Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița

99 posts, 34760 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița survola

George wrote:
Păcat însă că nu sunt rampe lungi de acces pentru biciclişti.

Parcă e un nene cu bicicletă într-o imagine cu pasajul.
Probabil a urcat cu liftul.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița George

@andrei11:
Dragă Andrei, n-am înţeles nimic din bălmăjeala cu capitalist şi comunist, decât că: 1) vrei să fii ironic; 2) vrei să sugerezi că urbanismul comunist a fost - deşi ca vai de el, adaug eu, uită-te la trotuarele de pe Titulescu, de ce n-a lăsat acolo Ceauşescu mai mult spaţiu, e altă discuţie; în fond, dintre diferitele tipuri de urbanism comunist îl preferam pe cel de tip sovietic, cu bulevarde largi şi spaţii verzi - este totuşi superior aberaţiilor şi dezordinilor actuale.
De acord, dar nu poţi pune în seama capitalismului (deşi nu înţeleg nici ce înţelegi tu prin capitalism, nici ce are capitalismul cu pasarela, dar mă rog) haosul urbanistic şi inconştienţa criminală a unor administraţii postcomuniste provinciale.

Dacă vrei să vezi planificare urbană de tip (mai) capitalist, du-te oriunde din Ungaria mai spre vest (Germania îmi venise în gând iniţial) şi mai vorbim, apropo de spaţii şi pasarele.

Eu spun ceva simplu: faptul că peste 10 ani va fi pasarelă subterană pe M6 (care, însă, este un proiect cu multe necunoscute şi variabile, fiind încă vehement contestat de destui care ar putea în viitor să şi decidă ceva pe tema asta) nu exclude utilitatea unei pasarele supraterane ACUM. Cel puţin 10 ani va fi singura traversare sigură. Iar când vor fi amândouă variantele, abia atunci intrăm în capitalism  ;) , adică vom avea alternative şi vom vedea ce va alege pietonul.

Şi mai adaug ceva, eu unul nu agreez acest tip de raţionament: să moară proiectul concurent ca să trăiască ăla de-l prefer eu.
Să exemplific:
Faptul că vrem să facem M6 e foarte bine, dar nu exclude trenul suprateran, ar fi foarte bine să se facă şi acela, e foarte bine şi dacă primăria bagă autobuze lungi la frecvenţe decente pe 783; cine ştie cum e la sosiri în Otopeni şi ce greu mai ieşi cu maşina de acolo înţelege ce spun;
Faptul că vrem metrou nu ne face să ne uităm chiorâş la transportul de suprafaţă, care trebuie dezvoltat, întrucât nu vom putea acoperi totul cu metrou.
Şi sunt multe alte situaţii în care sunt mai multe remedii alternative ori succesive pentru o anumită problemă, nu trebuie să ne fixăm pe unul singur, ci trebuie să găsim o strategie optimă.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

# Bogdan Ciorascu nu sunt miștouri ieftine, dar de ce să interzici virajul la stânga acolo ?  Așa cum am precizat, mulți confundă Șos București - Ploiești cu o Autostradă Urbană. Se pare că și tu.
Strada Tipografilor / respectiv  accesul la Gara Băneasa ( mă rog, gara nu are activitate acum ) este o stradă din București și nu de pe o autostradă fantezistă, autostradă pe care se cred mulți șoferi. Și ca să închei, și în Pasajul subteran auto Unirii mulți se cred pe o Autostradă Urbană...

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița Bogdan Ciorascu

5 minute de analiza in zona ti-ar fi de ajuns!
Dar vorbele goale sunt mai la indemana...
Si se pare ca ti-a intrat in minte meteahna asta cu autostrada urbana.
Eu iti zic ca acolo pentru siguranta rutiera atat de mult trambitata interzici virajul stanga si amplasezi un semafor cu buton pentru pietoni...asta pana facem pasarele, magistrale si alte minuni.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Eu as dori sa facem o scurta introducere a subiectului mai intai de toate,,,
Subiectul s-a nascut pe ordinea suplimentara a CGMB din 6septembrie, la punctul 12:
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 180906.pdf
Din pacate fiind pe ordine suplimentara, nu avem expunerile de motive, avem doar hotararea:
http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=38557
si anexa:
http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... 583_18.pdf
plus un articolas de presa:
https://adevarul.ro/news/bucuresti/inve ... index.html

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița ByOnu

George wrote:
Unu, nu toţi agreează să coboare sub pământ, mi se pare util să existe alternativa pasarelei supraterane...


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

O voi spune asa: cui ii pasa ce agreeaza unii? Zau? :lol: Pe principiul asta si pasajul de la Universitate trebuie dublat cu o pasarela supraterana. :lol:

Problema mea cu aceasta pasarela este ca poate fi ATAT DE SIMPLU inlocuita cu un semafor cu buton. Ce valori de trafic pietonal avem la Fantana Miorita, ma rog, care sa justifice aceasta investitie? Cate un pieton ratacit la 5 minute care coboara din autobuz?

PMB se plange ca nu are bani pentru atatea, iar aceasta pasarela nu este eligibila pentru fonduri nerambursabile. Sunt efectiv bani aruncati pe care i-am putea folosi pentru a reabilita o cladire sau pentru a reasfalta niste strazi.

Ia spuneti-mi si mie va rog, CINE va realiza mentenanta lifturilor? O sa fie ca la Pasajul Basarab!

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița Bogdan Ciorascu

ByOnu wrote:
Problema mea cu aceasta pasarela este ca poate fi ATAT DE SIMPLU inlocuita cu un semafor cu buton. Ce valori de trafic pietonal avem la Fantana Miorita, ma rog, care sa justifice aceasta investitie? Cate un pieton ratacit la 5 minute care coboara din autobuz?


Adevarat. Investitie minima, rezultate maxime.
Foarte periculosi in zona dupa cum am mai zis sunt soferii care vor sa efectueze virajul la stanga in orice directie.
Referitor la pietoni, fluxul ar putea creste in viitorul apropiat avand in vedere mutarea sediului Ministerului Fondurilor Europene in imediata apropiere.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

S-a intamplat ceva semnificativ din 6 septembrie si pana azi, o dezbatere publica, o documentatie de urbanism, ceva cat de cat, ca sa merite atentia noastra?
As recomanda totusi sa rasfoiti minuta sedintei...eventual si articolasul din adevarul unde se pomenesc si alte ispravi <gandite> pe aceeasi tema...
8-)

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița WT_fan06

Soluția de avarie pentru următorii 10 ani ar fi semaforul cu buton. După deschiderea M6 se vor aglomera stațiile prin împrejurimi iar valorile de trafic pietonal vor creşte, astfel că va fi necesară o pasarelă. Acolo e proiectată pasarela cu viziune spre viitorul îndepărtat, ca să evităm BĂTAIA DE JOC de la Tineretului.

Totuşi, felul cum e proiectată acea trecere subterană a stației de metrou e stupid. Modelul lui #onu este cel corect, cu mențiunea că a uitat să precizeze şi că ieşirile dau fix în stația de autobuz şi asta e mai important decât toate, după părerea mea.

Faza cu pasarelele sub/supraterane e alta - le dă şoferilor impresia că sunt pe "autostrada urbană", iar asta nu ridică nivelul de siguranță al nimănui. Şoferul goneşte zicând că nu îşi mai face griji pentru pietonii care traversează, iar pietonii sunt "trimişi la plimbare". Nu asta e viziunea!

PS: voi vă simțiți în siguranță mergând pe trotuarul acela minuscul de-a lungul şoselei? Eu mă simt de parcă merg aproape de banda 1 a unui drum express.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița Bogdan Ciorascu

subway guru wrote:
S-a intamplat ceva semnificativ din 6septembrie si pana azi, o dezbatere publica, o documentatie de urbanism, ceva cat de cat, ca sa merite atentia noastra?
As recomanda totusi sa rasfoiti minuta sedintei...eventual si articolasul din adevarul unde se pomenesc si alte ispravi <gandite> pe aceeasi tema...
8-)

Pasarela de la Park Lake e bomboana de pe coliva  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița George

Ca să fiu consecvent raţionamentului propus, de mâine se poate pune semafor pt pietoni, cel puţin până va fi gata pasarela aia...că nici Firea nu se omoară cu viteza....

Cât despre limitarea vitezei demente pe tronsonul acela şi cam pe oriunde, soluţia civilizată ar consta în nişte camere şi amenzi aplicate la sânge pentru orice depăşeşte viteza legală.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița ByOnu

subway guru wrote:
...dezbatere publica...


Da, s-a incheiat acum, pe 19 Decembrie. ;)

Guru, eu ii vad in stare sa o faca. Pana la urma, a construi o pasarela pietonala nu mai este de mult o minune inginereasca, este una dintre cele mai simple lucrari de genul si se realizeaza cu un deranj minim spre zero pentru pietoni si automobilisti! Desigur, ma poti contrazice daca gresesc, tu esti din domeniu.

O vad in stare pe Firea sa o faca din simplul motiv ca este munca putina si aduce un capital mare de imagine pentru necunoscatori, mai ales de cand este in razboi cu propriul partid.

Pe cand lucrarile mari, complexe si ...corecte, dureaza si presupun un anumit deranj.

Imi este frica sa n-ajungem ca Mamaia, cu pasarele frumoase numai bune pentru luat ochii de la adevaratele probleme ale statiunii care nu este nimic mai mult decat o ruina.

Pana la urma, faca ce o vrea. Dar va reamintesc faptul ca daca se va face, aceasta pasarela va fi urmata de unele pe Barbu Vacarescu, dupa cum explica city-"managheru' " Bucurestiului. Si asa, din pasarela-n pasarela, ne trezim pe Magheru. :( Este o mentalitate invechita care a avut efecte dezastruoase in vest in anii '50-'80, iar aia si-au dat seama de buba si au schimbat strategia.

Nu vreau sa para ca aberez, ma retrag din discutie pana ce vad si alte opinii. Sunt mereu deschis la a asculta argumentele celorlalti.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Acum, daca ai deschis subiectul nu-ti ramane decat sa-l <prezidezi>!  :bere:
Hai, vino cu amanunte, despre ce dezbatere publica e vorba?...macar sa stim si noi ce am pierdut!   :lol:
Din punctul meu de vedere, o solutie din asta de paserela <quick&dirty> e un provizorat facil in zona, cu conditia sa aiba lift...doar ca strica peisajul.
Atentie, termenul corect e <paserela>, vine din limba lui Dante.  :P
Pe de alta parte la 140m lungime nu e chiar o gluma, din contra, in solutia propusa iese mai degraba o ditamai magaoaia!
Intre celelalte 10 (zece) mentionate in articolul de ziar nu apare Barbu Vacarescu, dar mai stii ce ciurprize ne mai rezerva municipalitatea!?
In ceea ce priveste pasajele pietonale subterane eu zic sa mai vorbim dupa ce-l termina pe cel de la Pieptanari!
:lol:
Toate cele bune!

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

Varianta Firea.
Scurtează drumul de la Stația STB 2 spre zona de birouri cu aproximativ 100 m. Evident și invers.
Nu asigură un acces facil la M 6 pentru cei care coboară din Stația STB 2. Pe lângă distanța mai mare trebuie să urci de la nivelul solului la etajul + 1 ca să cobori din nou la nivelul solului și să ajungi  la subsolul nr 1.  Evident și invers.
Varianta Metroul SA
Lungește drumul de la Stația STB 2 spre zona de birouri cu aproximativ 100 m. Evident și invers.
Asigură un acces facil la M 6 pentru cei care coboară din Stația STB 2.
Nu am luat în calcul Clubul Diplomatic, nu cred că vine cineva acolo cu STB - ul sau cu M 6 și nici pe cineva care vrea să iasă din Parcul Herăstrău pe acolo să ia autobuzul din stația STB 1 ( sau viceversa, evident ).
Pentru colegul Bogdan Ciorăscu:
Acolo pe Șos București - Ploiești, stradă din Sectorul 1 ai limită  de viteză   40 km / h în  ambele direcții, către PPL sau către Otopeni.
Viteza de deplasare a automobilului pe acolo este între 90 și 110 km / h.
În  condițiile în care se respectă  viteza legală de 40 km / h se poate efectua virajul la stânga în condiții normale.
Semaforul cu buton este o soluție cu risc, știu eu ce spun.
O soluție mult mai bună este semaforizarea întregii intersecții, cu includerea trecerii de pietoni în acea intersecție.
Cei care gonesc pe acolo   înțeleg de ce nu le  place o intersecție semaforizată în zonă.
Se poate renunța și la semafoare la Miorița, dar realizat  un sens giratoriu. Reamintesc că în sens giratoriu se aplică prioritatea de stânga. Asta ar calma definitiv pe bezmeticii care se cred pe Autostrada Urbană în zonă.
12-29-2018 3-50-19 PM.jpg (151.66 KB; downloaded 3255 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use