Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)

289 posts, 91938 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

În afară că acolo se sfârșește (din punct de vedere al șantierului )și oricum fizic tunelul ( Otopeni - 1 Mai ) / PSS - urile  nu au treabă fizic cu podul. Tunelul 1 Mai - Otopeni nici măcar tangent n-are legătură cu podul.
Pot spune că nici cu fundația podului, tunelul Otopeni - 1 Mai cred că are coama pe la minus 11 - minus 12 m. Fundația actualului pod imposibil să fi ajuns la o asemenea adâncime !

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Costin

Bine, nu cu podul, dar deranjul e fix in aceeasi zona.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

Acum am înțeles ce ai vrut să evidențiezi. Dacă ar fi băieți deștepți ar corela cele două lucrări, cele  de la pod  și cele de joncțiune M 4/6 de acolo.
Podul pot să-l refacă lat cât trebuie, șoseaua lărgind-o când vor fi bani de așa ceva, deși n-ar fi mare lucru.
TBM - ul pot să-l scoată ulterior, nu durează mai mult de 2-3 zile extragerea lui din subteran.
Dar e greu să corelezi lucrările în Capitalism....

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Costin

Nu e o problema de capitalism, alti capitalisti pot foarte bine sa se coordoneze. La noi e o problema de mentalitate din categoria "da' mie ce-mi iese?". Sa explicam: daca se reconstruieste podul mai larg, castiga capital de imagine Firea, dar lucrarea e a MT. Deci Cuc (si care mai sunt pe-acolo) nu au nici un interes sa o faca. Ar trebui sa colaboreze (ideal, in interesul orasului) mai ales ca sunt din acelasi partid, dar vedem bine ca nu se intampla.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei abc_XC

Imi pare rau ca m-am luat dupa primarul sectorului 1 care visa deranj minim. Realitatea e ca nu s-a depus nici macar o oferta iar licitatia a fost anulata. Sursa informatiei: https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-podul-constanta/?fbclid=IwAR3kWCol6Qsz4ZvxbLhkhvD2dGiq9imn_IP6aBACmDQmtJw-JuZ5migVQJY
S-a anulat licitația pentru Podul Constanța. Nu s-a prezentat nicio firmă, se trece la negociere directă
Licitația pentru Podul Constanța, lansată de CFR SA pe 5 aprilie, a fost anulată, pentru că nicio firmă nu a depus oferte.
Termenul limită de depunere a ofertelor a fost 7 mai (marți). Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat pe 5 aprilie că se consolidează Podul Constanța, fiind lansată licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor.

Este vorba de reparaţia şi consolidarea podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala Bucureşti – Constanţa. Valoarea totală estimată a contractului este de 3.491.363 lei fără TVA, din care 101.175 lei pentru servicii de proiectare şi 3.390.188 lei fără TVA pentru execuţia lucrărilor, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la bugetul de stat.
Durata contractului era stabilită la opt luni de la semnare, din care două luni pentru proiectare şi șase luni pentru execuţie, la care se adaugă perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani.
După ce s-a anulat licitația pentru Podul Constanța, se trece la negociere directă

Reprezentanții CFR SA au declarat pentru Club Feroviar că, potrivit Legii 99/2016, articolul 17, alin. 1, lit. (a, în acest caz se poate trece la negociere directă pentru a se realiza consolidarea acestui pod.

”Dacă în cazul unei proceduri cu anunț de participare nu a fost depusă nicio ofertă sau solicitare de participare, entitatea contractantă, în cazul de față Regionala București, poate transmite invitații la unul sau mai mulți ofertanți pentru a participa la negociere”, au declarat oficialii CFR, citând din legea respectivă.

Dat fiind faptul că podul feroviar de la km 4+327 reprezintă un obiectiv de utilitate publică, cu o importanţă deosebită atât pentru traficul feroviar, cât şi pentru cel rutier, CFR SA a analizat şi a stabilit un program de lucrări astfel încât, în perioada execuţiei, să nu intervină modificări majore de trafic nici în circulaţia trenurilor, nici în circulaţia rutieră, a precizat compania de infrastructură.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ionutzyankoo

Daca nu au fost interesati "privatii", poate ca va fi interesat "SPP-ul"
http://cmsppb.ro/

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Daca asa este legea, faci o singura licitaite aiurita la care nu vine nimeni si dupaia treci direct la negociere directa, probabil ca asta s-a si vrut din start.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

5-14-2019 4-43-00 PM.jpg (12.22 KB; downloaded 3174 times)
Articolul
Constantin Axinia: încep lucrările de modernizare la Podul Constanța. Se pot adăuga două benzi de circulație
Peste zece zile pot începe lucrările de modernizare la Podul Constanța, a anunțat marți directorul general al CFR SA, Constantin Axinia, care s-a dus în vizită la fața locului.

Adrian Bărbulescu


Anunțul vine la doar câteva zile după ce licitația lansată în acest sens de compania națională de căi ferate a fost anulată, din cauză că nu a depus ofertă nicio firmă.
Oficialul CFR a explicat că, ulterior, s-a prezentat o companie interesată să semneze contractul pentru lucrările de modernizare a Podului Constanța. ”Mai așteptăm până pe 23 (23 mai – n.red.), poate mai vin și alții. Apoi, chiar a doua zi pot da ordinul de începere a lucrărilor”, a declarat Axinia.
El a explicat că mai întâi se va lucra sub pod, la consolidarea pilonilor de susținere, iar apoi constructorul își va muta muncitorii deasupra. Întrebat de Club Feroviar ce companie s-a arătat interesată de această lucrare, Constantin Axinia nu a vrut să-i divulge numele, dar a precizat că a stabilit o condiție clară, și anume să aibă experiență în lucrări similare la calea ferată.

Potrivit directorului CFR SA, lucrările vor fi făcute în strictă coordonare cu reprezentanții Primăriei Capitalei și cu cei ai Societății de Transport București (STB), având în vedere că pe sub pod circulă atât tramvaie, cât și troleibuze. Lucrările care se vor executa sub pod vor avea loc noaptea, pentru a nu spori și mai mult aglomerația din această zonă a Bucureștiului.

Lucrări de modernizare la Podul Constanța. Primăria Capitalei, invitată să adauge două benzi

Ulterior acestor operațiuni de punere în siguranță a podului, va avea loc și o operațiune de modernizare propriu zisă.

Constantin Axinia a explicat că CFR SA are în vedere înlocuirea grinzilor din beton cu unele metalice, mai rezistente și cu o deschidere mai mare. ”Apoi, Primăria Municipiului București poate să se apuce să sape în stânga (în partea dinspre Casa Presei Libere și Gara Băneasa – n.red.) și să mai adauge două benzi de circulație. Nu sunt necesare exproprieri, pentru că terenurile au fost deja expropriate atunci când s-au făcut săpăturile la metrou (Magistrala 4, între stațiile 1 Mai și Jiului – n.red.)”, a mai spus el.
Din punctul de vedere al traficului, trecerea pe sub Podul Constanța are o importanță crucială, pentru că este singura cale de acces spre cartierele Pajura, Dămăroaia și Bucureștii Noi, în afară de cea prin Bulevardul Poligrafiei. Tot pe aici se face și accesul rutier către drumul national care leagă Bucureștiul de Târgoviște, așa că în zonă ambuteiajele sunt la ordinea zilei, chiar și în afara orelor de vârf.

Licitația a fost anulată pentru că nu s-a prezentat nimeni

Licitația pentru Podul Constanța, lansată de CFR SA pe 5 aprilie, a fost anulată. Termenul limită de depunere a ofertelor a fost 7 mai (marțea trecută).

Valoarea totală estimată a contractului era de 3,49 milioane de lei fără TVA, iar durata era stabilită la opt luni de la semnare, din care două luni pentru proiectare şi șase luni pentru execuţie, la care se adăuga perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani.

Reprezentanții CFR SA au declarat pentru Club Feroviar că, potrivit Legii 99/2016, articolul 17, alin. 1, lit. (a, în acest caz se poate trece la negociere directă pentru a se realiza consolidarea acestui pod. Dat fiind faptul că podul feroviar de la km 4+327 reprezintă un obiectiv de utilitate publică, cu o importanţă deosebită atât pentru traficul feroviar, cât şi pentru cel rutier, CFR SA a analizat şi a stabilit un program de lucrări astfel încât, în perioada execuţiei, să nu intervină modificări majore de trafic nici în circulaţia trenurilor, nici în circulaţia rutieră, a precizat compania de infrastructură.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Costin

Eu inteleg ca acum se pune in siguranta (deci nu-i fac mare lucru), iar in viitor, alta data, "ulterior", va fi si largit, dar nu parte din acelasi contract. Inteleg gresit?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Cristi N

Vitalie i-a prins pe cei de la Infra la podul Constanta si a iesit asta: link

“L-am prins” pe directorul CFR Infrastructură(cel cu mustață) sub podul Constanța. Am stat într-un fel de conferință de presă Ad-hoc, în ploaie, printre mașinile care așteptau la o coadă uriașă să treacă pe sub celebrul pod.

A venit să-l inspecteze pentru că este o căzătură. La propriu. Deh, este de o lună și jumătate în funcție și speră să înceapă în sfârșit lucrările. Asta în condițiile în care directorul anterior nu a putut face nimic pentru că, incredibil, dar nu s-a prezentat niciun constructor la licitație.

Vedeți clipul în care spune cum a convins totuși un constructor să preia lucrarea.

Mai multe detalii vă dau în seara asta, la ora 19.00, la știrile PRO TV.

Până atunci, vă zic doar atât, Constantin Axinia(așa îl cheamă pe noul director) mi-a promis că trenurile vor merge mai repede prin România până la sfârșitul mandatului. Aproape că își vor dubla viteza, susține domnul director.

Auzind promisiunea, l-am întrebat sincer cât va dura mandatul său?

Vedeți la 19.00, la știri, ce mi-a răspuns.


Sursa

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Vai ce surpriza, cum s-a auzit de negociere directa, instantaneu țup! si firma interesata.
Da, este vorba doar de o consolidare, probabil o sa umple cu armatura si beton spatiul dintre coloanele existente.
Pentru ce o sa fie mai incolo, deocamdata doar vorbe goale, nu au absolut nimic, nici PUZ, nici proiect, cica au in vedere grinzi metalice, s-au gandit mult la asta, peste inca vreo luna de gandire o sa ne prezinte ideea geniala a lui Mogosoia extins de la 3 la 5 fire.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei misterr

Pod vechi de 80 de ani, pericol pentru șoferii bucureșteni. Reacția CFR

Click pe imagine pentru video:





Viteza medie a trenurilor din România se va dubla şi va ajunge la 80 de kilometri pe oră. Este promisiunea directorului CFR Infrastructură care speră că va reuşi să ridice restricţiile de pe calea ferată până la sfârşitul anului.

Greu de crezut că se va întâmpla asta, câtă vreme şeful din CFR a vizitat marți podul Constanța, de exemplu, şi nu a reuşit să explice de ce nu se repară, deşi este foarte şubred, iar autorităţile promit de un an că tot încep lucrările.

Podul Constanța, peste care trec zilnic zeci de trenuri este un pericol pentru şoferi, dar şi pentru pasagerii transportului în comun. Recunoaşte chiar şi şeful Căilor Ferate venit în inspecţie.

Podul vechi de 80 de ani a fost reparat o singură dată şi nu a fost desemnat niciun constructor care să înceapă lucrările.

Reparaţia podului Constanța costă aproape 1 milion de dolari. Licitaţia s-a terminat la începutul lunii mai însă atunci, niciun constructor nu s-a prezentat, aşa că a fost anulată. Acum CFR vrea să încredinţeze direct lucrările unei firme de construcţie.

Doar că numele firmei este ţinut deocamdată secret. Ar trebui să-l aflăm pe 23 mai.

Şoferii care trec în fiecare zi pe sub pod nu mai au răbdare. Din cauza pasajului îngust, zilnic se formează cozi uriaşe de maşini.

Şofer: “Noi suntem mai proşti ca ei. pentru că îndurăm prostia noastră. Stăm pe aici, oamenii pierd timp să ajungă la serviciu şi pe ei îi doare în fese, nici acolo.”

Ca să rezolve această problemă, CFR Infrastructură a propus primăriei capitalei să lărgească pasajul de sub pod.

Una peste alta, podul Constanța nu este singura problemă a căilor ferate din România. Trenurile circulă cu viteze foarte mici din cauza nenumăratelor restricţii.

Constantin Axinia, director CFR Infrastructură: “Mi-am pierdut viaţa la calea ferată, nu cred că am venit aici să ard gazul”.

Reporter: “Cu cât o să crească pe mandatul dumneavoastră?”

Director CFR: “Domnule, acum este 46 km/h. În mandatul meu sper să o ridic la 80 la oră.”

Reporter: “Cat va avea mandatul dumneavoastră?”

Director CFR: “Mi-aţi pus o întrebare complicată. Dacă voi avea continuitate, până la sfârşitul anului.”

Noul director spune că până acum au fost ridicate câteva zeci de restricţii în Braşov, Cluj, Iaşi, Timişoara şi Craiova. Insuficient însă pentru a rezolva problema.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

Doamne, pacat ca prostia nu doare... Daca ar durea, astia ar fi toti internati la ATI in loc sa ne conduca... :(

Primăria Capitalei, Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA au semnat, miercuri, un protocol pentru reabilitarea unor obiective de infrastructură din Bucureşti.Prima lucrare vizează podul Constanţa, termenul de finalizare fiind de două – trei luni.

Primarul General, Gabriela Firea, a semnat, miercuri, la sediul Primăriei Capitalei, împreună cu Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, şi directorul general al Companiei Naţionale de Cai Ferate CFR SA, Constantin Axinia, un protocol de colaborare pentru reabilitarea unor obiective de infrastructură din Capitală, printre care se numără şi podul Constanţa.

„Prin semnarea acestui protocol, Primăria Capitalei şi autorităţile centrale se angajează să colaboreze pentru demararea, de urgenţă, a unor obiectivebde investiţie comune, cuprinse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, în special în cazul celor care necesită intervenţii urgenţe. Astfel, facem paşi concreţi pentru reabilitarea unor obiective de infrastructură din Capitală, care necesită avize şi aprobări atât din partea autorităţilor centrale cât şi din partea Primăriei Capitalei. Vom constitui grupuri de lucru cu participarea specialiştilor de la cele două instituţii, ceea ce va duce, cu certitudine, la deblocarea unor situaţii care trenează de ani de zile. Unul dintre obiectivele care vor întra de urgenţă în reparaţii este podul Constanţa", a declarat Gabriela Firea.

La rândul său, ministrul Răzvan Cuc a precizat că ordinul de începere a lucrărilor de punere în siguranţă a podului Constanţa, obiectiv de infrastructură aflat într-o stare de degradare avansată, va fi dat în zilele următoare.

„Vom începe cu partea de suprastructură, iar apoi vom putea începe lucrările de modernizare a podului. Temenul de finalizare este de 2-3 luni, şi se va lucra în special în timpul nopţii, pentru a nu afecta traficul rutier", a spus Răzvan Cuc.

Totodată, Gabriela Firea a explicat că, datorită semnării acestui protocol, lucrările de modernizare capitală a podului realizate de ministerul Transporturilor se vor putea desfăşura în coordonare cu proiectul Primăriei Capitalei, de reconfigurare şi sistematizare a arterei care subtraversează podul Constanţa.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/protocol-intre-primaria-capitalei-si-ministerul-transporturilor-pentru-reabilitarea-unor-obiective-de-infrastructura-1135800

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Nu mai facem modernizari ca toti fraierii, ne-am scos, facem modernizari capitale :lol:  :lol:
O sa fie atat de modernizat, de capital, de reconfigurat si de sistematizat, ca in final situatia o sa ajunga sa fie fix tot aia dinainte :lol:

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420932 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use