Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița

104 posts, 35807 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Da, credeam ca amesteci demolarea structurii de rezistenta fara nici o valoare arhitecturala cu demolarea elementelor regaliste de catre comunisti si cu demolarea frescii comuniste de catre nea jean-pedala cu excavatorul la revolutie.
Am uitat de acest minister munte de incompetenta si mai nou instrument politic care, in ciuda incadrarii a jdemii de chestii ca monument fara absolut nnici o justificare, nu a reusit niciodata sa apere vreun monument, doar sa intarzie strategic absolut orice demolare de unde se poate suge ceva ca dupaia tot sa se demoleze dupa ce s-a supt.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița 1689

Vechiul pod avea o arhitectura care se incadra in linia zonei.
Ceea ce a ajuns intregul areal in ziua de azi e o ilustrare perfecta a politicii arhitectonice din zilele noastre...

Cine a permis constructia din vecinatatea Vilei Dumitru Minovici (o cladire unicat cred in stil Tudor din Bucuresti) ?
Cine a macelarit de ani de zile Fintina Miorita ?
Cine a lasat Gara Baneasa sa se degradeze in asa hal ?

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

Linia arhitecturala au distrus-o comunistii in '50 toamna si apoi revolutionarii in '89 iarna.
Cand a venit MT in '06, au gasit ce se vede in prima poza(ignorati "tevile" albastre, chiar nu mai gasesc alta poza), acolo nu mai este nici un monument.
Tot ce mai ramasase "artistic" erau sigiliile regiunilor Romaniei, intr-o reprezentare care nu are absolut nici o valoare artistica, doar descriptiva, si care se pot reproduce foarte bine pe culeele actuale, vezi poza 2.
Gasiti aici mai multe poze cu ce s-a demolat in '06, va convingeti ca nu este vorba de nici un artificiu artistic sau vreo linie arhitecturala, totul este pur structural si utilitar.
https://foto.agerpres.ro/foto/detaliu/1088755

Noi meritam un pasaj nou frumos si rezultat in urma unui concurs de proiecte, nu din cauza ca acolo ar fi fost vreodata un monument, nu din cauza ca Ministerul Culturii a inregistrat jdemii de nonmonumente doar ca apoi sa-si urle la luna incompetenta si neputinta, ci perntru ca asa este normal intr-un oras civilizat.
Din nefericire imi pastrez ideea ca nu exista nicaieri un pod/pasaj feroviar cu o asemenea deschidere fara unghiuri si diagonale inestetice, cine are vreun contraexemplu as fi curios sa-l vad.
1081212.jpg (74.42 KB; downloaded 4070 times)
1081799.jpg (76.47 KB; downloaded 4070 times)

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

Și acum se poate monta o butaforie pe o anumită înălțime a podului care să se integreze armonios cu Gara Băneasa și Fântăna Miorița.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița mihai_atanasiu

Este foarte clar ca acolo trebuie facut pasaj pietonal subteran. Se poate incepe treaba la M6 cu acest pasaj.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

NU se poate începe treaba la M 6 cu acel pasaj. Pasajul se execută separat față de M 6. Poate M 6 o să poată să-l construiască peste 40 de ani,  pasajul pietonal ar cam fi necesar acum.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

@shoppy
As mai dori doar sa-ti indrepti atentia intr-o directie, de ce podisca asta noua atat de minunata si de <apreciata> e adaptata ca sa se brodeasca cat de cat la o lungime ceva-ceva mai scurta decat era gandita nu cumva e supradimensionata cam aiurea??? Sau invers, de ce n-au largit strada la cat ar fi permis suprastructura neciuntita!
Ce sa fac, orice <ciudatenie> bizara naste inevitabil intrebari ciudate si doar aparent bizare chiar si la o examinare sumara!
Q.E.D.
:bere:

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița ByOnu

Guru, poate se avea in vedere o linie de tramvai si nu voiau sa scada numarul de benzi. :roll:

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Aveau ei la vremea aia asa o grija de liniile de tramvai de nu-ti povestesc...dovada??? Podul Constanta!
Sa mai pomenim despre grija netarmurita pentru pietoni de la podisca de peste lac masurabila in locuri de veci???
Ramane cum am zis si sa parafrazam:
Somnul ratiunii naste monstri.
:twisted:
Ce facem, chemam si aici pontonierii?
:bere:
Tot la o examinare sumara observam ca in final s-a adaugat doar un spatiu verde pe mijloc, s-au largit nu prea mult trotuarele si cam atat. Plus afacerea cu fierul vechi dejucata de un acar Paun excesiv de vigilent. Poate nu stiai dar ISPCFul a ajuns parca in proprietatea unui celebru taietor de vagoane!...sau ma insel?

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

UE se gandeste foarte bine cand impune ca un pod nou care o sa tina 100 de ani sa aiba o deschidere mai mare decat cel vechi, ca poate peste 50 de ani ne mai vine mintea la cap, noi insa ne gandim cine fura fierul de la ala vechi, cine vinde fierul de la ala nou, chestie de moment, diferenta de clara de mentalitate.
Daca maine s-ar fi face si podul Constanta acolo nu ar mai carcoti nimeni ca cine a furat, cine a vandut, e urat, cine a demolat monumentul, si altele.
Iar vechiul pod Herastrau era lafel de daunator pietonilor ca actualul, si daca se apucau sa puna gard de la Miorita la Herastrau sau sa fac o pasarela pietonala sigur se gaseau expertii sa justifice ca defapt nu trebuie, ca nu e problema MT, ca se terfelesc banii MT ca sa fie votat actualu de la PMB, ca uite ce pasare daunatoare vinde fierul, etc.
____________________
Apropo de pasaj, solutia cu arc va place?, exemplu:
https://youtu.be/M22brI041tQ?t=2133

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Mie personal da, dar exista poduri noi in arc mai elegante de atat, mai ales in zone urbane sau zone turistice.
Ceea ce incerc sa va conving este ca un pod e <lucrare de arta> si nu e deloc obligatoriu sa fie urat ca porcul.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița ByOnu

Absolut de acord cu Guru. Aceasta mentalitate trebuie aplicata pentru orice. Mergem prea mult pe utilitarist si atat.

Putem compara arhitectura banala a statiilor M3-2008 cu cele de pe M5, spre exemplu.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

Pai posteaza aceste exemple, sa le avem disponibile pentru data viitoare.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița ByOnu

Basoreliefurile de mai sus au fost depozitate undeva? :|

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use