Switch to full style
Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor
Scrie un răspuns

Re: Stiri, proiecte, perspective

Lun, 11 Mar 2019, 20:13

Primaria Generala nu stie cum sa arunce pe geam 17 milioane de euro, asa ca s-a gandit sa faca 8 pasarele pietonale. Consider acest proiect o greseala monumentala, pe langa disconfortul estetic, vor fi si profund inutile, oamenii sar gardurile de la linia de tramvai, cine va urca scari si apoi va cobora ca sa ajunga pe cealalta parte a bulevardului? In vest lucrurile stau invers, pietonii castiga spatiu, dar noi suntem originali. :evil:
Comunicatul oficial: http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7383
Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat proiectul de hotarare privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru un numar de 8 pasarele pietonale

Primaria Capitalei: 8 noi pasarele pietonale in Bucuresti
La propunerea Primarului General, Gabriela Firea, consilierii generali au aprobat astazi proiectul de hotarare privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru un numar de 8 pasarele pietonale.
Proiectul a fost aprobat cu 30 de voturi pentru si 13 voturi impotriva. Au votat pentru 23 de consilieri PSD, 4 consilieri ALDE, 2 consilieri PNL si 1 consilier PMP. Impotriva proiectului au votat 13 consilieri USR.
Primarul General, Gabriela Firea:

"Cele opt investitii vor aduce beneficii atat pietonilor cat si soferilor, iar suma totala estimata se ridica la 17,21 milioane euro. Proeictul va avea drept consecinte directe fluidizarea traficului pe arterele peste care vor fi construite pasarelele si cresterea sigurantei pietonilor".

Masurile fac parte din categoria celor de crestere, la nivelul Capitalei, a mobilitatii urbane.
Sumele estimate, pentru fiecare investitie in parte, sunt urmatoarele:
- Sos. Mihai Bravu nr. 30 (2,1 milioane euro)
- Sos. Alexandriei nr. 2 - iesire Bucuresti-Bragadiru (2,06 milioane euro)
- Calea Grivitei - RATB Carpati (2,9 milioane euro)
- Bd. Doamna Ghica - RATB Dimitrie Grozdea (2,1 milioane euro)
- Sos. Pipera - sediu Prefectura Pasapoarte (2 milioane euro)
- Sos. Pipera nr. 63-65 (2 milioane euro)
- Str. Liviu Rebreanu - la Park Lake Mall (2 milioane euro)
- Bd. Iuliu Maniu - la Cora (2,05 milioane euro).

Re: Stiri, proiecte, perspective

Lun, 11 Mar 2019, 20:50

Firea promite 8 pasarele de sticlă, cu lifturi în Capitală. Cum vor arăta

Click pe imagine pentru video:

Imagine

În cel mult 3 ani Bucureştiul ar trebui să aibă câteva pasaje pietonale, noi, de sticlă şi cu lifturi, unul rutier, dar şi cea mai mare Sală Polivalenta din România.

Sunt noile promisiuni ale Primăriei Capitalei, care ar trebui să înceapă construcţiile până la sfârşitul acestui an. Realizarea unei Sălii Polivalente este la a doua încercare, după ce prima a eşuat în instanţă.

Primul proiect al Primăriei Capitalei pentru o sală polivalentă s-a blocat în instanţă acum câţiva ani, după ce a trecut de faza de licitaţie.

Acum primăria face o nouă încercare de a ridica o Sală Polivalentă lângă Arenă Naţională, până în 2023. Aceasta ar trebui să aibă 60.000 de metri pătraţi, 380 de locuri de parcare, 5 terenuri de suprafaţă.

Ar urma să fie folosită la concerte, dar şi pentru toate sporturile, spun reprezentanţii primăriei. Mai puţin cele de iarnă, iar costul este pe măsură.

Gabriela Firea, primarul capitalei: “Aceasta are o capacitate până acum nemaîntâlnită în România de 20.000 de locuri. Costul estimat este de 138 de milioane de euro. Timp de execuţie, 3 ani, maximum 3 ani.”

Şi pentru şoferi şi pietoni, primăria vine cu veşti. După zeci de accidente provocate de cei care nu mai aveau răbdare să stea la bariera de cale ferată din zona Andronache, Consiliul Gerenal a adoptat un proiect prin care anunţă construirea unui pasaj.

Deocamdată proiectul este doar pe hârtie. Dacă va fi gata, va avea o lungime de un kilometru şi 2 benzi pe sens. Podul care supratraversează Calea Ferată la Andronache va fi primul din Bucureşti cu trotuare, dar şi piste pentru biciclete.

Marius Coaja, consilierul primarului general: “Dacă lucrurile merg aşa cum ne propunem şi nu avem contestaţii sau anumite probleme din punct de vedere al legislaţiei, înseamnă că la sfârşitul anului să începem execuţia acestui pasaj. 2022 să fie gata.”

Pentru pietoni, primăria promite pasarele.

Pasarelele vor fi de sticlă şi vor avea inclusiv lifturi pentru persoane cu dizabilităţi şi vor costa 18 milioane de euro. Dacă lucrările vor începe anul viitor, ar trebui să fie gata în cel mult 12 luni.

Re: Stiri, proiecte, perspective

Lun, 11 Mar 2019, 22:05

Asta este critinatate maxima.
Pe Pipera chiar nu este problema din cauza trecerilor, coloana incepe mai incolo si oricum sta politia saptamanal cu radarul ca sunt 3 benzi si sa nu alerge cu bolizii toti copiii de bani gata din Pipera.
La Carpati este mereu blocaj din cauza semafoarelor, deci nu ajuta cu nimic pasarela, mai ales ca o sa se construiasca metroul, deci numai aia mai lipseste acolo.
La Iuliu Maniu din nou este semafor si blocaj, nu incurca nimic trecerea de pietoni.

Re: Stiri, proiecte, perspective

Lun, 11 Mar 2019, 22:23

Probabil ca cei de la PMB asculta cu sfintenie de invataturile Bibliei, ca doar sotul duamnei este ctitor de catedrale...

Ferice cei saraci cu duhul...

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mar, 12 Mar 2019, 00:05

Eu nu vad pasarelele de sticla decat niste noi "foi de desen" pentru dereglatii psihic cu spray-uri sau noi locuri de adunat boschetari si mizerie, cum s-a intamplat cu orice constructie publica din orasul asta.

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mar, 12 Mar 2019, 08:45

Nici pasajele subterane pietonale nu sunt o plăcere :(
Și despre pasajele rutiere subterane nici nu aș vrea să începem o discuție, știm prea bine că durează construcția de la 3 ani în sus.

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mar, 12 Mar 2019, 22:04

http://www.b365.ro/mobi/pasajul-unirii- ... 60380.html

Pasajul Unirii intră în reparaţii. Va fi reabilitat cu aproape 100 de milioane de lei

Pasajul Unirii va fi reabilitat cu peste 97 de milioane de lei, după ce un proiect de hotărâre pe această temă a fost adoptat în şedinţa CGMB de luni.


"Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi lucrărilor de intervenţii pentru obiectivul de investiţii 'Reabilitare/consolidare Pasaj Unirii' (...) Finanţarea investiţiei se va realiza din bugetul propriu al municipiului Bucureşti", se arată în proiectul de hotărâre adoptat.

Valoarea totală a proiectului, inclusiv TVA, este de 97.143.400,80 de lei, iar durata de realizare a investiţiei este de 2 ani.

În raportul de specialitate al proiectului se arată că în 2017 au fost expertizate podurile şi pasajele din administrarea Administraţiei Străzilor, printre care şi Pasajul Unirii. Urmare a expertizării tehnice s-a ajuns la concluzia că se încadrează în starea tehnică IV, deci una nesatisfăcătoare.

"Pentru a asigura condiţiile minime de siguranţă a circulaţiei rutiere sunt necesare lucrări de reabilitare/consolidare a infrastructurii şi suprastructurii pasajului (...) Lucrările de intervenţie sunt necesare pentru remedierea deficienţelor constructive constatate şi a degradărilor apărute din infiltraţiile din apa freatică, îmbătrânirii hidroizolaţiei, de asemenea infiltraţii prin rosturile degradate şi prin fisurile apărute", mai relevă sursa citată.

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mie, 13 Mar 2019, 08:16

Hidroizolație -> decopertare? În Piața Unirii???

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mie, 13 Mar 2019, 11:36

Ce, nu ai prins "data trecuta"? :lol: Las ca prinzi acu! :roll:

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mie, 13 Mar 2019, 12:37

Data trecuta a durat sub 3 luni.
Acum va dura sub 3(0?) ani ... :(

Re: Stiri, proiecte, perspective

Mie, 13 Mar 2019, 13:11

Treziți-vă la realitatea secolului XXI !!!!!!!!!


Re: Stiri, proiecte, perspective

Mie, 13 Mar 2019, 19:23

Proiect de 6 luni. Executat "ca la carte".

Re: Stiri, proiecte, perspective

Joi, 14 Mar 2019, 16:57

Daca au putut la Lujerului or face si la Unirii.

Re: Stiri, proiecte, perspective

Dum, 17 Mar 2019, 12:15

TibiV scrie:Data trecuta a durat sub 3 luni.
[...]


Pai data trecuta l-au placat frumos si au schimbat citeva lampi.

A, i-au dat si o matura.

Tin minte c-a rezistat cam o saptamina pina s-a infipt primul bolid si - ca urmare - Primaria a deci ca nu mai are rost sa faca lucrari de intretinere de nici un fel.
Scrie un răspuns
Pagina
precedentă
Pagina
următoare