Topic: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
104 posts, 36170 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
andrei11
Nicio pagubă, ori se fac altele cu aceeași temă ( dar nu obligatoriu ) ori se refac conform cu cele originale consultând o fotografie, probabil că s-au făcut poze înainte de demolare.
Nicio pagubă, ori se fac altele cu aceeași temă ( dar nu obligatoriu ) ori se refac conform cu cele originale consultând o fotografie, probabil că s-au făcut poze înainte de demolare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
subway guru
Nici macar, ar fi fost suficient sa respecti <stilul arhitectonic> al zonei, in rest s-ar fi putut imagina orice <nebunie> doar sa nu fie ca nuca-n perete...
Eu am dat exemple personale prin proiectele pe care le-am pastorit
Munca de documentare cade in sarcina fiecarui specialist, doar n-ai avea pretentia sa-i scolarizez eu <moka> pentru ca apoi sa-si ia unii <tainul> fara un minim efort...
Nici macar, ar fi fost suficient sa respecti <stilul arhitectonic> al zonei, in rest s-ar fi putut imagina orice <nebunie> doar sa nu fie ca nuca-n perete...
shoppy wrote:
Pai posteaza aceste exemple, sa le avem disponibile pentru data viitoare.
Eu am dat exemple personale prin proiectele pe care le-am pastorit
Munca de documentare cade in sarcina fiecarui specialist, doar n-ai avea pretentia sa-i scolarizez eu <moka> pentru ca apoi sa-si ia unii <tainul> fara un minim efort...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
shoppy
Doar ca specialistul o sa spuna ca el s-a documentat si ca solutia lui este cea mai buna, si daca, comunitatea nu vine cu contraexemple atunci ramane ca are dreptate.
Doar ca specialistul o sa spuna ca el s-a documentat si ca solutia lui este cea mai buna, si daca, comunitatea nu vine cu contraexemple atunci ramane ca are dreptate.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
subway guru
Si voi ce paziti? V-a cazut legatura la net? Ca nu va pretinde nimeni nici sa studiati manuale de stricta specialitate, nici sa cititi revistele dedicate si nici sa audiati simpozioane stiintifice...
N-ai constatat ca n-am apelat niciodata la asa ceva ci doar la bunul simt comun?
Shoppy, n-am sa obosesc niciodata sa va repet cele trei intrebari fundamentale care trebuie puse si la care trebuie raspuns in orice proiect si in orice situatie:
De ce, cum si pentru ce?
Abia dupa aceea vin <detaliile> gen in cat timp, cat ne costa, etc.
Si voi ce paziti? V-a cazut legatura la net? Ca nu va pretinde nimeni nici sa studiati manuale de stricta specialitate, nici sa cititi revistele dedicate si nici sa audiati simpozioane stiintifice...
N-ai constatat ca n-am apelat niciodata la asa ceva ci doar la bunul simt comun?
Shoppy, n-am sa obosesc niciodata sa va repet cele trei intrebari fundamentale care trebuie puse si la care trebuie raspuns in orice proiect si in orice situatie:
De ce, cum si pentru ce?
Abia dupa aceea vin <detaliile> gen in cat timp, cat ne costa, etc.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
aztec
Ce avem acuma ca pod CF cred ca este de fapt un pod STAS gen piese lego pretabil peste tot unde este nevoie de o trecere peste ceva.
Mai ca ai putea sa cumperi de la Dedeman la bucata, customizabil, livrabil a 2-a zi. Bine exagerez, dar intelegeti ideea.
Nu este o lucrare de arta, cum mai sunt numite podurile, nu este ceva pretabil in orase, nu este ceva pretabil ca la principala intrare in oras, intr-o zona cu caracter aparte.
Dar asta avem.
Acum vad ca se adopta solutia mascarii podului cu alta lucrare, pasajul pietonal...cum vroiau sa mascheze Casa Poporului cu Catedrala....sau alte constructii imprejurul ei...
Ce avem acuma ca pod CF cred ca este de fapt un pod STAS gen piese lego pretabil peste tot unde este nevoie de o trecere peste ceva.
Mai ca ai putea sa cumperi de la Dedeman la bucata, customizabil, livrabil a 2-a zi. Bine exagerez, dar intelegeti ideea.
Nu este o lucrare de arta, cum mai sunt numite podurile, nu este ceva pretabil in orase, nu este ceva pretabil ca la principala intrare in oras, intr-o zona cu caracter aparte.
Dar asta avem.
Acum vad ca se adopta solutia mascarii podului cu alta lucrare, pasajul pietonal...cum vroiau sa mascheze Casa Poporului cu Catedrala....sau alte constructii imprejurul ei...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
subway guru
Sunt curios daca au aviz de la ministerul culturii...ar trebui intrebati...
P.S.
@shoppy
Iti inteleg frustrarile legate de ministerul inculturii, au atatea rateuri si bube-n cap ca nu i-ar spala nici sf. Ioan Botezatorul cu sapte ape ale Iordanului, dar...e ca la curtea costifutionala, oricat i-ai dispretui nu poti sa nu tii cont...
Sunt curios daca au aviz de la ministerul culturii...ar trebui intrebati...
P.S.
@shoppy
Iti inteleg frustrarile legate de ministerul inculturii, au atatea rateuri si bube-n cap ca nu i-ar spala nici sf. Ioan Botezatorul cu sapte ape ale Iordanului, dar...e ca la curtea costifutionala, oricat i-ai dispretui nu poti sa nu tii cont...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
shoppy
Deocamdata ministerul acesta reuseste 2 chestii:
- cand trebuie tinut cont de el, jocurile se fac pe la spate sau li se da cu tifla ziua in amiaza mare(pericol public de prabusire) si "monumentul" tot se demoleaza
- cand nu trebuie tinut cont de el, atunci se baga si doar intarzie lucrurile aiurea
Daca am avea o vedere realista atunci am elimina cele 90% false monumente si ne-am concentra sa le salvam pe cele 10% adevarate monumente care chiar merita salvate, dar nu, ei tin cu dintii de impotenta lor tocmai pentru a se asigura ca in orice proiect ei sunt unul din locurile unde se da spaga.
Eu inteleg ca tu te chinui cu ei ca doar nu se baga nimeni de bunavoie cu capul in gura lupului sa fie la mana unui asemenea minister si ai vrea ca toti sa joace dupa aceleasi reguli, dar daca ar fi sa nu se poata construi metrou sau ceva gen Basarab fara demolarea de "monumente" sigur s-ar rezolva si la voi asa cum se rezolva si la altii.
Deocamdata ministerul acesta reuseste 2 chestii:
- cand trebuie tinut cont de el, jocurile se fac pe la spate sau li se da cu tifla ziua in amiaza mare(pericol public de prabusire) si "monumentul" tot se demoleaza
- cand nu trebuie tinut cont de el, atunci se baga si doar intarzie lucrurile aiurea
Daca am avea o vedere realista atunci am elimina cele 90% false monumente si ne-am concentra sa le salvam pe cele 10% adevarate monumente care chiar merita salvate, dar nu, ei tin cu dintii de impotenta lor tocmai pentru a se asigura ca in orice proiect ei sunt unul din locurile unde se da spaga.
Eu inteleg ca tu te chinui cu ei ca doar nu se baga nimeni de bunavoie cu capul in gura lupului sa fie la mana unui asemenea minister si ai vrea ca toti sa joace dupa aceleasi reguli, dar daca ar fi sa nu se poata construi metrou sau ceva gen Basarab fara demolarea de "monumente" sigur s-ar rezolva si la voi asa cum se rezolva si la altii.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
TibiV
Cum va arăta pasarela pietonală de 7,3 milioane de lei pe care Primăria Capitalei vrea să o facă lângă Fântâna Miorița?
Primăria Capitalei va construi o pasarelă pietonală pe Șoseaua București-Ploiești lângă fântâna Miorița, potrivit unui proiect aprobat anul trecut de Consiliul General. Aceasta va avea o lungime de 140 metri, o lățime de 3 metri, o înălțime de 22 metri și municipalitatea estimează că va costa până la 7,3 milioane lei. În studiul de fezabilitate, obținut de HotNews.ro, au apărut primele simulări cum va arăta aceasta. Aspectul este important deoarece în zonă sunt mai multe clădiri monument istoric.
Potrivit studiului de fezabilitate, pasarela va avea o structură metalică, balustradele vor fi din metal și sticlă, iar copertina din sticlă cu rezistență mare la transmisia razelor ultraviolete. Pasarela va avea și lifturi, iar zona pietonală va fi pavată cu beton amprentat ce imită scoarța de copac. Scopul pasarelei este de a înlocui trecerea de pietoni de la sol, una foarte periculoasă pentru pietoni.
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22898316-dezbatere-publica-foto-cum-arata-pasarela-pietonala-7-3-milioane-lei-care-primaria-capitalei-vrea-faca-langa-fantana-miorita-soseaua-bucuresti-ploiesti.htm
In articol sunt si alte poze...
Autorul este Catiușa Ivanov .
Cum va arăta pasarela pietonală de 7,3 milioane de lei pe care Primăria Capitalei vrea să o facă lângă Fântâna Miorița?
Primăria Capitalei va construi o pasarelă pietonală pe Șoseaua București-Ploiești lângă fântâna Miorița, potrivit unui proiect aprobat anul trecut de Consiliul General. Aceasta va avea o lungime de 140 metri, o lățime de 3 metri, o înălțime de 22 metri și municipalitatea estimează că va costa până la 7,3 milioane lei. În studiul de fezabilitate, obținut de HotNews.ro, au apărut primele simulări cum va arăta aceasta. Aspectul este important deoarece în zonă sunt mai multe clădiri monument istoric.
Potrivit studiului de fezabilitate, pasarela va avea o structură metalică, balustradele vor fi din metal și sticlă, iar copertina din sticlă cu rezistență mare la transmisia razelor ultraviolete. Pasarela va avea și lifturi, iar zona pietonală va fi pavată cu beton amprentat ce imită scoarța de copac. Scopul pasarelei este de a înlocui trecerea de pietoni de la sol, una foarte periculoasă pentru pietoni.
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22898316-dezbatere-publica-foto-cum-arata-pasarela-pietonala-7-3-milioane-lei-care-primaria-capitalei-vrea-faca-langa-fantana-miorita-soseaua-bucuresti-ploiesti.htm
In articol sunt si alte poze...
Autorul este Catiușa Ivanov .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
andrei11
Bine că are înălțimea de 22 m... E înălțimea pilonilor ( sau cum s-or numi ), nu e înălțimea trotuarului... Și arată ca vizavi de Fântăna Miorița... Iar poza asta nu prea seamănă cu prima...140 m o fi lungimea totală, inclusiv a căilor de acces, șos București - Ploiești nu are acolo 140 m indiferent din ce unghi privești...
Bine că are înălțimea de 22 m... E înălțimea pilonilor ( sau cum s-or numi ), nu e înălțimea trotuarului... Și arată ca vizavi de Fântăna Miorița... Iar poza asta nu prea seamănă cu prima...140 m o fi lungimea totală, inclusiv a căilor de acces, șos București - Ploiești nu are acolo 140 m indiferent din ce unghi privești...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
subway guru
Asa, ochiometric, soseaua are acolo cca. 30m.
Un <tunel> de sticla cu acoperis orizontal nu mi se pare o idee stralucita, nu-l va spala de praf ploaia si nu prea vad nici cum l-ar curata chiar si cu <alpinisti> spalatori de vitrine...poate doar cu prb-uri...
____________________
@shoppy
La orice lucrare mai importanta de infrastructura urbana e imposibil sa nu dai peste puzderie de monumente, situri arheologice sau zone protejate...
Ministerul Culturii ar trebui sa revizuiasca anual lista dar n-o face e ca la PUZuri, sa faca monografie si studiu istoric aia care se impiedica de lista lor.
Nepotii nepotilor nostri daca vor vrea sa umble la minunata zabrelita vor avea probleme ca pe locul ala apare un pod monument istoric!
In ce priveste metroul si Basarab as avea multe de povestit pe aceasta tema dar mi-e teama ca divagam prea mult in off-topic desi probabil ar fi interesant de vazut <concret> cum se trateaza fara sa calci legea si fara sa apelezi la sfanta spaguta.
Asa, ochiometric, soseaua are acolo cca. 30m.
Un <tunel> de sticla cu acoperis orizontal nu mi se pare o idee stralucita, nu-l va spala de praf ploaia si nu prea vad nici cum l-ar curata chiar si cu <alpinisti> spalatori de vitrine...poate doar cu prb-uri...
____________________
@shoppy
La orice lucrare mai importanta de infrastructura urbana e imposibil sa nu dai peste puzderie de monumente, situri arheologice sau zone protejate...
Ministerul Culturii ar trebui sa revizuiasca anual lista dar n-o face e ca la PUZuri, sa faca monografie si studiu istoric aia care se impiedica de lista lor.
Nepotii nepotilor nostri daca vor vrea sa umble la minunata zabrelita vor avea probleme ca pe locul ala apare un pod monument istoric!
In ce priveste metroul si Basarab as avea multe de povestit pe aceasta tema dar mi-e teama ca divagam prea mult in off-topic desi probabil ar fi interesant de vazut <concret> cum se trateaza fara sa calci legea si fara sa apelezi la sfanta spaguta.
- burli
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
burli
Daca il fac suprateran : iarna zapada va trebui inlaturata (unde ? pentru a putea fi util) , ploaie , soare puternic , vant , toate duc la un disconfort la traversare, apoi noxe , as prefera subteran , utilitati acolo nu cred ca sint asa de multe
sa il faca repede casetat ca sa mearga repede la la pasajul de la beraria h
Daca il fac suprateran : iarna zapada va trebui inlaturata (unde ? pentru a putea fi util) , ploaie , soare puternic , vant , toate duc la un disconfort la traversare, apoi noxe , as prefera subteran , utilitati acolo nu cred ca sint asa de multe
sa il faca repede casetat ca sa mearga repede la la pasajul de la beraria h
- aztec
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
aztec
Pana la urma...avem mai mule propuneri...
Si ne pricopsim cu unul ca pe DN1 din teava?
Pana la urma...avem mai mule propuneri...
Si ne pricopsim cu unul ca pe DN1 din teava?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
subway guru
Deocamdata avem pe tapet un PUZ, nu un SF.
Urmarind plansa de reglementari observam ca:
-un picior al paserelei sta fix peste viitorul traseu M6;
-zona rezervata constructiei e marcata clar si e destul de restransa.
Si acum comentariile, legat de <ilustrarea> ouvrajului:
-depaseste substantial zona rezervata;
-in solutia <hobanata> stalpul deasupra metroului e problematic rau de tot, probabil ar fi fost de preferat unul singur pe vis-a-vis.
Oricum nu e de inteles cum au aprobat niste indicatori tehnico-economici fara un SF care sa analizeze doua-trei solutii constructive din care sa rezulte solutia preferabila.
Amatorism maxim.
Deocamdata avem pe tapet un PUZ, nu un SF.
Urmarind plansa de reglementari observam ca:
-un picior al paserelei sta fix peste viitorul traseu M6;
-zona rezervata constructiei e marcata clar si e destul de restransa.
Si acum comentariile, legat de <ilustrarea> ouvrajului:
-depaseste substantial zona rezervata;
-in solutia <hobanata> stalpul deasupra metroului e problematic rau de tot, probabil ar fi fost de preferat unul singur pe vis-a-vis.
Oricum nu e de inteles cum au aprobat niste indicatori tehnico-economici fara un SF care sa analizeze doua-trei solutii constructive din care sa rezulte solutia preferabila.
Amatorism maxim.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate
•
Choose destination