
3 INLOCUIRE APA DECEBAL-UNIRII-MAXIMILIAN POPPER
4 EXTINDERE RETEA PUBLICA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA A ORASULUI VOLUNTARI PE SOS. COLENTINA,
5 INLOCUIRE RETEA APA-STR. RAMASAGULUI
6 INLOCUIRE RETEA APA SOS. COLENTINA
7 INLOCUIRE RETEA CANALIZARE-REPUNERE IN FUNCTIUNE COLECTOR GEORGE ENESCU
8 INLOCUIRE RETEA APA SPL.INDEPENDENTEI( (INTRE COTROCENI SI EROII SANITARI)
9 INLOCUIRE RETEA CANALIZARE SI APA STR. BLANARI, BACANI, SELARI
10 INLOCUIRE RETEA CANALIZARE STRADA RADITEI S5
11 INLOCUIRE RETEA CANALIZARE HARICLEA DARCLEE S1
12 INLOCUIRE RETEA CANALIZARE LOGOFATUL TAUTU S3
13 INLOCUIRE RETEA APA JOASA PRESIUNE I.MIHALACHE S1
14 INLOCUIRE RETEA APA BUL.BARBU VACARESCU S2
15 INLOCUIRE RETEA APA STR. MATEI MILLO S1
16 INLOCUIRE RETEA APA STR. ZAMFIR MARCU S2
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3575
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde subway guru » Lun, 07 Oct 2019, 22:00

Greierasii au cantat la cobzareala toata vara si acum s-au trezit <furnicutze> harnice in pragul iernii si incearca sa puna batiste pe tzambalul dezacordat... :popa:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde andrei11 » Lun, 07 Oct 2019, 22:08

Lărgirea Fabricii de Glucoză ? Yessssssssss ! A dispărut supralărgirea. Cum or fi reușit ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17040
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mesajde TibiV » Mar, 08 Oct 2019, 05:59

Just for fun...
Pe Pallady, aproape de IKEA & terminalul de la depoul STB, au pus doua panouri luminoase.
Imagine
Primul panou:
Imagine
Evident, de aproape nu se mai vede nimic...
Imagine
Al doilea panou este la terminalul/accesul la depoul Titan
Imagine

Intreb si eu... Nu era mai simplu cu panouri clasice, din tabla?!....
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9313
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori