Topic: Stiri, proiecte, perspective
1874 posts, 558900 views
📖 Pagination options
- C0ndu
-
Posted:
-
- ps4
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ps4
Exista in intentie realizarea giratoriului dintre Kaufland si Veranda, precum si legatura cu Sos. Electronicii? Din planul de mai sus inteleg ca da.
Exista in intentie realizarea giratoriului dintre Kaufland si Veranda, precum si legatura cu Sos. Electronicii? Din planul de mai sus inteleg ca da.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
danutzu_2910
@c0ndu
Cu placere, dar nu era necesar "quote" la mesaj..
(ca tot e in aceiasi pagina, si chiar mesaj precedent... )
@c0ndu
Cu placere, dar nu era necesar "quote" la mesaj..
(ca tot e in aceiasi pagina, si chiar mesaj precedent... )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
C0ndu, foloseste te rog functia POSTREPLY ( stânga jos ) si nu mai folosi QUOTE decât atunci când e absolut necesar. Multumesc.
C0ndu, foloseste te rog functia POSTREPLY ( stânga jos ) si nu mai folosi QUOTE decât atunci când e absolut necesar. Multumesc.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Referitor la subiectul Veranda... s-au finalizat carosabilul si trotuarul noi pe partea pietei... si cam asta tot. Nu pare ca intentioneaza sa mai faca ceva anul asta.
Legat de "indreptare" tramvaiului pe Ziduri Mosi... nu se poa', pen' ca noul trotuar este de fapt in si pe proprietatea Veranda, motiv pentru care este si pazit de bodyguarzii lor, ca daca actioneaza pradatorii acolo practic ei sunt raspunzatori. Viitorul refugiu de tramvai care (teoretic) se va construi ar obtura carosabilul, daca vreodata Veranda se reorganizeaza/inchide si isi face gard la limita de proprietate.
Adica e o mare ciorba. Unii i-ar zice parteneriat public-privat.
Referitor la subiectul Veranda... s-au finalizat carosabilul si trotuarul noi pe partea pietei... si cam asta tot. Nu pare ca intentioneaza sa mai faca ceva anul asta.
Legat de "indreptare" tramvaiului pe Ziduri Mosi... nu se poa', pen' ca noul trotuar este de fapt in si pe proprietatea Veranda, motiv pentru care este si pazit de bodyguarzii lor, ca daca actioneaza pradatorii acolo practic ei sunt raspunzatori. Viitorul refugiu de tramvai care (teoretic) se va construi ar obtura carosabilul, daca vreodata Veranda se reorganizeaza/inchide si isi face gard la limita de proprietate.
Adica e o mare ciorba. Unii i-ar zice parteneriat public-privat.
- lucica
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
lucica
Cica...B-dul Basarabia si Sincaiul sunt pe lista de modernizare anul acesta
Cica...B-dul Basarabia si Sincaiul sunt pe lista de modernizare anul acesta
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
Pana nu vad bugetul, nu cred.
PS: Pe Sincai oricum nu se schimba nici o pietricica pana nu se da drumul la Piata Sudului...
Pana nu vad bugetul, nu cred.
PS: Pe Sincai oricum nu se schimba nici o pietricica pana nu se da drumul la Piata Sudului...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Florinds
Abia terminasera cu luptele seculare de la Piata Muncii. Sa vedeti acum lupte milenare pe Basarabia.
Abia terminasera cu luptele seculare de la Piata Muncii. Sa vedeti acum lupte milenare pe Basarabia.
- clt
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
clt
Basarabia chiar are nevoie de o ampla reabilitare.
In opinia mea, pe Basarabia se pot face trotuare, parcari si spatiu verde, precum Bd. Unirii (nu va ganditi ca folosind aceleasi materiale, ci la configuratie), iar linia de tramvai trebuie musai despartita de restul traficului, greentrack. Personal as vrea sa vad mai multe semafoare (cu trecerile de pietoni aferente), iar trecerile de pietoni nesemaforizate desfiintate (ca pieton iti risti viata traversand pe acolo). Mai exista posibilitatea parcarilor in spic precum L. Rebreanu, insa mi se pare mai ok separat de trafic precum Bd. Unirii (bineinteles, pe prima banda dupa reabilitare oprirea sa fie interzisa si sanctionata dur, ca sa circulam ca oamenii pe doua benzi).
Pe Sincai inca nu are rost, trebuie finalizat P. Sudului.
Basarabia chiar are nevoie de o ampla reabilitare.
In opinia mea, pe Basarabia se pot face trotuare, parcari si spatiu verde, precum Bd. Unirii (nu va ganditi ca folosind aceleasi materiale, ci la configuratie), iar linia de tramvai trebuie musai despartita de restul traficului, greentrack. Personal as vrea sa vad mai multe semafoare (cu trecerile de pietoni aferente), iar trecerile de pietoni nesemaforizate desfiintate (ca pieton iti risti viata traversand pe acolo). Mai exista posibilitatea parcarilor in spic precum L. Rebreanu, insa mi se pare mai ok separat de trafic precum Bd. Unirii (bineinteles, pe prima banda dupa reabilitare oprirea sa fie interzisa si sanctionata dur, ca sa circulam ca oamenii pe doua benzi).
Pe Sincai inca nu are rost, trebuie finalizat P. Sudului.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
abc_XC
Podul Constanta aflat in Sectorul 1 langa intersectia Sos. Chitilei si Bd. Bucurestii Noi care subtraverseaza magistrala 800 ar putea fi introdus in programul de lucrari pe 2017 al CFR SA. E clar ca problema nu se va rezolva prea curand. Raspunsul primit de la CFR SA:
Podul Constanta aflat in Sectorul 1 langa intersectia Sos. Chitilei si Bd. Bucurestii Noi care subtraverseaza magistrala 800 ar putea fi introdus in programul de lucrari pe 2017 al CFR SA. E clar ca problema nu se va rezolva prea curand. Raspunsul primit de la CFR SA:
Podul Constanta.jpg (122.79 KB; downloaded 3693 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
Cam ambiguu raspunsul. Acolo ar trebui si o largire, nimic despre asta...
Cam ambiguu raspunsul. Acolo ar trebui si o largire, nimic despre asta...
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Sava_6115-6315
Caruta cu prosti!!!! Cand s-a facut hobanatul peste linia cf de centura la Otopeni, CFR a abandonat partea nordica a centurii feroviare. Acum nici macar catenara nu mai are, iar elementele de siguranta lipsesc cu desavarsire! Daca CFR-ul vrea sa modernizeze acest pasaj, mai mult decat lucrari de reparatii / cosmetizare nu vad. Traficul feroviar nu poate fi oprit! Tot ce inseamna trenuri de marfa de la si spre Constanta pe aici trec. Un ocol pe centura de sud al trenurilor ar insemna haos in traficul rutier. Si asa se amana introducerea trenului Gara de Nord - Progresu....Trenurile de persoane ar putea sa fie limitate la Gara Obor sau Baneasa.
Plus ce puncta Costin: aici e nevoie urgenta de o largire!! Zilnic sunt ambuteaje , zona se gatuie pe iesire de la 3 benzi la 1 jumate plus linie de tramvai! Iar pe intrare e si mai grav, aici varsandu-se doua bulevarde cu 2 benzi + linie de tramvai.
Daca nici acum cand avem acelasi partid la conducerea capitalei, a guvernului si a parlamentului, autoritatile responsabile nu reusesc sa se coreleze......
Caruta cu prosti!!!! Cand s-a facut hobanatul peste linia cf de centura la Otopeni, CFR a abandonat partea nordica a centurii feroviare. Acum nici macar catenara nu mai are, iar elementele de siguranta lipsesc cu desavarsire! Daca CFR-ul vrea sa modernizeze acest pasaj, mai mult decat lucrari de reparatii / cosmetizare nu vad. Traficul feroviar nu poate fi oprit! Tot ce inseamna trenuri de marfa de la si spre Constanta pe aici trec. Un ocol pe centura de sud al trenurilor ar insemna haos in traficul rutier. Si asa se amana introducerea trenului Gara de Nord - Progresu....Trenurile de persoane ar putea sa fie limitate la Gara Obor sau Baneasa.
Plus ce puncta Costin: aici e nevoie urgenta de o largire!! Zilnic sunt ambuteaje , zona se gatuie pe iesire de la 3 benzi la 1 jumate plus linie de tramvai! Iar pe intrare e si mai grav, aici varsandu-se doua bulevarde cu 2 benzi + linie de tramvai.
Daca nici acum cand avem acelasi partid la conducerea capitalei, a guvernului si a parlamentului, autoritatile responsabile nu reusesc sa se coreleze......
- survola
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
De mentionat ca spre Baneasa mai greu cu largirea, ca doar au venit niste ****** de la acelasi MT si au construit metrou tot pe unde le-a ****** lor mintea, deh, MT dauneaza grav sanatatii PMB in general si PS1 in special.
Problema cu centura de sud nu este traficul, ca doar s-a demonstrat peindelete ca lui MT i se rupe de traficul pe centura de sud, problema este ca este linie simpla si neelectrificata.
Cu centura CF de nord este alta poveste, ea nu a fost abandonata, doar ca tot traficul a fost pe acolo atat timp cat s-a facut modernizarea aici si ar fi fost necesare si niste reparatii pe acolo, dar acum cand ai o alta sina proaspat modernizata si in garantie evident ca bagi tot traficul pe aici si nu te apuci sa faci reparatii pe o ruta paralela.
Nu stiu ce sunt acelea elemente de siguranta dar te asigur ca in afara catenarei(demontata tot de ei), nu lipseste absolut nimic.
De mentionat ca spre Baneasa mai greu cu largirea, ca doar au venit niste ****** de la acelasi MT si au construit metrou tot pe unde le-a ****** lor mintea, deh, MT dauneaza grav sanatatii PMB in general si PS1 in special.
Problema cu centura de sud nu este traficul, ca doar s-a demonstrat peindelete ca lui MT i se rupe de traficul pe centura de sud, problema este ca este linie simpla si neelectrificata.
Cu centura CF de nord este alta poveste, ea nu a fost abandonata, doar ca tot traficul a fost pe acolo atat timp cat s-a facut modernizarea aici si ar fi fost necesare si niste reparatii pe acolo, dar acum cand ai o alta sina proaspat modernizata si in garantie evident ca bagi tot traficul pe aici si nu te apuci sa faci reparatii pe o ruta paralela.
Nu stiu ce sunt acelea elemente de siguranta dar te asigur ca in afara catenarei(demontata tot de ei), nu lipseste absolut nimic.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination